Motala Bilpartner AB

Motala Bilpartner AB

Välkommen till Motala Bilpartner AB!

Vi har sålt bättre begagnade bilar sedan 2000 och har lång erfarenhet inom bilförsäljning och bilservice. I och med de kontakter med leverantörer vi lyckats knyta under våra verksamma år i branschen har vi lyckats få till ett stort utbud för dig som kund, men också till ett bra pris.

Våra tjänster: Vi tar ett helhetsgrepp över allt som har med bilar och service att göra. Vi hjälper dig med såväl sälja, köpa och förmedla bilar som att reparera och serva din befintliga bil. Läs mer om våra tjänster på vår hemsida.

- Marknades mest pressade priser
- Alltid garanti
- 5000 nöjda kunder

Vi hoppas på en lång och god relation med dig som kund och hoppas på att om du väljer oss en gång så väljer du oss igen. Vi är därför måna om dig som kund så att du är 100% nöjd med din affär.

Läs vad 114 kunder tycker om Motala Bilpartner AB 2

2021-08-03
    Bra service och ärlighet av försäljnings chefen
    2021-07-11
    Mycket bra bemött. Kan tänka mig att byta bil där igen. Trots att det är en bit att åka.
    Stort tack för det fina betyget. VI tackar för denna gång och önskar dig varmt välkommen åter. /Motala Bilpartner AB Motala Bilpartner AB
    2021-07-11
    Mirza var helt fantastisk säljare och man var trygg under hela affären!
    Hej Robert Stort tack för det fina betyget. Vi önskar dig många härliga mil i nya bilen. /Mirza Motala Bilpartner AB
    2021-07-11
    Jag köpte en Porsche av Mirza. Jag är otroligt nöjd med affären och Mirzas bemötande var super. När jag köper bil hos ett företag så önskar jag ett gott bemötande och att få känna mig trygg och säker i affären, med Mirzas hjälp och goda service så kunde inget kännas bättre. Rekommenderar denna bilfirma till alla! Bättre än såhär blir det inte.
    Hej Niklas Stort tack för det fina betyget. Vad roligt att höra att du är nöjd med mig som säljare. Det värmer! Tack för denna gång och varmt välkommen åter. /Mirza Motala Bilpartner AB
    2021-07-11
    Köpte en Ferrari 488 av Denis. Det är svårt att toppa denna säljarens kaliber när det kommer till kundservice, han var kontaktbar dygnet runt och uppdaterade mig timvis tills bilen som levererades till min dörr på _midsommarafton_, när Denis dessutom var ledig. Jag har köpt många sportbilar, men aldrig från någon som Denis som brinner för det han gör – därav varför han också fick mitt fulla förtroende att förmedla min C63S AMG för försäljning. För att toppa det så kontaktade ägaren Mirza mig efter leverans av bilen för att följa upp på hur min köpupplevelse var med detta bolag samt deras säljare Denis. Uppenbarligen är både ägarna och säljarna en superduo när det kommer till att göra affärer – för bättre än så här blir det inte.
    Hej Misiu! Ett stort tack för denna fina recension. Det var ett rent nöje att göra affär med dig. Vi hoppas att du får många härliga mil i Ferrarin! Vid frågor eller funderingar så vet du var vi finns. Stort tack för denna gång och varmt välkommen åter. /Team Motala Bilpartner AB Motala Bilpartner AB
  • Johan E
    2021-05-31
    Köpte en bil av Denis, supertrevlig kille! Riktigt trevligt bemötande från start till flera dagar efter köpet. Han var dessutom kontaktbar långt efter vanlig arbetstid, vilket var väldigt skönt när man väl har bestämt sig att genomföra affären! Hade han inte svaret på någon av alla mina frågor så tog han snabbt reda på svaret

Enda negativa var den fasta beslutsamhet kring att enda godkända billånet var via deras samarbetspartner. Hade gärna haft min egen bank men de matchade åtminstone räntan.

