Alla kategorier Motorcykel Dalarna Borlänge MotoBikers i Borlänge AB

Kvarngatan 1, 784 63 Borlänge — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om MotoBikers i Borlänge AB

• Hans E
    Hans E skrev om MotoBikers i Borlänge AB
    Instämmer i att de de är otrevliga och ointresserade av kunderna. Värst är dock slarvet i verkstaden. De lagade min hoj efter en olycka och först ramlade bromsoket av men värst var att jag höll på att tappa framhjulet för att de inte dragit åt bultarna. Hjulaxeln hade krupit ut nästan helt när jag upptäckte det. Motobikers förnekade dock allt ansvar och sa att just den här bulten var av en speciell sort som inte KAN lossna (det var en helt vanlig bult). Kvinnan i butiken var dessutom rent aggressiv och började tjafsa om att hojen överhuvudtaget aldrig skulle ha lagats, vad hon nu hade med det att göra.

Dessutom vägrade de ta in det avgassystem jag hade före olyckan. Det var först efter att försäkringsbolaget ingripit och beordrat dom att ta in det som faktiskt suttit på hojen som det löste sig.

Stor varning för motobikers!
  • Jan A
    Jan A skrev om MotoBikers i Borlänge AB
    Jag har bra erfarenheter av Motobikers efter att ha handlat där tre gånger. Första gången handlade jag kläder från REA-stället och övrig lite dyrare skyddsutrustning. Fick då hjälp att välja rätt storlek mm och fick till och med extra rabatt i kassan utan att ha bett om det. Andra gångerna har jag handlat småsaker men inte haft några problem att få hjälp. Ska tillägga att jag kollat upp kläder och skyddsutrustning på nätet innan så jag visste lite vad jag ville ha och därmed vad jag köpte.
  • A A
    A A skrev om MotoBikers i Borlänge AB
    Handla någon annanstans! Otrevliga ägare som inte tar hand om sin kunder.
  • Hans A
    Hans A skrev om MotoBikers i Borlänge AB
    Jag kan inte komma på något gott att säga om detta mc-företag, otrevlig och arrogant personal. Det enda som betyder något är att sälja utan att ta ansvar för produkten, vill verkligen varna för Motobikers i Borlänge.

Kvarngatan 1, 784 63 Borlänge