Marbosella AB

Kallhedsnäsvägen 55, 423 63 Torslanda — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Marbosella AB

• Linda N
    Linda N skrev om Marbosella AB
    Vi var under sensommaren på konferens i lokaler vi bokat via Avenyn Konferens AB på Kungsportsavenyn 3, Göteborg.

Om läget inte hade varit där det är så hade det fått ett lägre betyg. Vi var i veckan uppe på ett konkurrerande väletablerat konferenscenter på samma adress som både var billigare och hade modernare lokaler och utrustning.

Inte nog med att lokalerna känns som en ombyggd lägenhet/kontor så störs du av ljud från gatan och luftkonditioneringen fungera ej och vi var över 20 pers som satt och svettades.

Rekommenderas ej om du skall representera företag eller nya kunder. Du kan få både ett modernare och bättre konferenscenter för samma pris om inte billigare.

Besökte även en tidigare kollega uppe i kontorsanläggningen som bedriver verksamhet i ett av kontoren ovanför och fick en rundtur. Även här var lokalerna som i konferensen eftersatta och priserna är enligt min åsikt rågade med tanke på standard.

Skulle inte rekommendera detta konferens och kontorshotell efter min upplevelse hos dem och sedan efter vi sett vad vi kunnat få för samma pris.

Kallhedsnäsvägen 55, 423 63 Torslanda