LotusEco

LotusEco

• BadgeFiveYears
Ring 0455-232 02 Dela

LotusEco grundades 2009 och alla kläder vi säljer är GOTS-certifierade – eftersom GOTS är oberoende och en av de som ställer högst krav. Det gör det enkelt för dig att shoppa schysst – allt du köper hos oss är ekologiskt, rättvist producerat och certifierat av en oberoende organisation. Målsättningen är att erbjuda ett komplett...

828 omdömen om LotusEco

Sedan starten hos Reco 2018

Per H
Skrev om LotusEco

Köpte nattskjortor. Snabb leverans. inget krångel.

Sarah E
Skrev om LotusEco

Personlig kontakt och snabb leverans, allt som allt en väldigt trevlig upplevelse och kläderna sitter perfekt!

Kerstin H
Skrev om LotusEco

Smidigt, snabbt, nöjd med varan som motsvarade beskrivningen. Handlar gärna dör igen.

Elin T
Skrev om LotusEco

Fin webshop och bra leverans, bra att de packar miljömedvetet.

Mikael F
Skrev om LotusEco

Det var mycket bra service och ett trevligt bemötande med uppföljning av de linnebyxor jag köpte som motsvarade min goda förväntan i kvalité och utseende.

Marianne P
Skrev om LotusEco

Trevligt bemötande, bra varor och snabb leverans.

Jonas F
Skrev om LotusEco

Superfin butik med kvalitativa produkter som passar en miljömedveten kund, snabb leverans och skyssta priser! Helnöjd och kan varmt rekommendera!

Birgitta L
Skrev om LotusEco

Personligt och vänligt bemötande .

Timothy R
Skrev om LotusEco

fina kläder och fin bemötande!

Margareta S
Skrev om LotusEco

Jag har LÄNGE letat efter en midjeväska i kraftigt tyg och på LotusEco hittade jag det ultimata fyndet, en kombinerad midje- och axelväska, dvs midjeremmen är lång och möjliggör att väskan kan hängas tvärs över bröstet. Den var väldokumenterad på hemsidan, både i bilder och text vilket underlättade köpet. Jag är uppriktigt jättenöjd med väskan och den är redan en ständig följeslagare.

Angelica J
Skrev om LotusEco

Supersnabb leverans, bra sortiment och mycket kunniga!

Alexandra H
Skrev om LotusEco

Smidig näthandel och underbara varor! Tack!

CAROLINE M
Skrev om LotusEco

Fint att det finns en bra ekologiskt nätbutik!

Jerry O
Skrev om LotusEco

Rekommenderar dem och uppskattar produkten.

Eva H
Skrev om LotusEco

Snabb service! Ville ha en kofta i bra bomull vilket jag hittade här. Lite dyrare men det är det värt!

Dirgje V
Skrev om LotusEco

Kläder av god kvalitet och bra service

Maivor O
Skrev om LotusEco

Pålitligt företag med utmärkt vara väl värd sitt pris.

Annika W
Skrev om LotusEco

bra och trevligt bemötande. snabb leverans. köpte yogabyxor i ekologisk bomull. mjuka o sköna och bra passform.

Evangelos K
Skrev om LotusEco

Riktigt bra kundservice samt att det var enkelt att beställa det man ville ha.

Rasha K
Skrev om LotusEco

super fin och prisvärd. min son älskar den.

Marie W
Skrev om LotusEco

Bra service och bra produkter. Jag köpte en stickad tubhalsduk i ull. Blev mycket nöjd, men hade önskat att den fanns i fler färger. Snabb leverans 👍

Mikael J
Skrev om LotusEco

Smidigt att beställa och en smidig leverans! Väldigt sköna och behagliga t-shirtar!

Ylva S
Skrev om LotusEco

Utmärkta varor och utmärkt service.

David S
Skrev om LotusEco

Sparsamt sortiment men bra det som finns.

