Moderna Bil Knivsta

Moderna Bil Knivsta

modernabilab.se
  • BadgeFiveYears

Vår nya anläggning finns i AR industriområde i Knivsta, nära E4an och företaget har idag varit verksamt i över 10 år och sålt över 6 000 bilar. Vi tillhandahåller ett modernt sätt för dig att handla din nästa bil på. Det du kan förvänta dig av oss är ett riktigt bra bemötande, både innan, under och efter affären. Med våra ledord...

626 omdömen om Moderna Bil Knivsta

Sedan starten hos Reco 2018

Elvis C
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Proffsig, tydlig och väldigt Serviceminded. Kändes tryggt genom hela affären. Kan starkt rekommendera Nikola och jag kommer att gå via honom igen i framtiden.

Mia L
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Trevlig, lugn och proffsig. Gett oss den info och de svar vi behövt.

Simon Henry P
Skrev om Moderna Bil Knivsta

Oseriös verksamhet. Jag hade kontakt med deras säljare för en bil på lördag kl 14. Vi gjorde klart finanser och hade ett bud på inbytesbil som skulle verifieras. Ingen annan intressent fanns på bilen då. På måndag morgon får jag ett sms att bilen är såld på lördag kväll trots att de stänger kl 15. Inte ett meddelande om att det finns en annan intressent. Ingen möjlighet att lägga ett motbud. Jag har väntat i månader på att hitta en bil med den spec. Så besviken.

Svar från Moderna Bil Knivsta

Hej Simon, Vad tråkigt att du känner dig besviken. Vi hade fyra personer som var här och kollade på bilen i lördags och den såldes på plats. Om du vill ta detta vidare får du gärna maila mig på johanw@modernabilab.se. Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning, Johan Westberg

Elias S
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Duktig tillmötesgående försäljare, mycket trevlig.

Eric S
Skrev om Moderna Bil Knivsta

Köpte en V70 -12 av dem, efter en månad kom check engine lampan på och deras verkstäder fick titta på den. Slutade med att de bytte turbon på den när det enbart var en sensor som var trasig. Fick lämna in den på Volvo och stå för det själv för att få den att rulla. Lämnade ett ärende till ARN men eftersom problemen fortsatte med bilen kunde inte ARN avgöra ärendet och gav mig därför avslag på att häva köpet och få ersättning. Sålde den vidare med en mindre förlust. Skulle aldrig rekommendera dem till någon, än mindre Johan som tog över ärendet från Simon (som var bra!).

Svar från Moderna Bil Knivsta

Hej Eric, Tack för att du tog dig tid att lämna en recension. Vi beklagar verkligen att du inte är nöjd med din upplevelse hos oss. Vi gjorde vårt bästa för att stödja dig genom hela processen, men vi noterar att du valde att själv åtgärda felet, vilket resulterade i att ARN beslutade att avslå din ansökan. Vi värdesätter din feedback och vill fortsätta arbeta för att förbättra våra tjänster. Om du har några ytterligare frågor eller oro, är du välkommen att kontakta oss. Vänliga hälsningar, Johan Lönnström

Joris Bygg I
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Trevligt bemötande snabb o smidig affär

Michel K
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Otroligt trevligt bemötande från första kontakt. Lugn och behjälplig. Tack för en fin affär!

Hilbert M
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Första kontakten på telefon var bra, nog info och det var trevligt och vi har kommer överens och när jag hämtar bilen på lördag första kille på entré var inte så intresserad i kunder, mer med datorn. Efter jag har pratat med Simon och har provkört vi lastat vinterhjulen men jag såg vinter däcken var inte helt fräsch och när jag hade ta ut alla sommardäcken imorse jag såg dom var inte fräsch heller så både hjulen sommar och vinterdäck räcker kanske en halv säsong så jag behöver köpa innan ett år 8 nya däcken. Jag vet...

