Moberg Bil AB

Snittbetyg
4.5
Ring 031-361 83 42 Dela

Om företaget

Välkommen till Moberg Bil! Hos oss hittar du ett stort utbud av personbilar, transportbilar, sportbilar och pickuper. På vår anläggning har vi över 300 kvalitetstestade bilar i lager, redo för omgående leverans. Alla våra bilar genomgår noggranna tester innan försäljning där vi också erbjuder marknadsledande garantier för...

443 omdömen om Moberg Bil AB

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 443 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Adela M
Skrev om Moberg Bil AB

Väldigt fin personal. Blev bemöt på en trevlig sätt..Fick hjälp snabbt..

Kärrstedt Lars T
Skrev om Moberg Bil AB

Trevlig försäljare. Bra välkomnande. Inte helt nöjd med löftet på inbytesbil och vad man egentligen fick.

Robin A
Skrev om Moberg Bil AB

Bra kundbemötande, öppet alla dagar i veckan. Hemleverans var bra också om man inte bor i Göteborg men priset kunde vara billigare. Försäljaren Tim var lätt att prata med även om han inte alltid hade tid att svara i telefon och ringa tillbaka. Underbemanning på bilfirman under semestertider antagligen. Jag hade inte för höga förväntningar eftersom jag köpte en begagnad bil online men bilfirman kunde städat bilen lite bättre.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karin Maria Therése J

Snabba svar väldigt hög service av Cimon som räddade affären då det var repor som gjort att vi ej hade köpt bilen - Cimon fixade en snabb polering som gjorde oss trygga. Tips är att polera bort enkla repor innan kunden kommer och provkör - den som pratade med oss först om bilen borde gjort det. Ni får tacka Cimon som räddade affären och gjorde oss nöjda kunder

Husamedin K
Skrev om Moberg Bil AB

Det var väldigt trevlig bemötande och man kände sig välkommen samt var köpet väldigt smidigt

Kimia A
Skrev om Moberg Bil AB

Väldig trevliga personal som ä villiga att hjälpa på bästa sätt.

Stig Magnus Henrik O

Jag fick mycket bra bemötande av Philip genom snabba och mycket bra svar. Affären skedde ärligt genom att jag fick mycket info om bilen innan då jag hade långt att köra och den höll vad som utgavs. Philip va mycket hjälpsam på alla sätt för att affären skulle bli så ärlig och bra som möjligt. Det enda negativa va att under diskussioner om bilen kom en kollega in och störde samt sa lite opassande saker som anses vara pressande för en köpare. Speciellt för någon som inte har så bra koll på bilar.

Jonas A

Mycket bra , kunnig säljare Trevligt bemötande

Kenneth K
Skrev om Moberg Bil AB

Köp Mercedes a 250 2022. När jag kom hem ifrån er till min bostad, efter att ha hämtat bilen, noterade jag att bilen läckt olja. En vän hjälpte mig att titta vart oljan kommit ifrån, vi hittade då att oljan kommit ifrån locket till oljefilterhuset då detta inte var åtdraget utan satt löst med tätningsringen synlig.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Kenneth, tack för att du hörde av dig och beklagar verkligen att du upplevt detta problem med din nya bil. Vi förstår att detta kan vara frustrerande. Ha fortsatt kontakt med din ansvariga säljare. Vi hoppas att vi kan vända denna upplevelse till något positivt och att du snart kommer att vara helt nöjd med din bil. Lycka till, och tveka inte att höra av dig om du har fler frågor eller behöver ytterligare hjälp.

Olsson Gösta C
Skrev om Moberg Bil AB

Magiskt service och bemötande med snabb leverans

Svar från Moberg Bil AB

Hej Gösta, Tack för ditt omdöme! Din feedback betyder mycket för oss. Om det är något mer vi kan göra för dig, tveka inte att höra av dig. Tack för att du valde oss!

