Alla kategorier Målare Stockholms län Järfälla Målabromma Entreprenad

Målabromma Entreprenad

Spjutvägen 5D, 175 61 Järfälla — Visa karta

Varmt välkommen till Måla Bromma Entreprenad, vi erbjuder tjänster inom måleri, snickeri och renovering. Vi gör både större och mindre jobb. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och och jobbar med en stor förståelse för kunden, då vi med hjälp av vårt stora kontaktnät kan hjälpa dig med allt från våtrumsspecialister till golvslipare. Vi utför din renovering på ett enkelt och smidigt sätt!

Eftersom vi värdesätter din tid så gör vi alltid vid starten av varje projekt upp en tidsplan som vi löpande stämmer av. Detta gör vi för att vi vill hålla dig så involverad som möjligt i arbetet.

Det viktigaste för oss är att du är nöjd, både innan, under och efter det utförda arbetet!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 68 kunder tycker om Målabromma Entreprenad

• Bo L
    Bo L skrev om Målabromma Entreprenad
    Offert och kontakt skedde snabbt. Bra avtal och dokumentation. Arbetet utfördes på ett mycket bra sätt. Tidsplanen förskjöts något viket delvis berodde på att tilläggsbeställning av linoljefärg måste göras. Mycket trevlig telefonmottagare på kontoret som omedelbart tog tag i de förfrågningar jag hade.
  • Erik N
    Erik N skrev om Målabromma Entreprenad
    Målning av fasad och restaurering av fönster.

Allt fungerade bra. Dert var väl någon dags försening i något moment med sammangatget höll både kvalitet och tidshållning bra.
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Målabromma Entreprenad
    Bra offert och bra utfört arbete. Enda lilla kommentar är att projektledare/säljare borde följt upp pågående arbete. Nu gick projektet bra men hade ändå förväntat någon kontakt.
  • Maria E
    Maria E skrev om Målabromma Entreprenad
    Tycker att ommålningen av fasaden gjordes fantastiskt bra, bra målat, trevliga målare, rent och snyggt och bra återkppling efteråt. Men sedan hade vi också beställt ommålning av fönster som skulle göras av ett annat team. Dom dök aldrig upp på utlovad tid, sedan blev vi fakturerade för jobbet. Fakturan tog bort utan problem med målarna har fortfarande inte dykt upp.

Häls. //Maria
  • Maria  K
    Maria  K skrev om Målabromma Entreprenad
    Målat hus samt bytt stuprännor/stuprör. Mycket noggranna i sitt arbete, och åtgärdade det vi var mindre nöjda med (ex färgstänk på altan). Måna om att kunden ska vara nöjd. Överlag är vi väldigt nöjda med arbetet.
  • Anders  H
    Anders  H skrev om Målabromma Entreprenad
    Målningsentreprenad för villa. Utsida.
    Vissa undantag som diskuterades fram o tillbaka tills vi blev nöjda inför start. Arbetena utfördes i stort enl tidplan. Vissa justeringar skedde löpande vilket försenade ngt. Men gjorde oss nöjda. Levde klart upp till mina ganska högt ställda förväntningar och månade om min nöjdhet som kund. Vissa anmärkningar som jag gjorde vid slutbesiktning fixades direkt.//Anders
  • Anna K
    Anna K skrev om Målabromma Entreprenad
    Vi köpte uppfräschning av fönsterkarmar, -luckor, balkongdörrar och garagedörrar - skrapning, grundmålning och två gånger färdigmålning. Våra förväntningar uppfylldes till fullo vad gäller personal, kontakter, tidsåtgång, yrkesskicklighet och slutresultat.
  • Per A
    Per A skrev om Målabromma Entreprenad
    Målade om huset med trären renskrapning som krav.
    Snabba på att svara.
    Trevlig ton i alla lägen.
    Ansvarstagande hantverkare.
    Proffsigt utförande.
    Skulle klart använda dem igen.
  • Emil A
    Emil A skrev om Målabromma Entreprenad
    Bytte en sida fasad på vårt hus och fixade plåtarbeten och mindre saker på de övriga sidorna samt målade hela huset.
    Bra på alla plan. Engagerad och tydlig projektledning, bra personer med possitiv inställning som jobbade. Inga problem.
  • Christer A
    Christer A skrev om Målabromma Entreprenad
    Av de tre offerter jag tog in var Målabrommas den tydligaste och bäst strukturerade. Och med facit i handen så kan jag konstatera att de är snabba, serviceinriktade och ansvarstagande ända till slutet. Känslan är att kunden ska vara nöjd oavsett vad som hänt under vägen. Det som drar ner betyget något är att jag lite för ofta fick rycka in som projektledare mot de polska målarna. Ordning och reda brast även i det dagliga arbetet då och då. Men i det stora hela som sagt mycket bra. Rekommenderas!
  • Kicki R
    Kicki R skrev om Målabromma Entreprenad
    Det har varit sisådär. Killarna kunde inte komunisera pga språk och de målade inte vissa saaker som var avtalat. De avslutade innan de pratade med oss så vi kunde inte påpeka det. Vi betalade naturligtvis inte heller för det men för oss hade det varit bättre om det blivit gjort.
  • Johan W
    Johan W skrev om Målabromma Entreprenad
    Oerhört duktiga och vi är oerhört nöjda med dom.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Målabromma Entreprenad
    Detta svar skickade jagnylitgen till Måla Bromma
    Hej Marie,
    fakturan betalas omgående. Jag vill här bara passa på att tacka för ett gott arbete. Vi har upplevt ett mycket professionellt bemötande, en noggrann planering och exemplariskt genomförande av projektet - från offert och arbetsmiljöbeskrivning till sista penseldraget och nu också placeringen av stolpen under farstubron.
    Vi kommer att rekommendera er vidare! Min svåger GG från Södra Ängby kommer att höra av sig snart.A
    Hälsningar
    Andreas Aly
  • Lars  G
    Lars  G skrev om Målabromma Entreprenad
    Ommålning av hus allt funkade bra
  • Niclas T
    Niclas T skrev om Målabromma Entreprenad
    Mycket bra snabba noggranna och väldigt proffsiga. Rekommenderar dem 100%
  • Kenth  G
    Kenth  G skrev om Målabromma Entreprenad
    Bra jobb, trevlig personal, lämnade snyggt varje dag. De har fått fler uppdrag av oss och det har varit lika bra varje gång.
  • Christoffer Z
    Christoffer Z skrev om Målabromma Entreprenad
    Mkt bra leverans - på tid och budget. Rättade till brister utan diskussion. Bra projektledning, bra slutresultat och ett bra pris. Kommer definitivt att anlita igen.
  • Anders  E
    Anders  E skrev om Målabromma Entreprenad
    Vi har fått hjälp med 3 renoveringar:
    Byta en del av fasaden, måla om fönster och dörr i ett rum samt att bygga en altan på ca 40 kvm. De här 3 olika projekten har tagit olika tid i anspråk men har levererats inom tid och med ett bra resultat precis som vi velat ha det. Vi är jättenöjda med resultaten av de olika renoveringarna.
  • Marie Ö
    Marie Ö skrev om Målabromma Entreprenad
    Målabromma har från första mötet haft en öppen dialog, tydlig plan och framförallt inte lovat för mycket. För oss var det viktigt då vi vetat vad och när saker skulle ske och när ommålning och fasad byte skulle vara klart.
    Att man sedan också överträffat förväntningarna på arbete liksom personligt bemötande ger så klart ett stort plus i kanten.

