lotuseco.se

Läs vad 25 kunder tycker om lotuseco.se

• 2020-08-09

Gustav P skrev om lotuseco.se
    Jag har köpt kläder till både barn och vuxna. Utmärkt kvalité och snabb leverans Läs mer
  • 2020-08-08

Pascale F skrev om lotuseco.se
    Jag köper gärna kläder av lotus eco , Känner mig trygg med kvalitet och får alltid bra bemötande och snabb leverans. Läs mer
    2020-08-08 lotuseco.se svarar Pascale F
    Tusen tack Pascale för ditt fina omdöme om oss! Vi är jätteglada att höra att en stamkund som du är nöjd med både klädernas kvalité och vår service. Varmt välkommen åter! ♡♡♡
  • 2020-08-05

Julia S skrev om lotuseco.se
    Köpte mycket grejer. En hoodie, 3 toppar med olika ärmlängd och 2 par byxor. Det känns som att dom är av bra kvalitet och bemötandet var väldigt trevligt! Vill definitivt köpa från dem igen! Läs mer
    2020-08-08 lotuseco.se svarar Julia S
    Tusen tack Julia för ditt fina omdöme!! Härligt att höra att du är nöjd både med kläderna du köpt och vår service. Varmt välkommen åter! ♡♡♡
  • 2020-08-05

Carl B skrev om lotuseco.se
    Det var bra
    ........................................ Läs mer
    2020-08-08 lotuseco.se svarar Carl B
    Toppen! Tack för ditt omdöme och varmt välkommen åter! ♡
  • 2020-08-04

Maj L skrev om lotuseco.se
    Mycket trevligt bemötande från personalen. Utmärkt kvalitet på de barnkläder jag köpt. Läs mer
    2020-08-08 lotuseco.se svarar Maj L
    Härligt att du blev nöjd med kläderna du köpt av oss! Tack för din uppskattning och varmt välkommen åter! ♡
  • 2020-08-03

Åsa Ö skrev om lotuseco.se
    Fina kläder med omtanke. Snabb, trevlig återkoppling och bra service. Läs mer
    2020-08-08 lotuseco.se svarar Åsa Ö
    Tack Åsa för ditt fina omdöme och din uppskattning!! Varmt välkommen åter! ♡
  • 2020-08-03

Caroline K skrev om lotuseco.se
    Köpte ett par yogabyxor. Fick snabb service och känner mig nöjd med kvaliten på varan Läs mer
    2020-08-08 lotuseco.se svarar Caroline K
    Tack Caroline för ditt fina omdöme om oss! Vi är glada att du är nöjd med både vår service och kvalitén på varan! Varmt välkommen åter! ♡

Martin J skrev om lotuseco.se
    Vid mitt senaste besök hos Lotus Eco var jag ute efter ett par vita t-shirts och behövde även fylla på mitt förråd av strumpor. Hos Lotus Eco hittade jag precis det jag letade efter och känner mig ca en vecka efter att ha hämtat ut försändelsen mycket nöjd med mitt köp! Läs mer
    2020-08-08 lotuseco.se svarar Martin J
    Tack Martin för ditt fina omdöme om oss! Härligt att höra att du är nöjd med kläderna du köpt hos oss. Varmt välkommen åter! ♡

Gabriela S skrev om lotuseco.se
    Välsorterad butik med bara ekologiska och rättvisemärkta kläder. Har handlat flera gånger, i första hand barnkläder men även damkläder då på Lotuseco hittar vi flera av familjens favoritmärken. Man får väldigt snabb leverans, och allt är paketerat med omtanke både för varorna och miljön. Läs mer
    2020-08-04 lotuseco.se svarar Gabriela S
    Åh tack Gabriela för ditt fina omdöme! Det är verkligen härligt för oss att höra att du som stamkund är nöjd med vår service och att du gillar både våra barn- och damkläder. Vi hoppas du fortsätter gilla oss och vårt sortiment. Är det något du vill tipsa oss om att förbättra är du alltid välkommen att höra av dig. Varmt välkommen åter! ♡♡♡

