Myskje Måleri

Myskje Måleri

Välkommen till Myskje Måleri!

Är det dags att måla om huset, tapetsera vardagsrummet? Vi på Myskje Måleri utför såväl stora som små jobb och kan hjälpa dig som privatperson eller företag. Vi utför allt inom måleri.

Tjänster: Måleri utvändigt och invändigt, tapetsering, nybyggnadsmålning, ombyggnadsmålning, sprutmålning av köks eller skåpsluckor, blästring, våtrumsmålning, golvslipning, rostskyddsmålning och mycket mer.

Tveka inte att kontakta oss på Myskje Måleri eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 94 kunder tycker om Myskje Måleri 2

2022-06-28 Verifierad kund
    Det har varit så trevligt att vara i kontakt med Myskje Måleri, ett jättebra och noggrant gäng som vill göra ett så bra jobb som möjligt. Inga problem med någonting från offert till slutförande, har fått många tips under jobbets gång (målning av fasad) med idéer och detaljer som har lyft slutresultatet. Jag är jättenöjd, stort tack!
    2022-06-27 Verifierad kund
    Beställde ommålning av fritidshus samt en friggebod. Jag är mer än nöjd! Jättetrevliga killar att ha o göra med, bad jag om någonting särskilt så satt det inte fast. Rekommenderar mer än gärna.
    MVH Lena.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och fint jobb.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Vi har fått hjälp med att tapetsera köket samt spacklat upp alla väggar och målat. Kan verkligen Rekommendera Myskje Måleri.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Vi köpte målning av altan, gavelspetsar och ytterdörr.
    Tre mycket professionella yrkesmän anlände till vår fastighet.
    De tog hänsyn till våra önskemål men kunde även ge kloka råd. Resultatet blev enligt vår beställning och vi är mycket nöjda.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Blev super nöjd med huset, trevligt bemötande och ett super bra jobb av alla inblandade
    2022-05-12 Verifierad kund
    Fick ett trevligt bemötande av företaget.Det jag hade bevov av var att få tak målat i sovrum och tapetsering. Hade väl inga speciella förväntningar men jobbet blev jättebra och de var effektiva.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Målning av faluröd fasad och allt vitt och lite annat på mitt ganska stora hus. Allt arbete blev genomfört utan väntetider eller uppehåll sedan det påbörjats. Noggrant genomfört med en sista målningskontroll innan de lämnade. Jag är jättenöjd!
    2022-04-12 Verifierad kund
    Beställde målning av lägenhet och de kom snabbt och lämnade en prismässig bra offert! Sedan har de varit mkt lyhörda och jag har fått min lgh målad i omgångar, då jag hade flyttat från villa och nu hade bara hälften så stort och både möbler och kartonger stående överallt.
    De utförde målningen på bästa sätt!! Dessutom utfört av en mkt angenäm ung kille! Kan bara rekommendera dem, och skulle inte tveka att anlita dem igen själv!
    2022-02-28 Verifierad kund
    Jättetrevlig personal lite för lite färg på skåpluckorna annars va dom jättefina
    2022-02-23 Verifierad kund
    Korthugget men bra bemött. Kan rekommendera vidare.
    Orkar inte skriva 30 ord.
    2022-02-19 Verifierad kund
    Jättebra bemötande och service. Vi lämnade in dörrar som målades vita och dörrarna blev jättefina
    2022-02-05 Verifierad kund
    Fint bemötande och leverans utifrån överenskommelse. Målning och tapetsering.
    2022-02-02 Spontant omdöme
    Myskje måleri går verkligen att lita på! De lyssnade på vad vi ville ha, vad vi hade för höga krav och löste det. Resultatet blev fantastiskt fint och det finns nog ingen målare som jag litar på så mycket som jag litar på Myskje. De vill det bästa för kunden och jag rekommenderar dem så starkt varje gång någon ska anlita en målarfirma!
    2022-01-19 Verifierad kund
    Jättebra service, bra jobb måleri arbete.
    2022-01-11 Verifierad kund
    Bemötandet var okey men resultatet av i princip allt arbete jag fick utfört är uselt. Det började med sprutlackering av innerdörrar som jag fick tillbaka med sprutdamm/ej slät yta på flera ställen som är svår att hålla ren.
    Golvslipningen i hela lägenheten som var helt tom med bästa förutsättningar (inga golvlister i 2 av 5 rum) för att slipa golven är en katastrof. Första omgången var pigmenteringen flammig och ojämn och bara grovslipat. Ytan var som ett grovt sandpapper. Det gjordes om då jag inte godkände det men inte helt okey ändå. Vid slipningen användes troligen ingen dammsugare så hela lägenheten har slipdamm från golv till tak, i element o fönsternischer etc.
    Marmorfönsterbrädor och golvlister som satt kvar i 2 av 5 rum var nerkletade med grå färgpigment/lack från pigmenteringen.