/Anders
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Målabromma Entreprenad
    Jag anlitade Målabromma för att renovera och måla om ca. 20 fönster i vår villa. Fantastisk service. Väldigt trevligt bemötande och snabbt genomförande. Resultatet blev väldigt bra.
  • Magdalena  M
    Magdalena  M skrev om Målabromma Entreprenad
    Mycket bra skött från början ill slut när de målade mina fönster.
    Bra utfört arbete, trevliga målare och justa arbetsvillkor.
  • Evy  L
    Evy  L skrev om Målabromma Entreprenad
    Bra genomfört projekt: Målning av fönster och fasad m m på villa.
    Trevlig personal på alla nivåer.
  • Bo S
    Bo S skrev om Målabromma Entreprenad
    Ommålning av mitt hus.
    Mycket bra bemötande och utförande av arbetet.
    Snabbt och smidigt till ett bra pris.
    Har rekommenderat företaget till andra.
  • Malin S
    Malin S skrev om Målabromma Entreprenad
    Vi är jättenöjda med bemötande och utförande av målningen.
    Trevliga och fint målat.
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Målabromma Entreprenad
    Anlitade Målabromma för målning av hus, bod, lekstuga, utluftning avlopp, friskluftintag och byta ytterdörr. Fick ett tydlig kontrakt och en detaljerad offert som följdes helt enligt planen. Trevligt bemötande från alla och ett mycket proffsigt utfört arbete.
    Rekommenderar dem varmt!
  • Ragnhild W
    Ragnhild W skrev om Målabromma Entreprenad
    Delvis restaurering av fasad och grund samt ommålning och byte av hängrännor.Mycket trevligt bemötande av både ägare och personal. Snabbt och skickligt utförande av arbete. Mycket nöjd. Det blev ett helt nytt hus enl entusiastiska grannar.
  • Sture W
    Sture W skrev om Målabromma Entreprenad
    Mycket nöjd med arbetet, lite problem med
    Språket men det var ett hyfsat enkelt arbete och det fanns täckning i bakgrunden om problem uppstod.
    Vi skulle nyttja företaget även nästa gång
  • Karolina W
    Karolina W skrev om Målabromma Entreprenad
    Proffsigt bemötande och utmärkt resultat.
  • Eric N
    Eric N skrev om Målabromma Entreprenad
    Proffsigt skött från offert till utförande. Vi är nöjda med både pris och utförande. Kanon killar som kom och målade vårt hus. Det gick riktigt snabbt att få det klart. Rekommenderar.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Målabromma Entreprenad
    MålaBromma står för riktigt bra projektledning (så att du själv kan koppla bort vad som ska göras O med problemlösarinställning), bästa kvalitet på hantverket (snickeri, måleri eller badrumsrenovering till exempel) och supertrevliga hantverkare i teamet som verkligen kan. De har precis renoverat badrum o fixat trappa och målat i vårt hus och vi vill ha dem tillbaka för fler projekt inom kort!
  • Anneli K
    Anneli K skrev om Målabromma Entreprenad
    Jag är väldigt nöjd med utfört arbete och även tillvägagångssättet, och tillgänglighet.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Målabromma Entreprenad
    Vi är nöjda med arbetet, men ett missförstånd uppstod mellan oss som först gjorde oss på kant. Detta har vi nu klarat ut. Som sagt gällande deras presatation har vi inget att anmärka på.
  • Sten H
    Sten H skrev om Målabromma Entreprenad
    Frånsett problem med att personalen inte har svenska som modersmål och är begränsat kunniga i engelska hade vi inga stora problem.
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Målabromma Entreprenad
