Marknadsbyrån

Marknadsbyrån

www.marknadsbyran.se
  • BadgeTwoYears

Marknadsbyrån grundades 2011 och levererar produktmedia ur perspektivet hållbarare profilering där Hållbarhet, Kvalitet och Resultat samverkar för att skapa stark kommunikation. Marknadsbyråns vision är en " Hållbar värld där kommunikation skapar positiv förändring" och med hög service och engagemang levererar vi hållbar profilering...

123 omdömen om Marknadsbyrån

Per H
Skrev om Marknadsbyrån

Bra pris, snabb leverans. Kommer användas igen!

Erik H
Skrev om Marknadsbyrån

Ett väldigt positivt bemötande. Fixare, inget verkar för svårt. Lyhörda för mina önskemål

Boutique B
Skrev om Marknadsbyrån

Finner inga ord för deras professionalism och höga servicenivå! Excellent! Långt över andra företag i branschen! Man ser nästan fram emot att lägga en ny beställning då allt går så smidigt och snabbt och resultatet blir superbra!

Michael Å
Skrev om Marknadsbyrån

Bra bemötande och snabb leverans

Andreas H
Skrev om Marknadsbyrån

Jag har alltid fått förstklassig service när jag anlitat Marknadsbyrån.

Per D
Skrev om Marknadsbyrån

Köpt byxor med tryck mycket bra passform, kanske lite lång leveranstid 11 dagar från order till leverans men inget att hänga upp sig på

Henrik N

Professionellt bemötande Hög servicenivå och kvalitet Hållbarhet i fokus

Berne P

Positiva och löslings fokuserade

Ida P
Skrev om Marknadsbyrån

Jättebra service vid kontakt både på telefon och på mail :) Och fina produkter!

Viktor E
Skrev om Marknadsbyrån

Bar kundbemötande snabba svar och hatering!

Bostadsrättsföreningen V

Vi bad om en offert på 4 företagsflaggor och fick snabbt en offert som vi antog direkt. Leveransen skedde inom rimlig tid. Vi fick ett snabbt svar om leverans. Vi är mycket nöjda med Marknadsbyrån

Upv Utbildning På Väg U

Det var väldigt snabb smidig service! Flaggorna sitter redan uppe!! :)

Camilla B
Skrev om Marknadsbyrån

Bra produkter med snyggt tryck. Fint bemötande och god lösningsförmåga. Snabb leverans.

Bo J
Skrev om Marknadsbyrån

Blixtsnabba svar och leveranser.

Mats K
Skrev om Marknadsbyrån

Jag blev bemött på ett mycket bra sätt och jag fick en snabb och smidig leverans av det som jag beställt. Är mycket nöjd med produkten och företaget.

Martin M
Skrev om Marknadsbyrån

Väldigt tillmötesgående och enkla att ha att göra med. Flexibla med tanke på de krav jag ställde. 10/10 i betyg

Luke M
Skrev om Marknadsbyrån

Bara bra! Inte mycket mer att säga.

Johan A
Skrev om Marknadsbyrån

Snabb service och enkla att ha att göra med

Magnus A
Skrev om Marknadsbyrån

Snabbt och trevligt bemötande. Bra priser och bra produkt.

Ida H
Skrev om Marknadsbyrån

Väldigt bra service och snabb leverans. Utmärkt produkt!

Korpen M
Skrev om Marknadsbyrån

Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Snabb leverans. Beach flaggan blev som vi tänkt. Bra kvalitet.

Eva M
Skrev om Marknadsbyrån

Lätt att beställa och bra leverans.

Marcus A
Skrev om Marknadsbyrån

Snabb respons, alltid trevliga och snabba leveranser!

Ville H
Skrev om Marknadsbyrån

Very reliable and always attentive.

Gunnar M
Skrev om Marknadsbyrån

Snabbt och trevligt bemötande, var delaktig i processen och mycket nöjd med resultatet.

Filip R
Skrev om Marknadsbyrån

Snabb service, enkelt att be om ändringar, snabb leverans. Topp!

