LotusEco

Snittbetyg
4.8
Ring 0455-232 02 Dela

Om företaget

LotusEco grundades 2009 och alla kläder vi säljer är GOTS-certifierade – eftersom GOTS är oberoende och en av de som ställer högst krav. Det gör det enkelt för dig att shoppa schysst – allt du köper hos oss är ekologiskt, rättvist producerat och certifierat av en oberoende organisation. Målsättningen är att erbjuda ett komplett...

866 omdömen om LotusEco

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 866 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Carl Michael R

Snabb leverans. Rimliga priser. Bra kvalitét.

Evy S
Skrev om LotusEco

snabbt och lätt. alla förväntningar infriades. köpte en långärmad halvpolo som jag blev väldigt förtjust i .

Jesper J
Skrev om LotusEco

Snabb leverans, och bra produkter.

Pavel R
Skrev om LotusEco

Bara bra kläderna levde upp till förväntningarna Snabbt hantering !

Ylva G
Skrev om LotusEco

Bra hemsida, mycket snabba leveranser. Den enda gång jag behövt returnera en vara för att byta storlek fungerade det utmärkt. Servicen är toppen. Kläderna har god kvalitet.

Svar från LotusEco

Hej Ylva! Tusen tack för din uppskattning! 🙏 Det är skönt att höra att du som återkommande kund är nöjd med vår service och våra varor! Tack för att du tog dig tid att skriva ett fint omdöme om oss. Det betyder mycket för oss. Allt gott och varmt välkommen tillbaka! ♡ Ben - LotusEco

Lars V
Skrev om LotusEco

Mycket proffsig hantering av min order Fick tyvärr skicka tillbaka byxorna , dom var för korta Returen och krediteringen sköttes utmärkt Mvh/ Lars de Vahl

Joanna J

Snabba leveranser och kontakt. Bra och fina produkter 🙂

Inger N
Skrev om LotusEco

Jag är nöjd med det jag köpt men,,,saknar nu de storlekar jag behöver till barnbarnen. Storlek 110-116 har aldrig sett att nihar de storlekarna

Svar från LotusEco

Hej Inger! Tusen tack också för att du tog dig tid att skriva ett fint omdöme om oss. Det betyder mycket för oss. Vi har just nu 7 artiklar kvar i storleken 110/116. Här ser du dem, https://lotuseco.se/shop/category/ekologiska-klader-baby-barn/?_size=110-116-cl-5-6-ar%2C116 Använd gärna filter i kategorierna för att hitta storlekar. Tyvärr kommer vi inte köpa in fler barnkläder eftersom vi bestämt oss för att fokusera på ekologiska GOTS-certifierade kläder för dam och herr framöver. Men vi har fortfarande 113 barnartiklar...

Gerd L
Skrev om LotusEco

Fin kvalitet och perfekt passform på de kläder som jag har köpt. De håller färg efter flera tvättar och är användbara år efter år. Vänligen Gerd Ländell

Birgitta E
Skrev om LotusEco

Toppen! Inget tjafs, hit eller dit. Bra varor!!!

Christian H
Skrev om LotusEco

Imponerad av den snabba leveransen

Nadja T
Skrev om LotusEco

Kläderna jag har köpt från lotuseco har väldigt fin kvalitet. Extremt snabb leverans! Är supernöjd.

Marie S
Skrev om LotusEco

Bra kvalité och ekologiskt! Snabb leverans! Supernöjd!

Eva H
Skrev om LotusEco

Mycket snabb leverans. Vacker, bekväm kjol i fin färg.

Claes H
Skrev om LotusEco

Det var enkelt Det var precis som jag hade tänkt mig Jag köpte kalsongerna med möjlighet att byta resår jag har sökt länge med möjligheten i butiker men inte fått tag i detta.

Anders C
Skrev om LotusEco

Snabb service, lätta att få kontakt med och superfina produkter! Jag kommer att handla mer här

Katarina L
Skrev om LotusEco

Plagg av riktigt bra kvalitet och snabb leverans. Dessutom väl paketerat utan en massa onödigt emballage.

Johanna F
Skrev om LotusEco

Toppenkvalitet och bra passform, stämde med bild och storleksangivelse

Thomas G
Skrev om LotusEco

Snabb o smidig behandling av köpet. Lätt att navigera på sidan. Snabb leverans

Jill B
Skrev om LotusEco

Exceptionellt! Snabb, effektiv och vänlig service.

Simeone B
Skrev om LotusEco

Lotus Eco bryr sig om människan och miljön på alla steg av klädtillverkningsprocessen. På Lotus Eco kan man handla kläder med gott samvete. Lotus Eco är ett dedikerat företag som är värt att uppmärksamma och stötta.

Reet A
Skrev om LotusEco

Köper då o då ett plagg jag behöver o hittar då allt som oftast ngt på Lotus-EKO, som har bra -enkla men ej töntiga kläder

Kajsa B
Skrev om LotusEco

Som alltid perfekt leverans, snabbt och bra packat så det går ner i brevlådan. Plaggen höll vad de lovade.

