Mobilakuten Nordic AB

3.0

32 omdömen om Mobilakuten Nordic AB

ANN K
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Vilken service! Snabb och noggrann reparation! Och jag fick min iPad hemkörd på eftermiddagen! Rekommenderas varmt!

Markus Gerhard Nygård E
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Bara positivt omdöme här. Snabb återkoppling samt bra bemötande och service vid reklamation.

Louise T
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Jag har anlitat Mobilakuten flera gånger för reparation/skärmbyte av bland annat iphone och Xiaomi och är väldigt nöjd över resultatet. Den tekniska komptensen och kundbemötandet är något utöver det vanliga. Rekommenderas!

Jacob P
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Trevligt bemötande och prisvärt!

Maria P
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Blixtsnabb service, fick batteriet på min Galaxy S7 (som är ett helvete att få upp) bytt på under 1 timme. Väldigt kunnig och supertrevlig personal!

Martin L
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Genuin och snabb service. Har aldrig upplevt ett sådant personligt och varmt mottagande. :)

Carl O
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Fantastiskt bra bemötande, kunnig perssonal, iphonen var fixat på mindre en en kvart till ett bra pris. Bäst i Norrköping!

Becca
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Fantastiskt trevlig, kompetent och tillmötesgående personal. Fick hjälp direkt och riktigt billigt!

Emma L
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

SNABBA! Fick tillbaka min iPhone på en halvtimme och dessutom billigare än andra... Kompetent personal! Tack!

Daniel K
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Fantastisk service! Snabbt, billigt och med mycket trevligt bemötande! Rekommenderas!

Hani M

SKICKA INTE DIN MOBIL TILL DETTA FÖRETAGET

Caroline A
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Bara positiv erfarenhet från detta företag. Snabb och trevlig personal!

Maria R
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Personalen ger bra service och snabbt lagad mobil. Centralt läge.

John R
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Lämnade in min trasiga Iphone 4S pga spräckt glas, fick vänta 15 minuter och 900 kr fattigare hade jag en så gott som ny telefon! SUPERNÖJD!

Jesper Anders E
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

I särklass det sämsta företag man kan ha med att göra. Skickade in min telefon eftersom som skärmen blivit svart. Ser inte röken av den på flera månader, får till sist besked om att man konstaterat fuktskada trots att den inte varit i närheten av vatten, jag blir erbjuden att själv stå för reparationskostnaden 1000 kr. Idiotiskt nog av mig accepterar jag detta, får tillbaks telefon som funkar ytterligare 1 månad innan den blir svart igen. Då åkte telefonen raka vägen i soptunnan istället för att hamna i mobilakutens händer....

Anna H
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Efter alla dåliga omdömmen här var jag till en början tveksam men ångrar inte mitt val! Lämnade in min iphone och fick den tillbaka på 15 minuter som ny, riktigt nöjd!

magdalena Ö
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Sämsta möjliga bemötande och hantering av serviceorder! Har inte sett min 'nya' telefon på 5 månader! Köp inget via TELE2s internetshop!!! Går något snett skickas telefonen till Mobilakuten, sedan är det kört!

Christian R
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

SKICKA INTE DIN MOBIL TILL DETTA FÖRETAGET! Du får förmodligen aldrig tillbaka din mobil! Efter 3 månader (!) har jag ännu inte fått tillbaka min Xperia. I flera veckor har jag fått beskedet att den är klar och ska skickas och att jag bör ha den inom en dag eller två. SKITSNACK! Sjukt dålig service, inkompetent personal, dåliga telefontider ( 10-12 vardagar) med ständig upptagetton när man ringer! VARNING!!!!!! Finns det inget lägre betyg att sätta....?!

Hans M
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Med hästlängder det sämsta företag jag någonsin haft kontakt med. Tog 9 veckor på sig att försöka fixa telefonen (har fortfarande inte fått tillbaka den) Under den tiden så skickade jag så många mail att jag tappat räkningen. Det som de gjorde var att: påstå att de aldrig fått telefonen, påstå att de tappat bort telefonen, ta en vecka på sig att svara varje mail, strunta i att skicka tillbaka telefonen, skylla på att de inte har min adress även fast jag skickade med den med telefonen, samt att jag haft den i varje mail...

Henrik
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Dålig service. Otrevliga och inkompetenta. Nu köper jag en ny mobil och den här gången blir det en som inte använder mobilakuten när det gäller garantireparationer. Riktigt dåligt företag som man gör bäst i att undvika.