Kan nog inte tänka mig ett bättre bemötande! Kändes genuint, seriöst och inte alls påtvingande :)
    Hej Johan Tack för de fina orden. Vad kul att du är nöjd med med både bil och mig som försäljare. STORT tack för denna affär och varmt välkommen åter. /Denis Motala Bilpartner AB
    2021-05-27
    I bought a car, and try to replace my existing car, but proposed value was too low for my car, so instead of directly solving in one location, i had to go back 300km and try to sell another location which was time consuming.
    But, anyway , thanks to them for my new car.
    Hej Soner Stort tack för denna affär. Ibland händer det tyvärr att vi inte kommer överens gällande pris på inbytesbil. Vi försöker betala så bra det går för inbytesbilen men ibland tycker man olika. Vi hoppar du får många härliga mil i din nya bil. Varmt välkommen åter. /Dennis Motala Bilpartner AB
    2021-05-25
    Snabb, engagerad, noggrann och proffsig service.
    Hej Pontus Stort tack för det fina betyget. Vi tackar för denna affär och önskar dig varmt välkommen åter. /Dennis Motala Bilpartner AB
    2021-05-14
    Sålde en bil till dem, var en väldigt smidig affär, rekommenderas varmt.
    Hej Erik Stort tack för denna affär. Det var ett rent nöje att göra business med dig. Varmt välkommen åter. /Dennis Motala Bilpartner AB
    2021-05-06
    Extremt proffesionell och smidig service! Allt sköttes via telefon och de levererade bilen till mig eftersom jag ej hade möjlighet att hämta den.
    Vad roligt att höra att du är nöjd! Vi strävar alltid efter 100% kundnöjdhet. Lycka till med ditt nya inköp och varmt välkommen åter. /Dennis Motala Bilpartner AB
    2021-05-05
    Köpte en Porsche och fick bra och proffsigt bemötande i hela processen.
    Hej Henrik Stort tack för det fina betyget. Vi önskar dig alla mycket lycka med nya Porschen. Varmt välkommen åter. /Dennis Motala Bilpartner AB
    2021-05-05
    Snabb och smidig affär.
    Bilen motsvarande mina förväntningar.
    Hej Fredrik Stort tack för det fina betyget. Vi önskar dig mycket lycka med bilen. Varmt välkommen åter. /Dennis Motala Bilpartner AB
    2021-05-04
    Bra bemötande, trevliga grabbar och en väldigt snabb och smidig affär..
    Hej Fredrik Stort tack för det fina betyget. Vi önskar dig varmt välkommen åter. /Team Motala Bilpartner AB Motala Bilpartner AB
    2021-05-04
    Helt utan några förväntningar så möttes vi av en trevlig säljare som hjälpte oss igenom bilaffären på ett mycket proffsigt och övertygande sätt.En mycket bra bilhandel som jag varmt rekommenderar alla.
    Hej Ronny! Stort tack för det fina betyget! Det var ett rent nöje att göra affär med dig. Allt gott /Team Motala Bilpartner Motala Bilpartner AB
  • Per Martin S
    2021-03-30
    Rekommenderas starkt. Smidig affär och bra bemötande.
    Stor tack för det fina betyget. Vi tackar för denna gång och önskar dig mer än välkommen åter. /Team Motala Bilpartner AB Motala Bilpartner AB
    2021-03-10
    Snabbt och smidigt, fick ett bra erbjudande på min bil som låg ute till försäljning av Motala bilpartner.
    Stort tack för det fina betyget, vill även passa på och tacka för en snabb och smidig affär. Allt gott. /Dennis Motala Bilpartner AB
    2021-03-08
    Trevligt, bra och hjälpsamt bemötande!
    Hej Philip Tack så hemskt mycket för det fina betyget, det värmer. Vill även passa på att önska dig en fortsatt trevlig dag. /Dennis Motala Bilpartner AB
    2021-03-07
    Jag köpte återigen en toppenbil av Sveriges toppenförsäljare.
    Hej Anita Tack för det fina betyget och varmt välkommen åter. /Mirza Motala Bilpartner AB
