Motala Bilpartner by AMCAP

Motala Bilpartner by AMCAP

motalabilpartner.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Motala Bilpartner by AMCAP! Vi har sålt bättre begagnade bilar sedan 2000 och har lång erfarenhet inom bilförsäljning och bilservice. I och med de kontakter med leverantörer vi lyckats knyta under våra verksamma år i branschen har vi lyckats få till ett stort utbud för dig som kund, men också till ett bra pris....

212 omdömen om Motala Bilpartner by AMCAP

Sedan starten hos Reco 2020

Reidar H
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Mycket bra bemøtande och god informasjon. Alt fungerte supert och beløp på konto ved avhenting av bilen som avtalt.Berøm til Lucas for god informasjon og hjelp ved salg av bilen. Jette nøyd!!!

Movitz L
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Köpte en Dodge Ram 2018. Då vi inte sett bilen innan köpet var vi lite spända på hur den skulle se ut och i vilket skick den skulle leveras. Säljare sa att den var i väldigt fint skick, vilket verkligen stämde när vi fick våran bil. Vi har varit supernöjda med servicen, bland annat vid olika önskemål och fint att säljaren ringer efter några veckor och frågar hur allt gått med bilen. Toppen service verkligen 5/5

Ola E
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Trevlig personal och lätta att få kontakt med. Har även haft kontakt efter köpet ang lite frågor.

Niklas C
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Köpte en fin bil av Karl - Oskar. Kan verkligen rekommendera, Kul att det finns seriösa bilsäljare kvar.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Niklas! Vad glad jag blir att höra att du känner så. Hoppas innerligt att vi hörs igen i framtiden. Ha det gott! //Karl-Oskar

Christina A
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Kundvänligt på ett bra vis. Klara besked

Ulrika Kristina E
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Proffsigt bemötande ! Säljaren var genuint angelägen om att jag skulle förstå .vilket gjorde att jag jag kände mig viktig som kund .,& fick lära mig hur processen går till från början till slut 🤗 jag kommer definitivt anlita dem igen !mvh Ulrika

Christian J
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Mycket professionellt hanterat av Alexander och Robert från Amcap. Trevligt bemötande samt otroligt smidigt affärsupplägg. Kan varmt rekommenderas!

Fredrik A
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Har fått stor hjälp och ett bra bemötande av Motala Bilpartner . Framförallt deras säljare Karl-Oskar Är nöjd. Bilen behövde servas och det var inga konstigheter att dom tog den kostnaden Rekommenderar detta företag

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Fredrik! Tack för dom fina orden. Det betyder mycket för oss. Ha det gott // Karl-Oskar

Kennet E
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Hittade Motala Bilpartner på nätet då vi letade efter en pick up. Hittade en Nissan Navara men det slutade med en Toyota Hilux efter några provkörningar. Trevligt bemötande och ett bra utbud.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Kennet! Det är roligt hur det kan svänga och bli ännu bättre till slut. Kör försiktigt så hörs vi i framtiden //Karl-Oskar

Robin J
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Kanonbra service, hjälpsamma i alla lägen. Här kommer jag köpa fler bilar när det är dags

Fredrik  P
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Mirza kontaktade mig och köpte min Dodge Ram som jag haft på leasing i företaget. Jag var väldigt skeptisk till en början då vi aldrig haft någon kontakt eller gjort affär innan, men nu i efterhand är jag så glad att jag valde att inleda en kontakt med honom. Vilken kille! Extremt tydlig i sin kommunikation och sjukt proffsig! Aldrig några frågetecken eller minsta osäkerhet kring affären. Öppna kort. Precis som det ska vara!! Det enda jag ångrar är att vi inte gjort affärer tidigare! Hädanefter kommer jag alltid ta hjälp...

