More Sailing

More Sailing

• BadgeFiveYears

Välkommen till More Sailing - Seglingsresor för alla! Hos oss kan du välja mellan en rad olika resmål såsom Kroatien, Grekland, Italien eller Karibien. Vi vänder oss till dig både som nybörjare eller mer erfaren seglare. Hyr din egen segelbåt och njut av friheten eller välj att segla med besättning och luta dig tillbaka. ...

202 omdömen om More Sailing

Sedan starten hos Reco 2019

Lotta L
Skrev om More Sailing

Vi mönstrade på segelbåten i Västindien som främlingar, och klev av som en familj! Vi har seglat, gungat, badat och tagit oss iland med jolle till spännande karibiska maträtter: Lobster, fish, ribs or chicken with fries. Och en och annan rom punch. Vårt underbara, unga värdpar Linus och Felicia var fantastiska, nybakt bröd varje morgon och säker kapten vid rodret gjorde resan oförglömlig. Fungerande Ac och water maker gjorde det rentav lyxigt. Stort tack More sailing!

Elisabeth W
Skrev om More Sailing

Så fin besättning som vi hade det trevligt med trots ibland höga vågor i Karibien. Mycket god mat på bekväm katamaran!

Andreas W
Skrev om More Sailing

Seglade ARC, från Las palmas till Västindien. En fantastiks resa med More Samling som jag kommer leva på i flera år. Ett fantastiskt gäng, crew och segling. Det rekommenderar jag verkligen!

Roine K
Skrev om More Sailing

Seglade för 4e gången med detta fantastiska företag. Jag fattar inte var dom hittar all sin personal. Alltid trevliga Skeppare och värdinnor. godaste maten äter man ombord på dessa resor. Senaste resan var i Karibien. Vi har tidigare seglat 1gång i Karibien och 2 ggr i Kroatien. Se min film från Kroatien på Youtube https://youtu.be/91XoaWX521o?si=0MxwjsPrUkzkCY_d Jag rekommenderar varmt detta företag om du vill ut och segla. Inga förkunskaper krävs.

Britt Veronica H
Skrev om More Sailing

Bara åk. Har rest två gånger med More och trodde efter första gången att det inte kunde bli bättre - men det kunde det. Singelresan 2023 blev grym, mycket tack vår besättning Edvin och Signe. Reser självklart med More igen!

Svar från More Sailing

Stort tack för de fina orden! Vi har nu även spikat datum för singelresor i Kroatien för 2024 så hjärtligt välkommen tillbaka.

Sven Jörgen S
Skrev om More Sailing

Vi fick uppleva en fantastisk seglingsvecka i Kroatien med en grym besättning som levererade segling & service på högsta nivå. Vi hade höga förväntningar inför resan med dessa överträffades med råge. Kan starkt rekommendera en seglingsresa med More Sailing!

Svar från More Sailing

Skoj att resan överträffade era högt satta förväntningar, ser fram emot att se er på våra båtar snart igen. Kanske i Grekland eller Italien? :)

Malin S
Skrev om More Sailing

Vi seglade med More Sailing v 29 i somras. Den bästa semester någonsin. Fantastiskt upplägg på resan, god mat, fin båt och underbara Julia vid rodret och Arvid som värd. Bra planering med nya upplevelser varje dag. Fantastiska vikar vid lunchen och nya hamnar varje kväll. Med Julia och Arvid blev resan helt perfekt, proffsiga och trygga med sitt uppdrag som värd och skeppare. Kommer absolut att välja More Sailing igen.

Svar från More Sailing

Härligt att höra. Vi lägger mycket tid och resurser på att hitta rätt personal, utbilda och ge de rätt förutsättningar för att leverera bästa möjliga resa till er gäster. Julia och Arvid är inget undantag utan de är grymma! Välkommen åter.

Carina K
Skrev om More Sailing

Fantastiskt på alla sätt! Samtliga skeppare och värdar var helt fantastiska som gjorde så att allt flöt på utan problem. De som var lite skeptiska till segling är nu lyriska och som de säger, det kommer ta tid att smälta alla upplevelser. Maten på båten var toppen och variationen av restauranger på kvällarna var strålande! Så TACK för en oförglömlig resa!

