Mälardalens Tak.

Mälardalens Tak.

malardalenstak.com
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Mälardalens Tak! Vår resa började med ett enkelt men bestämt uppdrag - att se till att invånarna i Västerås och andra städer har tillgång till snabba och pålitliga takläggningstjänster. Med ett team av skickliga takläggare har vi förvandlat detta uppdrag till verklighet, ett tak i taget. Vi är specialister på...

34 omdömen om Mälardalens Tak.

Agnieszka J
Skrev om Mälardalens Tak.

Vi kan helhjärtat rekommendera Mälardalens tak! Vi fick en grundlig genomgång om vad som behöver göras och varför. Kommunikationen funkade mycket bra och vi kunde återkomma med flera frågor innan vi bestämde oss. Arbetet flöt på snabbt och effektivt. De jobbade på hela dagarna och var noggranna och snabba. Allt genomfört enligt avtalet och för avtalat pris. Inga ändringar eller tillägg. Definitivt en firma att lita på.

Per-Ove B
Skrev om Mälardalens Tak.

Allt fungerade mycket bra. Duktiga och trevlig personal. Snabbt och bra utfört. Vi är väldigt nöjda med nya taket

Bosse E
Skrev om Mälardalens Tak.

Genomgående bra. Nogrann inspektion, start på tidplan, snabbt utförande och städat efter jobbet.

Sten O
Skrev om Mälardalens Tak.

Dålig målning av vindskivor på flera ställen.kan bero på kylan

Ulf H
Skrev om Mälardalens Tak.

Vi fick en noggrann besiktning och genomgång av arbetet av arbetsledaren/säljaren. Snabb offert och man kunde starta arbetet snabbt. Arbetet genomfördes på utsatt tid och till utlovat pris. Inga diskussioner om tillägg eller ändringar. Bra information om arbetets framdrift och vad nästa steg var. Kan rekommendera Mälardalens tak.

Fredrik S
Skrev om Mälardalens Tak.

Mycket bra och saklig genomgång på allt som skulle ske och ingå i takbytet. Själva genomförandet av takbytet gick väldigt snabbt och smidigt.

Agne O
Skrev om Mälardalens Tak.

Jag såg ett tak som jag gillade. Kontaktade MT. Fick förtroende och slog till. Blev imponerad av genomförandet och mycket nöjd med resultatet.

Niklas C
Skrev om Mälardalens Tak.

Bra bemötande. Jobbade på ordentligt, snabbt och ihärdiga. Lätta att ha och göra med. Slutresultatet blev väldigt bra.

Carl T
Skrev om Mälardalens Tak.

Trevliga killar, men en del som strulade. Kommunikationen innan arbetets start kunde varit bättre. De "klämde in oss" mellan två andra jobb vilket gjorde att det blev väldigt stressigt. Mycket skräp som föll ned från taket som dom inte tog hand om, förrän vi påtalade det. Ett takfönster som sattes in i samband med arbetet läckte rejält, så de fick komma tillbaka och täta. Invändiga arbetet vid takfönstren ingick inte och det såg väldigt tråkigt ut och skräpigt när de var klara. Taket i sig ser fint ut. Vi är nöjda med arbetet, men inte nöjda med det extraarbete som uppkom.

Anne J
Skrev om Mälardalens Tak.

Ett fantastiskt bra takläggarteam - proffsiga, snabba med ett mycket bra resultat. Kan verkligen rekommenderas.

Jonas W
Skrev om Mälardalens Tak.

De var väldigt proffsiga, nogranna och trevliga. Kan verkligen rekommendera detta företag. Är supernöjd.

Jonas G
Skrev om Mälardalens Tak.

Allt gick väldigt smidigt. Träffade endast säljarn och efter jag beställt så låg det en hög med material på uppfarten efter plan. Sedan tog det inte lång tid förens taket var på plats och det var städat och fint när dom åkt. Taket ser väldigt bra ut.

Alexandra Ö
Skrev om Mälardalens Tak.

Väldigt trevliga, jobbade på bra även fast vädret inte var optimalt. Bra pris, Daniel och grabbarna förtjänar en stor eloge för sitt hårda arbete.

Erik Z
Skrev om Mälardalens Tak.

Et mycket "proffsigt" bemötande. Uppdraget var ett nytt plåttak på ett förråd, vilket utfördes till full belåtenhet. Redan i offertstadiet redogjorde företaget för hur detaljer skulle lösas och visade i skisser hur detta skulle ske.

Bo J
Skrev om Mälardalens Tak.

Byte av plåttak på stugan (halva takytan). Väldigt trevligt och profisionellt bemötande av Daniel och hans kollegor. Arbetet mycket bra utfört och vi uppskattar städning efteråt, snyggt o rent o Inga byggrester. Priset något högre än vad jag väntat mig men jag har inte jämfört. Slut pris helt enligt offert och leveranstid helt enligt överenskommelse. Jag kommer att rekommendera Mälardalens Tak.

David I
Skrev om Mälardalens Tak.

Mycket duktiga/trevliga/service minded och effektiva utan att slarva. Tak installationen påbörjades och slutfördes enligt överenskommelse och tid. De har levererat över förväntan. Rekommenderar starkt Mälardalens Tak.

Martin W
Skrev om Mälardalens Tak.