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Fredrik, Vad glad jag blir! Stort tack för de fina orden :) Du vet vart jag finns när fler bilaffärer ska göras! Ha det gott så hörs vi snart igen, // Mirza

Robin Å
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Köpte en RAM 1500 hos Motala Bilpartner. Dom var väldigt behjälpliga på alla sätt. Leveransen av bilen klämdes in under en helgen. Tacksam för samarbetet.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Robin! Fint att höra. Tack själv för trevlig affär. Kör försiktigt! //Karl-Oskar

Markus F
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

superbra! tillgänglig, lyhörd och konkret och kunnig kundbemötande.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Markus! Detta värmer mitt hjärta. Ta hand om dig så hörs vi i framtiden // Karl-Oskar

Jimmy A
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Grym bilfirma med service utöver det vanliga riktigt kul och göra affär med en bilfirma som bara ser möjligheter och vill hitta lösningar på allt våran säljare var Karl-Oscar Bragnell stort tack för fin service vi kommer komma åter i framtiden /Jimmy Östergötlands El Service AB

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Tjena Jimmy! Otroligt stort tack till dig som också ser lösningar/möjligheter och vill jobba tillsammans för bästa möjliga lösningen. Det minns jag till alla framtida affärer ska du veta. Ps. Dina nya fina Nokian Hakka står och väntar på dig ;) //Karl-Oskar

Oliver Ö
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Fin service och trevlig personal som är uppriktiga och ärliga

Hej Oliver! Tack för din recension. Kör försiktigt! // Karl-Oskar

Nils V
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

NILS W. Vilket otroligt fint bemötande jag fick när jag kom dit, Karl-Oskar var den förste jag träffade en otroligt varm o fin människa. Jag bytte in min gamla bmw mot en bmw x1, Karl-Oskar och Motala bilpartner levde helt upp till min förväntan, raka ärliga svar från Karl-Oskar. Ingenting var omöjlig han ordnade allt, jag är otroligt glad o nöjd bilägare.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej igen Nils! Vilka fina varma ord, det värmer verkligen. Det är du som ska ha stort tack för den smarriga tårtan du skickade över. Alla på firman är otroligt tacksamma, framförallt jag att kunna få hjälpa en sådan härlig kund som du. Vi hörs definitivt i framtiden. Ha det gott! // Karl-Oskar

Anders B
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Mycket seriöst bemötande med kunden i fokus. Motala Bilpartner överträffade mina förväntningar när det gäller engagemang och ärlighet, kändes tryggt genom hela affären.

Hej Anders! Tack för ditt fina omdöme. Kör försiktigt. //Karl-Oskar

Fredrik N
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Ett bra mottagande ock att dom ringt efteråt hur det med nya bilen

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Fredrik! Kul att du kände dig nöjd med mottagandet samt helhetsaffären. Hoppas du är nöjd och att bilen fortsätter leverera framöver. // Karl-Oskar

Tommy B
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Fick ett varmt och trevligt bemötande. Säljaren var trevlig och humoristisk. Han ringde efter tre veckor och undrade om vi var nöjda med bilen.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Tommy! Tack för din trevliga recension. Ta hand om er så hörs vi snart igen. // Karl-Oskar

Åsa B
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Otroligt trevlig säljare och så smidigt bilaffär ! Toppen helt enkelt !

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Tack Åsa för dina fina ord! Kör försiktigt så hörs vi säkert igen //Mvh Karl-Oskar

Sonia T
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Vi har fått ett proffsigt och trevligt bemötande av både säljare och verkstadsansvarig, de har varit tillmötesgående oss som kunder. Vi hade inga större förväntningar när vi klev innan för portarna men fick snabb service och blev omhändertagna. Vi bytte in vår Honda mot en Mercedes Benz och är supernöjda med vårt byte. Kan starkt rekommendera denna bilfirma.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Sonia! Stort tack för din trevliga recension. Det känns bra att även fast det uppkom problem så känner ni att lösningen blev bra i slutändan och att ni är nöjda. Det är det viktigaste för oss. Lycka till och kör försiktigt // Karl-Oskar