Svar från More Sailing

Det gläder oss oerhört att ni hade en fin seglingssemester! Tack för ert fina omdöme - hoppas vi hörs igen när ni är redo för nästa semester.! Hälsningar från hela gänget på More Sailing.

Anna Josephine H O

Vi seglade i Kroatien under vecka 38, med Gösta vid rodret och Simon som värd. Det var första gången för oss och vi visste inte riktigt vad som komma skulle. Kan bara säga att resan överträffade våra förväntningar! Vi hade Gösta som kapten och Simon som värd. Vilka killar! Lugna och trygga och alltid med ett smil på läpparna. De tog oss till fantastiska hamnar och vikar. Vi fick supergoda frukostar och luncher på båten och till kvällarna fick vi rekommendationer på fina restauranger om vi önskade det. Vi kommer definitivt att segla med More Sailing igen!

Svar från More Sailing

Det gläder oss oerhört att ni hade en fin seglingssemester! Tack för ert fina omdöme, Gösta och Simon är otroligt duktiga. Hoppas vi hörs igen när ni är redo för nästa semester.! Hälsningar från hela gänget på More Sailing.

Stephen Y
Skrev om More Sailing

Hej Jag som aldrig skriver reviewer kan inte motstå frestelsen: Kom hem till Göteborg igår efter en vecka i Kroatien i händerna av Joakim och Milla. Det här varit en toppen vecka på alla sätt o vis. Och jag vill bara tackar ni två för era uppenbara ansträngning att gör allt så bra för vi gäster som möjligt. Ni lyckades gott o väl👍😊 Steve

Svar från More Sailing

Tack Stephen för att du tog dig tid att skriva omdömet, så glada vi blir att du hade en härlig seglingsresa med oss. Välkommen tillbaka nästa gång du blir ressugen hälsar hela gänget på More Sailing.

Christian L
Skrev om More Sailing

Reste med More Sailing i Kroatien med jobbet. Håkan och Isabelle som var värdar på vår båt var super trevliga och skämde bort oss med god mat, dryck och sköna historier. Kan starkt rekommendera More Sailing för den som vill ut och njuta av segling.

Svar från More Sailing

Tusen tack Christian för ditt trevliga omdöme och så härligt att du var nöjd med resan. Vi hälsar Håkan och Isabelle så gott och hoppas att du hör av dig igen när du blir ressugen. Hälsar gör hela gänget på More Sailing

Anna-Carin O
Skrev om More Sailing

Vi seglade i Kroatien m More Sailing SPLIT Kroatien 9 sept-16 sept 2023.Skipper Henric Forsman och Skipperassistent/ värdinna Beatrice Bergmark. Allt över förväntan! Fantastisk och proffsig besättning, otroligt god mat(både jag och min man gick upp 3 kg var),roligt gäng vi hamnade med, all service m pic up tor mm och en så sköön och avslappnande atmosfär. Toppen oxå att man kunde få allt inkluderat i priset. Mkt bra bemötande och feedback vb av fötetaget. 12 poäng av 10 möjliga! Vi har redan rekommenderat more sailing...

Svar från More Sailing

Tack Anna-Carin för ditt fina omdöme och så otroligt härlig läsning för oss. Vår personal är så duktig på alla sätt, vi skickar detta till Henrik och Beatrice! Välkommen åter hälsar vi från More Sailing.

Agneta Ingela Eleonor T

Andra gången jag åkte med more sailing. Förra året privat på västkusten, 8 pers, nu konferens i Kroatien, 50 pers. Allt fungerade perfekt, maten på båten var kanon! De tog oss till magiska platser och gjorde så att det kändes att de 5 båtarna var 1 enda stor båt! Värdparet var väldigt professionella! Åker gärna med moresailing en tredje gång!

Svar från More Sailing

Tack Agneta, så roligt att du har seglat med oss två gånger och haft fina upplevelser. Tack för ditt trevliga omdöme och välkommen tillbaka en tredje gång! Hälsningar från oss alla på More Sailing

Ann-Charlotte R
Skrev om More Sailing

Mitt livs bästa resa hittills och då hade vi ändå högt ställda förväntningar. Ida och David på More Sailing är fantastiska värdar. De är lyhörda och väldigt duktiga i sina roller på båten, vilken service! Vi har upplevt underbar mat, fantastiskt vackra vikar och mysiga ställen i Italien. Jag säger bara: Wow!

