Marikas Dans & Modestudio

Marikas Dans & Modestudio

Ring 08-612 55 52 www.marikas.se
4.0

Marikas är en dansskola med dans för stora och små - för nybörjare till yrkesdansare. Hos oss handlar det bara om att våga ta första steget och komma hit, alla är välkomna!

9 omdömen om Marikas Dans & Modestudio

ALEXANDER M
Skrev om Marikas Dans & Modestudio

Ville gå med i balett klassen - fick prova på en dans/lek timme med lite balett inslag med en lärare som var allt annat än balettdansös - rekommenderar ej

Felizia W
Skrev om Marikas Dans & Modestudio

riktigt bra lärare ,och roliga lektioner för alla åldrar. Har drop in!

ÅSA W
Skrev om Marikas Dans & Modestudio

Här finns något för alla! Jag är nybörjare och 30+ men känner mig välkommen trots att man i salen bredvid är proffskids som går en danslinje. Magdalena Bibik lyfter klassen till oanade höjder och gör danslektionen till ren glädje. Det enda negativa är omkädningsrummen som borde totalrenoveras.

Yasine S

Emelie E
Skrev om Marikas Dans & Modestudio

Jätte bra dans skola. Min dotter har dansat där i snart 8 år.

Björn L
Skrev om Marikas Dans & Modestudio

Marikas är mycket seriösa och förmår kombinera disciplinerad träning med lekfullhet och glädje. Vi har två pojkar som båda dansar (den ena i flera år) hos Marikas och tycker det är toppen.

Anna Karin M
Skrev om Marikas Dans & Modestudio

Vår tioårige pojke har dansat på Marikas i sex år och ser alltid fram emot sin lektion där.Förutom att alla barn blir bekräftade och möts med respekt från lärare så finns en mycket varm atmosfär på Marikas.Lärarnas skicklighet avspeglas i hur barnen utvecklas framåt för varje termin. Den fantastiska showen som avslutar vårterminerna är helt underbara där elever i alla åldrar deltager på samma scen. Vi kan verkligen rekommendera Marikas.

Jonas E
Skrev om Marikas Dans & Modestudio

Marikas dans och modestudio är superbra med duktiga och engagerade lärare . Våran dotter har dansat i flera år hos Marika och hon längtar till varje lektion . Vi kan verkligen rekommendera Marikas dans och modestudio .

Tobias B
Skrev om Marikas Dans & Modestudio

Hamnade på Marikas Dansstudio i helgen, efter en riktigt skön lördag i solen var det dags för ett pass...breakdance! Gosse vad tufft det var, riktigt jobbigt, men väldigt kul. Instruktören förstod snabbt att vi var en bunt okordinerade, svaga och lite allmänt talanglösa grabbar men fortsatte ihärdigt att försöka lära oss att spinna på ryggen och stå horisontellt på händerna. Jag rekommenderar alla att vrida tillbaka klockan till tiden då Run Dmc regerade och alla skulle köra breakdance. Marikas Danstudio rekommenderas!

Björn W och Sara J gillar detta