Alla kategorier Begagnade bilar Uppsala Knivsta Moderna Bil Knivsta

Moderna Bil Knivsta

Lodgatan 12A, 741 71 Knivsta — Visa karta

Välkommen till Moderna Bil Knivsta!

Med över 6 år i branschen och 4000 sålda bilar kan vi på Moderna Bil i Knivsta erbjuda dig prisvärda bilar med god historik. Oavsett om du söker en ny bil eller vill sälja din gamla så kan vi hjälpa dig. Värdera din bil hos oss och få svar inom 60 minuter eller be oss leta upp din drömbil medan du väntar i lugn och ro.

Har du inte tid att titta på bilen du är intresserad av? Ingen fara, vi har fria visningar på valfri ort och kan komma förbi dig på lunchen eller efter jobbet. Ingen köptvång, bara smidigt. Vi kvalitetstestar, åtgärdar och tvättar dessutom alla våra bilar i vår egen verkstad. Varmt välkommen in till oss på Moderna Bil i Knivsta!

Läs vad 12 kunder tycker om Moderna Bil Knivsta

• 2019-09-02

PERNILLA E skrev om Moderna Bil Knivsta
    Trevliga, seriösa och hjälpsamma. Har köpt bil både i Haninge och Knivsta och blivit mer än nöjd båda gångerna.

Kan varmt rekommendera Mehdi Bembli på Moderna bil som gav oss riktigt bra service.

Kommer fortsätta handla min bilar där! Läs mer
    Mehdi B gillar detta
  • 2019-05-17

Sa&ba Byggservice Ab S skrev om Viktoria en del av Moderna Bil Knivsta
    Trevlig bemötande, hjälpte mig att sänka räntan
    Och jag är nöjd med affären Läs mer
  • 2019-05-17

Claes L skrev om Viktoria en del av Moderna Bil Knivsta
    Köpte en begagnad bil av Viktoria. Vi skulle ju bara titta. Men vips så hade vi reserverat en bil. Viktoria var mycket inlyssnande och lugn inte så pushig som en del säljare kan vara. Hon kommer sälja många bilar. Vi vet var vi ska åka nästa gång det är dax att byta bil.
    Claes &Monica Läs mer
  • Camilla S

2019-05-07

Camilla S skrev om Viktoria en del av Moderna Bil Knivsta
    Jag köpte en Citroën C1 hos Moderna Bil i Haninge. Det var Viktoria från Knivsta kontoret som tipsade mig om den.

Det var hennes kompetens, känsla för service och vänliga bemötande som gjorde att jag valde att köpa min bil hos Moderna bil. Läs mer
  • 2019-05-03

Gunnar M skrev om Viktoria en del av Moderna Bil Knivsta
    Jag var på besök hos min son i Stockholm och med kort varsel behövde jag ta ett beslut om att köpa en bil då min stod på verkstad med för hög reparationskostnad. Viktoria löste allt på bästa sätt trots att det blev så snabba puckar! Tack /G Läs mer
  • 2019-05-02

Ingalill S skrev om Viktoria en del av Moderna Bil Knivsta
    Hon var toppen bra köpte en begagnad Audi o fick all hjälp j behövde. Trevligt o kunnigt bemötande 👍👍👍 Läs mer

Ahmad A skrev om Viktoria en del av Moderna Bil Knivsta
    Köpte en Volksvagen CC av Viktoria, upplevde henne som professionell, väldigt trevlig och ärlig med ett bra kundbemötande.
    Fick en positiv och bra upplevelse och handlar gärna mer bilar av dem, toppen Läs mer

David B skrev om Viktoria en del av Moderna Bil Knivsta
    Funkade bra snabb smidig affär . Läs mer

Muhammad A skrev om Viktoria en del av Moderna Bil Knivsta
    trevlig person och bra bil. om jag får chans att sälja eller köpa nya bil ska jag gå för det! Läs mer

Alexander T skrev om Viktoria en del av Moderna Bil Knivsta
    Trevligt bemötande, bra i priser, fin lokal, bra läge, verkar aldrig vara omöjliga vad gäller att sälja olika fordon Läs mer
  • 2019-04-24

Sn Skog S skrev om Viktoria en del av Moderna Bil Knivsta
    Köpte bil av Viktoria, upplevde henne som professionell, väldigt trevlig och ärlig med ett bra kundbemötande.
    Snabbt och smidigt som levde upp till mina förväntningar.
    Fick en positiv och bra upplevelse och handlar gärna mer bilar av dem, toppen!!. Läs mer
  • Hassan A

2019-04-24

Hassan A skrev om Viktoria en del av Moderna Bil Knivsta
    Jag köpte en kia sportage av de och bilen är fin och inte alls för dyrt. Blev upphämtad från flygplatsen som var god service tycker jag. Läs mer

Lodgatan 12A, 741 71 Knivsta