Svar från More Sailing

Tusen tack Ann-Charlotte för ditt fina omdöme. Vi har verkligen fantastisk personal, skickar detta vidare till Ida och David. Det gläder oss att ni är så nöjda och vi hoppas att ni vill resa med oss igen - välkommen åter hälsar vi alla på More Sailing.

Johan A
Skrev om More Sailing

Konferens med två båtar och 21 personer. Otroligt imponerad av era skeppare och värdar som hanterade allt exemplariskt. Rekommenderas verkligen!

Svar från More Sailing

Tack Johan, det gläder oss att ni hade en fin och lyckad konferensresa, tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas att kunna hälsa dig tillbaka på en av våra båtar snart igen. Hälsar gänget på More Sailing

Tina Ulrika T
Skrev om More Sailing

Semesterresan som satt ribban för resterande resor i våra liv har precis gått av stapeln! En vecka på en katamaran i Kroatien i goda vänners sällskap. När vi, 8 resenärer satt och skulle summera resan så fanns det INGET att klaga på. Transfern körde oss till kajen där vår värd Simon mötte oss. Han må vara ung, men lagar mat som om han jobbat på en guide michelin-krog i 30 år. Varje morgon stod en brakfrukost uppdukad med alla möjliga alldeles för goda grejer. Efter den fraktade en väldigt kompetent, lugn och rolig...

Svar från More Sailing

Vi tackar och bockar för ditt fina omdöme och är så otroligt glad för er upplevelse, vi har världens bästa personal.! Tack för att du tog dig tid att skriva Tina och hoppas att du vill segla med oss snart igen. Hälsningar från oss alla på More Sailing.

Eva W
Skrev om More Sailing

Konferensresa med 50 pers uppdelade på 5 båtar i Kroatien är ingen lätt match men det fixade ni på ett utmärkt sätt. Toppenvärdar, toppenskeppare, fina platser, god mat, fina båtar.. Ja, och så fint väder på det! Tack för en minnesvärd resa!

Svar från More Sailing

Tack Eva, det gläder oss att ni hade en lyckad konferens på alla sätt - det är härligt att läsa. Tack för att du tog dig tid att skriva omdömet till oss, det är oerhört betydelsefullt! Hälsningar från oss alla på More Sailing

Christian H
Skrev om More Sailing

Fantastisk personal och resmålen (Kroatien) levede upp till förväntningarna. Vi hade all-inklusive på vår konferens, vet ej hur upplägget fungerar annars, men det fungera hur bra som helst. Och till sist själva båten vi hade kändes toppen! Rymlig och alla bekvämligheter man kunde tänka sig. Som WC, AC, kyl/ar etc.

Svar från More Sailing

Tack Christian för ditt trevliga omdöme, så härligt att ni hade en lyckad konferens. Hoppas att vi snart kan välkomna dig ombord någon av våra båtar igen hälsar hela gänget på More Sailing.

Lise-Lotte A
Skrev om More Sailing

Vi seglade 1 vecka i Italien med Skeppare David och vår värd Ida. Allt överträffade våra förväntningar. Underbart att få se nya hamnar och vikar varje dag. David och Ida gjorde allt för att vår vecka skulle bli oförglömlig 👍 Vi rekommenderar en resa med More Sailing och vi kommer att segla med er igen ⛵️ Tack till alla på företaget allt från bokning till genomförandet av vår resa fungerade perfekt. Lise-Lotte & Magnus

Svar från More Sailing

Tusen Tack Lise-Lotte för ditt trevliga omdöme, det gläder oss att ni har haft en fin semestervecka, det är ett oslagbart koncept och så har vi världens bästa personal! Hoppas att ni vill segla med oss snart igen - hälsar hela gänget på More Sailing.

Eva P
Skrev om More Sailing

Vi hade en fantastisk vecka på adriatiska havet. Vecka 36. Bra bemötande från början till slut fantastisk skeppare som tog oss till underbara öar och vikar och vi kommer aldrig glömma vår värd som fixade en underbar frukost varje morgon och alla dessa luncher som fixades. Måste bara säga om ni ska ut och segla så gör det med more sailing.

