lotuseco.se

Fritz S skrev om lotuseco.se
    köpte olika klädsel - smidigt och snabbt Läs mer

Jessica E skrev om lotuseco.se
    Köpte 3 t-shirts
    Blev kontaktad med fråga om jag hade valt rätt storlek eftersom jag köpt samma t shirt i en annan storlek tidigare, supersnällt så dom ändrade och skickade rätt storlek istället! Läs mer

Emmelie H skrev om lotuseco.se
    Blusarna var normala i storlek. Fin kvalitet. Snabb leverans. Läs mer

Harriet E skrev om lotuseco.se
    Rosa body sto 58
    Trevlig hjälpsam man hjälpte via telefon
    Har handlat direkt i butiken tidigare och hade förväntning att bli trevligt bemött, vilket jag också blev.
    Kan rekommendera företaget varmt Läs mer
  • 2020-11-19

Susanna K skrev om lotuseco.se
    Xxxxxxxxxx Allt bra. Xxxxxxxxxxx Läs mer
  • 2020-11-19

Ingridisolde G skrev om lotuseco.se
    Köpte T'shirt online. Gick hur smidigt som helst och jag fick det snabbt hemlevererade. Läs mer
  • 2020-11-18

Rikard L skrev om lotuseco.se
    Snabbt och smidigt. Väldigt fina byxor och strumpor, supersköna. Läs mer
    2020-11-18 lotuseco.se svarar Rikard L
    Hej Rikard! Tack för ditt omdöme! Meddela oss vad vi kan göra för att få en 5:a av dig. Mejla oss på feedback@lotuseco.se
    Varmt välkommen åter!
  • 2020-11-17

Anna C skrev om lotuseco.se
    Jättebra och personlig service. Kommer definitivt återkomma. Bra och fint utbud. Läs mer
  • 2020-11-17

Ingrid W skrev om lotuseco.se
    Otroligt snabb service. Fin kvalitet på kläderna jag köpte. Läs mer
  • 2020-11-15

Dagmar N skrev om lotuseco.se
    Ulljacka
    Det var lätt att beställa via Internet.
    Jackan var precis så som jag förväntade mig att den skulle vara.
    Jag var nöjd så jag kan mycket väl tänka mig att handla igen. Läs mer
  • 2020-11-14

Ana M skrev om lotuseco.se
    Utmärkt kundservice och snabb leverans Läs mer
  • 2020-11-14

Ewa H skrev om lotuseco.se
    Jättefina barnkläder snabbt levererade Läs mer
  • 2020-11-11

Agnes L skrev om lotuseco.se
    Mycket bra bemötande. Alla förväntningar infriade. Snabb leverans. Läs mer
  • 2020-11-10

Anna Å skrev om lotuseco.se
    Fina produkter, serviceminded. Läs mer
  • 2020-11-10

Eva K skrev om lotuseco.se
    Snabb leverans och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-11-09

Linda A skrev om lotuseco.se
    Ullunderställ för barn och vuxna från Engel är oslagbara. Lotus är alltid snabba med leverans. Trevligt utbud av ekologiska kläder. Läs mer
  • 2020-11-07

Tamara B skrev om lotuseco.se
    Varan överträffar mina förväntningar! Har sökt detta i åratal, nu äntligen - både hög kvalité och miljötänk! Kan inte bli bättre! Läs mer
  • 2020-11-06

Bella S skrev om lotuseco.se
    Leveransen var otroligt snabb och kläderna hade den kvalité jag förväntade mig. Läs mer
  • 2020-11-02

Kerstin J skrev om lotuseco.se
    Jag har köpt två tröjor och gett bort dem i present idag. Han som fick dem gillade färgen, trycket och kvaliteten, och jag var också mycket nöjd med hela köpet. Läs mer
  • 2020-11-02

Eva M skrev om lotuseco.se
    Har handlat ekologisk- och rättvisemärktakläder vid flera tillfällen på Lotuseco och alltid bemötts vänligt.
    Samt fått relevant information om ångerrätt och reklamationsförfatande. Läs mer
  • 2020-11-01

Jan H skrev om lotuseco.se
    Snabbt, tjänstvilligt, trevligt. Läs mer
  • 2020-11-01

Lisa K skrev om lotuseco.se
    Snabbt och fin service! Mycket nöjd! Läs mer
    2020-11-01 lotuseco.se svarar Lisa K
    Tack Lisa för ditt omdöme! Vill du berätta för oss vad vi kan göra för att få full pott? Mejla oss på feedback@lotuseco.se. Tack och varmt välkommen åter!
  • 2020-10-31