Kaija K skrev om lotuseco.se
    blus och topp.
    bra.
    allt till belåtenhet.
    helt ok. Läs mer
    2020-08-04 lotuseco.se svarar Kaija K
    Tack Kaija för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss! Du skriver att du är nöjd med allt med ger oss bara 3/5. Vi skulle verkligen uppskatta om du vill skicka ett mejl till feeback@lotuseco.se och berätta hur vi kan förbättra oss. Tack och välkommen åter! ♡
  • 2020-07-25

Mikael J skrev om lotuseco.se
    Köpte en fantastiskt skön träningshoodie och en jättefin skjorta. Skjortan var tyvärr för liten, så jag behöver byta den. Företaget svarade snabbt och tydligt hur jag ska göra föra att skicka i retur.
    Som helhet en jättebra upplevelse från beställning, via leverans till retursändning :) Läs mer
    2020-07-25 lotuseco.se svarar Mikael J
    Tack Mikael för ditt fina omdöme om oss och meddela oss gärna hur vi kan bli ännu bättre på feedback@lotuseco.se. Härligt att du är nöjd med hoodien! Varmt välkommen åter! ♡♡♡
  • 2020-07-21

Birgitta J skrev om lotuseco.se
    Bra internethandel. Snabba leveranser. Läs mer
    2020-07-25 lotuseco.se svarar Birgitta J
    Tack Birgitta för ditt fina omdöme om oss och meddela oss gärna hur vi kan bli ännu bättre på feedback@lotuseco.se. Varmt välkommen åter! ♡♡♡
  • 2020-07-20

Jessica W skrev om lotuseco.se
    Jag köpte en kofta. LotusEco Översteg mina förväntningar oerhört. Med ett engagemang för att spara på naturen genom att komma å lämna min vara hos mig och ett personligt bemötande via mail och erbjudanden om framtida möjligheter vid shopping i framtiden och med Corona hängandes runt hörnet. 🥰
    Koftan va perfekt. Läs mer
    2020-07-21 lotuseco.se svarar Jessica W
    Tack för ditt fina omdöme Jessica! Vi är glada när vi kan underlätta och snabba upp leveranserna för våra kunder. Härligt att du är nöjd med koftan!! Varmt välkommen åter! ♡♡♡
  • 2020-07-20

Maria M skrev om lotuseco.se
    Bra utbud av ekologiska kläder till hela familjen. Snabba leveranser, svarar snabbt om man har frågor och hjälpsam personal. Läs mer
    2020-07-21 lotuseco.se svarar Maria M
    Tusen tack för ditt fina omdöme Maria! Vi är supernöjda att få vara din familjs ekologiska klädbutik. Varmt välkommen åter! ♡♡♡
  • 2020-07-19

Lars-göran A skrev om lotuseco.se
    Köpt kalsonger bra kvalitet och snabb leverans. Läs mer
    2020-07-21 lotuseco.se svarar Lars-göran A
    Tack för ditt fina omdöme Lars-Göran! Härligt att få höra att du är nöjd med våra kläders kvalité och vår service. Varmt välkommen åter! ♡♡♡
  • 2020-07-18

Marika B skrev om lotuseco.se
    Fina linne- och bomulls-t-tröjor! Eko! Inte för dyra! Läs mer
    2020-07-21 lotuseco.se svarar Marika B
    Tack för ditt omdöme Marika! Vi är glada att höra att du även uppskattar att vi håller en bra prisnivå. Varmt välkommen åter! ♡♡♡
  • 2020-07-16

Sofie W skrev om lotuseco.se
    Snabb leverans! Toppen på alla sätt. Läs mer
    2020-07-17 lotuseco.se svarar Sofie W
    Tack Sofie för ditt fina omdöme!! Varmt välkommen åter! ♡♡♡
  • 2020-07-14