Svar från More Sailing

Tack Eva för att du tog dig tid att skriva omdöme till oss, väldigt värdelfullt för oss. Det gläder oss enormt att ni hade en härlig semestervecka. Välkommen åter vid nästa resetillfälle! Hälsningar från oss alla på More Sailing.

Jenny Karin P
Skrev om More Sailing

Bästa resan ever. Bra koncept med att allt ingår i resan (förutom middagarna som äts i hamnarna). Fantastisk mat ombord, underbar personal och superfina platser att besöka. Kan varm rekommendera More sailing. Vi kom precis hem från vår andra resa med er och är sååå tacksamma för den upplevelsen vi fick. Tack Otto för alla fina platser du tog oss till och tack Joar som lagade den bästa maten. Resa för livet!!!

Svar från More Sailing

Tack Jenny för att du skrev så fint omdöme till oss, det gläder oss oerhört att ni har haft en härlig upplevelse, vi har verkligen världens bästa personal! Vi hoppas att ni vill segla med oss igen vid ett annat tillfälle - hälsar alla på More Sailing.

Christina H
Skrev om More Sailing

Nyss hemkommen från magiskt singelresa i Kroatien. Toppenvecka med stopp i mysiga byar och många salta bad. Blev väl omhändertaga av bästa värdparet Signe och Edvin. Toppbetyg till dem. Otroligt bra mat och dryck. Kan rekommendera att resa med More Sailing.

Svar från More Sailing

Det gläder oss oerhört att ni hade en fin seglingssemester, javisst har vi världens bästa personal! Tack Christina för ert fina omdöme - hoppas vi hörs igen när ni är redo för nästa semester.! Hälsningar från hela gänget på More Sailing.

Petra Ingela S
Skrev om More Sailing

Hemkomna från en vecka på katamaran i Kroatien. Bästa Carina och Linnea tog hand om oss. 100 poäng. Bästa betyg 🥰 Vi har haft det så bra och kan varmt rekommendera denna semester. Vi kan lätt göra om detta Petra Strandberg och gänget

Svar från More Sailing

Tusen tack Petra för ditt trevliga omdöme, det är väldigt värdefullt för oss. Men mest härligt är det förstås att ni hade en kanonresa! Tack för att du tog dig tid att skriva och välkommen åter hälsar hela gänget på More Sailing.

Camilla A
Skrev om More Sailing

Hade åter igen en fantastisk vecka i Kroatien med vår fina besättning Otto och Emma. Man upplever enormt mycket på en vecka då vi ser nya öar varje dag. Härligt och enkelt konsert där du ändå kan påverka mycket! Vi kommer åka igen Camilla

Svar från More Sailing

Tack Camilla för ditt fina omdöme - så härligt att du är nöjd med resan - och att du rest tidigare också. Vi har verkligen världens bästa personal och hoppas att du hör av dig när du är ressugen nästa gäng. Hälsningar från oss alla på More Sailing.

Pernilla L
Skrev om More Sailing

Har kommit hem efter en veckas segling i Grekland. Vår skeppare Gösta och värd Alexandra tog så väl hand om oss. Vi åt massa god mat, snack och fika som Alexandra trollade fram. Gösta är en oerhört duktig och trevlig skeppare som gärna delade med sig av sina kunskaper. Segling, sol, härliga skratt, och äventyrliga tampkonster. Ett minne för livet att uppleva Grekland på en segelbåt tillsammans med våra vuxna barn och deras respektive. Jag kunde inte firat min 60-årsdag på ett bättre sätt. Supernöjd och glad med en massa...

Svar från More Sailing

Så härligt att du är nöjd med semesterresan och firandet av din födelsedag, det gläder oss oerhört. Vi har så otroligt duktig personal som vi är så stolta över. Tack Pernilla för att du tog dig tid att skriva omdömet, det är väldigt värdefullt för oss. Hoppas att vi får välkomna dit på någon av våra båtar snart igen. Hälsar hela gänget på More Sailing.

