Skönt bemötande och enkelt köp :-)
Moberg Bil AB
Om företaget
Välkommen till Moberg Bil! Hos oss hittar du ett stort utbud av personbilar, transportbilar, sportbilar och pickuper. På vår anläggning har vi över 400 kvalitetstestade bilar i lager, redo för omgående leverans. Alla våra bilar genomgår noggranna tester innan försäljning där vi också erbjuder marknadsledande garantier för...
873 omdömen om Moberg Bil AB
Sedan starten hos Reco 2017
Stressad säljare som inte på något sätt kunde ta kritik om bilen, så tyvärr så köpte jag en riktig skitbil
fick ett bra bemötande.mycke trevlig säljare.rekomenderar Mobergs bil
Bra sortiment av den typ bil jag var ute efter.
Trevlig och mötesgående säljare!
En smidig affär som gick extremt fort. Duktig säljare som kunde processen.
Mycket bra bemötande. Har speciella behov som de verkligen tog väl hand om. Känns som ett framtidsföretag, en uppstickare med stor potential. Kan varmt rekommendera Mobergs Bil. Särskilt tack till Robin såklart som tog hand om mig 🙂.
vi fick ett trevligt bemötande av Yasser Jaafar. önskade en mindre bil till överkomligt pris och hittade en som vu tror att vi blir nöjda med. Tiden får väl utvisa om det var rätt bil.
Jätte bra företag. Tack för hjälpen att hitta min dröm Bilen ..
Bilen kostar inte det som det står. Det tillkommer avgifter på ca 3000kr vilket de påstår är vanligt i branschen men vi har alltid sett sådana avgifter tidigare. När vi påtalat detta blir de otrevliga. Oproffsigt när det är en bil som kostar mycket pengar redan från början.
Ok men tillkom avgifter vid bilköp som de inte meddelade om före köpet.
Haroun och Carl på Mobergs bil var toppen! Sköttes proffsigt genom hela processen och kan varmt rekommendera att använda Mobergs Bil i Göteborg.
Snyggar till bilarna och polerar upp rost och skador så det inte syns förrän efter några månader. Skojare.
Mycket proffsiga! Gav bästa budet för min bil. Alla andra handlare gav skambud men Moberg gav helt rätt bud för min. Mycket trevlig säljare jag pratade med, Carl Goehle. Vill ni ha mest för bilen bör ni prata med Moberg 👌
Jag har betjänats av två försäljare. Den förste upplevde jag som lite nonchalant när vi diskuterade om jag skulle lämna med vinterdäck till den gamla bilen. Däremot gav försäljaren Marcus Lennartsson ett kunnigare och mer tydligt intryck i diskussionerna och har sedan varit den person jag vänt mig till. Jag har fått god hjälp med det jag frågat efter och är riktigt nöjd med mitt köp.
Bemött med respekt och tilltro, ett professionellt arbetssätt hela vägen! Mina förväntningar införlivades och säljaren skapade ett förtroende och trygghet! Det blir en nästa affär
Jag är väldigt nöjd trevligt bemötande
Kundservice top notch, samt urval av bilar. Dom gjorde det enkelt att köpa bil.. Rekommenderas!
Interacțiunea cu Moberg Bil AB a fost de bun augur și sunt mulțumit de cum au decurs lucrurile, de la primire și test drive, până la întocmirea și livrarea actelor acasă, prin curier. Mi-ar fi plăcut să putem negocia puțin prețul. În puține cuvinte, aș spune: rapiditate și profesionalism. Mulțumesc!”
Trevligt bemötande, hjälpsam. Dock fick jag hjälp av säljansvarig på anläggningen, märktes då han fick ha koll på de andra killarna. Jag bestämde mig snabbt för vilken bil jag ville ha, bilen hämtades efter någon dag. Bra uppföljning.
no engagement from the agent and he became angry when asked questions no satisfied answers and help
Bra och engagerade medarbetare Stort utbud av bilar För mig var det en speciell situation, som de löste på ett bra sätt
Bra bemötande. Det flöt på bra trots lite väntetid men jag fick provköra bilen under tiden. De verkade även vara nöjda med min inbytesbil. VW:n som jag köpte är jättefin!
Nice bemötande och bra service
Bil gick inte igenom besiktning efter köp.
Bra service, trevlig personal. Säljaren var inte för på och man kunde ta ett beslut i lugn och ro. Tydlig information och kommunikation.
