Moderna Bil Knivsta

Lodgatan 12A, 741 71 Knivsta — Visa karta

Välkommen till Moderna Bil Knivsta!

Med över 6 år i branschen och 4000 sålda bilar kan vi på Moderna Bil i Knivsta erbjuda dig prisvärda bilar med god historik. Oavsett om du söker en ny bil eller vill sälja din gamla så kan vi hjälpa dig. Värdera din bil hos oss och få svar inom 60 minuter eller be oss leta upp din drömbil medan du väntar i lugn och ro.

Har du inte tid att titta på bilen du är intresserad av? Ingen fara, vi har fria visningar på valfri ort och kan komma förbi dig på lunchen eller efter jobbet. Ingen köptvång, bara smidigt. Vi kvalitetstestar, åtgärdar och tvättar dessutom alla våra bilar i vår egen verkstad. Varmt välkommen in till oss på Moderna Bil i Knivsta!

Läs vad 10 kunder tycker om Moderna Bil Knivsta

• 2019-11-08

Lars Erik H skrev om Moderna Bil Knivsta
    En bra och snabb affär, vände efter en timma mot Dalarna i snöyra som Pajeron passar bra för. Läs mer
    Andreas Berggren gillar detta
  • 2019-10-28

Per Åke F skrev om Moderna Bil Knivsta
    Vi köpte en bil, blev väldigt bra bemött, hade inga och blev positivt överraskad! Läs mer
    2019-11-08 Andreas Berggren svarar Per Åke F
    Hej,

Tack för din kommentar och kul att du är nöjd! Jag hoppas vi har nöjet att göra affär igen någon gång i framtiden!

Mvh,
    Personalen på Moderna Bil
  • Robin A

2019-10-25

Robin A skrev om Moderna Bil Knivsta
    Egenföretagare med byggfirma.

Har både köpt av och sålt bil till Moderna Bil i Knivsta.
    Är extremt nöjd med alla affärer vi gjort.

Känner mig i satt i full fokus utav säljarna Rasmus och Johan samt VD:n Andreas.

Jag har blivit mött individuellt utefter vilket behov jag har på ett proffsigt sätt där man sålt in rätt bil till rätt pris. Har aldrig känt mig manad att välja något utanför min budget eller comfort zone.

Säljarna är lyhörda och när problem har uppstått med bilarna jag köpt så har de verkligen levererat service på hög nivå och åtgärdat eventuella fel snabbt och smidigt.

Tack, ni är med och hjälper mitt företag mot trygghet och stabilitet! Läs mer
    2019-11-08 Andreas Berggren svarar Robin A
    Tack för den fina kommentaren Robin. Det är vi som ska tacka, ser fram emot att fortsätta göra affärer med dig och ditt bolag i framtiden!!

Mvh,
    Hela Moderna Bil
  • 2019-09-02

PERNILLA E skrev om Moderna Bil Knivsta
    Trevliga, seriösa och hjälpsamma. Har köpt bil både i Haninge och Knivsta och blivit mer än nöjd båda gångerna.

Kan varmt rekommendera Mehdi Bembli på Moderna bil som gav oss riktigt bra service.

Kommer fortsätta handla min bilar där! Läs mer
    Mehdi B gillar detta
  • 2019-05-17

Sa&ba Byggservice Ab S skrev om Moderna Bil Knivsta
    Trevlig bemötande, hjälpte mig att sänka räntan
    Och jag är nöjd med affären Läs mer
  • 2019-05-02

Ingalill S skrev om Moderna Bil Knivsta
    Hon var toppen bra köpte en begagnad Audi o fick all hjälp j behövde. Trevligt o kunnigt bemötande 👍👍👍 Läs mer

David B skrev om Moderna Bil Knivsta
    Funkade bra snabb smidig affär . Läs mer

Muhammad A skrev om Moderna Bil Knivsta
    trevlig person och bra bil. om jag får chans att sälja eller köpa nya bil ska jag gå för det! Läs mer

Alexander T skrev om Moderna Bil Knivsta
    Trevligt bemötande, bra i priser, fin lokal, bra läge, verkar aldrig vara omöjliga vad gäller att sälja olika fordon Läs mer
  • Hassan A

2019-04-24

Hassan A skrev om Moderna Bil Knivsta
    Jag köpte en kia sportage av de och bilen är fin och inte alls för dyrt. Blev upphämtad från flygplatsen som var god service tycker jag. Läs mer

Lodgatan 12A, 741 71 Knivsta