Alla kategorier Mataffär Dalarna Falun Maxi ICA Stormarknad

Bataljonsvägen 11, 791 40 Falun — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Maxi ICA Stormarknad

• Ulf C
    Ulf C skrev om Maxi ICA Stormarknad
    Mycket stort utbud men tyvärr också mycket höga priser. Underbemannade kassor.
  • Pär O
    Pär O skrev om Maxi ICA Stormarknad
    En bra affär i stor sett men jag är inte riktigt sams med upplägget i affären, jag får ofta gå tillbaka och hämta saker som jag missat på vägen. Trevlig personal.

Gillar dock inte ICAs reklam (är inte hundra på att dom fortfarande använder den): "Vårt mål, billigaste mataffären!" (kanske inte ordagrant korrekt)
    Trams, vill ni vara billigast så sänker ni priset tills ni är billigast. Hepp!
  • Linda D
    Linda D skrev om Maxi ICA Stormarknad
    Jag tycker att Ica Maxi är en bra affär. Den är stor och dom har så mycket att erbjuda. Det enda dåliga kan vara att man ibland måste stå i lång kö och snällt vänta på sin tur. Och när man väl kommer till kassan, ja då kan det hända att man möts av en ung kassörska som slänger mynten i handen på dig när du skall få pengarna tillbaka. Riktigt trevlig personal får man leta efter.
  • sofia l
    sofia l skrev om Maxi ICA Stormarknad
    Storhandlarnas mecca, här finns allt till bra priser. Dom har ett stort utbud, med allt från billiga basvaror till finare specialsaker. Det finns lite annat än mat också som böcker, glas, tallrikar mm.

Bataljonsvägen 11, 791 40 Falun