Nelly S

Jättebra service! Trevliga tillmötesgående säljare

Svar från Moberg Bil AB

Hej Nelly, Tack för din recension och för att du delar din upplevelse hos oss på Moberg Bil. Vi är glada att höra att du är nöjd med din upplevelse hos oss! Tveka inte att höra av dig om det är något mer vi kan göra för dig. Tack för att du valde Moberg Bil!

Zoran Y
Skrev om Moberg Bil AB

I encountered kindness, patience and professionalism. The seller had an answer to every question I had and a financing solution, which was very important for me to fulfill my wish. Although now I don't think I will ever trade this vehicle in, but if it ever comes to that I know for sure where I would find my new car.

Svar från Moberg Bil AB

Hello Zoran, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you experienced kindness, patience, and professionalism from our team. It's great to know that all your questions were answered and that we could provide a financing solution that met your needs. We hope you enjoy your new vehicle for many years to come, but if you ever decide to trade it in, we'll be here to help you find your next car.

YourOffice.se w
Skrev om Moberg Bil AB

Trevlig och trygg samt rolig, många fina bilar.

Svar från Moberg Bil AB

Hej, Tack för din recension! Vi är glada att höra att du hade en trevlig, trygg och rolig upplevelse hos oss. Det är fantastiskt att du uppskattade vårt utbud av fina bilar. Varmt välkommen tillbaka!

Fredrik Alexander H
Skrev om Moberg Bil AB

Fhilip på Mobergs bil var kanon, enkel och smidig affär.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Fredrik, Tack för din recension och för att du delar din upplevelse hos oss på Moberg Bil. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår säljare Fhilip! Tveka inte att höra av dig om det är något mer vi kan göra för dig. Tack för att du valde Moberg Bil!

Eva L
Skrev om Moberg Bil AB

Romeo did a great job. He made the experience easy and went through all information.

Svar från Moberg Bil AB

Hello Eva, Thank you for your feedback! I'm glad to hear that Romeo provided excellent service and made your experience smooth and informative. We'll be sure to pass on your kind words to him.

Martin P
Skrev om Moberg Bil AB

Fick bra kontakt med säljare Fhilip. Upplevde honom som lyhörd och svarade på dom frågorna jag hade. Det framkom små grejer med den nya bilen men dom sakerna har fixats till än så länge. Rekonden invändigt var under all kritik men det får Moberg ta vidare. Bra och smidig affär.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Martin, Tack för din recension och för att du delar din upplevelse hos oss på Moberg Bil. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår säljare Fhilip och att han kunde besvara dina frågor. Det är också bra att veta att de små grejerna med din nya bil har blivit åtgärdade. Vi beklagar att rekonditioneringen invändigt inte levde upp till dina förväntningar. Vi tar till oss din feedback och kommer att se till att detta hanteras på rätt sätt. Tveka inte att höra av dig om det är något mer vi kan göra för dig. Tack för att du valde Moberg Bil!

Johan J
Skrev om Moberg Bil AB

Kommer aldrig att köpa en bil där igen . Och kommer inte rekommendera någon annan att handla där heller. Bilen va inte förberedd för att jag skulle komma och kolla trots bestämt tid . Säljaren verkar trött på sitt jobb. Allmänt nonchalant och dryg , men behovet av en ny bil och ens egen dumhet så köpte man trots allt bilen . För den såg fin ut väl där på plats. Har varit i kontakt med säljaren . Fortfarande nekar till de fel som är (på samma nonchalanta och dryga vis . )Trots att det inte kan ha undkommit honom.....

Svar från Moberg Bil AB

Hej Johan, Tack för din feedback. Vi beklagar verkligen att din upplevelse hos oss inte motsvarade dina förväntningar. Vi har varit i kontakt med dig för att diskutera situationen närmare och för att vara tillmötesgående gällande sakerna som du nämner. Upplevelsen du beskriver går inte i linje med vad vårt varumärke står för och vi tar till oss din feedback och agerar, för att motverka att liknande situationer uppstår framöver. Vårt mål är alltid att erbjuda våra kunder den bästa servicen och vi hoppas att vi kan få möjlighet...