    2021-03-06
    Köpte bil och riktigt bra och härligt service måste säga!
    Hej Milad Vad roligt att höra att du är nöjd med våran service. Vi tackar för denna affär och önskar dig varmt välkommen åter. /Dennis Motala Bilpartner AB
    2021-03-04
    Ett gott och trevligt bemötande, otroligt service inriktad. Även väl bemött då jag behövde använda mig av garantin.
    Hej Ann Charlotte Tack så mycket för det fina betyget. Vi försöker ALLTID göra rätt för oss även efter ett bilköp. Skulle det uppstå några funderingar i framtiden så vet du var vi finns. Allt gott. Team Motala Bilpartner AB Motala Bilpartner AB
    2021-03-04
    Smidig och enkel affär med bra bemötande rakt igenom.
    Vad roligt att du är nöjd med våran service. Vi tackar för denna gång och önskar dig varmt välkommen åter. Team Motala Bilpartner AB Motala Bilpartner AB
  • Bojan A
    2021-03-04
    Blev väl mött av säljarna på motala bilpartner. Det kändes som att de verkligen lyssnade på mina behov och önskemål. Det var service i världsklass! Kan inget annat än varmt rekommendera dom!
    Stort tack för dina återkommande affärer. Du är varmt välkommen åter. Team Motala Bilpartner AB Motala Bilpartner AB
    2021-03-04
    Seriösa och ärliga, dessutom riktigt sköna grabbar. Bra pris, och vettigt betalt för inbytet. Tack för smidig affär.
    Kan dock kanske jobba lite med svarsfrekvensen i telefon 🙉
    Hej Christoffer Stort tack för det fina betyget, det värmer! Vi ska absolut försöka bli bättre på att svara:D Du vet var vi finns om det skulle vara något. Allt gott. /Dennis Motala Bilpartner AB
    2021-03-04
    Väldigt bra bemötande och smidig affär.
    Stort tack för det fina betyget. Vi önskar dig många härliga mil i nya pärlan. Om det uppstår några funderingar så vet du vart vi finns. Allt gott. Team Motala Bilpartner AB Motala Bilpartner AB
    2021-02-08
    Jönköpings bästa bilhandlare finns i Motala!
    Fantastisk service och ett mycket trevligt bemötande.
    Snabb och smidig affär.
    Extra pluspoäng för leverans på dotterns 18 årsdag.
    Stort tack för din fina rekommendation! Ännu stora tack för en smidig affär. Vi hoppas att det blir många fina mil i "Nya" bilen. Allt gott. /Denis Grigic Motala Bilpartner AB
    2021-01-27
    En bil , bra bemötande. Enkla att kommunicera med. Löser allt åt dig så du känner dig trygg
    Tack så mycket för visat förtroende. Vi önskar dig många härliga mil i pärlan! Allt gott. /Dennis med personal Motala Bilpartner AB
    2021-01-26
    Trevligt och proffsigt bemötande vid bilköpet, vad som är än bättre är att Motala Bilpartner
    fortsätter att vara hjälpsamt även när affären var klar. Rekommenderas!
    Stort tack för de fina orden. Vi önskar dig många härliga mil i nya bilen. Varmt välkommen åter. /Team Motala Bilpartner AB Motala Bilpartner AB
    2021-01-25
    Smidig affär och trevligt bemötande. Grabbarna på Motala Bilpartner får toppbetyg!
    Stort tack för denna affär. Vi önskar dig många härliga mil. /Motala Bilpartner AB Motala Bilpartner AB
    2021-01-25
    Trevligt och professionellt bemötande. Engagemang.
    Tack så mycket för det fina betyget! Vi önskar dig många härliga mil i ''nya'' bilen! Varmt välkommen åter. /Team Motala Bilpartner AB Motala Bilpartner AB
    2021-01-08
    Snabbt och smidigt. Trevlig bemötande.
    Stort tack för det fina betyget. Vi tror och hoppas att du blir nöjd med bilen. Om det mot förmodan skulle vara något så vet du var vi finns. Allt gott. /Team Motala Bilpartner AB Motala Bilpartner AB