Håkan L
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Karl Oskar var en klippa till bilförsäljare ett telefonsamtal på 3 min och sedan var affären klar Nöjd kund

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Håkan! Tack för en väldigt trevlig men också utmanande affär på grund av specialbygget vi behövde utföra. Det var roligt! Hoppas bilen fortsätter serva dig bra i ur och skur. Ta hand om er så hörs vi i framtiden//Karl-Oskar

Stefan C
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Positiv köpupplevelse hela vägen. Försäljaren Karl Oskar skötte affären på bästa sätt. Seriöst och med god service från första kontakten till vii hämtade bilen. Återkoppling efter någon vecka uppskattades.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej igen Stefan. Det värmer hela mitt hjärta att ni blev så nöjda samt var så tacksamma. Framförallt uppskattade jag er förståelse och trevliga bemötande! Stort lycka till så hörs vi säkerligen i framtiden. //Karl-Oskar

Jesper W
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Väldigt bra kundservice, mycket trevlig personal, inga konstigheter vid affären, gick smidigt och snabbt

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Jesper! Tack för recensionen. Så trevligt att få hjälpa dig med denna bilaffär. Vi fortsätter hälsa på varandra när vi glider förbi på Ica Maxi parkeringen i vanlig ordning ;) //Karl-Oskar

Tobias W
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Superproffsigt och smidigt bemötande av Karl-Oskar och gänget på Motala Bilpartner.. Affären gick snabbt och bilen levererades redan samma dag. Kan starkt rekommendera dem.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Tobias! Det var väldigt roligt för mig att kunna få hjälpa dig så snabbt och smidigt att göra klart allt från början till slut på bara ett par timmar. Hoppas du är nöjd så hörs vi i framtiden. Allt gott! //Karl-Oskar

Martin W
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Kanon från början till slut av affären kändes mycket professionellt

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Martin! Tack för din fina recension. Hoppas du är nöjd med bilen. // Karl-Oskar

Anders K
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Trevligt bemötande, affären snabb och smidig utan krångel

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Anders Stort tack för det fina omdömet och ett ännu större tack för denna affär. Allt gott /Team Motala Bilpartner By AMCAP

Folke Jacob Johannes W
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Denis! Vilken stjärnsäljare. Såg till så att jag var nöjd och kände mig säker hela vägen från första kontakt till avslut. Suverän service av alla på Motala Bilpartner.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Jacob! Tack för en de fina orden och stort tack för förtroendet, det var inget annat än ett nöje! Kör försiktigt, njut av Mercan och som alltid, varmt välkommen åter! / Denis Motala Bilpartner

Emil E
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Bra och tillmötesgående. Snabbt avslut på affären något som jag uppskattar

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Emil! Tack för din recension. Vi uppskattar också snabba och smidiga affärer. Det gör livet lite lättare. Du är alltid välkommen åter!

Emily K
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Jättetrevliga och hjälpsamma med alla frågor man hade. Första bilen jag köpt från er och är supernöjd! Tack snälla Karl-Oskar för en smidig affär🤩 Kan varmt rekommendera!

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej "Mimmi"! Vad go du är och skriver så snälla ord om mig. Känns fantastiskt roligt för mig som säljare att kunna hjälpa dig att hitta rätt bil. Förstår att det känns tufft när man gör en så pass enormt stor uppgradering och jag tackar dig så mycket att jag fick ditt förtroende och äran att hjälpa dig på vägen till din nya fina BMW. Kör försiktigt och akta dörruppslag på små parkeringar ;) // Karl-Oskar

Anders T
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Vi kan verkligen rekommendera att handla bil av Karl-Oskar på Motala bilpartner,mycket trevlig kille👍👍👍

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Vad fin du är Anders, det gör mig glad att höra! Det var väldigt trevligt att få göra en spontan affär med er. Jag hoppas att vi ses nästa gång det är dags att byta bil. Ta hand om er // Karl-Oskar

Martin T
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Grymt bemötande, smidig affär, bara gott att säga om Motala bilpartner!!