Tommy R
Skrev om Moberg Bil AB

Trevliga säljare och ett bra bemötande

Svar från Moberg Bil AB

Hej Tommy, Tack för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade våra trevliga säljare och det bra bemötandet. Din feedback betyder mycket för oss. Om det är något mer vi kan göra för dig, tveka inte att höra av dig. Tack för att du valde oss!

Christopher B
Skrev om Moberg Bil AB

Ett mycket trevligt bemötandet och enkelt att göra affärar med

Svar från Moberg Bil AB

Hej Christopher, Tack för din recension! Vi är glada att höra att du upplevde ett trevligt bemötande och att affären gick smidigt. Din feedback är viktig för oss! Tveka inte att kontakta oss om du har fler frågor eller om det är något mer vi kan hjälpa dig med. Tack för att du valde oss!

Peter René P
Skrev om Moberg Bil AB

Bra säljare o bra vara, ok pris

Svar från Moberg Bil AB

Hej Peter, Tack för din recension och för att du delar din upplevelse hos oss på Moberg Bil. Vi är glada att höra att du är nöjd med våra säljare, vårt utbud och prisnivåerna. Vi strävar alltid efter att erbjuda bästa möjliga service och produkter till våra kunder. Om det är något mer vi kan göra för dig, tveka inte att höra av dig. Tack för att du valde Moberg Bil!

Mårtensson Karl H
Skrev om Moberg Bil AB

Mycket bra snabba och korrekta

Svar från Moberg Bil AB

Hej Karl, Stort tack för din fina recension! Vi är tacksamma för din feedback. Om du har några fler frågor eller behöver ytterligare hjälp i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig måndag!

Daroun B
Skrev om Moberg Bil AB

Deras mål är att vinst och sälja, oavsett om bilen är identisk eller om det är fel på den. Mottagandet och behandlingen är mycket bra fram till köpet av bilen, men efter det ändras behandlingen 180 grader till det sämre. Jag personligen köpte en bil och säljaren sa till mig att den hade besiktigats och efter pedikyren hade den defekter och dök upp. De accepterade inte att jag lämnade tillbaka den och tvingade mig att vänta tills de fixade det, och detta anses vara fusk Jag är inte nöjd med det.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Daroun, Vi är verkligen ledsna att höra om din negativa upplevelse. Det är viktigt för oss att våra kunder är nöjda och vi beklagar att du känner att behandlingen förändrades efter köpet. Vi vill försäkra dig om att vårt mål alltid är att erbjuda högsta kvalitet och service, både före och efter köpet. Din beskrivning stämmer inte med våra värderingar och hur vi strävar efter att bedriva vår verksamhet. Vi tar dina synpunkter på största allvar. Vi har åtgärdat problemen med din bil och vi hoppas att du blir nöjd med...

Anders H
Skrev om Moberg Bil AB

Smidig affär med bra bemötande och bra support i uppkomna frågor efter bilköpet.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Anders, Stort tack för din fina recension! Vi är glada att höra att du hade en smidig affär och att vårt bemötande och vår support levde upp till dina förväntningar. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig väl omhändertagna både under och efter köpet, och din feedback är mycket uppskattad. Om du har några fler frågor eller behöver ytterligare hjälp i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Hans V
Skrev om Moberg Bil AB

Snabbt å enkelt. Bra service, mycket å välja på.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Hans, Tack för ditt omdöme. Vi är nyfikna på vad vi hade kunnat göra annorlunda tills nästa gång för att nå ett toppbetyg ifrån dig, hör gärna av dig och berätta mer. Du får gärna kontakta mig josefine.moberg@mobergbil.se, din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Välsta Skogstjänster A

Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra

Svar från Moberg Bil AB

Hej, Tack för ditt omdöme. Vi är nyfikna på vad vi hade kunnat göra annorlunda tills nästa gång för att nå ett toppbetyg ifrån dig, hör gärna av dig och berätta mer. Du får gärna kontakta mig josefine.moberg@mobergbil.se, din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Däckservice På Hönö A

Mycket bra bemötande . Romeo bästa säljaren !! Kommer att rekommendera Moberg Bil till Andra .

