Moderna Bil Knivsta

Lodgatan 12A, 741 71 Knivsta — Visa karta

Välkommen till Moderna Bil Knivsta!

Med över 6 år i branschen och 4000 sålda bilar kan vi på Moderna Bil i Knivsta erbjuda dig prisvärda bilar med god historik. Oavsett om du söker en ny bil eller vill sälja din gamla så kan vi hjälpa dig. Värdera din bil hos oss och få svar inom 60 minuter eller be oss leta upp din drömbil medan du väntar i lugn och ro.

Har du inte tid att titta på bilen du är intresserad av? Ingen fara, vi har fria visningar på valfri ort och kan komma förbi dig på lunchen eller efter jobbet. Ingen köptvång, bara smidigt. Vi kvalitetstestar, åtgärdar och tvättar dessutom alla våra bilar i vår egen verkstad. Varmt välkommen in till oss på Moderna Bil i Knivsta!

Läs vad 34 kunder tycker om Moderna Bil Knivsta

• 2020-04-03

Tim O skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta
    jag sålde en bil till moderna bil. Allting gick hur bra som helst. Jag hade kontakt med Simon. Toppensäljare och väldigt trevlig kille! Kommer vända mig till moderna bil nästa gång jag ska sälja eller köpa bil. Läs mer
  • 2020-04-01

Markus O skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta
    Citroen berlingo, super smidig affär och bemötande. Stort tack för hjälpen. Läs mer
  • 2020-03-31

Mikael O skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta
    * köp av bil.
    Snabb och smärtfri bilaffär utan massa krusiduller.
    Simon som jag gjorde affären med var proffesionell med ett bra och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-03-30

Robin S skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta
    Väldigt smidigt summerar min upplevelse. Affären gynnade oss båda och de märks att de anstränger sig extra för återkommande kunder.

Nästa bilköp blir på Moderna Bil, utan tvekan. Läs mer
  • 2020-03-29

Nima P skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta
    Trevlig och tillgänglig. Hade dock fått informera mer. Man fick liksom dra ur honom all info. Borde varit mer påläst kring garantier som ju är företagets merförsäljning. Läs mer
  • 2020-03-27

Sofia L skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta
    Väldigt bra och trevlig försäljare!
    Tydlig och noggrann. Hjälpsamma och verkar ha en bra attityd i företaget och förtroende givande Läs mer
    2020-03-27 Simon H svarar Sofia L
    Tack för dom fina orden! Hoppas vi får nöjet att sälja till er igen!

Mvh Simon
  • 2020-03-19

Christel M skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta
    Hej!
    Jag köpte en bil via nätet då jag bor långt ifrån Knivsta, jag fick väldigt bra bemötande och förståelse, förbaskat trevlig kille.
    Vad jag hade önskat var kanske mer kunskap om själva bilen, teknisk data mm

Sammanfattningsvis är jag nöjd😊

Mvh Christel Läs mer
  • 2020-03-09

Lars Mikael S skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta
    Kändes kunnig och gav god intryck. Läs mer
  • Eva L

2020-03-06

Eva L skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta
    Vänligt, lugnt och koncentrerande bemötande av Knivsta. Första valet av bil blev en flopp. Bytte till annan bil. Allt gick bra! Simon Hedblom har mitt förtroende! Vill även tacka Rasmus i Haninge! Högsta chefen ska också ha tack! När jag vill byta bil åker jag till moderna bilar i Knivsta! Mvh Eva Lindström Läs mer
    2020-03-06 Simon H svarar Eva L
    Tack Eva för dom fina orden! Hoppas vi ses snart igen!
    Mvh Simon
  • 2020-03-01

Savvas A skrev om Moderna Bil Knivsta
    Ringde Moderna bil och ställde frågor om en bil som jag var intresserad av. Som förväntad fick jag svar på mina frågor och de gav mig ett rättvist pris för min bil som jag vill byta. Det som var mest förvånande däremot var att de faktiskt följde upp samtalet och bokade in en provkörning. Efter provkörning av olika bilar hos flera bilfirmor bestämde jag mig för att köpa från Moderna bil. När det var dags att göra affär var Simon H och hans chef trevliga, ärliga och tillmötesgående. Allt gick smidigt till och nu har jag en ny fin bil som jag är supernöjd med. Jag har köpt rätt många bilar under åren och grabbarna på Moderna bil kan lära ut en hel del till sina kollegor i branschen. Jag kan varmt rekommendera att köpa bil av dem. Läs mer
    2020-03-01 Simon H svarar Savvas A
    Tack för dom fina orden! Hoppas vi får nöjet att sälja fler bilar till dig i framtiden!
    Savvas A, Simon H gillar detta
  • 2020-02-28