Johannes A
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Skicka inte din lur hit om du vill ha tillbaka den, skicka in min för 2½ mån sen har fortfarande inte fått tillbaka den och riktigt arrogant personal som svara när man frågar nåt om luren.Så Jag rekommenderar alla att INTE skicka in nåt till dom om ni inte vill vänta i 1-2-3-4-5-6 mån får väl se när och om ja nånsin får tillbaka min lur. RIKTIGT DÅLIG SERVICE

Alexa B
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Vi skickade in vår företagsmobil till Mobilakuten. De enda problem vi hade var nåt el kontakt eftersom den tändes och släcktes utan att vi gjorde nåt. Nu drygt 6 veckor eftert att vi skickat in den får vi en email där det står "Tyvärr har vi konstaterat att felets ursprung beror på en vätskeskada vid en flexkontakt och kringliggande komponenter. Detta tas inte på garanti av tillverkaren då de anser att det inte är ett fabrikationsfel. Dessvärre går de här skadorna inte att fixa på grund av att kretskortet blivit skadat."...

Daniel G
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Jag var förbi mobilakuten för ett par veckor sedan med min mobil. De vägrade ta in den för reparation. Enligt honom (ägaren) så var det en fuktskada på den,han kikade på den lite snabbt. Lite förvånad blev man juh. Gick in med den på stället där jag köpte den och säljaren i kassan fixade luren åt mig på 10 sekunder! Mobilakuten suger!

Linda gillar detta
Jocke P
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Skicka inte in mobilen till de aroganta personerna, de har inte äns kopetens att laga eller konstatera ett fel på mobilen, 2-3 veckors servis borde ändras till 1-2 månader eller att du aldrig mer får din telefon, skärmen på min x1 slutade fungera, skickade in den, enligt instruktioner från tele2, gick över 3 veckor jag själv hörde av mig efter 1 månad och undra hur det går för telefonen, svaret var att de hade problem att få in reservdelar från leverantör, så förmodar man i det läget att de har gått igenom telefonen och...

Johan B
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Vägra skicka din mobil till detta ställe telefonen kom tillbaka efter en och halv månad och kan ni tänka den funkar inte precis samma fel som när skickades in displayen är helt död men mobilakuten har testat den och bytt keyboarden som inte är trasig Om ni vill skicka telefoner fram och tillbaka kors och tvärs över landet då är mobilakuten stället för dig.

Lennart O
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Skickade in en telefon med fel. Fick tillbaks den efter två veckor med felet kvar, samt dessutom fler fel! Efter påstötning fick jag skicka tillbaka telefonen som då åtgärdades efter ytterligare två veckor. Fortfarande satt knappar på sidan löst. Efter ett par månader hade hela knappraden på den sidan åkt in i telefonen plus att andra fel uppstått. Skickade in den igen. Efter 9 1/2 vecka, åtskilliga mail till Mobilakuten, Katshing som hade sålt telefonen, samt Sony-Ericsson, kom en ny telefon, dock i annan färg. Mobilakuten suger hårt!!!

Torleif A
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Skickade in en telefon som varit seg ( men fungerat) i flera månader för garantireparation. När jag fick tillbaka den var den helt död. När jag skickade tillbaka den för backreparation "upptäckte" Mobilakuten en vattenskada. Jag har mycket lågt förtroende för dom nu.

Ricard S
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Snabb service men nytt fel när den kom tillbaka. Ringde och påpekade detta men fick till svar i stort sett "synd för dej, du får lägga en ny order" men de stod ej för frakt tillbaka för att reparera det nya felet som uppstått vid deras service. Dåligt

Pernilla V
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Funkar kaka. Lite rörig hemsida men annars fungerar allt exemplariskt. Servicen tog tre dagar inklusive postgången.

Niklas
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Lång väntetid och dåliga kontakitmöjligheter via mail, Sen att dom inte ens kan uppdatera sin hemsida med status ang ärendet är ju fan sorgligt! Aldrig mer dit för min del., Har haft min C902 där i 5 veckor nu :( Överväger att åka och köpa en Ny lur.

Linda och Torleif A gillar detta
Daniel L
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

Min mobil kom tillbaka mycket snabbt och på utlovad tid. Bra service och trevlig personal!

lars t
Skrev om Mobilakuten Nordic AB

den sämsta firma jag har råkat ut för, tele2 använder dom för sina kunder jag tycker mycket synd om tele2 deras chef har lovat mig saker han inte kan hålla plus att han har varit spydig mot mig 2 gåner och dom tar lång tid på sig svarar varken i telefon eller mail inte uppdaterar dom status på reparationer heller Lasse

Torleif A gillar detta