Svar från LotusEco

Hej David, Tack för ditt omdöme! Du får jättegärna berätta vad du saknar i vårt sortiment. Vi är ett superlitet företag startat av min fru 2009 och det är bara hon och jag som driver LotusEco utan några anställda. Med tanke på det och att vi är det enda företag i Skandinavien som enbart säljer GOTS-certifierade kläder från olika märken så är vi väldigt stolta över det sortiment vi har. I skrivande stund har vi 302 olika artiklar för herr och 527 olika artiklar för dam. Vi är som du förstår begränsade av att vi bara vill...

Annika R
Skrev om LotusEco

Jag har handlat av Lotuseco vid flera tillfällen och har alltid blivit nöjd med mina varor. Ifall storlekar inte passat har det varit enkelt att byta eller returnera.

Tove D
Skrev om LotusEco

Snabb leverans! Underbart nattlinne (Nattlinne dam Diana) och pjamasbyxor (nattbyxor dam Aveline). Jag undviker att köpa nyproducerade kläder så gott det går och det känns extra bra att köpa av lilla Lotus Eco när jag väl behöver köpa något nytt.

Nelly S
Skrev om LotusEco

Kofta lång SUMAA motsvarade förväntningen i kvalité o modell + snabb leverans till postlådan!

John B
Skrev om LotusEco

Fin kvalitet på tyg. Något för hård resår

Svar från LotusEco

Hej John, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss! Kanske du hade behövt storleken större i kalsongerna. Vi plomberar alltid kalsonger så man har möjlighet att känna på dem och jämföra med kalsonger som passar innan man bestämmer sig. Men har du redan tagit bort plomberingen så försök ha dem lite längre ned och med tiden brukar resåren ge sig lite. Allt gott och varmt välkommen tillbaka! ♡ Ben - LotusEco

Lisbeth I
Skrev om LotusEco

När sambon nyss fått veta att han är allergisk/ överkänslig mot textilfärger så blev det akut att hitta oblekta, ofärgade kläder. Det fann jag här. Snabb leverans och bra kläder.

Rolf Gösta B

Helt ok! Bra kvalitet men något hårda i resåren, men den går ju att förlänga

Svar från LotusEco

Hej Rolf Gösta, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss! Kalsongerna du köpte är förberedda så du kan byta resår till en längre som passar dig bättre. Det är en superbra funktion för många kalsonger med fastsydd resår kasseras bara för att resåren blivit för slapp trots att de i övrigt är i gott skick. Vi är stolta att ha så hållbara kalsonger i sortimentet. Hoppas de kommer hålla länge för dig! Allt gott och varmt välkommen tillbaka! ♡ Ben - LotusEco

Kerstin N
Skrev om LotusEco

Snabb och smidig beställning och leverans. Bra kvalitet och storlek på mina vita yogabyxor.

Lena W
Skrev om LotusEco

Bra beskrivning på plagget med bra måtttabell. Pyjamasen var så bra och satt så snyggt på min vackre make.

Svar från LotusEco

Hej Lena! Så härligt att höra att ni blev nöjda med den blå pyjamasen från Living Crafts! Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett fint omdöme om oss. Det betyder mycket för oss. Allt gott och varmt välkommen tillbaka! ♡ Ben - LotusEco

Emelie N
Skrev om LotusEco

Jättesköna kläder till 6 åriga dottern. Letade efter giftfria kläder och kom in på er sida. Enkelt att beställa. Förutom kvalite och giftfritt är det viktigt för mig att veta var kläderna är tillverkade, vilket också nämns. Topp betyg!

Svar från LotusEco

Hej Emelie! Vi är glada att du uppskattar vårt fokus på giftfria och miljövänliga kläder som producerats etiskt! Nu slutar vi med barnkläder och vi säljer ut alla vi har kvar till fynd-priser. Kvar just nu är 385 plagg av 126 olika modeller. Men vi fortsätter med eko & fair GOTS-märkta kläder för dam och herr. Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett fint omdöme om oss. Det betyder mycket för oss. Allt gott och varmt välkommen tillbaka! ♡ Ben - LotusEco

Katarina S
Skrev om LotusEco

Fina produkter, snabb leverans. En produkt fick reklameras, hanterades också snabbt och exemplariskt!