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Kan verkligen säga detsamma om dig. Det är verkligen ge och ta i denna bransch :D Lycka till nu och kör lagom försiktigt med din nya silverpil // Karl-Oskar

Per L
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Bra bemötande och trevlig säljare, ringde upp och håller vad de lovar. Känns seriösa och har fina bilar.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Vad glad jag blir Per! Det är inte alltid lätt när trevliga men noggranna gossar som du ska bege dig tvärs över land o rike för rätt bil. Det viktigaste för mig är att allt känns rätt och riktigt. Kör så det ryker och hälsa grabben att när prövotiden gått ut kanske han kan få åka mer än ett par hundra meter ;) // Karl-Oskar

Alex W
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Bra och schysst service! Tydlighet vid frågor och funderingar!

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Stort tack för din recension Alex! Lycka till med nya kärran och tveka inte att höra av dig ifall du funderar över något // Karl-Oskar

Sandra B
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Tipp topp bemötande och god service. Är så nöjda och kommer nog åter när det är dags att byta bil.

Hej Sandra! Så kul att höra. Ni är alltid välkomna tillbaka // Karl-Oskar

Daniel L
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Bra service och rak o ärlig kommunikation 🤩👍

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Daniel! Jag bugar och bockar för din recension. Stort tack själv för en väldigt smidig affär. Vi hörs igen // Karl-Oskar

Olle D
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Trevliga, seriösa och smidiga!

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Du ska ha tack själv till en smidig och trevlig affär. Jag har nu sparat spellistan som favorit från din bil, det ska du ha tack för ;) // Karl-oskar

Ajet M
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Jag upplevde företaget som ett seriöst företag och väldigt trevlig personal. Köpte en bil ifrån dem och kommer rekommendera företaget till mina vänner och andra.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Ajet! Tack för ditt omdöme och så trevligt att höra att vi lyckats vara trevliga och seriösa. Du, dina vänner samt bekanta är alltid välkomna hos oss ifall dom behöver hjälp med en bilaffär. Kör försiktigt och ta hand om familjen / Mvh Karl-Oskar

Elias E
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Bra och proffsig service. Berättade allt om bilen visa telefon och den var precis som dom lovade när jag åkte dit och kollade på den. Lätt värt resan på dryga 30 mil.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Elias! Kul att du känner att bilaffären blev precis som tänkt. Du är alltid välkommen tillbaka :) / Mvh Karl-Oskar

Jessica S
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Jag fick snabbt hjälp i att hitta rätt bil. För någon som inte kan mycket om bilar var det så skönt att gå in och bara säga ”jag behöver en bra pendlar bil” för att sedan få bra hjälp att hitta en bil. Jag fick snabbt provköra & diskutera olika saker om bilen, jag fick svar på alla frågor jag hade och kände mig inte dum när jag frågade saker som för en annan som kan mycket hade varit självklart. I stället kände jag att jag blev bra bemött och säljaren ville att jag skulle förstå! Att köpa bil hos er var en super rolig,...

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Jessica! Det är så trevligt när fina kunder som du kommer in, lite ovetande vad man exakt söker, så får vi hjälpa till att hitta den bästa lösningen för dig! Jag tackar för förtroendet samt en väldigt trevlig affär. Du vet att du alltid är välkommen att titta förbi på bara en kopp kaffe om det är så. Kör försiktigt så hörs vi säkert inom kort igen. /Mvh Karl-Oskar

Dan S
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

En mycket angenäm bilaffär med en trevlig kunnig bilförsäljare så tack Karl-Oskar Rekommenderar verkligen

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Dan! Tack för denna fina recension, det värmer. Hoppas att nya "Peggan" kommer fortsätta leverera och vara skonsam mot din rygg. Stort lycka till och kör försiktigt. Vi hörs! / Mvh Karl-Oskar

