Alla kategorier Målare Stockholms län Järfälla Målabromma Entreprenad
Rekommenderat företag 2016 - Målabromma Entreprenad

Målabromma Entreprenad

Spjutvägen 5D, 175 61 Järfälla — Visa karta

Varmt välkommen till Måla Bromma Entreprenad, vi erbjuder tjänster inom måleri, snickeri och renovering. Vi gör både större och mindre jobb. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och och jobbar med en stor förståelse för kunden, då vi med hjälp av vårt stora kontaktnät kan hjälpa dig med allt från våtrumsspecialister till golvslipare. Vi utför din renovering på ett enkelt och smidigt sätt!

Eftersom vi värdesätter din tid så gör vi alltid vid starten av varje projekt upp en tidsplan som vi löpande stämmer av. Detta gör vi för att vi vill hålla dig så involverad som möjligt i arbetet.

Det viktigaste för oss är att du är nöjd, både innan, under och efter det utförda arbetet!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 38 kunder tycker om Målabromma Entreprenad

• Anneli K
    Anneli K skrev om Målabromma Entreprenad
    Jag är väldigt nöjd med utfört arbete och även tillvägagångssättet, och tillgänglighet.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Målabromma Entreprenad
    Vi är nöjda med arbetet, men ett missförstånd uppstod mellan oss som först gjorde oss på kant. Detta har vi nu klarat ut. Som sagt gällande deras presatation har vi inget att anmärka på.
  • Sten H
    Sten H skrev om Målabromma Entreprenad
    Frånsett problem med att personalen inte har svenska som modersmål och är begränsat kunniga i engelska hade vi inga stora problem.
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Målabromma Entreprenad
    Vid en renovering av fönsterbågar på villa fick jag bra bemötande, snabba svar,smidigt utförande med bra resultat till en mycket rimlig kostnad.
  • Per Axel D
    Per Axel D skrev om Målabromma Entreprenad
    Alltigenom proffsigt från offert till leverans
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Målabromma Entreprenad
    Det var lite språkförbistringar i början innan vi lärt oss att jobba ihop. Dom var annars väldigt idoga och hjälpsamma.
  • Monica S
    Monica S skrev om Målabromma Entreprenad
    Ommålning av mitt hus. Snabb och bra leverans. Väl utfört arbete. Bra och vänligt bemötande
  • Curt J
    Curt J skrev om Målabromma Entreprenad
    Jag fick rycka in ett par gånger som arbetsledare . Började lite i fel ända. Annars verkar det bra återstår att se om färgen sitter kvar?
  • Britta L
    Britta L skrev om Målabromma Entreprenad
    jobbar snyggt, trevligt bemötande
  • Erik H
    Erik H skrev om Målabromma Entreprenad
    Klar och tydlig offert
    Vänligt och proffsigt bemötande
    Proffsigt och säker arbetsställning runt huset
    Trevliga och lyhörda målare som verkade mycket kunniga
    Företaget håller tidden för utförande av arbetet
  • Robert M
    Robert M skrev om Målabromma Entreprenad
    Utomordentligt gott bemötande och proffesionellt utfört arbete. Ingenting att klaga på förutom en del små administrativa misstag.
  • Jan S
    Jan S skrev om Målabromma Entreprenad
    Så här över ett år efteråt kan vi fortfarande glädja oss åt det fina arbete Målabromma Entreprenad utfört på fasaden och fönstren på vår villa. Deras bemötande har från första kontakten till fullt färdigt arbete har varit professionellt och överenskomna tider hölls. Vi tvekar inte att använda dem igen till något annat projekt.
    /Jan Sandmark
  • Urban B
    Urban B skrev om Målabromma Entreprenad
    Vi är helt nöjda, de misstag som gjorts korrigerades utan tjafs.
  • Lars C
    Lars C skrev om Målabromma Entreprenad
    Vi anlitade Målabromma när vi byte färg och målade om vårt hus. Arbetet utfördes helt till belåtenhet av kompetens och duktiga hantverkare. pris och offert hantering sköttes helt enligt våra förväntningar.
  • Ulrika O
    Ulrika O skrev om Målabromma Entreprenad
    Målabromma målade om våra fönster och del av fasad i vår bostadsrättsförening.
    Ett mycket bra bemötande, tydlig offert och en tidsplan för arbetet som följdes gör att vi var extremt nöjda och kommer att anlita/rekomendera dem framöver!
  • Sören G
    Sören G skrev om Målabromma Entreprenad
    De målade huset utvändigt. Väldigt nöjda. Trevligt bemötande och bra jobb. Sedan skulle de renover våra fönster. Fick tillbaka repade rutor. Fick kompensation, men känner mig låntifrån nöjd ned jobbet i dag.
  • Maggan O
    Maggan O skrev om Målabromma Entreprenad
    Trevligt bemötande. Handläggning och tiden ok. Jobbet bra utfört. Fick hjälp med målning av Vindskivor mm.
    Tyvärr målades allt med en bruten vit färg trots att jag inte hade bett om det. Jag hade velat ha vitt. Alla övriga vita detaljer på huset är helvita. Det drar tyvärr ner helhetsbetyget. Kommunikationen med kunden är såå viktig…..
  • Karl-erik W
    Karl-erik W skrev om Målabromma Entreprenad
    En posetiv upplevelse med ett bra och snabbt arbete.
  • Stina  I
    Stina  I skrev om Målabromma Entreprenad
    Vi har anlitat Måla Bromma flera gånger och har alltid varit nöjda!
  • Lars G
    Lars G skrev om Målabromma Entreprenad
    Gediget arbete till bra pris
    Betyg 5
  • Fam H
    Fam H skrev om Målabromma Entreprenad
    Ommålning av träfasaden, vindsskivor, knutar mm på en 2-vånings villa samt fönsterbågar och lite kompletterande snickararbeten på takkupan.

Snabb, effektiv och väl genomfört tack vare byggställning runt hela huset.
    Det blev inget färgkladd på varken husgrund eller uterummets tak. :-)

Offereringen gick snabbt och smidigt och arbetet genomfördes snabbare än jag hade räknat med.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med arbetet och även med priset. :-)

Mvh en nöjd Spånga-bo.
  • Sara W
    Sara W skrev om Målabromma Entreprenad
    Måla Bromma har hjälpt oss med målning både utomhus och inomhus, vi är jättenöjda med deras arbete. Bra kvalitet på genomfört arbete, de är trevliga, snabba och lätta att arbeta med.
  • Anders G
    Anders G skrev om Målabromma Entreprenad
    Mkt bra bemötande, vi var nöjda med den kontakt vi omedelbart fick, Henrik Lycke, som lämnade in offert som vi fick bedöma och jämföra i lugn och ro.
    Resultatet blev som vi förväntade oss, mkt bra. Vi hade en fortlöpande dialog vid ommålningen av huset och angående de tillägg vi kommit överens om
  • Julia H
    Julia H skrev om Målabromma Entreprenad
    God service och lätta att samarbeta med. Kontinuerlig återkoppling under arbetes gång. Arbetsamma.
  • Mathias D
    Mathias D skrev om Målabromma Entreprenad
    Jättenöjda, målade om vårt hus på Ekerö, tog inte något konstigt betalt för extrajobb heller. Kan rekommenderas!
  • Finn L
    Finn L skrev om Målabromma Entreprenad
    Målning av fasad på villa. Snabba besked. Trevligt bemötande. Ansvarstagande när något behövde rättas till.
  • Linda M
    Linda M skrev om Målabromma Entreprenad
    Väldigt proffsigt intryck från början då vi träffade Henric. Kunnig och upplevelsen var att han vill väl och förklarade på ett bra sätt. Vi har fått fasaden renoverad/målad och taket bytt. De som var hos oss och jobbade, vilket har varit några stycken har hållt samma engagerade sätt och varit trevliga. Vi är nöjda och återkommer nästa år.
  • Gill N
    Gill N skrev om Målabromma Entreprenad
    Bra bemötande från företaget. Bra arbete utfört vi är jättenöjda.
  • Jan S
    Jan S skrev om Målabromma Entreprenad
    Bra bemötande, flexibla och snabb offert.
    Duktiga och mycket energiska målare.
    Tobias H gillar detta
  • Olle B
    Olle B skrev om Målabromma Entreprenad
    Bra! Bra kvalitet, bra kommunikation, förväntningar infriade!
  • Olof S
    Olof S skrev om Målabromma Entreprenad
    MålaBromma Entreprenad har målat om vårt hus utvändigt. De höll sig till överenskommet pris, följde tidsplanen och vi är mycket nöjda med resultatet. Ett bra bemötande från första kontakt till avslutat arbete.
  • Harriet P
    Harriet P skrev om Målabromma Entreprenad
    Seriöst intryck från första början. Jag fick ett reklamkort i brevlådan och kontaktade företaget per telefon. Snabb kontakt och personligt besök för att få en offert. Arbetet gällde att måla om min fastighet. En seriös offert kom snabbt. Beslut om start för arbetet och alla beslut följdes. Mycket trevlig personal som arbetade seriöst och proffesionellt och avtalad tid hölls. Jag kan med varm hand rekomendera företaget till vem som har behov, vilket redan skett i 2 fall.
  • Arne J
    Arne J skrev om Målabromma Entreprenad
    Vi har anlitat Målarbromma för målning av sex bostadshus våren 2016. Vi har från dag 1 haft ett mycket gott samarbete. De har följt den gemensamt beslutade tidsplanen och genomfört har gjort arbetet med hög kvalitet utan några anmärkningar från vår del.
    För Brf 1:249 Gustavsberg
    Arne
  • Mats T
    Mats T skrev om Målabromma Entreprenad
    Målabromma genomförde fasadmålning samt uppfräschning och målning av husets sockel. Fasadmålningen blev toppen och genomfördes före utsatt tid. Resultatet med sockeln blev först inte bra. Efter åtgärd blev resultatet ok. Dock drog detta arbete ut mycket på tiden med nästan 2 månaders försening.
    Målarbromma hanterade detta väldigt proffsigt och efter dialog kom vi överens om rimlig kompensation.

Viss utmaning med att flera medarbetare inte kan svenska eller engelska.
  • Carl Johan S
    Carl Johan S skrev om Målabromma Entreprenad
    Utvändig fasadmålning inkl fönsterramar av villa. Bra bemötande från första stund och även bra hantverkare (målare). Kompletteringar när huvudarbetet var gjort åtgärdades i stort sett omgående.
    Mycket bra kundupplevelse.
  • Jens Ö
    Jens Ö skrev om Målabromma Entreprenad
    Utmärkt och förstklassigt. Från offert till genomförande är jag väldigt nöjd
  • Linda B
    Linda B skrev om Målabromma Entreprenad
    Professionella inför, unde och efter arbetet.
  • Hans H
    Hans H skrev om Målabromma Entreprenad
    De har målat vårt hus, jag blev trevligt bemött och jag är nöjd med upplevelsen.

Spjutvägen 5D, 175 61 Järfälla