Svar från LotusEco

Hej Katarina! Tack för din uppskattning av vår service och våra snabba leveranser! Vi skickade snabbt en ny strumpbyxa till dig när du påpekade att tråden i ett parti mitt över den ena foten var tunnare. Vi beklagar "måndagsexemplaret"! Som hållbart företag uppmanar vi dig att även ta till vara den defekta strumpbyxan. Den går att använda och sedan som leggings genom att klippa av fötterna, om den lite defekta foten inte håller lika länge som den andra. Allt gott och varmt välkommen tillbaka! ♡ Ben - LotusEco

Catharina A
Skrev om LotusEco

Fina produkter. Ekologiska kläder, trevlig kundservice.

Fanny R
Skrev om LotusEco

Oerhört snabb leverans god kvalitet på kläderna! Hemsidan är något svårnavigerad.

Karin P
Skrev om LotusEco

Varorna som jag beställde kom snabbt, levererades i brevlådan och de motsvarande mina förväntningar. Funkade perfekt att handla hos LotusEco.

Per L
Skrev om LotusEco

Bra produkt. Och smidig hantering.

Robert H
Skrev om LotusEco

Inga problem. Allt från beställning till leverans har fungerat bra. Avdrag betygsmässigt då två produkter inte fanns på lager varav jag fick gå för tredje alternativet.

Svar från LotusEco

Hej Robert! Vad fint att höra att du är nöjd med vår service och varan du beställde! 🙏 När det gäller storlekar som är slut i lagret vill vi gärna förklara mer om vår arbetsmetod. Vi samarbetar med små hållbara företag i Europa som tillverkar små kollektioner på förbeställning för att undvika överskott och minska miljöpåverkan. När vi sålt slut på en storlek är det därför sällan vi kan fylla på vårt lager med det plagget igen. När det gäller basplagg som inte tillhör en tillfällig kollektion däremot kan vi oftast fylla...

Åsa A
Skrev om LotusEco

Posten slarvade bort paketet men via en grupp på Facebook hittade jag det. Jag hade bra kontakt med Lotuseco och är nöjd med mina träningsbyxor.

Linda O
Skrev om LotusEco

Extremt snabb leverans och mycket bra kvalitet på tröjan

Christian H
Skrev om LotusEco

Alltid snabb och bra service och leverans.

Karin K
Skrev om LotusEco

Snabba svar, trevligt bemötande och bra produkter. Retur funkar också bra😊om det skulle behövas./Karin

Helena J
Skrev om LotusEco

Det var positivt att handla av LotusEco. Varorna var bra och allt skedde på nolltid. Jag köpte ekologiska plagg :långärmad t-shirt och benvärmare.

Linda T
Skrev om LotusEco

Jättehärliga strumpbyxor, och jag vet att de är tillverkade på bästa sätt. 👍❤️

Evalena H
Skrev om LotusEco

Mycket nöjd med mina ekologiska leggings. Mjuka och sköna. Kommer att handla fler.

Anna-Karin A

Jag fick ett plagg i lin i present. Jag hoppades på ett plagg med kvalitet, har inte hunnit tvätta det än, men det verkar hålla mina förväntningar.

Magali C
Skrev om LotusEco

Snabb och miljövänlig leverans. D.v.s Ingen stora kartong och onödigt packmaterial används,. Etiska kläder av hög kvalitet. Supernöjd med min beställning.

Hanna F
Skrev om LotusEco

LotusEco har verkligen fantastisk service och bryr sig om sina kunder. Jag fick hjälp när det strulade lite med mitt presentkort hos dem. Jag köpte en ryggsäck från Mela och är supernöjd 😄 mycket slitstark och tålig ryggsäck! LotusEco är alltid en affär jag återkommer till💚

Stig H
Skrev om LotusEco

Fina milövänliga kläder till vettiga priser, köpte kalsonger 2 pack. Kvck leverans, inget att anmärka på.