En god dialog mot kund och otroligt bra samarbete sinsemellan kan inte ge ett annat än ett femstjärnigt omdöme och resultat. Jag kan inte nog rekommendera Mälardalens Tak. De är utomordentligt professionella och trevliga och är måna om att kunden blir nöjd.

Gunnar F
Skrev om Mälardalens Tak.

Mycket professionella, effektiva och trevliga killar som gjorde takbytet snabbt och bra. Extra plus för alla plåtarbeten, med perfekt anpassade plåtar tillverkade i firmans egen plåtverkstad. Det som drar ner betyget från 5 till en stark 4 är att vissa detaljer kunde ha gjorts lite noggrannare om det inte varit så bråttom att snabbt bli klar mellan alla regnskurar. Hursomhelst så blev taket jättefint och byggtekniskt mycket bättre än när huset byggdes för drygt 40 år sedan. Jag kan varmt rekommendera Mälardalens Tak.

Carl E
Skrev om Mälardalens Tak.

Mycket bra service, trevliga och snabba! Väldigt nöjd

Anders E
Skrev om Mälardalens Tak.

Nytt fint tak. Antagligen första takbytet på huset på över 120 år. Mälardalens Tak gjorde ett bra jobb och gav oss mycket god service.

Berit N
Skrev om Mälardalens Tak.

Ett bra första besök där vi gick igenom vad som behövde göras, en tydlig offert (även om ordet läkt var felstavat, med ck), ett bra pris, bra information när arbetet skulle påbörjas, ett väl utfört arbete och snyggt och prydligt på tomten efteråt. Jag är helt nöjd!

Tord Gustav Vilhelm P
Skrev om Mälardalens Tak.

Mälardalens tak hade en bra teknisk lösning för mitt tak. Arbetet utfördes snabbt, säkert och med hög kvalitet av ett mycket trevligt arbetslag. Kan varmt rekommendera dem.

Radu B
Skrev om Mälardalens Tak.

Tack för att ni ställde upp för en mindre reparation när det regnade som värst. Av åtta andra takbolag som jag kontaktat och har även takreparation som arbete de utför, ingen av de ville komma ut för ett litet jobb. Mälardalens tak kom på en fredag kväll och tog jobbet. Väldigt snälla och proffsiga. Rekommenderar varmt. Radu.

Seija T
Skrev om Mälardalens Tak.

Allt gick smidigt med mitt takbyte. På en vecka var allt klar.

Martha W
Skrev om Mälardalens Tak.

Bra service, satte snabbt upp taket och det är så fint. De hade glömt en fästpunkt för stegen upp på taket men när jag kontaktade dem så kom de ut direkt och åtgärdade det. Kan varmt rekommendera deras fantastiska jobb!

Gabriel B
Skrev om Mälardalens Tak.

Bra service, bra kommunikation, rimliga priser och höll tidsplanen med mycket bra resultat vad mer kan man begära?

Sari P
Skrev om Mälardalens Tak.

Är väldigt nöjd hur snabbt det gick att byta taket och hur väl utfört och inte minst hur prisvärt det var. Blev väldigt väl bemött av företaget och är mycket nöjd!

Frans Mikael K
Skrev om Mälardalens Tak.

Vi anlitade Mälardalens Tak för totalrenovering av vårt yttertak. Bra genomgång i samband med offert skrivning, säker och bra arbetsplats med godkänd ställning, stort yrkeskunnande av samtliga hantverkare, mycket trevligt bemötande. Jag rekommenderar det här gänget alla dagar i veckan! Vi är jättenöjda med slutresultatet. Micke & Birgitta i Hökåsen

Jari W
Skrev om Mälardalens Tak.

Bra bemötande och professionellt utförande.

Morgan E
Skrev om Mälardalens Tak.

Allt sköttes exemplariskt. Från första besöket till färdigt resultat. Väldigt effektiva och trevliga gubbar. Taket blev väldigt fint. Rekommenderar starkt denna firma.

Eugen G
Skrev om Mälardalens Tak.

Snabba och effektiva, samt väldigt kunniga.

Frans Mikael K
Skrev om Mälardalens Tak.

Med lång erfarenhet ifrån byggbranschen kan jag konstatera att Mälardalens Tak håller vad dom lovat. Mycket bra genomgång innan start, bra ställningar och säkerhetstänk, bra materialval och trevliga och duktiga hantverkare. Stort Tack Grabbar till ett fantastiskt slutresultatet på vår villa i Hökåsen! Micke & Birgitta

Tord Gustav Vilhelm P
Skrev om Mälardalens Tak.

Bra tekniskt erbjudande för vårt hus Trevligt samkört arbetslag, profesionellt och öppna för förändringar.

Erik Simon Sixten B
Skrev om Mälardalens Tak.

Mycket trevligt och bra bemötande från start till slut! Kunnig säljare som inte var för på. Bra med betänketid. Enkel och lättförståelig offert som fyllldes i på plats. Satt pris gäller från start till slut. Inga extra dolda utgifter. Bra genom gång hur takbytet skulle gå till. De som arbetade med takbytet var trevliga och tog sig tid att berätta vad de gjort under dagen och vad som kommer att göras nästa dag. Arbetet gjordes snabbt och noggrant. Genomgång med byggare när taket var klart. Dels för att förklara det sista...