Ingrid F skrev om lotuseco.se
    Bra produkt. Snabb leverans och framför allt är jag glad över att jag hittat ett företag som satsar på att vara hållbara och sälja ekologiska produkter. Läs mer
  • 2020-10-30

Karin M skrev om lotuseco.se
    Enkelt att handla, extremt snabba med att skicka varorna. De var på väg 2 timmar etfter jag lagt beställningen. Mycket trevlig kundtjänst då jag upptäckte ett fel på en av produktern. Svarade snabbt och löste det mycket bra. Läs mer
  • 2020-10-29

Linnea S skrev om lotuseco.se
    Köpte strumpor, bra kvalité och är nöjd! Läs mer
  • 2020-10-28

Monica H skrev om lotuseco.se
    Fick personlig och snabb service när jag hade frågor om en vara. Blev också i slutändan väldigt nöjd med den vara jag köpte.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-10-28

Kristina P skrev om lotuseco.se
    Toppen med ekologiska kläder av bra kvalité och snabb leverans! Byxorna i storlek XL var dock för små. Läs mer

Annette L skrev om lotuseco.se
    Snabb leverans. Bra kvalitet!
    Köpte barntröja. Läs mer

Marie G skrev om lotuseco.se
    Superfin kvalitet, bra och pålitlig service. Jag återvänder alltid till Lotuseco! Läs mer

Karin P skrev om lotuseco.se
    Ullprodukter.
    Fick ett snabbt svar när jag ställde en fråga till företaget, vilket var till hjälp för mig. Läs mer

Alexandra O skrev om lotuseco.se
    Beställde trosor och ett par strumpor. Varorna levererades mindre än 24 timmar efter beställning!! Fick en fin handskriven lapp på ena paret trosor med information om plombering. Jag är supernöjd med mitt köp! 10/10 Läs mer

Annmarie R skrev om lotuseco.se
    Jag köpte mössa och vantar i ull till mitt väntade barnbarn.
    Det var lätt att beställa och mycket snabb leverans, direkt till brevlådan. Läs mer

Hanna B skrev om lotuseco.se
    Bra kvalité på varorna och snabb levereans! Läs mer

Julia C skrev om lotuseco.se
    Har gått över till att göra nästan alla klädinköp på Lotuseco på grund av GOTS-märkning. Fungerar alltid smidigt, mycket snabb leverans och snabbt bemötande via mail vid frågor. Läs mer
    2020-10-26 lotuseco.se svarar Julia C
    Tack Julia för ditt fina omdöme om oss! Det är riktigt roligt för oss att höra att du uppskattar att vi valt att bara sälja GOTS-certifierade kläder. Det är bara då vi kan garantera att kläderna följer en viss standard när det gäller för oss viktiga frågor som ekologiska naturmaterial, kemikalieanvändning och arbetsvillkor. Vi kan tyvärr inte resa runt och kontrollera allt själva och det är då oberoende certifieringar stiger in och hjälper oss. GOTS är den mest heltäckande och internationellt erkända märkning som finns just nu. Ribban är högt satt i GOTS kriterier när man jämför med hur det brukar gå till i textilindustrin. Tack för din medvetenhet och varmt välkommen åter! ♡♡♡
  • 2020-10-16

Kajsa B skrev om lotuseco.se
    Jag fick snabbt svar och snabb och bra leverans direkt hem. Koftan jag köpte var jättefin, hoppas den håller länge. Läs mer
  • 2020-10-14

Ylva F skrev om lotuseco.se
    Så glad att ni fortfarande finns kvar. Vet att ni var tidiga m att starta upp affären i Karlskrona.
    Fick min beställda vara omgående,
    Tack Läs mer
  • 2020-10-14

Annika W skrev om lotuseco.se
    fantastisk servis som vanligt. tighsen var dock lite korta i benen, är själv kort. Läs mer
    2020-10-14 lotuseco.se svarar Annika W
    Tack för ditt omdöme Annika! Intressant att du upplevde leggingsen som korta. Vi har inte upplevt dem korta eller fått veta detta tidigare. Men vi har också andra modeller om du vill prova dem en annan gång. Varmt välkommen åter! ♡
  • 2020-10-12

Irina Y skrev om lotuseco.se
    Baby filt och baby byxor
    Det var snabbt och smidigt
    Varor är fina och bra kvalite
    Troligen handlar mer Läs mer
  • 2020-10-12