Jonni J skrev om Moderna Bil Knivsta
    Jätte bra bemötande. ödmjuka säljare. Kommer lätt rekommendera moderna bil vidare. Läs mer
  • 2020-02-23

Pawel A skrev om Moderna Bil Knivsta
    Jag köpte Mercedes 500. Fick bra bemötande vid första kontakten och sedan även vid affären. Bra och konstruktiv förhandling och smidigt köp. Kan bara rekommendera. 👍 Läs mer
  • 2020-02-13

Kristoffer H skrev om Moderna Bil Knivsta
    Bra trevlig personal bra bemötande Läs mer
  • 2020-02-11

Christian B skrev om Moderna Bil Knivsta
    Köpte en Audi A5 och blev väldigt bra bemött. Är nöjd med företaget. Läs mer
  • 2020-01-28

Mikael K skrev om Moderna Bil Knivsta
    Köp av en SEAT Alhambra -08.

Ett mycket trevligt bemötande, snabba svar på frågor och önskemål samt en alltigenom smidig affär.

Rekommenderas :) Läs mer
  • 2020-01-24

Johan N skrev om Moderna Bil Knivsta
    En riktigt proffsig säljare allt kändes super kommer att rekommendera min vänner att köpa bil hos er. Läs mer
  • 2020-01-23

Linus I skrev om Moderna Bil Knivsta
    Köpte en Audi A4 avant 2010 , privat personbil och jag tycker Simon på moderna bil var super trevlig, smidig, samarbetesvillig och ärlig, väldigt duktig på sitt jobb fick alla mina frågor besvarad och kom hem med en ny fin bil :) Läs mer
    2020-01-23 Simon H svarar Linus I
    Tack Linus för den fina kommentaren! Betyder mycket för mig.
  • Stefan S

2020-01-16

Stefan S skrev om Moderna Bil Knivsta
    Köpte bil i Knivsta Uppsala väldigt hjälpsamma och trevliga Läs mer
  • 2020-01-14

Safi M skrev om Moderna Bil Knivsta
    Hej
    Jag köpte en Audi a5 från Moderna bil Knivsta och jag såg först annonsen på blocket och sen sen ringde o det var en kille som svarade han heter Simon. Han var faktiskt jätte trevligt kille han hjälpte oss på bra sätt med lön och allt annat tills vi köpte bilen. Läs mer
  • 2020-01-10

Joakim H skrev om Moderna Bil Knivsta
    Var trevligt och service inriktad. När jag fick problem med bilen så löste ni problemet det är bra. Bra jobbat Läs mer
  • 2020-01-09

Ulla E skrev om Moderna Bil Knivsta
    Tittade o provade en bil vi sett på annons. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-18

Jan-olof L skrev om Moderna Bil Knivsta
    Mk bra hjälp av Johan Westberg snabb å enkel affär. Läs mer
  • Johnny B

2019-11-27

Johnny B skrev om Moderna Bil Knivsta
    Köpte en begagnad Caddy Life VW som vi var ute efter för att ha som en bruksbil.
    Rasmus är en alldeles utmärkt säljare trevlig, lugn och inte besvärande gåpåig.
    Förväntningarna var utan anmärkning, företaget lyssnade på köparen på ett respektfullt sätt.
    Upplevelsen var behaglig och utan tvekan kan jag rekommendera Moderna Bil till vänner och bekanta!
    Mvh/Jonny Bjureklint Läs mer
  • Taha D

2019-11-25

Taha D skrev om Moderna Bil Knivsta
    Hej
    Jag köpte en hyundai tucson 2017 som jag är jätte nöjd med.
    Tack till Rasmus som hjälpte mig att köpa den. Jag fick ringa honom hur mycket som helst, han var alltid redo för mina frågor, funderingar, Finansiering
    Frågor och jag var ganska rädd att köpa bilen eftersom det är mitt första bil i sverige och jag har inte så mycket kunskap om bilar plus jag var paranoid om det är bra deal eller inte! men tack till Rasmus igen som jag kände mig trygg med och säkert. Han var riktigt proffs, han har allt kunskap som jag behöver veta, han hjälpt mig med månadens kostnaden samt bilförsäkring. När jag kom hos er han var redo med allting, det gick jätte smidigt med pappers arbete.
    Verkligen på grund av honom jag fick köpa mitt första bil.
    Taha Läs mer
    2019-11-27 Andreas Berggren svarar Taha D
    Hej Taha!

