Lyko Hair

Grevgatan 36, 114 53 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Lyko Hair

• Sara D
    Sara D skrev om Lyko Hair
    Det tog fem dagar innan Lyko ens behandlade min order och i regel brukar det ta 2-5 arbetsdagar innan man får sin leverans. Mycket besviken. Rekommenderas ej för dem som vill vara säkra på att få sin order i tid.
  • Maria A
    Maria A skrev om Lyko Hair
    Har handlat mycket från deras nätshop och blev superglad när jag insåg att de har butik/salong alldeles i närheten av mig (ingen fraktkostnad). Har köpt diverse hårprodukter och en locktång från butiken. Dock har jag inte provat klippa mig där ännu.
  • Marlene
    Marlene skrev om Lyko Hair
    Mycket bra nätbutik med stort utbud. Dessutom snabba leveranser. Inte nog med det, bara för att jag beställde var jag med i en utlottning och vann ett jättefint pris. Kan inte annat än säga att jag är nöjd. Kommer definitivt att beställa från lyko.se igen!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Lyko Hair
    Härlig, professionell frisörsalong där man får glatt bemötande av en trevlig dalkulla. De gör även naglar, vaxar ben och utför laserbehandlingar. Sen så finns det en nätbutik som blivit utsedd till en av landets bästa, väl värt ett besök!

Grevgatan 36, 114 53 Stockholm