Svar från Simon Hedblom

Hej igen Hilbert, Tack för din kommentar. Jag levererade endast bilen så var ej insatt i affären. Jag ska vidarebefordra detta till ansvarig försäljare och om du vill köpa en till bil av oss i framtiden eller ha hjälp med service så ordnar jag med något extra bra till dig. Mvh Simon

Gröningsdals M
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Snabbt o enkelt o förhoppningsvis håller det dom lovar att lösa såsom service o bess samt styrleder o bromsar köpet blev en Nissan navara

Robert D
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Jag är nöjd med köpet, det var en trevlig upplevelse. Simon är en artig person och besväras inte av frågor. Jag hoppas att bilen jag köpte kommer att fungera bra i framtiden också.

Wronowskimarcin P
Skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Knivsta

Trevligt och hjälpsam säljare.Smidigt enkelt och bra köp

Pernilla S
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Tack för ett trevligt och bra bemötande.

David Ö
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Vart väldigt väl bemött direkt jag kom dit, skulle köpa en bil, deras beskrivning av den stämde väldigt bra.

Patrik J
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Klockrent bemötande, och är extremt flexibla! kan varmt rekommendera!!

Trains T
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Snabbt smidigt och trevligt att köpa bil hos Simon Hedblom på moderna bil. Erbjuden rabatter och garantier samt helförsäkring. Riktigt bra 👍👍

Emelie P
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Simon var otroligt hjälpsam i köpet. Han tog sig tid och svarade på frågor och funderingar. Jag upplevde köpupplevelsen mycket god!

Hans N
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Bra och trevligt bemötande. Hjälpsam, profitionel.

Marja J
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Lyhörd, hjälpsam och tålmodig. Bra kunskap, kunde ge förtroendeingivande råd och förslag. Helt klart bra på att känna in sin kund och anpassa service efter dennes behov. En mycket bra upplevelse fick vi.

Karin S
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Mindre påstridig än andra bilförsäljare, kändes pålitlig och engagerade sig för oss. Jag krävde mer och han gav mer, ordnade bra deal efter min påtryckning.

Store Consulting S
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

snabb och smidig affär. rekommenderar starkt!

Ove H
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Gjorde det där lilla extra som gör mig som kund glad, trots att jag inte köpte den dyraste bilen i hallen.

Marcus O
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Super bra service och snabba svar vid frågor .

Ingela W
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Mycket trevligt besök och bemötande!

Philip Ö
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Bra säljare, stod ut med mig även fast frågor och dryg, annonsen var lite missvisande då jag antar de tagit något annat exempel och skrivit in utrustningen. Så saker saknades , tex tonade rutor , minnes säten mm. Annars bra!

Calle B
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Kunnig och resonabel försäljare, endast bra saker att påpeka

Hugo Å
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Väldigt trevlig och resonlig. Gav snabba och bra svar under förloppet. Nöjd med det pris vi förhandlade fram och överlag är jag väldigt nöjd över köpupplevelsen!

David L
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Var inne på Moderna Bil i Knivsta eftersom jag hade sett en bil online som jag var intresserad av. Blev bemött på absolut bästa tänkbara sätt och affären gick hur smidigt som helst. Nikola Rajic som jag träffade var väldigt trevlig och kunnig vilket gjorde mig som kund bekväm i mitt köp.

Karl H
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Mycket bra bemötande av Simon bil köpetgick smidigtochlätt kommer att bra företag jag är nöjd med köpet.

Gustaf A
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Utmärkt service genom hela processen. Från inbyte av min gamla bil till att jag fick nycklarna till min nya bil.

Helena A
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Supertrevlig säljare! Affären gick snabbt och smidigt. Jag är jättenöjd.

Herbert T
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Har köpt och ägt över ca 30 bilar, bemötande jag fick av Simon på Moderna Bil Knivsta var både professionellt och personligt. Han lyssnade på vad jag sökte och hjälpte mig i beslut processen. Om ni letar efter en schysst bilfirma som erbjuder bra bilar till bra priser look no futher!