Varning ‼️ Jag köpte bil hos Mobergs Bil och ångrar det djupt. I samband med köpet bytte jag in min gamla bil, inklusive vinterdäck. Jag fick inte det pris jag önskade men gick med på en deal där de istället kompenserade med service på den nya bilen samt utlovad rekond och åtgärd av stenskott och lackskador innan leverans. Säljaren bekräftade detta och sa att det inte skulle vara några problem. När jag hämtade bilen och senare kontrollerade den visade det sig att inte ett enda stenskott var åtgärdat och bilen var inte...
Bra och ett ärligt bilköp. Väldigt trevlig säljare
En trevlig och tillmötesgående säljare 🙂
The team is very responsive, helping with all the paperwork and pointing me in the right direction. Whenever I had questions, they answered in detail and with complete information. I was very pleased with the collaboration.
Bra kundmottagande tyckte vi att vi fick
Fin service och ett bra bemötande, vi är nöjda.
Sålde min bil. Fick snabb kontakt med Carl som gav mig bra pris och skötte allt snabbt och snyggt.
Är väldigt nöjd med Adam, han kändes inte så säljig utan han lyssnade in vad jag ville ha och guidade mig igenom min köpprocess. Snabb på återkoppling vilket varit en stor del till att jag valde att köpa av honom.
Trevligt bemött av säljare, hjälpsam.
Very proffessional, I hope to do more bussines with the company!
Best !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Adrian var både trevlig och saklig.
Toppklass bemötande från att vi först klev genom dörrarna till nu en vecka efter köpet. Säljaren Adam var professionell, lagom säljig, ingav förtroende med humor och glimten i ögat. Bilen är jättefin!
Jag tycker allt bra och står företaget.Men om man vill tillbaka bilen eller byta annan bilen vad är det din regler? Mvh Ataklti
Fick bra info innan köpet och de var hjälpsamma och kunde anpassa sig efter mina tider för upphämtning. Bilen var laddad för hemfärd då jag hade långt att åka trots att jag inte bad om det. Inga problem med bilen och är så nöjd. Så kan varmt rekommendera att köpa din bil här.
Jag är väldigt besviken, säljaren som sålde bilen till oss och köpte bilen av oss var väldigt oansvarig, bilen var inte kontrollerad, frostskyddsvätskan saknades, däcken var mjuka, blinkersen fungerar inte på vänster sida och olja läcker under höger framhjul. Bilen säljs inte på det sättet. Jag fick inte mina pengar, som jag borde ha fått direkt samma dag. Jag fick dem inte på fyra dagar. Vi ringde säljaren ett par gånger och frågade vad som hände, han dröjde och svarade inte. Jag ringde ekonomiavdelningen själv och löste...
Personen som vi köpte bilen har inte haft tillräckligt info om bilen.
Supernöjda med säljaren & bilköpet.
Bra och smidiga att jobba med.
Jättebra bilköp jag gjorde genom Moberg bil . Supernöjd med köpet, bra bil med lagom bra pris. Trevliga personal, bra affär verkligen. Tips för de som vill ha bra bil åk till Moberg bil , det finns massor med bilar. Och man kan hitta den bästa bil man vill ha.🙂
Upplevelsen av moberg bil var suverän. Böev myclet väl omhändertagen.
Adam har varit väldigt serviceinriktad och lösningsorienterad vid införsäljning. Kändes först tryggt att våga köpa bil på distans. När fel sedan uppdagades på bilen och det senare visade sig att Adam slutat på bilfirman har man gjort allt för att komma ifrån sitt konsumentansvar. Det krävdes tillslut att en representant från Porsche verkstan hjälpt mig att få dem att ta sitt ansvar kring åtgärder som jag som konsument har laglig rätt till. Otroligt tråkigt avslut i en annars välskött införsäljning och leverans av bil av ursprunglig säljare.
Proffsigt och trevlig!👍 Smidiga
Jag köpte nyligen en Volkswagen Passat alltrack via Andreas på Moberg Bil och är väldigt nöjd med hela affären. Andreas som säljare gav ett professionellt och tryggt bemötande från start till leverans. Han var tydlig, hjälpsam och såg till att allt fungerade smidigt genom hela processen. Jag upplevde att kommunikationen var rak och att man kunde lita på det som sades. Moberg Bil som företag har dessutom byggt upp ett starkt rykte inom bilbranschen med fokus på kvalitet och kundupplevelse, och har vuxit snabbt de senaste...