Lush

Fredsgatan 5-7, 411 07 Göteborg — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Lush

• Viktor N
    Viktor N skrev om Lush
    Bästa service till den bästa butiken! Kompetenta och hjälpsama och vilka härliga produkter!
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om Lush
    Jag kan verkligen rekommendera denna affär. Trevlig och kunnig personal och deras produkter verkar vara helt outstanding. Finns många som kommer få presenter från denna butik.
  • jenni s
    jenni s skrev om Lush
    Man sugs in av den distinkta LUSH-doften redan på gatan. LUSH's butiker är oemotståndliga; fulla med handgjorda produkter som är så smarriga att man vill äta dem, trots att de mest är till för hugienändamål!
    Bästa tvålarna, shampo (i kak-form; väldigt smart!), badbomber och massagekakaor!
    Miljövänligt till max; ett medvetet val för den som inte nöjer sig med vilka ingredienser som helst. Praktiskt taget närproducerat; gjort för hand i England. Inga djurförsök, what's so ever!

Hands down den BÄSTA butiken för julklappsköp!
  • Anna H
    Anna H skrev om Lush
    Härlig butik som har ett väldigt bra utbud. Bra skyltat så man vet vad det är man köper. Veganvänligt och icke djurtestat. Väldigt trevlig och kunnig personal som kan rekommendera det man behöver. Jag har alltid fått väldigt bra produkter med mig hem. Rekommenderas!
  • Emma A
    Emma A skrev om Lush
    Jag älskar Lush produkter och blir alltid lockad att gå in där då jag går förbi butiken utanför NK. Även om jag inte alltid handlar något där är det mysigt att bara gå omkring och kika på produkterna och dofta på dem. Bra produkter till bra priser. De flesta tror jag är utan kemiska tillsatser, vilket är bra för huden. Roliga namn på produkterna och ofta fina förpackningar. Bra presentbutik!

Fredsgatan 5-7, 411 07 Göteborg