Johan S
Skrev om Marknadsbyrån

Bra bemötande från första mötet. Väldigt tillmötesgående och en vilja att hitta en fungerande lösning till oss. Vi beställde pikétröjor med brodyr. Snabb leverans och bra resultat.

Trygga T
Skrev om Marknadsbyrån

Personlig och bra service! Trygga att jobba med på alla sätt.

Diana S
Skrev om Marknadsbyrån

Riktigt bra kundservice och snabba svar!

Unn Z
Skrev om Marknadsbyrån

Snabb service och super trevliga :) tack!

Fredrik K
Skrev om Marknadsbyrån

Snabb och bra kommunikation. Enkelt som gammal kund att komma tillbaka och hitta gamla ordnar.

Olle M
Skrev om Marknadsbyrån

Banderoller i mesh med hjälp att utforma texten. Utmärkt förarbete och genomförande! Leverans som utlovat.

Lars N
Skrev om Marknadsbyrån

Jag behövde beachflaggor för ett event på väldigt kort tid. Jag fick väldigt bra service och de löste det snabbt och enkelt.

Modern A
Skrev om Marknadsbyrån

Väldigt bra priser och enkel kommunikation med kundservice!

Mikael A
Skrev om Marknadsbyrån

Kanonservice samt bra produkter till rätt pris med snabb leverans.

Tobias H
Skrev om Marknadsbyrån

De fixade mina flaggor med super service

Lundaekonomernas S
Skrev om Marknadsbyrån

Ofta väldigt snabb hjälp vilket alltid är uppskattat.

Örestadsgymnasternas G

Mycket bra service. Jag fick snabbt svar på mina frågor. Uppskattar mycket den personliga kontakten per telefon. Hade först kontakt med ett annat företag där allt blev så krångligt och dyrt så att jag gav upp. Ett stort tack för all hjälp. Jag har köpt en flagga till vår förening Med vänliga hälsningar Camilla Carleson

Victoria F
Skrev om Marknadsbyrån

Fantastisk service och snabb återkoppling.

Oxana L
Skrev om Marknadsbyrån

Snabb återkopplingen, bra service, trevlig bemötande!

Maria A
Skrev om Marknadsbyrån

Snabb och mycket bra service från Jenny!

Hanna S
Skrev om Marknadsbyrån

Supernöjd! Hade ett brådskande jobb som dom löste åt mig helt perfekt, trevligt och proffsigt bemötande.

Siri B
Skrev om Marknadsbyrån

Superproffsiga med ett jättebra och genomtänkt utbud, dessutom ledadande inom sin bransch när det kommer till hållbarhet. Rekommenderas starkt!

Christoffer L
Skrev om Marknadsbyrån

- På vilket sätt blev du bemött av företaget Har alltid blivit jättebra bemött -Vilka förväntningar hade ni och hur levde företaget upp till dem Produkterna lever till stor del upp till våra förväntningar, något dålig kvalité på huvtröja som blir nopprig väldigt fort. Gäller flera av de som levererats och även om de inte har tvättats. -Sammanfatta din upplevelse och beskriv gärna vad du köpte för vara eller tjänst Sammanfattningsvis bra, lite strul verkar det varit med kommunikationen någonstans då brodyren på...

Rebecca R
Skrev om Marknadsbyrån

Pålitlig och kreativ partner som alltid gör det lilla extra!

Inhouse G
Skrev om Marknadsbyrån

Alltid snabb och proffsig kontakt och leverans!

Junglemap A
Skrev om Marknadsbyrån

Hög servicenivå. Bra bemötande. Omsorgsfullt.

Forshaga K
Skrev om Marknadsbyrån

Hos Marknadsbyrån får jag alltid snabb, bra och personlig service. Jag har jobbat med dem i flera år och alltid varit nöjd med såväl servicen som produkterna. Jag uppskattar att de hjälper mig att göra smartare val när det kommer till såväl ekonomi som kvalité och hållbarhet.

Tynnered F
Skrev om Marknadsbyrån

Trevligt och proffsigt bemötande. Rekommenderas starkt.

Haga A
Skrev om Marknadsbyrån

Allt funkar bra.. vi beställer och varan levereras... :-)