    Vid en renovering av fönsterbågar på villa fick jag bra bemötande, snabba svar,smidigt utförande med bra resultat till en mycket rimlig kostnad.
  • Per Axel D
    Per Axel D skrev om Målabromma Entreprenad
    Alltigenom proffsigt från offert till leverans
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Målabromma Entreprenad
    Det var lite språkförbistringar i början innan vi lärt oss att jobba ihop. Dom var annars väldigt idoga och hjälpsamma.
  • Monica S
    Monica S skrev om Målabromma Entreprenad
    Ommålning av mitt hus. Snabb och bra leverans. Väl utfört arbete. Bra och vänligt bemötande
  • Curt J
    Curt J skrev om Målabromma Entreprenad
    Jag fick rycka in ett par gånger som arbetsledare . Började lite i fel ända. Annars verkar det bra återstår att se om färgen sitter kvar?
  • Britta L
    Britta L skrev om Målabromma Entreprenad
    jobbar snyggt, trevligt bemötande
  • Erik H
    Erik H skrev om Målabromma Entreprenad
    Klar och tydlig offert
    Vänligt och proffsigt bemötande
    Proffsigt och säker arbetsställning runt huset
    Trevliga och lyhörda målare som verkade mycket kunniga
    Företaget håller tidden för utförande av arbetet
  • Robert M
    Robert M skrev om Målabromma Entreprenad
    Utomordentligt gott bemötande och proffesionellt utfört arbete. Ingenting att klaga på förutom en del små administrativa misstag.
  • Jan S
    Jan S skrev om Målabromma Entreprenad
    Så här över ett år efteråt kan vi fortfarande glädja oss åt det fina arbete Målabromma Entreprenad utfört på fasaden och fönstren på vår villa. Deras bemötande har från första kontakten till fullt färdigt arbete har varit professionellt och överenskomna tider hölls. Vi tvekar inte att använda dem igen till något annat projekt.
    /Jan Sandmark
  • Urban B
    Urban B skrev om Målabromma Entreprenad
    Vi är helt nöjda, de misstag som gjorts korrigerades utan tjafs.
  • Lars C
    Lars C skrev om Målabromma Entreprenad
    Vi anlitade Målabromma när vi byte färg och målade om vårt hus. Arbetet utfördes helt till belåtenhet av kompetens och duktiga hantverkare. pris och offert hantering sköttes helt enligt våra förväntningar.
  • Ulrika O
    Ulrika O skrev om Målabromma Entreprenad
    Målabromma målade om våra fönster och del av fasad i vår bostadsrättsförening.
    Ett mycket bra bemötande, tydlig offert och en tidsplan för arbetet som följdes gör att vi var extremt nöjda och kommer att anlita/rekomendera dem framöver!
  • Sören G
    Sören G skrev om Målabromma Entreprenad
    De målade huset utvändigt. Väldigt nöjda. Trevligt bemötande och bra jobb. Sedan skulle de renover våra fönster. Fick tillbaka repade rutor. Fick kompensation, men känner mig låntifrån nöjd ned jobbet i dag.
  • Maggan O
    Maggan O skrev om Målabromma Entreprenad
    Trevligt bemötande. Handläggning och tiden ok. Jobbet bra utfört. Fick hjälp med målning av Vindskivor mm.
    Tyvärr målades allt med en bruten vit färg trots att jag inte hade bett om det. Jag hade velat ha vitt. Alla övriga vita detaljer på huset är helvita. Det drar tyvärr ner helhetsbetyget. Kommunikationen med kunden är såå viktig…..
  • Karl-erik W
    Karl-erik W skrev om Målabromma Entreprenad
    En posetiv upplevelse med ett bra och snabbt arbete.
  • Stina  I
    Stina  I skrev om Målabromma Entreprenad
    Vi har anlitat Måla Bromma flera gånger och har alltid varit nöjda!
  • Lars G
    Lars G skrev om Målabromma Entreprenad
    Gediget arbete till bra pris
    Betyg 5

Spjutvägen 5D, 175 61 Järfälla