Alla kategorier Övrigt Kalmar Kalmar Luxor Finans AB

Luxor Finans AB

Skeppsbrogatan 49, 392 31 Kalmar — Visa karta

LUXOR FINANS är ett rådgivningsföretag inom pensionsplanering, person- och skadeförsäkring samt kapitalplacering. Nyckeln till vår framgång som försäkringsförmedlare och placeringsrådgivare är att vi agerar långsiktigt på våra kunders uppdrag.
Ett långsiktigt samarbete enligt dina önskemål

Som försäkrings- och placeringskonsult arbetar vi i nära samarbete med våra kunder enligt en överenskommen uppdragsbeskrivning. Detta garanterar dig ett långsiktigt samarbete med en servicenivå helt enligt dina önskemål.
Du kan känna dig helt trygg hos oss

Vi är medlemmar i Svenska Försäkringsförmedlares Förening och delägare i Hjerta, den största fristående aktören på den svenska förmedlarmarknaden. Det värdepappersbolag vartill LUXOR FINANS är ankutet ombud är Exceed Capital Sverige AB. Finansinspektionen är tillsynsmyndighet.

Läs vad 3 kunder tycker om Luxor Finans AB

• Simon L
    Simon L skrev om Luxor Finans AB
    Har bara goda ord att lägga om Luxor Finans. Detta är det enda företaget jag varit i kontakt med som faktiskt tagit sig tiden att kört ut till min butik och presentera försäkringsalternativ. Läs mer
    Simon L gillar detta
  • Mandy L
    Mandy L skrev om Luxor Finans AB
    Kan bara säga att jag är nöjd med den hjälp jag fått från Luxor Finans. Servicen är personlig och skräddarsydd, vilket självklart är en klar fördel för mig som driver ett så unikt företag. Läs mer
    Simon L, Mandy L gillar detta
  • De N
    De N skrev om Luxor Finans AB
    Otroligt bra försäkringsförmedlare som sätter sina kunder i fokus. Jag fick hjälp med att byta försäkringsbolag och hela proceduren gick både snabbt och smidigt. Rekommederas! Läs mer
    Simon L, De N gillar detta

Skeppsbrogatan 49, 392 31 Kalmar