Svar från Moberg Bil AB

Hej, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att läsa denna recension och att du är nöjd med Romeos bemötande! Teamet på Moberg Bil hälsar dig varmt välkommen åter och önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Torbjörn B
Skrev om Moberg Bil AB

Vi blev vänligt bemötta av den trevliga säljaren Philip Borg när vi kom och skulle titta på bilen. Förväntningen va att få se en fin och välskött bil och det fick vi. Inte omöjligt att vi i framtiden återkommer till Mobergs Bil för fler bilaffärer.

Svar från Moberg Bil AB

Hej, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att läsa denna recension och att du är nöjd med Philips bemötande! Teamet på Moberg Bil hälsar dig varmt välkommen åter och önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Sari P
Skrev om Moberg Bil AB

1. vår försäljare är toppen, omtänksam och lyssnar på kundens förväntningar 2. Första gången vi köpte en bil osedd mer än på bild, så förväntningarna var höga, några småfel som missades tex; rekonden av bilen var inte 100%, saknades en del till regleringen av passagerarens säte. Hämtning av vår bil gick smidigt, samt leveransen av vår nya bil var toppen. 3. Överlag så rekommenderar vi Moberg Bil varmt.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Sari, Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att höra att din upplevelse med vår försäljare var så positiv. Vi beklagar eventuella småfel som uppstod vid köpet av din bil och är tacksamma för att du delar din erfarenhet med oss. Vi strävar alltid efter att förbättra oss och kommer att ta dina synpunkter i beaktande för framtida förbättringar. Det är fantastiskt att höra att hämtningen av er bil och leveransen av er nya bil gick smidigt. Vi uppskattar ert förtroende och rekommendationen av Moberg Bil. Om ni har...

Adrian W
Skrev om Moberg Bil AB

För två veckor sen såg jag en blocket annons på en bil. Redan efter jag fyllt i formuläret möttes jag av ett professionellt och trevligt bemötande av Cimon. Några dagar senare var jag nere i Göteborg för att hämta min bil. Väl på plats var bemötandet långt över förväntat. Jag är riktigt nöjd med Moberg bil och kommer definitivt köpa min bästa bil hos de. Väldigt bra och seriöst företag 5/5 stjärnor

Svar från Moberg Bil AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du var nöjd med vårt professionella och trevliga bemötande. Det gläder oss att du är så nöjd med din bil och att du planerar att fortsätta köpa från oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden!

Malin viola H
Skrev om Moberg Bil AB

Mycket nöjd med Tim som snabbt och lätt hjälpte mig att byta bil. Mycket bra bemötande och service. Rekommenderar Moberg Bil

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Moberg Bil AB

Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att läsa denna recension och att du är nöjd med Tims bemötande! Teamet på Moberg Bil hälsar dig varmt välkommen åter och önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Anna H

Trevligt o lättsamt bemötande Inget köptvång o tjat … skönt

Svar från Moberg Bil AB

Tack för din recension! Vi är tacksamma för din feedback. Tveka inte att höra av dig om du har några ytterligare frågor eller behov. Tack igen för att du valde Moberg Bil, och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka vid nästa tillfälle!

Samir B
Skrev om Moberg Bil AB

Oerhört trevligt bemötande av Fhilip som hjälpte oss otroligt proffsigt och bra!

