Maneta Design & konsult AB

manetadesign.se

6 omdömen om Maneta Design & konsult AB

Jennie R
Skrev om Maneta Design & konsult AB

Otrolig service när jag som akut behövde hjälp med allt från inredning, gardinuppsättning och installation av gardinstänger samt skapa struktur på vind och i förråd. Maneta kunde bistå brett och flexibelt och jag kommer anlita Maneta igen så snart jag behöver hjälp. Att fungerade helt enkelt super!

Svar från Maneta Design & konsult AB

Hej Jennie och stort tack för att du tog dig tid att svara och förtroende att få fixa ert vackra hem, inför fotografering och uthyrning. Må bästa! Annette

Anna G
Skrev om Maneta Design & konsult AB

Annette har mött upp oss i projekt där vi själva inte mäktat med och löst resten. Hon är kreativ, lyhörd och handlingskraftig. Tjänster som sparat oss tid, kraft och pengar.

Svar från Maneta Design & konsult AB

Hej Anna och stort tack för att du tog dig tid att svara, det är ett nöje att kunna avlasta dig och din familj i ert vackra hem, på vägen mot en lugnare och mer harmoniskt vardag. Tack/ Annette

Marianne H
Skrev om Maneta Design & konsult AB

Jag hade flyttat och hade utmärkt hjälp med att ordna i hemmet.

Svar från Maneta Design & konsult AB

Hej Marianne och stort tack för att du tog dig tid att svara mitt i juletid! Jag minns våra "fixardagar" med glädje och tack för böckerna (som var superbra) samt att du var så vänlig mot lilla Ronja! Må bästa/Annette

Ann-Maria L
Skrev om Maneta Design & konsult AB

Lifesaver!!! Smidigt, proffsigt - varenda minut levererade värde!

Svar från Maneta Design & konsult AB

Stort tack för att du tagit dig tid att svara! Det är ett rent nöje att få avlasta er inför, under och efter renoveringar och flyttlass :-) Ser med glädje fram emot att fortsätta i ert hus och "nygamla" lägenhet. Må bästa/ Annette

Naseem A
Skrev om Maneta Design & konsult AB

Hjälpsamma, vänliga och duktiga! Bokade på kort varsel och det gick jätte bra med kommunikation. Mycket nöjd.

Svar från Maneta Design & konsult AB

Hej och stort tack att du tog dig tid att svara samt förtroendet att få montera garderober i ert gästrum! Må bästa/Annette

Janetta L
Skrev om Maneta Design & konsult AB

Trevliga, tog tag i saker och det blev gjort

Svar från Maneta Design & konsult AB

Hej Janetta och stort tack för att du tog dig tid att svara och tack för förtroendet att få avlasta er i ert hem! Må bästa/ Annette