    2021-01-08
    Vi letade bil och var hos flera olika aktörer som säljer bilar, men valet föll på Motala Bilpartner. Som kund förväntar man sig att bli behandlad som just kund och det måste jag säga att detta företag levde upp till till 100% man tog reda på vad vi letade efter kom med tips på olika märken för och nackdelar olika lösningar för finansiering, vi fick titta i lugn och ro. Sist men inte minst all personal var riktigt trevliga och jag kommer definitivt komma tillbaka vid nästa bilbyte. Kan rekommendera detta företag till alla som skall byta bil.
    Tack så mycket för det fina betyget. Vad roligt att du är nöjd! Vi gör alltid vårat bästa. Du vet var vi finns om det skulle vara något. Allt gott. /Team Motala Bilpartner AB Motala Bilpartner AB
    2021-01-01
    Köpt bil, bra mottagande och bra service
    Stort tack för denna affär. Hoppas bilen lever upp till era förväntningar. God fortsättning. /Dennis Motala Bilpartner AB
  • Jannike R
    2020-12-31
    Vi blev bra bemötta hos Motala bilpartner som var trevliga och hjälpsamma vid vårt bilköp.
    Det enda som inte motsvarade våra förväntningar var att bilen inte var förberedd för provkörning, när vi hade åkt ett par timmar för att titta på bilen innan köp.
    Vi är nöjda med bilen än så länge :)
    Hej Jannike Tack för din feedback. Vi tar till detta och ser till att det inte upprepas. Självklart ska bilen vara redo för provkörning innan ankomst.Stort tack för förtroendet och varmt välkommen åter. Gott nytt år! /Dennis Motala Bilpartner AB
  • Daniel N
    2020-12-30
    Köpte en Audi som jag hittat på annons.
    Bilen var i det skick som säljaren hade beskrivit, även dom brister som fanns, vilket jag uppskattar.
    Väldigt trevligt bemött på alla vis, proffsigt och otroligt smidigt o personligt.
    Kommer återkomma när det är dax nästa gång.
    Stort tack för din recension! Vi tackar för visat förtroende och passar på att önska sig ett riktigt gott nytt år! /Dennis Motala Bilpartner AB
    2020-12-30
    Köpte en wv passat hos Motala Bilpartner kom dit direkt vid öppning och fick snabbt hjälp.
    Proffsigt bemötta med mycket bra information och hjälp till en snabb och smidig affär. Tack!
    Vad roligt att du är nöjd med bil samt bemötande. Stort tack för denna affär och varmt välkommen åter. Gott nytt år! /Dennis Motala Bilpartner AB
    2020-12-30
    Köpte en fin bil .. bra bemötande !
    Stort tack för denna affär och varmt välkommen åter. Vi önskar dig ett gott nytt år! /Dennis Motala Bilpartner AB
    2020-12-25
    Köpte en range Rover sport av årsmodell 2014, bilen var servad men olyckligtvis så läckte den diesel från en ledning , sen var stolsvärmen trasig , men det var inga som helst problem , bilen lämnades in på verkstad och åtgärdade defekterna omg. Alltid trevliga och värnar om sina kunder .! Dem har även förmedlat fordon åt mig och det har fungerat jätte bra ! Är en återkommande kund.
    Stort tack för dina återkommande affärer! Vi önskar dig ett gott nytt år. /Dennis Motala Bilpartner AB
    2020-12-15
    Kan varmt rekommendera denna bilfirma. Supernöjd med mitt bilköp idag 🤩.
    De ebjöd en bra finansiering och hade ett proffsigt bemötande!
    Tack så mycket. Vi önskar dig många härliga mil i nya bilen. Varmt välkommen åter. /Mirza med personal Motala Bilpartner AB
    2020-12-14
    Företagets personal var mycket trevliga och lättsamma att prata med, rekommenderar starkt! Fanns fika,kaffe, saft, till och med Redbull, WOW!
    Stort tack! Varmt välkommen åter. Motala Bilpartner AB