Anthon M
Skrev om Moberg Bil AB

Moberg bil har den trevligaste personalen och super trevliga lokaler! Jag köpte en Volvo v60 2021 av säljaren Romeo och det va ett super bemötande hela vägen genom affären! 10/10

Svar från Moberg Bil AB

Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att läsa denna recension och att du är nöjd med vårt bemötande! Teamet på Moberg Bil hälsar dig varmt välkommen åter och önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Zacharias Leonard Å

Jag kan varmt rekommendera att köpa bil hos Moberg Bil. Bilen var i det skick som säljaren beskrev över telefon och väl på plats i Göteborg fick jag i lugn och ro bekanta mig med bilen. Fem stjärnor och ett stort tack till säljarna Romeo och Ramo!

Svar från Moberg Bil AB

Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du rekommenderar oss och att du är nöjd med vårt bemötande! Teamet på Moberg Bil hälsar dig varmt välkommen åter och önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Gartnell Lars G
Skrev om Moberg Bil AB

Bra bemötande. Annika uppskattade att Fhilip vände sig lika mycket till henne som till mig. Snabbt agerande med att besiktiga bilen som vi köpte. Till belåtenhet. Mvh Annika o Lasse

Svar från Moberg Bil AB

Tack för er recension! Vi är tacksamma för er feedback. Tveka inte att höra av er om ni har några ytterligare frågor eller behov. Tack igen för att ni valde Moberg Bil, och vi ser fram emot att välkomna er tillbaka vid nästa tillfälle! Teamet på Moberg Bil önskar er en trevlig vecka!

Olle S
Skrev om Moberg Bil AB

Trevlig säljare, snabb affär utan krångel.

Gelotte Karl A
Skrev om Moberg Bil AB

Fantastiskt trevlig säljare. Han gjorde både försäljningen och köpet riktigt trevligt!

Svar från Moberg Bil AB

Tack så mycket för din recension! Vi är otroligt glada över att höra att du hade en så positiv upplevelse. Vi är väldigt tacksamma för ditt förtroende. Tack igen och varmt välkommen tillbaka till Moberg Bil!

Sterning Björn Klas S

Ok service och bemötande men inte mer än så

Alessandro D
Skrev om Moberg Bil AB

Väldigt bemötande personal snabbt och smidigt affär

Henrik G
Skrev om Moberg Bil AB

Kanonbra kontakt och snabb respons av säljaren Romeo. Köpte en begagnad bil osedd online med hemleverans av Peter som var supertrevlig. Allt från bemötande, leverans och bilens skick har än så länge överträffat förväntningarna. Problem kan alltid uppstå med bilar men jag håller tummarna för att jag klarar mig. Om det händer nåt hoppas jag att jag får fortsatt bra bemötande och service av Moberg bil. Rekommenderas varmt!

Svar från Moberg Bil AB

Tack för din recension! Vi är tacksamma för din feedback och hoppas att vi får möjligheten att fortsätta att överträffa dina förväntningar i framtiden. Tveka inte att höra av dig om du har några ytterligare frågor eller behov. Tack igen för att du valde Moberg Bil, och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka vid nästa tillfälle!

Sahlin Ulf M
Skrev om Moberg Bil AB

Serviceinriktade - mycket trevligt bemötande !

Gunnemar J
Skrev om Moberg Bil AB

Kanske lite bråttom med slutförandet av affären + det fattades vissa detaljer bla varningstriangel! !!!Samt vissa detaljer på takräcket mm

Svar från Moberg Bil AB

Tack för ditt omdöme. I detta skede hänvisar vi till vidare kontakt med säljaren som är ansvarig för försäljningen där vi tar dialogen vidare samt löser detta. Din feedback är viktig för oss så att vi kan göra våra kunders upplevelse. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig dag. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Ritva A
Skrev om Moberg Bil AB

Mycket bra, trevligt bemötande av William som var med o provkörde med mej. Säljaren Filip mycket proffsig, kunnig, saklig ,lugn, det bästa man kan rekommendera.

