Alla kategorier Parfymaffär Södermanland Eskilstuna Make Up Store

Kungsgatan 20, 632 20 Eskilstuna — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Make Up Store

• rebecka e
    rebecka e skrev om Make Up Store
    Tjejerna på make up store är alltid trevliga och gör sitt bästa! De är alerta och har alltid ett leende på läpparna. Sminket är bra och inte nog med det schysst förpackat är det med, make up stores smink får gärna pryda mina hyllor . .
  • Jennie I
    Jennie I skrev om Make Up Store
    Tjejerna som jobbar på Makeupstore är kunniga och hjälper alltid till om man har frågor angående smink och dylikt.
  • Julia B
    Julia B skrev om Make Up Store
    Jag älskar Make up stores produkter, prosukter som är dö snygga, känns lyxiga och som håller länge. Personalen är alltid trevliga och kunniga, man kan få fantastiska sminkningar och produkter som är super
  • sanna j
    sanna j skrev om Make Up Store
    trevlig personal och väldigt bra produkter!! har du inte provat face mist köp den idag! köper nästan allt mitt smink här och blir alltid lika nöjd. man får de man betalar för.. face mist som jag skrev är helt underbart bra. du fixerar sminket med det och sen sprutar du bara lite i ansiketet för att känna dig lite mer fräschare. ögonskuggorna räcker hur länge som helst, tror inte att jag har användt upp någon än och jag har köpt smink här i flera flera år.

Kungsgatan 20, 632 20 Eskilstuna