Matdax Hökarängen

Matdax Hökarängen

Ring 08-94 35 00 www.matdax.com
2.8

Välkommen till Vi-butikerna. Vår hemsida är som alltid fylld med matglädje, och allt det som Vi har att erbjuda dig som är kund hos oss. Vi-handlarna i samverkan för större mångfald!

6 omdömen om Matdax Hökarängen

Anton G
Skrev om Matdax Hökarängen

Fantastiska priser och väldigt bra sortiment!

Birgitta S
Skrev om Matdax Hökarängen

Affären har otrevlig personal. De vägrar ta emot mynt. Affären har ett vinnande koncept. De behåller både varor och pengar. Se upp för de kan både behålla varor och betalning.

Andreas P
Skrev om Matdax Hökarängen

Har handlar på matdax i snart 2 år. Utbudet är trots allt ganska bra men det som gör att man kan göra klipp är faktiskt deras lockvaror som kan vara riktigt bra! Minus till en trång butik och dessutom till deras mindre trevliga personalstyrka som en person redan tidigare märkt av. Skulle man bara kunna på några leende personer i personalen och mer fokus på kunderna än arbetskollegan kan vi få en riktigt bra butik !!

Linda L
Skrev om Matdax Hökarängen

Jag har handlat på Matdax i tre år och först var det riktigt vidrigt för att affären var så trång. Nu har de byggt ut så att affären är dubbelt så stor och det var ju bra, men vad händer då? Jo, de tar bort en stor del av sitt sortiment. Inte ens vanligt toapapper har de längre utan några få sorter. Chips naturell finns inte längre och inte heller vanlig tonfisk. 80% av personalen som jobbar där är kraftigt överviktig och dessutom otrevlig. Ofta sitter två fetton och skriker till varandra från en kassa till en annan...

Henry D
Skrev om Matdax Hökarängen

Matdax f.d Vi och f.d Vivo numera prispressarna har bra priser på net några varor men handla bara det inget utöver då blir det priser som i alla andra affärer.

Madeleine S
Skrev om Matdax Hökarängen

En trång och skabbig butik. Dock gillar jag butiken skarpt, då man kan få mycket för sin hundralapp. Alltid lite roliga varor till härliga priser.