Svar från Moberg Bil AB

Tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande! Teamet på Moberg Bil hälsar dig varmt välkommen åter och önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Patryk Lukasz C
Skrev om Moberg Bil AB

Fick hjälp av en duktig kille vid namn Johannes när vi köpte våran Volvo smidig o snabbt affär!

Svar från Moberg Bil AB

Tack för ditt omdöme. Vi är nyfikna på vad vi hade kunnat göra annorlunda tills nästa gång för att nå ett toppbetyg ifrån dig, hör gärna av dig och berätta mer, din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Ulla S
Skrev om Moberg Bil AB

Bra bemötande. Vänlig personal. Jag bestämde mig för att köpa en bil , skulle återkomma dagen därpå. Blev uppringd av försäljaren senare på eftermiddagen att någon annan skulle provköra bilen och den kanske inte skulle vara kvar.I och med att inget avtal var undertecknat fanns inga garantier, kände att bil affären blev lite framstressad. Men mitt beslut och bilköpet blev av..

Svar från Moberg Bil AB

Tack för ditt omdöme! Din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Fredrik S
Skrev om Moberg Bil AB

Bra o trevligt bemötande av säljarna!!!

Svar från Moberg Bil AB

Tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande! Teamet på Moberg Bil hälsar dig varmt välkommen åter och önskar dig en trevlig dag.

Staffan S
Skrev om Moberg Bil AB

Snabb återkoppling ny tvättad bil upphämtning på tåg station.

Svar från Moberg Bil AB

Tack för ditt omdöme. Vi är nyfikna på vad vi hade kunnat göra annorlunda tills nästa gång för att nå ett toppbetyg ifrån dig, hör gärna av dig och berätta mer. Din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Mikael J
Skrev om Moberg Bil AB

Bra folk, bra service , inga konstigheter

Marcus R
Skrev om Moberg Bil AB

Jag ringde till Moberg bil innan dom ens hade öppnat för dagen. Det var bara mobilsvar som beskrev deras öppettider. Hann bara lägga på luren, så ringde säljaren Hakim upp direkt innan dom ens hade öppnat. Fick ett superbra och trevligt bemötande av Hakim. Hade redan bestämt mig för vilken typ av bil jag var intresserad av, så jag hade egentligen bara två frågor om bilen. Den ena frågan var om dom kunde ordna transport av bilen hem till mig. Eftersom jag bor 130mil från deras anläggning. Det var inga problem svarade...

Svar från Moberg Bil AB

Tack så mycket för din recension och för att du delar din upplevelse med oss på Moberg Bil. Vi är glada att höra att du fick ett superbra och trevligt bemötande av Hakim, även innan vi öppnade för dagen. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig välkomna och väl omhändertagna från första stund. Vi är också glada att höra att du uppskattade den personliga servicen och din förfrågan om transport av bilen till Uppsala. Det är vår ambition att göra bilköpet så smidigt och tryggt som möjligt för våra kunder, och det...

Jens L
Skrev om Moberg Bil AB

Hade nyligen nöjet att köpa en bil från Mobergs. Köpprocessen var i sig en fröjd: effektiv, smidig och enligt mina förväntningar. Dock så efter att affären var avklarad och jag försökte återuppta kontakten för uppföljningsfrågor var det tyvärr inte samma engagemang som vid köpet. Noll återkoppling på mejl och telefon. Har sett i andra recensioner att de upplevt samma fenomen så även om det inte är en företagskultur så är det definitivt inte en engångsföreteelse.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Jens, Tack för att du delar med dig av din upplevelse och för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Det är viktigt för oss att veta hur våra kunder upplever sin köpupplevelse och den efterföljande servicen. Jag förstår att du redan har haft kontakt med vår försäljningschef, och att ni har haft en diskussion angående din upplevelse. Vi beklagar än en gång för att du inte fick det engagemang du förväntade dig efter att affären var avslutad. Vi kommer att fortsätta arbeta med att förbättra vår kommunikation och kundservice...

Filtrera omdömen