Alla kategorier Kulturskola Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Marikas Dans & Modestudio

Marikas Dans & Modestudio

Döbelnsgatan 56, 113 52 Stockholm — Visa karta

Marikas är en dansskola med dans för stora och små - för nybörjare till yrkesdansare. Hos oss handlar det bara om att våga ta första steget och komma hit, alla är välkomna!

Läs vad 9 kunder tycker om Marikas Dans & Modestudio

• Alexander M
    Alexander M skrev om Marikas Dans & Modestudio
    Ville gå med i balett klassen - fick prova på en dans/lek timme med lite balett inslag med en lärare som var allt annat än balettdansös - rekommenderar ej
  • Felizia W
    Felizia W skrev om Marikas Dans & Modestudio
    riktigt bra lärare ,och roliga lektioner för alla åldrar. Har drop in!
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Marikas Dans & Modestudio
    Här finns något för alla! Jag är nybörjare och 30+ men känner mig välkommen trots att man i salen bredvid är proffskids som går en danslinje. Magdalena Bibik lyfter klassen till oanade höjder och gör danslektionen till ren glädje.
    Det enda negativa är omkädningsrummen som borde totalrenoveras.
    2012-03-12 Marika H svarar Åsa W
    Hej Åsa, stort tack för rekommendationen! Hos oss är alla välkomna, oavsett ålder och nivå, med den gemensamma nämnaren intresset för dans och just dansglädjen! Vi är också glada att ha Magdalena som en sprudlande inspirationskälla som ger det lilla extra på klass. Vi tar till oss dina tankar om omklädningsrummet, och hoppas kunna bjuda på en uppfräschning inom en inte alltför avlägsen framtid! Väl mött på studion och bästa danshälsningar från oss på Marikas!
  • Yasine S
    Yasine S skrev om Marikas Dans & Modestudio
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Marikas Dans & Modestudio
    Jätte bra dans skola. Min dotter har dansat där i snart 8 år.
    2011-09-12 Marika H svarar Emelie E
    Stort tack Emelie! Vi är mycket glada över att ha fått utmana och utveckla under så pass många år och ser fram emot många många härligt dansfyllda år till!
  • Björn L
    Björn L skrev om Marikas Dans & Modestudio
    Marikas är mycket seriösa och förmår kombinera disciplinerad träning med lekfullhet och glädje. Vi har två pojkar som båda dansar (den ena i flera år) hos Marikas och tycker det är toppen.
    2011-09-12 Marika H svarar Björn L
    Stort tack Björn, vi ser fram emot att följa era pojkar även framöver. Lekfullheten är den viktigaste ingrediensen i dans för barn och vår ambition är att alltid uppmuntra till dansglädje i kombination med utmanande klasser för gruppens utveckling!
  • Anna Karin M
    Anna Karin M skrev om Marikas Dans & Modestudio
    Vår tioårige pojke har dansat på Marikas i sex år och ser alltid fram emot sin lektion där.Förutom att alla barn blir bekräftade och möts med respekt från lärare så finns en mycket varm atmosfär på Marikas.Lärarnas skicklighet avspeglas i hur barnen utvecklas framåt för varje termin. Den fantastiska showen som avslutar vårterminerna är helt underbara där elever i alla åldrar deltager på samma scen. Vi kan verkligen rekommendera Marikas.
    2011-09-12 Marika H svarar Anna Karin M
    Stort tack för de värmande orden Anna Karin! Vi hoppas på många utvecklande år och elevshower tillsammans med er även framöver!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Marikas Dans & Modestudio
    Marikas dans och modestudio är superbra med duktiga och engagerade lärare .
    Våran dotter har dansat i flera år hos Marika och hon längtar till varje lektion .
    Vi kan verkligen rekommendera Marikas dans och modestudio .
    2011-09-12 Marika H svarar Jonas E
    Stort tack Jonas! Vi är glada över att ha er hos oss och ser lika mycket fram emot varje lektion vi med!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Marikas Dans & Modestudio
    Hamnade på Marikas Dansstudio i helgen, efter en riktigt skön lördag i solen var det dags för ett pass...breakdance! Gosse vad tufft det var, riktigt jobbigt, men väldigt kul. Instruktören förstod snabbt att vi var en bunt okordinerade, svaga och lite allmänt talanglösa grabbar men fortsatte ihärdigt att försöka lära oss att spinna på ryggen och stå horisontellt på händerna.

Jag rekommenderar alla att vrida tillbaka klockan till tiden då Run Dmc regerade och alla skulle köra breakdance. Marikas Danstudio rekommenderas!
    Björn W, Sara J gillar detta

Döbelnsgatan 56, 113 52 Stockholm