Anders H
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Blev en bra affär! Trevligt bemötande och tillmötesgående på alla sätt och vis.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Anders! Det glädjer mig att du blev nöjd med bilaffären och jag hoppas att Amaroken kommer tjäna dig väl inne i skogarna. /Mvh Karl-Oskar

André J
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Skitbra bemött, allt rullade på och funkade som det ska! Riktigt bra firma som kunde hjälpa mig med de jag var ute efter

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej André! Tack för att du tog dig tiden och lämna denna recension. Alltid roligt att träffa trevliga människor som dig, samt kunna leverera en driftsäker BMW som tar dig till och från jobbet, utan att behöva oroa sig ifall man bara kommer halvvägs. Jag önskar dig stort lycka till i framtiden. Ps. Glöm inte att skicka bilder på bilen när du "stylat" den ;) /Mvh Karl-Oskar

Lars J
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Seriös säljare (Karl-Oskar) och medarbetare! Vi köpte en hyfsat ny Mercedes som servades och fick nytt batteri innan leverans på firmans initiativ.Vi kan med gott samvete rekommendera Motala Bilpartner!

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Lars! Tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas frugan trivs bra i er nya fina Mercedes och att vi ses igen. Stort lycka till! /Mvh Karl-Oskar

Mats S

trevligt bemötande. kunnig personal

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Mats Stort tack för det fina omdömet. Vi tackar för denna gång och önskar dig varmt välkommen åter. /Team Motala Bilpartner AB

Erik F
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Snabb och smidig affär med trevlig personal

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Erik! Tack för ditt betyg. Vi på firman önskar dig lycka till i framtiden. Du är alltid välkommen åter! /Mvh Karl-Oskar

Jens Ö
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Mycket nöjd med bemötandet och servicen vid köp av ny bil.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej Jens! Tack för att du tog dig tiden och lämna ett betyg. Jag hoppas att du och frugan njuter i eran fina och unika BMW. Ni är alltid välkomna åter! Mvh Karl-Oskar

Peter R
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Kan bara tacka Motala Bilpartner för väldigt fint och hjälpsamt bemötande. Köpte en xc60 2021. Dennis skickade över bilder och och beskrev allt kring bilen. Vi skrev kontrakt och 2 dagar senare stod bilen hemkörd framför huset. Världsklass! Han ringde även efteråt och kollade att allt gått fint och att jag var nöjd med affären. Kan bara varmt rekommendera Motala Bilpartner. Med vänlig hälsning, Peter Rosén Borås

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej igen Peter! Stort tack för de fina orden, vad kul att höra att du är nöjd! Önskar dig många härliga och fina mil så hoppas jag att vi hörs av till nästa bilaffär. Med vänliga hälsningar, Denis

Henning S
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Helt underbart kommer aldrig köpa bil hos någon annan

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Tack för dem fina orden! Vi hoppas du blir nöjd med nya monstret och ser fram emot nästa gång! Allt gott! August

Kristofer L
Skrev om Motala Bilpartner by AMCAP

Hjälpsamma, tillmötesgående och trevliga. Utmärkt kundservice och bra kunskap om bästa finansiella lösningen för just mitt köp, bra pris på inbytet också. Min andra BMW som jag köper hos Motala Bilpartner och troligtvis inte den sista. Rekommenderas varmt.

Svar från Motala Bilpartner by AMCAP

Hej igen Kristofer! Tack för att du tog dig tiden och skriva en recension om oss. Visst är det kul när man känner att man hittat rätt märke samt bilpartner? Tror du kommer märka fort vilken sparbössa denna fantastiska BMW hybrid är. Kör försiktigt så ses vi nog om ett tag när det är dags att uppgradera sig en tredje gång. Du är alltid välkommen åter! Mvh Karl-Oskar