Luxor Finans AB

Luxor Finans AB

Ring 070-731 16 39 www.luxorfinans.se

LUXOR FINANS är ett rådgivningsföretag inom pensionsplanering, person- och skadeförsäkring samt kapitalplacering. Nyckeln till vår framgång som försäkringsförmedlare och placeringsrådgivare är att vi agerar långsiktigt på våra kunders uppdrag. Ett långsiktigt samarbete enligt dina önskemål Som försäkrings- och placeringskonsult...

18 omdömen om Luxor Finans AB

GÖRAN D
Skrev om Luxor Finans AB

Jag har anlitat Luxor Finans i många år och upplever företaget som ligger under finansinspektionens uppsikt som ett seriöst Företag. Jag har framförallt haft hjälp av Tobias Brudin som jag uppfattar som en kompetent och i branschen något så ovanligt som en ärlig rådgivare.

Dick Erik J
Skrev om Luxor Finans AB

Jag har varit kund hos Luxor Finans i många år, det började med företaget men jag gick snart med även privat då det fungerade så bra. Bra koll och alltid bra bemötande. Nu syns det vad man får tillbaka på sitt sparande tack vare Luxor. Rekommenderas ! Tack Luxor

Marie Gustafsson
Skrev om Luxor Finans AB

Är en mycket nöjd kund. Alltid vänligt bemötande o snabba svar. Har idag efter ett besök hos Tobias åter fått kontroll på sparande o försäkringar. Så nu kan jag släppa kontrollen igen o ”lämnar över” med varm hand till Luxor finans// Marie

Mattias F
Skrev om Luxor Finans AB

Jag har varit kund hos Luxor Finans i många år nu och upplever dem som mycket kompetenta. Jag har fått förstklassig rådgivning och uppföljning. Jag har också haft oturen att behöva använda mina försäkringar och det har fungerat helt perfekt! Jag vill varmt rekommendera Luxor finans!

Peter E
Skrev om Luxor Finans AB

Väldigt bra och kompetent rådgivning. Jag brukar ha lite svårt att släppa kontrollen, men hos Luxor Finans kände jag direkt att jag var i goda händer vilket inte gjorde det svårt. Nu är det väldigt skönt att kunna fokusera på min verksamhet istället för att tänka på försäkringar och kapitalplaceringar.

Kenth
Skrev om Luxor Finans AB

Luxor går ju igenom alla olika delar vilket gör att jag fått mycket bra hjälp. Placerade nyligen lite extra pengar till 6% ränta. Alltid snabba svar, senast en sen kväll. Vi är nöjda kunder hos luxor.

Mats K
Skrev om Luxor Finans AB

De har bra koll på mig som kund. Är ambitiösa och kunniga. Vi är ganska pålästa och intresserade men bra med Luxors rådgivning och kunnande. Ger Luxor Finans ett gott omdöme. /Mats Karlsson

Leif r
Skrev om Luxor Finans AB

Man vet sedan tidigare att man haft rådgivare som lovat för mycket. Luxor har hållit vad de lovat med bra regelbundna möten. Har varit kund i 4 år och har nu snart allt hos Luxor, verkar lovande.

Robin
Skrev om Luxor Finans AB

Vi jämförde dem precis med bankenmen Luxor var bättre på nästan allt när vi jämförde. Väljer Luxor, bra service.

Kaj S
Skrev om Luxor Finans AB

Hade allt i banken innan jag träffade Luxor finans, de har nu koll på allt och gör det mycket bra.

Erik A
Skrev om Luxor Finans AB

Rekommenderas till flera. Diskuterar privata försäkringar o placeringar, även företaget försäkrat hos Luxor. Bra personal, kan inte bara försäkringar diskuterar också skatter, juridik mm

Johan G
Skrev om Luxor Finans AB

Har möte med Luxor en gång per år och går då igenom det mesta känns det som. Brukar ta en timma och känns som välinvesterad tid. Är numera skild och gick senast för några veckor sedan igenom vad man ska tänka på, fick tips om ny livförsäkring och ändrade den gamla. Mycket fin service.

Ingela K
Skrev om Luxor Finans AB

Har sparat via Luxor i många, många år. Nu är det dags för pension och utan deras hjälp så hade vi nu inte kunnat planera utbetalningen och skatten av min och min makes pension så bra. Tack för hjälpen!

Robert  K
Skrev om Luxor Finans AB

Håller med, riktigt bra upplägg detta. Har fungerat mycket bättre hos luxor finans än det gjorde på banken. Bra ränta.

Anders S
Skrev om Luxor Finans AB

Har varit kund hos Luxor i många år. Har nu blivit sjuk och har som vanligt fått mycket bra hjälp. Är mycket tacksam. // Anders

Simon L
Skrev om Luxor Finans AB

Har bara goda ord att lägga om Luxor Finans. Detta är det enda företaget jag varit i kontakt med som faktiskt tagit sig tiden att kört ut till min butik och presentera försäkringsalternativ.

Tobias B och Simon L gillar detta
Mandy L
Skrev om Luxor Finans AB

Kan bara säga att jag är nöjd med den hjälp jag fått från Luxor Finans. Servicen är personlig och skräddarsydd, vilket självklart är en klar fördel för mig som driver ett så unikt företag.

Tobias B och 2 andra gillar detta
De N
Skrev om Luxor Finans AB

Otroligt bra försäkringsförmedlare som sätter sina kunder i fokus. Jag fick hjälp med att byta försäkringsbolag och hela proceduren gick både snabbt och smidigt. Rekommederas!

Tobias B och 2 andra gillar detta