Lugerinc AB

Linnégatan 89, 115 23 Stockholm — Visa karta

Luger arrangerar konserter med svenska och utländska artister i Sverige och Norden. Vi är även bokningsagentur för ett gäng fantastiska svenska artister.
Rudsjövägen 112, 13147, Nacka

Skivbolag nära Lugerinc AB:

Rudsjövägen 112, Nacka
Välkommen till Livrustning! Vår affärsidé är att vara det ledande företaget inom... Läs mer ›
Zsuzsanna P:
Utmärkt bemötande, bra och nödvändigt innehåll! Jag är väldigt nöjd och skulle rekommendera Livrustning ABs kurser för allihopa.

Läs vad 2 kunder tycker om Lugerinc AB

• Jonas E
    Jonas E skrev om Lugerinc AB
    Är man arrangör av olika livekonserter är Luger det enda bolag som är genuint tillmötesgående. De tror på skapandet av en relation mellan arrangör och bokningsbolag. Vill man arrangera en livekonsert ring alltid Luger först! Way Out West är en ung men förträfflig festival som de anordnar. Läs mer
  • Petter S
    Petter S skrev om Lugerinc AB
    Lugerinc arrangerar rockfestivalen Accelerator för Sthlms alla så kallade "hipsters" - det roliga med Accelerator är att alla som är där ser likadana ut, gärna röstar lite lagom liberalt, helst åker till New York (& då helst till Willamsburg där de garanterat bara möter vita likasinnade medelklasskids), är totalt eniga om att de Wayfarer som de alla bar förra sommaren i år är so-last-season och tycker att mossig rock är något viktigt att kunna hålla i sig i när 30+ vindarna blåser allt hårdare... Hur tråkigt som helst. Läs mer

Linnégatan 89, 115 23 Stockholm