Malmö Dansakademi AB

Malmö Dansakademi AB

9 omdömen om Malmö Dansakademi AB

CHATARINA W
Skrev om Malmö Dansakademi AB

Trots att kursen är betald så får man betala extra när man missar ett tillfälle. Dessutom mycket folk så man får samsas tre stycken om en pole, blir då också svårt att lära sig. Väljer ett annat ställe nästa gång.

Madeleine Sofia B
Skrev om Malmö Dansakademi AB

Malmö Dansakademi är mitt andra hem där jag lever och andas för dans. Har dansat på denna fantastiska dansskola i över 12 år nu och jag kommer att fortsätta att dansa här tills jag dör. En dansskola som erbjuder många olika dansstilar så det finns någonting för alla. Salsa är en personlig favorit! Fantastiska lokaler, lärare i världsklass, underbara elever och framförallt dansglädje hittar man på detta dansharem. Malmö Dansakademi välkomnar verkligen alla nivåer, från nybörjare till avancerade dansare. Jag kommer alltid att vara en trogen MDA elev <3

Camilla Marie D
Skrev om Malmö Dansakademi AB

Rekommenderar starkt! Otroligt kunniga, energiska och otroliga lärare och dansare! De har inspirerat, uppmuntrat och peppat mig till att våga gå utanför min comfort zone och testa nya stilar. MDA har väckt en enorm dansglädje hos mig och för det är jag otroligt tacksam för! Ser alltid framemot klasserna oavsett hur dagen varit, MDA är min fristad och mitt andra hem. Tack för att ni har skapat en trygg oas där man kan testa sig fram, vara sårbar, skratta, gråta, vara 100% sig själv och ha möjlighet att träffa er alla underbara människor.❤

Greta Poppy R
Skrev om Malmö Dansakademi AB

MDA går inte att beskriva, all kärlek, peppande och fina vänner jag fått där. Kan inte beskriva med ord vad det betyder för mig. Att gå från att tappa hoppet om dansen då jag inte kände mig tillräckligt bra för att fortsätta till att nu idag älska dansen mer än något annat pågrund av mda, Bella som är den läraren jag dansar mest hos har verkligen lärt mig varför jag valde att börja dansa och har aldrig haft någon som tror på mig så mycket som bella gör. Så så tacksam ❤️

Birgitta Katarina W
Skrev om Malmö Dansakademi AB

Stort tack till @Malmö dansakademi för denna termin. Det har varit kul, svettigt, utmanade och jag har lärt mig en massa. Härlig atmosfär och fantastiska lärare. Ser fram emot vårens klasser 🙂💃🕺❤

BAHARAK M
Skrev om Malmö Dansakademi AB

Ingen plats som denna plats, ett andra hem för tusentals. Platsen där ALLA är välkomna! Jag har dansat på väldigt många olika dansskolor i världen och vi har tillsammans skapat ett dansskola för alla av hög kvalitet, stort utbud och professionella lärare. Otroligt stolta över vad Malmö Dansakademi står för och bidrar till samhället, ren dansglädje och terapi! :)

Jan J
Skrev om Malmö Dansakademi AB

Bästa skolan inte bara i Malmö, Skåne men även i hela Sverige! Kvalitet, kvantitet men ändå familjärt och serviceinriktat! De har verkligen lyckats ge oss elever allt vi vill ha, och mer - år efter år. Kan inte önska mig mer av en dansskola, detta är mitt hem!

Jan J gillar detta
Katrin D
Skrev om Malmö Dansakademi AB

Jag har dansat från och till sedan jag var liten. Men det var inte för ens jag började på Dansakademin som jag förstod hur mycket jag älskar att dansar, alltifrån Klassik balet till Pussycat dolls och Street dance. Par dans och då du dansar individuellt. Och fyllt av kreativa och engagerade lärare. Denna skola är så underbart bra. De lever upp till sitt motto - Malmö Dansakademi, här slutar du aldrig dansa!

Jan J och Madeleine B gillar detta
Madeleine B
Skrev om Malmö Dansakademi AB

Mitt andra hem! Min danskarriär startade och kommer att sluta på Malmö Dansakademi. Energi, glädje och skratt är bara några ord som kan beskriva denna underbara skola som har gått och blivit mitt andra hem. Underbara människor och lärare som gör dansklasserna både roliga och svettiga. Jag kan varmt rekommendera denna dansskola som sprider glädje till mitt liv varje dag. Här kommer jag verkligen aldrig att sluta dansa!<3

Jan J gillar detta