Alla kategorier Administration Skåne Malmö Mkb Fastighets AB

Adlerfelts Väg 3, 213 65 Malmö — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Mkb Fastighets AB

• Preben Å
    Preben Å skrev om Mkb Fastighets AB
    Jag bor på Rosengård som jag tycker är ett bra område. En hake finns dock: MKB De gör ingenting ! Förutan att kräva höjde hyror. Där snudd på renare i Sysavs tipphal än där är i trappan där jag bor. Att där bor en sopa i trappan som tycker det OK att spy ner hela hjälper nog till. Alla gamla och andra som går dåligt får hålla sig inne när det har snöat. MKB gör INGET. Ska du ha gjort nånting som inte genererar pengar till MKB? Räkna med att det tar tid!
    Har du NÅGON SOM HELST MÖJLIGHET? Bo inte hos MKB Törnrosen. Jag vill gärna ha nya goa grannar men synd om de ska betala så högt pris.
    Preben Åkesson
  • Isia F
    Isia F skrev om Mkb Fastighets AB
    Åh, det där med MKB skiljer sig verkligen från område till område. Har under tiden sedan jag flyttade hemifrån alltid bott hos MKB - och måste säga att personalens inställning till kunden skiljer sig MARKANT beroende på vilket område som kontoret handahåller... och områdena Persborg och Augustenborg var tydligen inte roliga att jobba i. *flinar* Sedan var det ingen vidare kvalitet på lägenheterna heller, så det kan jag förstå.

Har nu flyttat till Möllevången och det är himla mycket trevligare. Har får ett mycket gott första, andra och tredje intryck. :) Och Sheval är verkligen hjälpsam! Härligt.
  • Null
    Null skrev om Mkb Fastighets AB
    Jag har bott hos MKB och bor numera privat. Jag saknar verkligen MKB. Värden var riktigt bra. Vaktmästaren ringde alltid upp efter man lagt en felanmälan på internet. De svarade alltid på mail och var alltid, alltid vänliga. Det är väldigt sällsynt bland värdar idag.
  • J
    J skrev om Mkb Fastighets AB
    Jag kan bara hålla med om att Sheval är en fantastisk husvärd som verkligen gör det trevligt att vara kund hos MKB!
  • Margit W
    Margit W skrev om Mkb Fastighets AB
    MKB är för mig tryggt boende!Jag är mycket nöjd med service och med personalen som har sitt kontor på Falkenbergsgatan.Man känner sig alltid välkommen vid besök. Har man dessutom turen att ha en husvärd som SHEVAL som har den rätta inställning till service och bemötande, kan det inte bli bättre.
    En nöjd boende på S Parkg.
  • Kaffemannens  T
    Kaffemannens T skrev om Mkb Fastighets AB
    Nja, för att vara ett allmännyttigt företag tycker jag de har misslyckats. Skall inte vara att man behöver stå i kö i ca 5 år innan man får lägenhet. Ganska otrevligt bemötande av viss personal.
    Tomas S gillar detta
  • Ami H
    Ami H skrev om Mkb Fastighets AB
    Det är trevligt att vara kund hos MKB. Visst är det inte helt lätt att få en bostad i Malmö, men att få den hos MKB känns bra. Mycket trevligt bemötande och stor förståelse för våra behov när vi flyttade in. Att vi dessutom har en fantastisk fastighetsskötare som per omgående hjälper till och fixar det som behöver åtgärdas gör ju inte saken sämre.
    Som när tvättmaskinen vägrade att lämna ifrån sig min tvätt, man blir lätt lite nojig då. Sheval som susande och konstaterade att låste var sönder, men inom två timmar hade han fixat en som kunde livrädda tvätten och laga masiken!
    Sånt gillar jag!
    Margit W gillar detta