Jonathan N
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Grymt bra service ! Snabb och smidig affär. Trevlig kille som leverera bilen hem till dörren!

Thomas H
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Trevligt bemötande. Ville köpa en bra transportbil, och jag fick köpa en i utlovat skick till ett bra pris.

Göran H
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Trevligt och professionellt mottagande. Tillmötesgående och intresserad av att göra kunden nöjd till allas bästa👍😊

Adnan A
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Bra service och bemötande. Trevlig och lyhörd. Snabba svar och kommunikation.

Kim P
Skrev om Fredrik Lassi en del av Moderna Bil Knivsta

En pålitlig bilförsäljare, rekommenderar! Fredrik skötte allt snabbt och smidigt inga konstigheter eller skambud. 5/5!

Fredrik L gillar detta
Zeljko R
Skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Knivsta

Jag har haft förmånen att samarbeta med Moderna bil Knivsta och jag är otroligt nöjd med deras arbete. De är mycket seriösa, håller alltid sina löften och levererar enastående resultat. Jag kommer definitivt att använda dem igen när jag behöver hjälp. Tack så mycket!"

Hans O
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Nikola är så som en säljare skall vara han lyssnar och är snabb på att förstå köparens behov. Han är lugn och jättebra på att ta kunder. Rak och snabb i kommunikationen gör affären smidig.

Patrik L
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Mycket trevlig och tillmötesgående både vid telefonkontakt och vid besök i bilhallen. Absolut trevligaste bilförsäljaren jag mött.

Maria J
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Trevligt bemötande och bra service. Smidig affär med både inbyte och köp av ny bil. Är väldigt nöjd!

Patrik S
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Mycket hjälpsam och duktig säljare. Jag köpte en Amarok. Jag tog kontakt och fick svar på mina frågor om bilen och finansiering. Säljaren var beredd att stanna kvar efter stängning för att skriva kontrakt. Vid hämtning av bilen upptäcktes att bakluckan inte gick att låsa. Jag fick ett bidrag till att laga detta. Min upplevelse är positiv och jag ger toppbetyg.

Patrik M
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Trevlig och behjälplig säljare!

Kenneth B
Skrev om Nikola Rajic en del av Moderna Bil Knivsta

Mycket bra bemötande. Köpte bilen via nätet, lika smidigt som jag hoppades på.

Ioannis T
Skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Knivsta

Mycket seriös och hjälpsam! Tummen upp!

Ücler B
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Han var trevligt först det var telefon samtal det ver kul sen såg vi i verkligheten det var riktig kul träffa honom vi var väldig nöjda. Det var bra bli bemötande .

Frida B
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Väldigt trevlig säljare som tog sig tid ordentligt. Resultatet blev bilköp för mig.

Alexander D
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Otroligt varm, kunnig och trevlig. Jag rekommenderar att handla bil av Simon till alla mina nära och kära.

Port Och Industriservice I
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Lätt att ha o göra med och det var en smidig bilaffär rakt igenom. Glömde nämna ett par stenskott o framrutan annars var bilen enligt förväntan. Bra med Youtube klipp på bilen när man skulle köpa på distans.

Joey M
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Det här är andra bilen jag köper av Simon. Super hygglig säljare. Jag upptäckte att det lät konstigt om bilen och han sa att hjullagert var dålig på bilen jag skulle köpa. Då sa han att han löser det utan extra kostnad. Han gav mer för min inbyte bil än vad jag fråga efter. Kanon säljare. Hitt kommer vi tillbaka när nästa ny köp blir. Tack Simon!

Dick H
Skrev om Simon Hedblom en del av Moderna Bil Knivsta

Märkte redan när jag hade telefon kontakt med Simon att jag fick ett stort förtroende vilket stämde till 100% för det blev en affär!😀