Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Nacka Mitsubishi Electric JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Ripvägen 4A, 132 47 Saltsjö-boo — Visa karta

Är det dags att skaffa värmepump? Om du har svårt för att lista ut var den bästa placeringen är och vilket som är det bästa märket, ska du kontakta oss på JK Servicemontage. Vi har många års erfarenhet i värmepumpsbranschen. Vare sig du behöver en luft-/luftvärmepump eller en luft-/vattenvärmepump guidar vi dig till rätt modell och vi både säljer, installerar och servar.

Vi är din lokala värmepumpsleverantör i Nacka, på Värmdö och på Skärgårdsöarna. Här erbjuder vi ett kostnadsfritt hembesök där vi tillsammans tar en titt på dina behov och möjligheter. Varmt välkommen!

Läs vad 10 kunder tycker om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

• Einar L
    Einar L skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Väldigt proffsiga och trevliga, ger ett juste fast pris utan överraskningar och levererar alltid i tid och upp till eller över förväntan. Har köpt 3 olika LVPs ifrån dem och blev lika nöjd varje gång! Rekommenderar dem starkt!
  • Henrik N
    Henrik N skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Värme i världsklass både i produkten och servicen
  • Anton  J
    Anton J skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Jag är väldigt glad att jag valde Mattias och JK Servicemontage för min installation av min Hero. Från första kontakt till färdiginstallerad produkt har bemötandet varit exemplariskt. Utvärderade ett flertal aktörer, men Mattias kunnande och bemötande stack ut i mängden och det blev ett enkelt val.

Hade aldrig trott att det var så enkelt att få en värmepump installerad och dessutom att pumpen skulle bli snygg på väggen. Och så det självklart bästa,, nu är det varmt i huset igen :)

Rekommenderar varmt Mattias och JK Servicemontage!
  • Lars K
    Lars K skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Inköp och installation av luftvärmepump Mitsubishi FH25
    Trevligt bemötande och snabbt och professionellt utfört.
    Helnöjd ********
  • Anette B
    Anette B skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Luftvärme pump dyrt men bra från början till slut
  • Berit A
    Berit A skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Var intresserad av luftvärmepump och fick en rekommendation på företaget.Kontaktade kylmontören, sen gick allt fort och smidigt. Luftvärmepumpen nu på plats och fungerar alldeles utmärkt. Mycket trevligt bemötande och proffsigt jobb, vi är jättenöjda.
  • Karin A
    Karin A skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Mycket fint bemötande, professionellt. Kompetent bedömning på plats, samt montering. God rådgivning innan köp av luftvärmepump. Kan varmt rekommendera Servicemontage Jk!
  • Robin S
    Robin S skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Jag beställde luftvärmepump till 2 hus med lite olika behov. Fick ett väldigt proffsigt bemötande och ett bra resultat.
  • Nina J
    Nina J skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Trevligt bemötande, snabb och proffsig installation, bra förklaringar och instruktioner ang. manövrering.

Nina
  • Patric B
    Patric B skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
    Installation av 2 st luft/luft värmepumpar. Topp service från första till sista kontakten!

Ripvägen 4A, 132 47 Saltsjö-boo