Karin R skrev om lotuseco.se
    Leverans fungerade utmärkt, men det var lite krångligt att returnera ett plagg som inte passade. Läs mer
    2020-10-12 lotuseco.se svarar Karin R
    Hej Karin! Berätta jättegärna för oss hur vi kan förbättra våra rutiner för returer genom att skicka ett mejl till feedback@lotuseco.se. Varmt välkommen åter!
  • 2020-10-07

Monica A skrev om lotuseco.se
    Kofta och underkläder. Lätt att använda hemsidan, snabb leverans. Läs mer
  • 2020-10-07

Rolf S skrev om lotuseco.se
    Ekologisk ylle/bomull mössa. Webbeställningen var enkel och varan skickades direkt, som lovat. Fast på grund av de 1-2 dagarna i leveranstid byttes till 5 dagar, dessutom fick jag hämta brevet (sic!) själv på ett utlämningsställe... MEN detta är ju inte Lotusecos fel utan surpris-surprise Postnörd som sket i att dela ut försändelsen (tredje gången inom en månad för min del)!

Summa summarum LotusEco är en toppen leverantör med toppen produkter och trevligt kundbemötande. Läs mer
  • 2020-10-06

Susanne L skrev om lotuseco.se
    Jag beställde kläder och allt har fungerat perfekt. Läs mer
  • 2020-10-05

Camilla Ö skrev om lotuseco.se
    Så fina ullkläder! Snabb frakt. Smidigt! Läs mer
  • 2020-10-05

Carina L skrev om lotuseco.se
    Köpte en T-shirt i 100 % lin. Motsvarade förväntningarna. Skön kvalite' och fina färger.
    Så bra att ni säljer ekologiska, veganska och rättvisemärkta kläder. Finns för många företag som inte bryr sig om miljön, människor och djur.
    Arbetar som textillärare. Jobbar mkt med dessa frågor. Textilindustrin är en stor miljöbov och många unga har ingen aning.
    Har gjort en lista på bra klädföretag som bryr sig om miljön, människor och djur. Ni är med på den listan. Listan delar jag ut i åk 8, eftersom de syr egna kläder. De skriver även en uppsats om olika klädföretag.som de googlar på.Vad gör företaget bra för miljön, vad kan de bli bättre på?
    Vill att de ska bli medvetna konsumenter, för en hållbar framtid. Läs mer
  • 2020-10-04

Stig H skrev om lotuseco.se
    Köpt vara barnbäddset som returneras efter felköp, mycket bar bemötande ifrågor omkring retur Läs mer
  • 2020-10-03

Caroline M skrev om lotuseco.se
    Pyjamas. Sökte och fann ekologisk produkt. Läs mer
  • 2020-09-26

Ingrid A skrev om lotuseco.se
    Snabb leverans, bra inpackat. Alltid bra upplevelse som kund och man blir en del av miljövänlighet. Läs mer
  • Elena S

2020-09-26

Elena S skrev om lotuseco.se
    Jag köpte en ullmössa och tossor, suverän kvalitet. Leverans var snabb. Lite rabatterat pris på mössan 👍
    Men tossorna är för små för min 8 månaders pojk, fast vi beställde storlek 8-12 månader.
    Retur var ganska krångligt och kostsam 63 kr.
    Få se hur snabbt dem reducerar fakturan.
    Varorna är av super kvalite! Läs mer
    2020-09-26 lotuseco.se svarar Elena S
    Tack för ditt omdöme Elena! Beklagar att tossorna inte passade. Disana anger en ungefärlig ålder som tydligen inte stämde för ditt barn. Men vi har också skrivit att tossorna är små i storlek och vi anger mått som stämmer på produktsidan.
    I våra returinstruktioner skriver vi att man ska välja leveranssättet "Brevlåda" för billigaste leverans. Då hade det kostat 49 kr och inte 63 kr. Hade du chansat på att inte skicka spårbart då det var ett mindre värde kunde du kommit undan med 18 kr. Nej, vi har inte fria returer men vi ligger ganska bra till i pris istället. Vi väljer att inte tjäna pengar på smutsig och dålig produktion utan säljer bara certifierat ekologiska kläder med låga påslag. Vi reducerar i regel fakturan inom 1-2 dagar från att vi fått returen. Fakturan aktiverar vi inte förrän det är klart. Tack för din uppskattning av kvalitén!
  • 2020-09-22

Inger K skrev om lotuseco.se
    Bra o snabb service. Kan inte säga något om kläderna. Min son som bor i Helsingfors bad mig beställa och han har inte fått varorna ännu. Corona hinder men hoppas kunna åka till Finland 1 oktober o då lämna varorna Läs mer
    lotuseco.se gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte