Målabromma Entreprenad

Målabromma Entreprenad

www.malabromma.se
  • BadgeEightYears

Varmt välkommen till Måla Bromma Entreprenad, vi erbjuder tjänster inom måleri, snickeri och renovering. Vi gör både större och mindre jobb. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och och jobbar med en stor förståelse för kunden, då vi med hjälp av vårt stora kontaktnät kan hjälpa dig med allt från våtrumsspecialister till golvslipare....

173 omdömen om Målabromma Entreprenad

Anna W
Skrev om Målabromma Entreprenad

Mycket nöjd med mina skrivbord som Måla Brommas finsnickeri byggt åt oss!

Klas H
Skrev om Målabromma Entreprenad

Fantastisk service och resultat!

Qusay A
Skrev om Målabromma Entreprenad

Bästa företag!!! Allt var underbart från första samtal till att allt varit perfekt gjort. Har hjälpt oss med badrummet , ute plats, och fasad målning och mycket annat. Rekommenderar dom stark 💪. Stort tack Målabromma för all hjälp!!!! // Qusay

Lotta A

Johan W
Skrev om Målabromma Entreprenad

Briljanta på alla vis kan varmt rekommendera Målabromma!

Anders L
Skrev om Målabromma Entreprenad

Måla Bromma är mycket professionella i sitt agerande, kompetenta, håller tidsramar, tillgängliga under hela arbetsperioden samt levererade kvalitativt arbete enligt budget.

Ebba L
Skrev om Målabromma Entreprenad

Fantastisk service - kommunikativa, pålitliga och noggranna. Är så otroligt nöjd med mina nya garderober , hantverksmanna mässig touch! Blev precis som jag hade tänkt mig. / Ebba

Blanka A
Skrev om Målabromma Entreprenad

Ett pålitligt bolag med mycket duktiga hantverkare! De håller tidsplan & budget, kommer med bra idéer & smarta lösningar samt lämnar ett fantastiskt fint slutresultat! I och med bra samarbetspartners kan de erbjuda en total projektledning för allt du som kund behöver hjälp med både före, under och efter din renovering för att göra allt så smidigt som möjligt för kunden. Rekommenderar de verkligen!

Lena K
Skrev om Målabromma Entreprenad

Uppdraget var att utvändigt måla en och enhalvplans villa som inte målats på 17 år. Arbetet utfördes mycket noggrant, snyggt och snabbt. Kontakt vid offert och frågor sköttes utmärkt. Jag kan varmt rekommendera Målabromma

Joel Kristofer W
Skrev om Målabromma Entreprenad

Snabbt, noggrant och bra kommunikation. Kan varmt rekommendera Måla Bromma.

Betty H
Skrev om Målabromma Entreprenad

Great experience dealing with Tobias. He is very professional and promptly respond to my inquires.

Tonje M
Skrev om Målabromma Entreprenad

Mycket proffsigt och bra uppstyrt. Vi är jättenöjda

Anna R
Skrev om Målabromma Entreprenad

Vi är väldigt nöjda med den pågående invändiga renoveringen av vårt nya hus. Måla Brommas personal är kunnig, jobbar hårt och effektivt och bemötandet är trevligt. Vi känner att de genuint vill att det ska bli så bra som möjligt för oss i vårt nya hem.

Oscar S
Skrev om Målabromma Entreprenad

Väldigt duktiga hantverkare, pålitliga och höll både tid och budget!

EBBA CATHARINA LOUISE H
Skrev om Målabromma Entreprenad

Vi har bland annat lagt om tak och renoverat fönster. Alltid bra resultat och löser problem ifall det blir något missförstånd.

CARL-OSCAR S
Skrev om Målabromma Entreprenad

Målabromma renoverade vår lgh och vi är väldigt nöjda. Trevliga och kunniga hantverkare som levererade ett mkt bra resultat enligt tidplan.

LOUISE S
Skrev om Målabromma Entreprenad

Väldigt nöjd med deras arbete när de renoverade vårat kök samt byggde ett extra rum. Höll tidsplanen gott och väl. Väldigt trevliga och alltid punktliga varje morgon. Lämnade det rent och snyggt och tog även hand om byggavfallet. Alla involverade medarbetare kom som utlovat. Som sagt väldigt nöjd och skulle rekommendera dem till vänner :)

YVONNE C
Skrev om Målabromma Entreprenad

Anlitade som vanligt Målabromma i somras för att bygga en altan samt måla om några fönster. Kanonjobb av killarna och de lämnar städat och snyggt. Toppenjobb👍🙏

MÅNS E
Skrev om Målabromma Entreprenad

Mycket professionell firma alltifrån offert till arbete och genomförande. Har målat vår villa 2 ggr och vi har varit jättenöjda bägge gångerna.

LISA C
Skrev om Målabromma Entreprenad

Vi fick vår villa i Ålsten ommålad av MålaBromma. Den blev som ny. Det var ett ganska komplext arbete då fasaden var otroligt sliten, och det var en hel del detaljarbete eftersom vi bor i en s.k. Ornäsvilla. Jag fick god kontakt med Måla Bromma redan från början. De lämnade en tydlig offert. De som arbetade hos oss var väldigt trevliga och service-inriktade, kunniga och pragmatiska! Kan verkligen rekommendera.

Carin Ulrika W
Skrev om Målabromma Entreprenad

Total renovering av Ålsten villa på 3 plan med tidsplan på 80 dagar. Fantastiskt team, lyhörda arbetsledare och ett resultat över förväntan. Får alla stjärnor vi kan ge!

PETER E
Skrev om Målabromma Entreprenad

100% nöjda. Perfekt offert som de höll. Proffsigt gjort arbete, och trevlig personal, både på kontoret och de som gjorde jobbet. Rekommenderas!

Ingrid L
Skrev om Målabromma Entreprenad

Trevligt bemötande, väl utfört arbete.

Åsa B
Skrev om Målabromma Entreprenad

Är så nöjd med Måla Bromma! De har hjälp oss både med att måla hus ute och inne men också större renoveringar både hemma och på landet. Henrik och Tobbe är med under arbetets gång och kommer med goda och kloka råd och tips.

Kristin M
Skrev om Målabromma Entreprenad

Måla Bromma leverera precis enligt lovat & efter förväntan! Bästa klass!

Lisa C
Skrev om Målabromma Entreprenad

Smidigt, enkelt och bra utfört.

Gustav S
Skrev om Målabromma Entreprenad

Snabba, lätta att kommunicera med, prisvärda, kunniga.

Anna F
Skrev om Målabromma Entreprenad

Utmärkt offert. Kunde lätt korrigera. Arbetet gjordes bra. Arbete bestod av målning i lägenhet, montering av 3 skåp samt inmålning av dessa. Även montage av glasskiva vid diskbänk. Tack för god service.

Björn F
Skrev om Målabromma Entreprenad

Jag ville ha mitt trähus från -32 ommålat i samma kulör som jag hade. Husets fasadfärg var i hyfsat skick men södersidan väldigt blekt och slitet. Jag valde att inte ta med själva fönsterbågarna i offerten för att hålla ner priset. Jag upplevde en bra kontakt med Måla Bromma från offertförfrågan till avslut med underskrift av ett garantidokument. Vid offertförfrågan kom en person som gick runt huset och pratade om hur målningen brukar gå till. Den skriftliga offerten var detaljerad och uppdelad i punktform som beskrev...

Margareta W
Skrev om Målabromma Entreprenad

Jag blev väl bemött av alla som arbetade här. De var punktliga, professionella och vänliga. Den tjänst jag köpte var fasad- och fönstermålning på huset. Tack för att allt gick enligt plan och blev snyggt! Marianne Wijkmark Virvelvindsvägen 1 167 67 Bromma

Kajsa E
Skrev om Målabromma Entreprenad

Professionellt från början till slut, alltid väldigt trevligt bemötande av MålaBromma och trevliga hantverkare som kom när de sa. Vi köpte ommålning av vårt hus och det blev väldigt bra, så vi är väldigt nöjda. Kajsa Ekemar Ericsson

Anna Pernilla H
Skrev om Målabromma Entreprenad

Professionellt mottagande av samtliga parter som varit inblandade med en väldigt tydlig och bra offert. Projektet höll i princip tidplanen och snickarna/målarna var mkt proffsiga. Även arbetsledaren var väldigt duktig och mkt trevlig, dock inte på plats hela tiden. Det som drar ner betyget något var att det inte kommunicerades att arbetsledare inte pratade svenska, inget problem i vårt fall men skulle varit bra att känna till.

Kristofer T
Skrev om Målabromma Entreprenad

Bra företag att ha att göra med. Anstränger sig det lilla extra för att få en nöjd kund. Målade om mitt hus och bytte tak.

Ann-helen H
Skrev om Målabromma Entreprenad

Super trevligt bemötande och mina förväntningar infriades och mer än det. Målarna var arbetssamma och noggranna och om jag såg något som måste rättas till så gjorde de det utan knorr. Jag hoppas att jag inte behöver använda Garantin som gäller 4 år. Tacksam för att de klämde in mig trots att det var ett tjajt tidsschema o jag var ute sent.

Björn I
Skrev om Målabromma Entreprenad

Började bra, trevliga och noga genomgång vad som skulle göras, Byte av fasad en vägg och lite små jobb inomhus. Fick en tydlig offert med pris och tid, Vi skrev och ett avtal som var bra. Sen strulade det en del då det tog 2 veckor längre tid och de glömde inomhusjobbet. Problemet var att vi inte fick någon info om vad som hände. Vi fick ändra semesterplanerna lite. Men när vi på pekade det och fick tala med rätt person så var dom mer än trevliga och förstod vårt problem. Dom fixa allt på ett mycket bra och smidigt sett....

Axel B
Skrev om Målabromma Entreprenad

Fantastiskt hjälpsamma hantverkare som gjorde det offererade jobbet – byte av köksstam och totalrenovering av en gästtoalett – jättebra och till en konkurrenskraftig kostnad. Genomgående proffsigt bemötande, framförallt av Sergei/Sergej och rörmokar-Alex, och de var lyhörda inför våra behov, förutsättningar (en nyfiken ettåring i hemmet) och önskemål. MålaBromma hjälpte till med önskade inköp, bortforsling av byggskräp och höll rent och snyggt omkring sig under hela arbetet. Det enda som saknades var att vi hade...

Anders B
Skrev om Målabromma Entreprenad

Allt har varit väldigt proffsigt skött. Man märker att Målabromma har stor erfarenhet av att måla hus. De kunde också hjälpa oss med andra förbättringar på vårt hus samtidigt som de målade.

Oscar T
Skrev om Målabromma Entreprenad

Otroligt proffsiga, höll en tight tidplan och budget. Ett rent nöje att anlita.

Åsa L
Skrev om Målabromma Entreprenad

Vi är så nöjda. Jättebra resultat!

Samuel J
Skrev om Målabromma Entreprenad

Väldigt proffsigt genomfört projekt från start till slut, mycket nöjd!

Caroline P
Skrev om Målabromma Entreprenad

Så professionellt bemötande och exceptionellt bra genomförande. Vi målade om vår fasad med hjälp av MålaBromma och kunde inte vara nöjdare.

Reine A
Skrev om Målabromma Entreprenad

Kundorienterat bemötande, utgår från kund först och berättar vad det innebär och är beredd att gå långt för att möta kunden.

Sofia B
Skrev om Målabromma Entreprenad

Måla Bromma målade om hela vårt hus, tog ned läkten, skrapade rent fasaden på tre sidor och målade även grunden och staket på altanen. Det gick väldigt snabbt och smidigt från start till mål! Målarna var fantastiskt snabba, noggranna och höll rent och snyggt. De tvättade t.o.m. av fönstren efter att de hade målat! Arbetsledaren var snabb på att svara på frågor och var flexibel och lösningsorienterad! Vi är jättenöjda med Måla Bromma och kommer definitivt anlita dem i framtiden vid behov!

MÅRTEN T
Skrev om Målabromma Entreprenad

Perfekt utförande från offert till färdigmålat hus. Professionellt och positivt bemötande, svårslagen arbetsmoral och utförande, noggrannhet och yrkesstolthet! Vi fick vårt gamla trähus renskrapat och ommålat av MålaBromma Entreprenad och är så otroligt nöjda. Kan bara rekommendera dem!

Åsa B
Skrev om Målabromma Entreprenad

Jag är supernöjd med Målabromma Entreprenad! Mycket trevligt bemötande och fokus på att jag som kund ska bli nöjd med resultatet. Jag vill varmt rekommendera duktiga Nawzad och hans kollegor!

Lars L
Skrev om Målabromma Entreprenad

Är väldigt nöjd av MålaBrommas målning av vår fasad, väldigt professionella och tillmötesgående med att även ta hand om små fixningar som det grundliga arbete de utförde. Jag kan starkt rekommendera dem till fassadmålning. /Krister

Gudrun H
Skrev om Målabromma Entreprenad

Professionellt rakt igenom. Från offertförfarande till överlämnande av garantin. VI har målat fasaden och trots osäkra väderförhållanden har Målabromma gjort sitt yttersta och klarat det slutdatum som var viktigt för oss. Vi är jättenöjda och rekommenderar Målabromma det starkaste!

Christina L
Skrev om Målabromma Entreprenad

Seriösa, yrkesskickliga, pålitliga, noggranna och trevliga. Vad mer kan man begära?!

Rickard S
Skrev om Målabromma Entreprenad

Mycket snabba på fönsterbyte och snyggt utfört

Christina L
Skrev om Målabromma Entreprenad

Hjälpsamma, proffsiga, pålitliga. Håller det ostökigt och osmutsigt under arbetets gång.