Malin C
Skrev om More Sailing

Vi seglade i Kroatien under en vecka i juli 2023 och det var en upplevelse över förväntan. Allt klaffade utan problem, resa, transfer och allt annat under veckan. Vi hälsades välkomna av vårt värdpar, skeppare Rasmus och Lisa, värd, när vi kom. Efter att ha tillbringat dagen på egen hand fick vi mönstra på framåt kvällen, när båten stod klar, städad och preppad med mat och dryck. Vi seglade en familj om 5 personer tillsammans med Rasmus och Lisa, alltså med gott om plats. Vi kan inte med ord beskriva hur imponerade vi är...

Svar från More Sailing

Vilken härlig läsning för oss Malin! Det gläder oss oerhört att ni hade en fin seglingssemester, vi har verkligen världens bästa personal, vi hälsar Rasmus och Ida från er! Tack för ert fina omdöme - hoppas vi hörs igen när ni är redo för nästa semester.! Hälsningar från hela gänget på More Sailing.

Solveig K
Skrev om More Sailing

Hemma igen efter ännu en härlig seglingsupplevelse med MoreSailing! Kan inte tänka mig en bättre semester ☀️ Calle och Viktoria tog hand om oss gäster på bästa sätt i Grekland med ett utmärkt ledarskap, fantastisk segling i bra vind, perfekta tilläggningar, soluppgångar och solnedgångar, underbar mat, lyhörd service och ett härligt, roligt häng! Saknar er redan ❤️

Svar från More Sailing

Tack för att du lämnade omdöme till oss Solveig, vi gläder oss oerhört att du haft en fin semester - igen! Vi hoppas vi hörs igen och att du återigen vill segla med oss. Hälsningar från hela gänget på More Sailing.

Karin Ann-Kristin J

Vi gjorde en magisk segling i Grekland med fantastiska More Sailing, med bästa besättningen Kalle och Minna - varmaste tack! Så enastående välordnat och genomtrevligt genomfört, med härlig och kompetent segling (när vinden tillät), ljuvliga badstopp, mysiga byar och underbara måltider, med nya traditioner som Guten-morgen-frukost kl 8 och 11-skål extra allt! Och med bästa seglargänget dessutom! Vi seglade från Alimos till en vik norr om Egina dag ett, och till Poros (med fint stopp i naturhamn) dag 2. Poros var magiskt!...

Svar från More Sailing

Vi tackar och bockar för ditt fina och utförliga omdöme och är så otroligt glad för er upplevelse,. Grekland är magiskt! Vi har verkligen världens bästa personal och är så glada för det! Tack för att du tog dig tid att skriva till oss Karin och hoppas att du vill segla med oss snart igen. Hälsningar från oss alla på More Sailing.

Jan Magnus V
Skrev om More Sailing

Toppenresa, fantastisk personal, fin båt, välstädat. Bästa semestern! Vi var i Kroatien, har tidigare kört Italien.

Svar från More Sailing

Det gläder oss oerhört att ni hade en fin seglingssemester! Tack för att ni tog er tid att skriva omdöme till oss, det är väldigt värdefullt. Hoppas vi hörs igen när ni är redo för nästa semester.! Hälsningar från hela gänget på More Sailing.

Stefan N
Skrev om More Sailing

Vi fick uppleva en fantastisk seglingsvecka i Kroatien med en grym besättning (tack Julia & Maja!) som levererade segling & service på högsta nivå. Vi hade höga förväntningar inför resan med dessa överträffades med råge. Kan starkt rekommendera en seglingsresa med More Sailing!

Svar från More Sailing

Tack Stefan för ert trevliga omdöme. Det gläder oss oerhört att ni är nöjda och att vi överträffade era förväntningar, det är precis så det ska vara! Tack för att du tog dig tid att skriva - hoppas att ni blir seglingssugna snart igen. Hälsningar från oss på More Sailing.

Heather A
Skrev om More Sailing

Vi hade en konferensresa med båtarna (36 personer på 3 katamaran) och vilken fantastisk upplevelse det var! Maten var av högsta klass, kaptenen och värden var mycket hjälpsamma, och de turer och restauranger som vi besökte på olika öar är något som jag sent kommer att glömma. More Sailing är ett mycket professionellt företag som jag varmt rekommenderar för konferensresor eller för att åka med som familj eller kompisgäng.