Lisbet O
Skrev om LotusEco

Enkelt och snabbt. Men trots att det stod att det skulle vara fraktfritt så blev det en fraktkostnad. Spelar ingen roll. Jag gillar att det finns fairtrade och ekologiska kläder. //Mats

Svar från LotusEco

Hej Mats & Lisbet! Så härligt att ni blev nöjda med våra ekologiska t-shirts från Dedicated och GreenBomb! Vi hade ett erbjudande på Biologiska mångfaldens dag om fri frakt till prenumeranter av vårt nyhetsbrev när man angav den kod vi skickade ut. Det verkar som ni missade skriva in koden. Bara mejla oss denna vecka så fixar vi så ni får fri frakt ändå! Allt gott och varmt välkommen tillbaka! ♡ Ben - LotusEco

Ingegärd M
Skrev om LotusEco

Mycket bra att fet finns fina material

Hannah A
Skrev om LotusEco

Kan verkligen rekommendera den här butiken! Kläder som är bra för människa och natur😊

Nicole R
Skrev om LotusEco

Snabb och bra service. Bra kvalitet på kläderna!

Ingrid L
Skrev om LotusEco

Snabb och god service! Varorna levererades hem utan extra kostnad. Tack för att ni finns!

Svar från LotusEco

Hej Ingrid! Så härligt att du blev nöjd med trosorna från People Tree! Beställningar till Karlskrona tätort levererar vi gärna hem utan kostnad, speciellt om det är inom cykelavstånd som det var till dig! 👍 Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett fint omdöme om oss. Det betyder mycket för oss. Allt gott och varmt välkommen tillbaka! ♡ Cristina - LotusEco

Patrik M
Skrev om LotusEco

Det känns bra och viktigt att välja ekologiska kläder. Dessutom får jag väldigt snabb och bra service. Tack än en gång

Svar från LotusEco

Hej Patrik! Så härligt att du är nöjd med våra kalsonger från Living Crafts och är återkommande kund på dem! 👍 Tusen tack för att din uppskattning av vårt sortiment och vår service! Allt gott och varmt välkommen tillbaka! ♡ Ben - LotusEco

Alison F
Skrev om LotusEco

Snabb service och jättebra kvalite

Elisabeth A
Skrev om LotusEco

Enkelt att handla. Tydliga priser och instruktioner. Vi tycker om att det ska vara naturmaterial i kläderna som man har närmast kroppen, så den mår bra. Vi har handlat underkläder samt tröjor med både kort och lång ärm. Den här gången blev det kortärmat och sommar linnen

Per S
Skrev om LotusEco

Slumpade in på LotusEco, letade ekologiskt producerade kläder. Hade tur direkt. Bra kvalité på kläderna. Snabb leverans. Kommer köpa härifrån igen.

Linnéa B
Skrev om LotusEco

Mycket fina produkter som kan köpas med gott samvete avseende tillverkning och miljö.

Liz G
Skrev om LotusEco

Jag har blivit mycket trevligt bemött och kläderna var till belåtenhet.

Tetsuhiro K
Skrev om LotusEco

Good communication and support. My experiences with LotusEco are nice.

Moa N
Skrev om LotusEco

Det är en bra hemsida, hittade snabbt och enkelt de produkterna som jag ville köpa. Nattlinnet är mycket bra, mjukt och mycket skönt. Har aldrig haft ett så skönt nattlinne. Prisvärt också. Toppen jag köpte är fin och skön. Snabb leverans och direkt till brevlådan. Väl packat.

Olga N
Skrev om LotusEco

Bra urval av varor! Allt fantastiskt snabbt leverans!

Ulla T
Skrev om LotusEco

Mycket positivt. Bra bemötande, snabb service,.

Per H
Skrev om LotusEco

Köpte nattskjortor. Snabb leverans. inget krångel.

Sarah E
Skrev om LotusEco

Personlig kontakt och snabb leverans, allt som allt en väldigt trevlig upplevelse och kläderna sitter perfekt!

Kerstin H
Skrev om LotusEco

Smidigt, snabbt, nöjd med varan som motsvarade beskrivningen. Handlar gärna dör igen.

Elin T
Skrev om LotusEco

Fin webshop och bra leverans, bra att de packar miljömedvetet.

Mikael F
Skrev om LotusEco

Det var mycket bra service och ett trevligt bemötande med uppföljning av de linnebyxor jag köpte som motsvarade min goda förväntan i kvalité och utseende.

Marianne P
Skrev om LotusEco

Trevligt bemötande, bra varor och snabb leverans.

Jonas F
Skrev om LotusEco

Superfin butik med kvalitativa produkter som passar en miljömedveten kund, snabb leverans och skyssta priser! Helnöjd och kan varmt rekommendera!

Birgitta L
Skrev om LotusEco

Personligt och vänligt bemötande .

Timothy R
Skrev om LotusEco

fina kläder och fin bemötande!

Margareta S
Skrev om LotusEco

Jag har LÄNGE letat efter en midjeväska i kraftigt tyg och på LotusEco hittade jag det ultimata fyndet, en kombinerad midje- och axelväska, dvs midjeremmen är lång och möjliggör att väskan kan hängas tvärs över bröstet. Den var väldokumenterad på hemsidan, både i bilder och text vilket underlättade köpet. Jag är uppriktigt jättenöjd med väskan och den är redan en ständig följeslagare.

Angelica J
Skrev om LotusEco

Supersnabb leverans, bra sortiment och mycket kunniga!

Alexandra H
Skrev om LotusEco

Smidig näthandel och underbara varor! Tack!

Filtrera omdömen