Alla kategorier Radio Östergötland Norrköping Media Markt

Koppargatan 30, 602 23 Norrköping — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Media Markt

• Anna H
    Anna H skrev om Media Markt
    Bra priser men personalen är ibland inte så kunnit man kunde önskat.
  • Joel
    Joel skrev om Media Markt
    Får sällan någon hjälp här, personal verkar vara mer upptagna med styla med sin nya iphone än hjälpa kunderna. Och dessutom tycker jag inte att det är speciellt låga priser, med tanke på att pris matchningen som alla större elkedjor har.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Media Markt
    Mediamarkt fungerar bra när man vet precis vad man vill ha, frågar man personalen om råd så rekommenderas oftast det dyraste dom har. Inte det som passar för det man behöver.
    Ligger rätt avigt till vilket gör att man inte åker dit speciellt ofta, i synnerhet eftersom policyn är att inte ha produkter på hemsidan vilket gör att man hellre åker till någon av konkurenterna där man i lugn och ro kan jämnföra och skaffa sig en bild av produkterna man vill ha innan man åker och handlar.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Media Markt
    Köpt mina datorer där och den service jag fick var helt suverän. Både kunnig och trevlig personal.

Apple-avdelningen har kunnig personal. Vilket inte brukar vara fallet annars.
  • wivianne r
    wivianne r skrev om Media Markt
    Har alltid blivit väl bemött när vi handlat där och det är ett antal gånger! T ex när vi köpte en frys och var tvungna att ta demoexemplaret (vi var i akut behov av en liten behändig frys just då), som "grädde på moset" fick vi ett strykjärn för ca 500.-!
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Media Markt
    Det finns alldeles för mycket att välja mellan. Dock bra att det också finns mycket personal som kan hjälpa en... även om jag aldrig fått särskild bra hjälp. Sen är det inte så billigt som man hade hoppats, utan snarare dyrare än i liknande konkurrerande företag. Inget ställe jag kan rekommendera.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Media Markt
    Har (nästan) allt inom ljud och bild. Kunnig personal. störst utbud av de stora kedjorna. Allting är bra ordnat i prisordning. Tyvärr har de ingen vettig hemsida men butiken i Norrköping är riktigt bra.
  • sd s
    sd s skrev om Media Markt
    Riktigt stort utbud och trevlig personal. Priserna och också hyggliga.
  • Emma A
    Emma A skrev om Media Markt
    Stort och opersonligt men de har det mesta! Skum belysning också men finfina priser så det får väl överväga.
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Media Markt
    Dom har ju alles till scheise schnella priser. Har köpt både min TV och min stereo där och har båda gånger mött trevlig, kunnig och tillmötesgående personal. Även utbudet är enormt stort och du kan alltid hitta vad du än söker både när det gäller elektronik, dataspel och vitvaror.

Koppargatan 30, 602 23 Norrköping