Svar från More Sailing

Tusen tack Heather för ditt trevliga och informativa omdöme, det är väldigt värdefullt för oss. Men det betyder naturligtvis allra mest att du hade en fin konferensresa med oss - det gläder oss! Vi hoppas att välkomna dig ombord en av våra båtar snart igen. Hälsningar från hela gänget på More Sailing.

Lydia Christina M
Skrev om More Sailing

Kom nyss hem från en oförglömlig konferensresa med More Sailing i Kroatien. Vilken upplevelse och minne för livet! Fantastiskt fin båt, natur, upplevelser och personal som lagade helt magisk mat. Trots enormt höga förväntningar innan så överträffade denna resan allt. Kommer definitivt rekommendera detta för nära och kära!

Svar från More Sailing

Tack Lydia för ditt trevliga omdöme, det gläder oss väldigt att du hade en fin upplevelse med oss, tack för att du tog dig tid att skriva - och förstås - välkommen ombord igen! Hälsningar från hela gänget på More Sailing

Mats B
Skrev om More Sailing

Hej, var runt Split mellan den 27/5-3/6, Katamaran 42 Vi var 8 vänner som hade en otolig upplevelse Arrangemanget/planering/struktur 100 % - det är bara att åka med från man har beställt resan. Mkt trolig repris från vår sida Genom gång av resp tive dag, förberedda med mkt bra förslag, hade mkt goda erfarenheter . Sofie som var Skeppare var fantastisk, cool, mkt erfaren, super social. Maja , super trevlig, grym ass till Sofia, fanatastiska frukostar och luncher. Oavsett vad de tjejerna kommer ta sig an i livet så kommer de göra succé. Det blir 10 av 5 blir betyget

Svar från More Sailing

Tack Mats för din otroligt fina omdöme, det gläder oss väldigt att du hade en fin seglingsresa med oss. Vi har verkligen världens bästa personal och ska hälsa så gott till Sofie och Maja.! Vi hoppas välkomna dig snart igen på en av våra båtar. Hälsningar från oss alla på More Sailing.

Louise G
Skrev om More Sailing

Nyss hemkommen från konferensresa med er, och kan bara säga Wow! Överträffade mina förväntningar - professionell, rolig och trevlig personal, gudomligt god mat på båten, fantastisk service innan, under och efter resan och uppepå det strålande väder med sol och ljumma vindar. Klockrent! Leendet på läpparna sitter fortfarande kvar, och resan gav mig energi till tusen. Det här kommer jag sprida till vänner och kollegor, som vill uppleva en unik och minnesvärd segling med grym skeppare och värd. Tack More Sailing! Ni lever upp till "Seglingsresor för alla"

Svar från More Sailing

Tack Louise för ditt fantastiska omdöme, det gläder oss oerhört att du hade en fin seglingsresa med oss. Vi hoppas välkomna dig snart igen på en av våra båtar - och är tacksam för att ordet sprids; att seglingsresor är för alla. Hälsningar från oss alla på More Sailing.

Hanna W
Skrev om More Sailing

Kom hem från en konferensresa med More Sailing i lördags och jag vill tillbaka nu! Ja, nu! Precis allt överträffade alla förväntningar. Servicen har aldrig varit bättre, maten aldrig varit godare och havet har aldrig varit mer blått. Tack More Sailing för allt!

Svar från More Sailing

Tack Hanna för ditt värdefulla omdöme och framför allt - att du hade en härlig upplevelse! Det gläder oss att väldigt och hoppas att vi får välkomna dig snart ombord en av våra båtar igen. Hälsningar från hela gänget på More Sailing

Kajsa K
Skrev om More Sailing

Just hemkommen från en konferensresa med segling i Kroatien och jag får fortfarande nypa mig i armen. En ’’Bucket List’’ upplevelse som jag med all säkerhet kommer vilja göra om igen och igen! Otroliga båtar med personal ombord som alltid gör det lilla extra. Önskar du en hundraprocentig upplevelsegaranti så rekommenderar jag dig starkt att åka på en seglingsresa med just More Sailing. Ps. Seglingsresor är verkligen för ALLA!

