ICA Maxi Toftanäs

3.8

4 omdömen om ICA Maxi Toftanäs

pelle D
Skrev om ICA Maxi Toftanäs

Bra utbud och trevlig personal som alltid gör sitt yttersta. Kanonbutik med bra chark.

Qpaqex
Skrev om ICA Maxi Toftanäs

Bäst priser i Malmö! Har köpt samma matkasse på flera ställen i Malmö, ingen slår ICA Maxi på Toftanäs! Det är med snyggt och rent. Lätt att hitta och mycket serviceminded personal. Allt snabbt att få hjälp om man söker efter något. Bra utbud och många produkter som inte finns på andra ställen finns här. Jag som är lite tokig i ölkorv finner alla typer. Det slår allt i Malmö!

Vimla M
Skrev om ICA Maxi Toftanäs

Ica Maxi Toftanäs försöker råna dig! Storhandlade där och blev argare och argare ju fler grejer jag kollade på! Brukar handla på Ica Malmborgs Caroli och vet exakt vad saker kostar där, det mesta på Ica Maxi Toftanäs var dyrare än den "lilla" ica butiken! Ca 1-1,50 kr per vara! Det är ju hutlöst att de tar högre priser som kan köpa in större kvantitet! Dåligt!

Jonas E
Skrev om ICA Maxi Toftanäs

Detta är verkligen en Maxi butik, jag har nog inte varit inne ik en större Ica butik i sverige(nu har jag kanske inte varit inne i så många, men den är stor....take my word for it. Dessutom har den en mycket bra schark, med eller utan köttfärs, men också en grym frukt avdelning. Äpplen är bra för magen annars får du gå till per i hagen.