Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype

Mitsubishi Electric

Bra

Mitsubishi Electric är världsledande inom värmepumpar & luftkonditionering för bostäder, kontorslokaler och industrilokaler och har förbättrat inomhusklimatet världen över i drygt 50 år. Vi säljer runt 15 miljoner luftkonditioneringsaggregat per år och varje enhet tillverkar vi själva. Därför är våra värmepumpar anpassade specifikt...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Kunniga och väldigt trevliga. Avrådde mig från att köpa saker jag inte behövde och gjorde ett väldigt proffsigt arbete.

Svensk Kylservice AB

Trevligt bemötande, snabbt och enkelt. Rekommenderar verkligen denna firma.

Svensk Kylservice AB

Funkade precis som utlovat med tider och allt.

JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Snabb och profisionell service och trevligt bemötande.

Svensk Kylservice AB

Trevliga bemötande. Killen som kom ville verkligen hjälpa oss. Det kändes bra

Svensk Kylservice AB

Trevligt bemötande, snabbt och enkelt. Rekommenderar verkligen denna firma.

Våra återförsäljare

6 återförsäljare tillgängliga hos Reco

4.5
52%
Bra

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.