Svar från More Sailing

Vilken härlig läsning för oss Kajsa! Det gläder oss oerhört att ni hade en fin konferenssegling. Tack för ditt fina omdöme - hoppas vi hörs igen när ni är redo för att kliva ombord igen.! Hälsningar från hela gänget på More Sailing.

Ellen K
Skrev om More Sailing

Jag hade nyligen förmånen att resa till Kroatien och uppleva en fantastisk seglingsresa med More Sailing. Jag kan utan tvekan säga att det var en av de mest minnesvärda resan på länge. More Sailing hade planerat en perfekt rutt som tog oss till pittoreska hamnar och vikar där vi fick njuta av det kristallklara havet. Vår duktiga och professionella skeppare delade med sig av sin kunskap och maten ombord var toppen! Vi blev bortskämda med utsökta rätter som tillagades av vår trevliga värd. Sammanfattningsvis kan jag inte...

Svar från More Sailing

Tack Ellen för ditt värdefulla omdöme. Det gläder oss oerhört att konferensresan blev lyckad och gav många fina minnen. Det är ett perfekt sätt att åka på konferens tycker vi! Vi hoppas kunna välkomna dig ombord någon av våra båtar snart igen. Hälsningar från hela gänget på More Sailing.

Malin Barbro T
Skrev om More Sailing

Magiskt, imponerande och svårslaget! Precis hemkommen från en seglingsresa med More Sailing som överträffade alla mina väldigt högt ställda förväntningar! Vi var ett stort gäng på konferens och hade otroliga dagar i Kroatien. Just att kunna kombinera jobb med avkoppling gjorde denna resa så speciell. På katamaranen Sunshine fanns det gott om utrymme för att kunna umgås samt ha olika grupparbeten och vi kunde tryggt luta oss tillbaka och blev otroligt proffsigt omhändertagna av vår skeppare Julia och vår värdinna Elvira....

Svar från More Sailing

Tack för ditt fina omdöme Malin - oerhört värdefullt för oss. Det gläder oss att ni hade en fin och lyckad konferens, det är verkligen ett toppenbra sätt att konferera på tycker vi. Vi har världens bästa personal, vi skickar detta vidare till Julia och Elvira. Tack för att du tog dig tid och skriva och välkommen åter hälsar hela gänget på More Sailing.

Louisa Helena O
Skrev om More Sailing

Kom precis hem efter en segling i Kroatien med detta proffsiga företag. Både personal hemma i Sverige och vårat fantastiska värdpar var imponerande duktiga! Jättegod mat och fantastiska platser tog dem oss till, kan inte nog rekommendera More Sailing till andra seglingssugna resenärer :)

Svar från More Sailing

Tack Louisa, det gläder oss att ni hade en fin och lyckad konferensresa, tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas att kunna hälsa dig tillbaka på en av våra båtar snart igen. Hälsar gänget på More Sailing

Matilda S
Skrev om More Sailing

Kom nyligen hem från en seglingsresa arrangerad av More Sailing och jag har fortfarande ett leende på läpparna efter dessa dagar! Jag kan inte nog rekommendera deras seglingsresor till alla. Det var verkligen en wow upplevelse med det där lilla extra! Den ena dagen överträffade den andra och vi kände oss alla riktigt bortskämda och omhändertagna. Inte nog med det levererade vädret på topp. Kort och gott kan man säga att jag är mer än nöjd över denna seglingresa som helt klart överträffade mina redan höga förväntningar. Tack More Sailing för en oförglömlig resa!

Svar från More Sailing

Stort tack Matilda, det gläder oss att ni hade en lyckad konferens på alla sätt - det är härligt att läsa. Tack för att du tog dig tid att skriva omdömet till oss, det är oerhört betydelsefullt! Hoppas att vi snart igen får hälsa dig välkommen på en av våra båtar. Hälsningar från oss alla på More Sailing

Oscar H
Skrev om More Sailing

Fantastiskt fin segel konferens med otroliga middagar, höjdpunkter och sån grym personal! Kommer utan tvekan kontakta More Sailing gänget för min nästa segelresa!