Tack så mycket för alla fina ord.
    Det har stor betydelse för mig och Moderna Bil att för höra detta.
    Återigen tack för att du vänder dig till oss och på återseende vid nästa bilköp!
    Med vänliga hälsningar,
    Rasmus
  • 2019-11-08

Lars Erik H skrev om Moderna Bil Knivsta
    En bra och snabb affär, vände efter en timma mot Dalarna i snöyra som Pajeron passar bra för. Läs mer
  • 2019-10-28

Per Åke F skrev om Moderna Bil Knivsta
    Vi köpte en bil, blev väldigt bra bemött, hade inga och blev positivt överraskad! Läs mer
    2019-11-08 Andreas Berggren svarar Per Åke F
    Hej,

Tack för din kommentar och kul att du är nöjd! Jag hoppas vi har nöjet att göra affär igen någon gång i framtiden!

Mvh,
    Personalen på Moderna Bil
  • Robin A

2019-10-25

Robin A skrev om Moderna Bil Knivsta
    Egenföretagare med byggfirma.

Har både köpt av och sålt bil till Moderna Bil i Knivsta.
    Är extremt nöjd med alla affärer vi gjort.

Känner mig i satt i full fokus utav säljarna Rasmus och Johan samt VD:n Andreas.

Jag har blivit mött individuellt utefter vilket behov jag har på ett proffsigt sätt där man sålt in rätt bil till rätt pris. Har aldrig känt mig manad att välja något utanför min budget eller comfort zone.

Säljarna är lyhörda och när problem har uppstått med bilarna jag köpt så har de verkligen levererat service på hög nivå och åtgärdat eventuella fel snabbt och smidigt.

Tack, ni är med och hjälper mitt företag mot trygghet och stabilitet! Läs mer
    2019-11-08 Andreas Berggren svarar Robin A
    Tack för den fina kommentaren Robin. Det är vi som ska tacka, ser fram emot att fortsätta göra affärer med dig och ditt bolag i framtiden!!

Mvh,
    Hela Moderna Bil
  • 2019-09-02

Pernilla E skrev om Moderna Bil Knivsta
    Trevliga, seriösa och hjälpsamma. Har köpt bil både i Haninge och Knivsta och blivit mer än nöjd båda gångerna.

Kan varmt rekommendera Mehdi Bembli på Moderna bil som gav oss riktigt bra service.

Kommer fortsätta handla min bilar där! Läs mer
    Mehdi B gillar detta
  • 2019-05-17

Sa&ba Byggservice Ab S skrev om Moderna Bil Knivsta
    Trevlig bemötande, hjälpte mig att sänka räntan
    Och jag är nöjd med affären Läs mer
  • 2019-05-02

Ingalill S skrev om Moderna Bil Knivsta
    Hon var toppen bra köpte en begagnad Audi o fick all hjälp j behövde. Trevligt o kunnigt bemötande 👍👍👍 Läs mer

David B skrev om Moderna Bil Knivsta
    Funkade bra snabb smidig affär . Läs mer

Muhammad A skrev om Moderna Bil Knivsta
    trevlig person och bra bil. om jag får chans att sälja eller köpa nya bil ska jag gå för det! Läs mer

Alexander T skrev om Moderna Bil Knivsta
    Trevligt bemötande, bra i priser, fin lokal, bra läge, verkar aldrig vara omöjliga vad gäller att sälja olika fordon Läs mer
  • Hassan A

2019-04-24

Hassan A skrev om Moderna Bil Knivsta
    Jag köpte en kia sportage av de och bilen är fin och inte alls för dyrt. Blev upphämtad från flygplatsen som var god service tycker jag. Läs mer

Lodgatan 12A, 741 71 Knivsta