Alla kategorier Försäkringsmäklare Kalmar Kalmar Luxor Finans AB

Luxor Finans AB

Skeppsbrogatan 49, 392 31 Kalmar — Visa karta

4.6 i betyg av av 16 omdömen

LUXOR FINANS är ett rådgivningsföretag inom pensionsplanering, person- och skadeförsäkring samt kapitalplacering. Nyckeln till vår framgång som försäkringsförmedlare och placeringsrådgivare är att vi agerar långsiktigt på våra kunders uppdrag.
Ett långsiktigt samarbete enligt dina önskemål

Som försäkrings- och placeringskonsult arbetar vi i nära samarbete med våra kunder enligt en överenskommen uppdragsbeskrivning. Detta garanterar dig ett långsiktigt samarbete med en servicenivå helt enligt dina önskemål.
Du kan känna dig helt trygg hos oss

Vi är medlemmar i Svenska Försäkringsförmedlares Förening och delägare i Hjerta, den största fristående aktören på den svenska förmedlarmarknaden. Det värdepappersbolag vartill LUXOR FINANS är ankutet ombud är Exceed Capital Sverige AB. Finansinspektionen är tillsynsmyndighet.

Läs vad 16 kunder tycker om Luxor Finans AB

• 2019-02-07

Marie Gustafsson skrev om Luxor Finans AB
    Är en mycket nöjd kund. Alltid vänligt bemötande o snabba svar. Har idag efter ett besök hos Tobias åter fått kontroll på sparande o försäkringar. Så nu kan jag släppa kontrollen igen o ”lämnar över” med varm hand till Luxor finans//
    Marie Läs mer
  • Mattias F

2019-01-28

Mattias F skrev om Luxor Finans AB
    Jag har varit kund hos Luxor Finans i många år nu och upplever dem som mycket kompetenta.
    Jag har fått förstklassig rådgivning och uppföljning.
    Jag har också haft oturen att behöva använda mina försäkringar och det har fungerat helt perfekt!
    Jag vill varmt rekommendera Luxor finans! Läs mer
  • Peter E

2019-01-24

Peter E skrev om Luxor Finans AB
    Väldigt bra och kompetent rådgivning. Jag brukar ha lite svårt att släppa kontrollen, men hos Luxor Finans kände jag direkt att jag var i goda händer vilket inte gjorde det svårt. Nu är det väldigt skönt att kunna fokusera på min verksamhet istället för att tänka på försäkringar och kapitalplaceringar. Läs mer
  • 2018-12-01

Kenth skrev om Luxor Finans AB
    Luxor går ju igenom alla olika delar vilket gör att jag fått mycket bra hjälp.
    Placerade nyligen lite extra pengar till 6% ränta. Alltid snabba svar, senast en sen kväll. Vi är nöjda kunder hos luxor. Läs mer
  • 2018-11-27

Mats K skrev om Luxor Finans AB
    De har bra koll på mig som kund. Är ambitiösa och kunniga.
    Vi är ganska pålästa och intresserade men bra med Luxors rådgivning och kunnande.
    Ger Luxor Finans ett gott omdöme.
    /Mats Karlsson Läs mer
  • 2018-11-19

Leif R skrev om Luxor Finans AB
    Man vet sedan tidigare att man haft rådgivare som lovat för mycket. Luxor har hållit vad de lovat med bra regelbundna möten. Har varit kund i 4 år och har nu snart allt hos Luxor, verkar lovande. Läs mer
  • 2018-11-05

Robin skrev om Luxor Finans AB
    Vi jämförde dem precis med bankenmen Luxor var bättre på nästan allt när vi jämförde.
    Väljer Luxor, bra service. Läs mer
  • 2018-11-03

Kaj S skrev om Luxor Finans AB
    Hade allt i banken innan jag träffade Luxor finans, de har nu koll på allt och gör det mycket bra. Läs mer
  • 2018-11-03

Erik A skrev om Luxor Finans AB
    Rekommenderas till flera.
    Diskuterar privata försäkringar o placeringar, även företaget försäkrat hos Luxor.
    Bra personal, kan inte bara försäkringar diskuterar också skatter, juridik mm Läs mer
  • 2018-10-31

Johan G skrev om Luxor Finans AB
    Har möte med Luxor en gång per år och går då igenom det mesta känns det som.
    Brukar ta en timma och känns som välinvesterad tid. Är numera skild och gick senast för några veckor sedan igenom vad man ska tänka på, fick tips om ny livförsäkring och ändrade den gamla. Mycket fin service. Läs mer
  • 2018-10-30

Ingela K skrev om Luxor Finans AB
    Har sparat via Luxor i många, många år. Nu är det dags för pension och utan deras hjälp så hade vi nu inte kunnat planera utbetalningen och skatten av min och min makes pension så bra. Tack för hjälpen! Läs mer
  • 2018-10-29

Robert K skrev om Luxor Finans AB
    Håller med, riktigt bra upplägg detta.
    Har fungerat mycket bättre hos luxor finans än det gjorde på banken.
    Bra ränta. Läs mer
  • 2018-10-28

Anders S skrev om Luxor Finans AB
    Har varit kund hos Luxor i många år. Har nu blivit sjuk och har som vanligt fått mycket bra hjälp. Är mycket tacksam.
    // Anders Läs mer
  • Simon L

Simon L skrev om Luxor Finans AB
    Har bara goda ord att lägga om Luxor Finans. Detta är det enda företaget jag varit i kontakt med som faktiskt tagit sig tiden att kört ut till min butik och presentera försäkringsalternativ. Läs mer
    Tobias B, Simon L gillar detta
  • Mandy L

Mandy L skrev om Luxor Finans AB
    Kan bara säga att jag är nöjd med den hjälp jag fått från Luxor Finans. Servicen är personlig och skräddarsydd, vilket självklart är en klar fördel för mig som driver ett så unikt företag. Läs mer
    Tobias B, Simon L, Mandy L gillar detta
  • De N

De N skrev om Luxor Finans AB
    Otroligt bra försäkringsförmedlare som sätter sina kunder i fokus. Jag fick hjälp med att byta försäkringsbolag och hela proceduren gick både snabbt och smidigt. Rekommederas! Läs mer
    Tobias B, Simon L, De N gillar detta