    2020-12-12
    Vi åkte till Motala för att köpa en ny bil. Hade inga förväntningar alls men vilken trevlig upplevelse det blev. Servicen var super och kändes väldigt genuint och ärligt. Varmt bemötande direkt när vi kom innanför dörren. De köpte in min gamla bil vilket kändes riktigt bra, försäljaren lät oss säga vad vi hade för förväntningar på priset samt så räknade han på min bil framför mig vilket jag som säljare uppskattade enormt då allt skedde öppet ock enkelt , riktigt bra! Åkte därifrån supernöjda med en ny bil😊👍🏻
    Tack för de fina orden! Lycka till med nya bilen och varmt välkomna åter. / Mirza Motala Bilpartner AB
    2020-12-12
    Klockren affär med ärliga och seriösa säljare. All cred till dom.
    Kunde inte vara mer än nöjd med bilen👍
    Vad roligt att höra! Stort tack för visat förtroende och varmt välkommen åter. /Mirza Motala Bilpartner AB
    2020-12-11
    Valde Motala bilpartner att förmedla min bil. Allt gick supersmidigt och dem sålde den på några dagar. Rekommenderas starkt
    Hej Jonas Vad roligt att du är nöjd med våran förmedlingstjänst! Vi tackar för visat förtroende och önskar dig varmt välkommen åter. /Mirza Motala Bilpartner AB
    2020-12-11
    Köpte en Volvo Xc70 för ett tag sedan av Mirza. Wow säger jag bara! I över 25 år har jag alltid köpt från märkeshandlare men valde att göra ett undantag denna gång då jag hittade bilen jag sökte hos Motala Bilpartner. Köpte bilen osedd över Mail & telefon, och kan säga att jag aldrig blivit bemött med sån respekt & omtanke, och då utan att ens ha träffat säljaren.. väldigt imponerande, vilken service från första sekund. Men även nu i efterhand jag blivit kontaktad för att se att jag är 100% nöjd, Bra jobbat mirza! Du har en kund för livet.
    Hej Roger Jag blir rörd! Tusen tack för denna affär, jag hoppas vi gör många fler i framtiden. Om vi inte höres av innan vill jag passa på att önska dig en god jul och ett gott nytt år. /Mirza Motala Bilpartner AB
    2020-12-10
    Mirca var grym säljare! Skulle rekommendera till alla jag känner!
    2020-12-09
    Köpte en bil och blev bra bemött med bra kontakt under hela affären.
    Stort tack för denna affär! Vi önskar dig mycket körglädje i Porschen. /Denis Grgic Motala Bilpartner AB
    2020-12-09
    Vänligt - ärligt - enkelt.
    Som att handla bil av en vän.
    Tack så mycket! Det var ett rent nöje att göra affär med dig Björn. Du vet var vi finns om det skulle vara något. Allt gott. /Mirza Motala Bilpartner AB
    2020-12-09
    Mycket trevliga och pålitliga. Aldrig varit några som helst problem. Lösningar finns alltid här till alla ändamål. Rekommenderas varmt!
    Stort tack för dem fina orden. Det är ett rent nöja att göra affärer med dig. Du är alltid välkommen. /Dennis Motala Bilpartner AB
    2020-11-17
    Jag köpte en mkt fin bil som var väl beskriven på deras annons. Ett bra bemötande och bra hjälp vid köp av bilen.
    I helhet en bra bilfirma med bra service.
    Tack Arvid för en smidig affär och lycka till med din nya bil! Varmt välkommen åter. / Mirza Motala Bilpartner AB
    2020-11-16
    Trevlig personal som ger ett seriöst bemötande. Om bilen fortsätter fungera lika bra så tvekar jag inte att återkomma i framtiden!
    Tack för en smidig affär Elena och lycka till med nya bilen! / Mirza Motala Bilpartner AB
    2020-11-15
    3 bmw, killar som joba där är bästa !! Och jag och min familj kommer att försätta köpa bilar hoss dom!👏👏👏🙏😀
    Tack ska du ha Sasa för era återkommande affärer! Varmt välkomna igen. / Mirza Motala Bilpartner AB