Alla kategorier Begagnade bilar Östergötland Motala Motala Bilpartner AB

Vintergatan 4, 591 32 Motala — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Motala Bilpartner AB

• Mirre W
    Mirre W skrev om Motala Bilpartner AB
    Skrothögar som de fixar iordning så de ser fina ut...efter en månad hade det mesta på bilen gått sönder och lacken släppte första gången jag tvättade bilen!? antagligen lite fuskmålad för att se fin ut.... sämsta köpet ever! känner mig totalt lurad Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Motala Bilpartner AB
    Jag åkte till dom eftersom jag trodde jag skulle göra en bra affär, men det blev en jävligt dålig affär. De tar inget ansvar. De håller inte vad de lovar. De ber inte om ursäkt. Det är klart man blir besviken, ledsen och förbannad. Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Motala Bilpartner AB
    Oseriös bilfirma. Hade bokat att köpa en bil som dom först skulle byta kamrem på. När dom inte hörde av sig som överenskommet så ringde jag ett par dagar senare och då hade dom sålt bilen. Läs mer
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Motala Bilpartner AB
    Köpte nyligen en bil av denna firma. Bilen har haft reparationer på över 7500kr och mer kommer! Jag har också fått bekräftat av Carfax och bilmekare att den är skruvad. Bilfirman har ägt bilen och sedan skrivit över den på en av sina anställda. Jag köpte den alltså av en anställd på firman. Då blev köpet privat eftersom de endast "förmedlade" bilen och bilfirman har därmed inget ansvar. Sååå uppenbart!

Akta er och handla inte av denna oseriösa firma! Läs mer