Svar från More Sailing

Så härligt att konferensen var lyckad på alla sätt - det gläder oss väldigt. Stort tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, och framförallt, välkommen tillbaka, Hälsar hela gänget på More Sailing.

Hans Staffan H
Skrev om More Sailing

Precis hemkommen från en fantastisk seglingsupplevelse ombord på katamaranen Sunrise. En fin och välskött Lagoon 50 med gott om utrymme där Julia och Elvira tog så väl hand om oss med säker segling, god mat och fint värdinneskap.

Svar från More Sailing

Tusen tack Hans för ditt värdefulla omdöme. Det gläder oss oerhört att du hade en härlig seglingsresa med oss - vi har verkligen världens bästa personal! Välkommen tillbaka vid ett annat tillfälle hälsar vi alla på More Sailing.

Ingrid Märta Isabelle M

More Sailing och deras personal levererar seglingsresor i världsklass! Personligt bemötande av all fin personal, fantastisk mat ombord, otroligt fina båtar och Kroatien levererade kanonväder och vacker natur. Vi är otroligt nöjda med vår resa och vill gärna göra det igen! Hade jag kunnat ge högre betyg än 5 hade jag gjort det :)

Svar från More Sailing

Tusen tack Ingrid för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du är så nöjd med din resa - visst är det en oslagbar kombination? Tack för att du tog dig tid att skriva till oss och välkommen åter hälsar vi alla på More Sailing.

Carin S
Skrev om More Sailing

Fantastiskt upplevelse med enastående personal Toppen service, underbar mat Härliga upplevelser Trygg och kompetent kvinnlig Kapten. Roligt resesällskap. Rent och fräscht Har redan bokat ny resa.

Svar från More Sailing

Tusen tack Carin för ditt fina omdöme. Vi har verkligen fantastisk personal som vi är så stolta över. Det gläder oss att ni är så nöjda och bokade ny resa direkt - vilken härligt betyg att få! Välkommen åter hälsar vi alla på More Sailing.

Erik F
Skrev om More Sailing

Hade en fantastiskt trevlig och väl genomförd segling i Karibien. Besättningen var jättebra. God mat och trygg kapten. Rekommenderar More Sailing starkt.

Svar från More Sailing

Tack Erik för ditt trevliga omdöme och för du tog att skriva till oss, oerhört värdefullt.! Det gläder oss att du hade en fin resa och hoppas att vi får välkomna dig ombord någon av våra båtar snart igen. Hälsar hela gänget på More Sailing.

Anna Eva Cecilia C

Hade en fantastisk seglingsupplevelse på Excess 15 Tranquillity i Västindien i feb/mars 2023! Bra båt och suverän besättning som ordnade små överraskningar i princip i varje vik/hamn. Rekommenderas starkt!

Svar från More Sailing

Tack Anna för ditt härliga omdöme, det gläder oss väldigt att du hade en fin seglingsresa med oss. Vi hoppas välkomna dig snart igen på en av våra båtar. Hälsningar från oss alla på More Sailing.

Maj-Britt Ulrica K

Vi seglade 21-24/9 med ett gäng kollegor och firade 50-års jubileum i Kroatien. Fina båtar, fantastisk god frukost och lunch som vår värd Joar fixade. Kapten Joakim tog oss runt till badstopp med "grill" samt till våra hamnar för restaurangbesök samt övernattning. Kan verkligen rekommendera detta koncept.

Anders Ingemar R
Skrev om Långseglingar en del av More Sailing

Fantastisk resa, som överträffade förväntningarna, genom Medelhavet till Gran Canaria med katamaran Excess 15 White Lotus tillsammans med mkt härliga o duktiga Moremänninskor Olof, Christian, Anna o Matilda och ett härligt gäng gastar. Oförglömliga minnen, grymt bra mat och mkt annat spännande. Mina bästa rekommendationer. Stort Tack alla.

Elin Elisabet H

En helt otrolig resa med den bästa servicen, maten, upplevelsen! Extra tack till vår värd och kapten, de absolut bästa: Rees och Rasmus!!!!!

TILDA S
Skrev om Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing

Vi hade en superhärlig konferens i Kroatien, rekommenderas till andra företag eller privatpersoner som vill ha en härlig upplevelse. Superbra personal och pricken över i-et var delfinerna.