Carina K skrev om lotuseco.se
    Hög kvalité på kläderna och snabb och utmärkt service! Läs mer
    2020-07-14 lotuseco.se svarar Carina K
    Tack Carina för ditt fina omdöme om oss! Varmt välkommen åter! ♡♡♡
  • 2020-07-13

Naomi L skrev om lotuseco.se
    Intressant utbud som man inte hittar så mycket av på annat håll.
    Väldigt snabb att skicka och leverans har fungerat bra. Läs mer
    2020-07-13 lotuseco.se svarar Naomi L
    Tack för ditt fina omdöme Naomi! Jättekul att höra att du gillar vårt sortiment och är nöjd med vår service. Det glädjer oss verkligen! Varmt välkommen åter! ♡♡♡
  • 2020-07-13

Maria E skrev om lotuseco.se
    Jag har handlat på LotusEco många gånger och är mycket nöjd med deras webhandel. De hantera ordern mycket snabbt vill jag säga. Det beställda har man inom ett par dagar. Leveransen sker till brevlådan när det är möjligt på ett miljövänligt sätt. Alltid ett professionellt bemötande och personlig service. Snabbt svar via mail om man har någon fråga. Läs mer
    2020-07-13 lotuseco.se svarar Maria E
    Tusen tack Maria för ditt utförliga omdöme! Vi är jätteglada att du är en nöjd återkommande kund. Varmt välkommen åter även framöver! ♡♡♡
  • 2020-07-12

Pär Å skrev om lotuseco.se
    köpte barnkläder, snabb leverans, schysst kvalite.
    Fortsätter som kund. Läs mer
    2020-07-13 lotuseco.se svarar Pär Å
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss! Vad fint att du är nöjd med både våra kläder och vår service. Varmt välkommen åter! ♡
  • 2020-07-11

Catrine J skrev om lotuseco.se
    Jag har köpt både underbara ekologiska kläder och underkläder Läs mer
    2020-07-13 lotuseco.se svarar Catrine J
    Tack Catrine för ditt fina omdöme! Härligt att du är nöjd med våra ekokläder. Varmt välkommen åter! ♡♡♡
  • Truls Mats Anders H

2020-07-09

Truls Mats Anders H skrev om lotuseco.se
    Att näthandla hos Lotuseco fungerar precis lika bra som hos något av de större retailföretagen, med snabb leverans och bra fraktalternativ. Skillnaden är att man alltid får varorna packade i hållbara material och återvunnen plast i tejpen.

Kläderna (och övriga produkter) håller alltid bra kvalitet och det märks att Lotuseco lägger ned mycket arbete på att leta upp varumärken som gör bra produkter såväl som håller en hållbar produktion.

Jag ger Lotuseco 5/5 för att butiken håller en hög standard trots att de är en liten aktör på en stor marknad, men ger dem även en extra guldstjärna för att de vill göra en skillnad. Läs mer
    2020-07-09 lotuseco.se svarar Truls Mats Anders H
    Tusen tack Truls för ditt fina omdöme och för din uppskattning för det vi gör! Det värmer verkligen! Varmt välkommen åter när du behöver eco+fair kläder i framtiden! ♡♡♡
  • 2020-07-07

Ulla J skrev om lotuseco.se
    Jag köpte klänning och jumper. Mycket bra bemötande och snabb leverans. Mina förväntningar infriades med råge. Mycket bra affärsidé .
    Helnöjd ! Läs mer
    2020-07-07 lotuseco.se svarar Ulla J
    Tack Ulla för ditt fina omdöme! Härligt att du är nöjd med både kläder och vår service. Det glädjer oss verkligen! Varmt välkommen åter när du behöver ekologiska och fair trade kläder en annan gång. ♡
  • 2020-07-03

Tom A skrev om lotuseco.se
    Snabb leverans, fin kvalité på kläderna! Läs mer
    2020-07-25 lotuseco.se svarar Tom A
    Tack Tom för ditt fina omdöme! Härligt att du är nöjd! Varmt välkommen åter. ♡♡♡
    Tom A gillar detta