Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Nacka Mitsubishi Electric JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Ripvägen 4A, 132 47 Saltsjö-boo — Visa karta

Är det dags att skaffa värmepump? Om du har svårt för att lista ut var den bästa placeringen är och vilket som är det bästa märket, ska du kontakta oss på JK Servicemontage. Vi har många års erfarenhet i värmepumpsbranschen. Vare sig du behöver en luft-/luftvärmepump eller en luft-/vattenvärmepump guidar vi dig till rätt modell och vi både säljer, installerar och servar.

Vi är din lokala värmepumpsleverantör i Nacka, på Värmdö och på Skärgårdsöarna. Här erbjuder vi ett kostnadsfritt hembesök där vi tillsammans tar en titt på dina behov och möjligheter. Varmt välkommen!

Läs vad 27 kunder tycker om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

• Mats H skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Åxxxxxxxxx
    Xxcvhfgjchfgjjjbnjhhh Läs mer
  • Joel H skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Köp och installation av en Mitsubishi luft-luftvärmepumpa. Hel nöjd med pumpen. Väldigt bra tillmötesgående av personal, mycket trevliga och kunniga med bra service inriktning.

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Pelle F skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    JK servicemontage levererade/monterade en luftvärmepump.
    Mycket trevliga, snabba, proffsiga och snyggt montage.
    "Äntligen svalt i huset" Läs mer
  • Liv S skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    AC x 2 till kontor med installation
    Det tog någon vecka innan svar på min förfrågan men sedan var mottagandet mycket trevligt, professionellt och effektivt genomfört. Läs mer
  • Hans D skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Vi har anlitat dem tidigare med gott resultat - denna gång var inget undantag - det går att köpa billigare men sen var det det där med planering, kvalitet på utförande m m och då återkommer vi gärna till Mathias och Jari.
    Vi köpte en Mitsubishi FH25 luftvärmepump. Läs mer
  • Johan G skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Behövde göra en ominstallation av värmepump och flytta fläkten. Mycket professionellt och bra bemötande. Installationen gjordes bra enligt överenskommelse och budget. Läs mer
  • Peder S skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Hej
    Kontroll av den gamla, leverans och montering av en ny värmepump

Glatt och trevligt bemötande, snabbt o snyggt jobb...

mvh Peder S. Läs mer
  • Irene S skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Hat köpt och installerat en ny luft/luftvärmepump genom JK Servicemontage. De felsköte den gamla och monterade en ny. De är trevliga, punktliga och ordentliga. anlitar dem gärna igen. Läs mer
  • Marianne N skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Mycket bra och trevligt bemötande!
    Snabb återkoppling och bra genomfört jobb på utsatt tid. Läs mer
  • Ulla P skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Vänligt bemötande och snabb och bra service. Läs mer
  • Ole J
    Ole J skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Installation av Mitsubishi luftvärmepump.
    Mycket bra och förtroende ingivande bemötande.
    Snabbt och proffsigt utförande.
    Hälsn. Ole Läs mer
  • Ramiro G skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Vi tycker att vi fick ett bra och professionell bemötande. Leveransen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Sven L skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Var snabba och proffsiga. Lyssna på kundens behov. Läs mer
  • Andreas T skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Bra bemötande av installatörerna när vår nya luftvärmepump installerades. Bra information och genomgång av funktioner och skötsel. När installationen var klar var det rent och snyggt! Läs mer
  • Anders B skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Installation av ny värmepumpanläggning på landet.
    2 st hero inomhus, 1 ganska stor sak utomhus + installation.
    Bra bemötande, kunnig personal. Hela installationen var problemfri rakt igenom. Läs mer
  • Daniel D skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    kanonbra, trevliga killar och bra utfört arbete Läs mer
  • Bernt D skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Vi ringde till Mathias, som ringde tillbaka efter ca 10 min. Vi talade om att vi behövde byta ut vår luftvärmepump, han bestämde tid för hembesök redan samma dag bara efter ett par timmar från samtalet. Vi bestämde oss direkt efter den väldigt fina presentation av deras varor och ett väldigt förtroendeingivande som han gav. Läs mer
  • Einar L
    Einar L skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Väldigt proffsiga och trevliga, ger ett juste fast pris utan överraskningar och levererar alltid i tid och upp till eller över förväntan. Har köpt 3 olika LVPs ifrån dem och blev lika nöjd varje gång! Rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • Henrik N skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Värme i världsklass både i produkten och servicen Läs mer
  • Anton J skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Jag är väldigt glad att jag valde Mattias och JK Servicemontage för min installation av min Hero. Från första kontakt till färdiginstallerad produkt har bemötandet varit exemplariskt. Utvärderade ett flertal aktörer, men Mattias kunnande och bemötande stack ut i mängden och det blev ett enkelt val.

Hade aldrig trott att det var så enkelt att få en värmepump installerad och dessutom att pumpen skulle bli snygg på väggen. Och så det självklart bästa,, nu är det varmt i huset igen :)

Rekommenderar varmt Mattias och JK Servicemontage! Läs mer
  • Lars K skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Inköp och installation av luftvärmepump Mitsubishi FH25
    Trevligt bemötande och snabbt och professionellt utfört.
    Helnöjd ******** Läs mer
  • Anette B skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Luftvärme pump dyrt men bra från början till slut Läs mer
  • Berit A skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Var intresserad av luftvärmepump och fick en rekommendation på företaget.Kontaktade kylmontören, sen gick allt fort och smidigt. Luftvärmepumpen nu på plats och fungerar alldeles utmärkt. Mycket trevligt bemötande och proffsigt jobb, vi är jättenöjda. Läs mer
  • Karin A skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Mycket fint bemötande, professionellt. Kompetent bedömning på plats, samt montering. God rådgivning innan köp av luftvärmepump. Kan varmt rekommendera Servicemontage Jk! Läs mer
  • Robin S skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Jag beställde luftvärmepump till 2 hus med lite olika behov. Fick ett väldigt proffsigt bemötande och ett bra resultat. Läs mer
  • Nina J skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Trevligt bemötande, snabb och proffsig installation, bra förklaringar och instruktioner ang. manövrering.

Nina Läs mer
  • Patric B skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Installation av 2 st luft/luft värmepumpar. Topp service från första till sista kontakten! Läs mer

Ripvägen 4A, 132 47 Saltsjö-boo