    Allt jobb som fick göras om orsakade stora förseningar för mig, ca. 2 månader på övriga arbeten som installation av nytt kök och elektriker som skulle bokas in. Jag fick senarelägga köksleveransen flera ggr då golven inte blev klara enl. ök.
    'Mycket snack med dåligt resultat'
    Helt djävla missnöjd
    2022-01-11 Verifierad kund
    Målning av div invändigt. Gjorde ett bra jobb, lev. på ök tid, lättsam kommunikation. Kan rekommenderas. / MVH Stig V
    2022-01-07 Verifierad kund
    Bra bemötande på mobil o fysiskt.
    De gjorde ett noggrant hantverk.
    Jag skickade mina innerdörrar på ommålning. Det enda jag har att anmärka på är att märkningen av dörrarna inte syntes vid leveransen.
    2022-01-07 Verifierad kund
    Nöjd kund! De var snabbt på plats och gjorde ett bra jobb väl inom tidsramarna. Bra kommunikation.
    2022-01-07 Verifierad kund
    Målade om fyra furustolar som var ommålade en gång (blå) myskje fick i uppdrag att ta bort och måla om stolarna vita , men jag hade velat ha slaget ner på stolen målat både uppepå o undersidan men där missade dom undersidan. Bemötandet var trevligt
    2022-01-07 Verifierad kund
    Blev bemött bra när vi målade alla våra dörrar. Uppfyllde alla våra förväntningar
    2022-01-06 Verifierad kund
    Bra bemötande och fint arbete
    2021-12-28 Verifierad kund
    Jag beställde lackering av våra gamla köksluckor och det blev helt suveränt!
    Kan verkligen rekommendera Myskje Måleri!
    2021-12-27 Verifierad kund
    Otroligt serviceinriktade och framför allt lätt att få kontakt med. Resultatet blev jättebra på målarjobbet de gjorde av mina köksluckor. Kommer absolut att anlita dom igen.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Vi fick hjälp med att måla 3st innerdörrar. Blev mycket med arbetet och att vi fick rätt färgnyanser på dörrarna. Vi kan bara säga tack.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. God hjälp med råd om vad som behövde göras
    Målning, tapetsering, golvläggning + slipning och lack av parkettgolv.
    3 r o k
    2021-11-29 Verifierad kund
    Snabbt och bra kvalite. Mkt god service!
    2021-11-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kan bli bättre på återkoppling.
    2021-11-29 Verifierad kund
    Jobbet hos oss blev bra utfört men tog mycket längre tid än planerat då dom hade annat jobb som drog ut på tiden. (hos oss var det ommålning av en hall) Enda dåliga var att det slipjobb som utfördes gjordes utan att de hade uppsamlare på slipmaskinen så vi fick damm överallt.
    2021-11-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande svarar alltid när man ringer och målade om våra köksluckor med mycket bra resultat till ett bra pris.
    2021-11-17 Verifierad kund
    Bra kundservice och kundbemötande. Trevliga och hjälpsamma. Flexibla med tider för upphämtning. Gav våra gamla köksluckor och lådor ett rejält lyft med ny lack. Tidigare hål/ sprickor är som bortblåsta och luckorna är som nya. Bättre reslutat än väntat. Rekommenderas varmt!
    2021-11-17 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande och utfört arbete. Rekommenderar starkt!
    Snabb å trevliga
    Utfört arbetet bra 😃
    2021-11-15 Verifierad kund
    Bra genomförd målning precis som kommit överens om och inom de tider vi pratat om
    2021-11-15 Verifierad kund
    Allting har varit till belåtenhet
    Suverän service
    2021-11-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och vi fick bra hjälp vid funderingar och frågor, snabb återkoppling. Vi är jättenöjda med resultatet, omlackering av skåpluckor.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Kanonbra , anlitar dom gärna igen.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Målning av tak, väldigt nöjd med resultatet. Trevligt bemötande!
    2021-10-28 Verifierad kund
    Snabba svar och trevligt bemötande när jag tog kontakt. Bra resultat och hjälpsam att få till mina önskemål.
    Rekommenderas varmt! Kanske det blir fler uppdrag framöver.
    Med vänlig hälsning, Linda
    2021-10-28 Verifierad kund
    Snabb och bra service av Thomas när vi fick hjälp att måla vår nattklubb på kort tid! Även prisvärt
    2021-10-26 Verifierad kund
    Vi fick hjälp med målning av gavlarna och är mer än nöjda.
    Trevliga!
    Lätta att ha att göra med och bra kommunikation.
    Flexibla.
    Lösningsfokuserade.
    Snabba.
    Väldigt bra kundbemötande och förtroendeingivande.
    2021-10-26 Verifierad kund
    Snabbt jobb och bra pris! Fick en ytterdörr ommålad. Blev jättebra
    2021-10-26 Verifierad kund
    Omlackering av kök: Snabba svar. Trevliga. Smidigt. Bra utfört arbete. Bra pris. Rekommenderas!
    2021-09-22 Verifierad kund
    Trevliga, lätta att ha och göra med, noggranna och måna om att allt blir rätt.
    2021-09-20 Verifierad kund
    Jobbade hårt för att uppnå våra högt ställda krav, men levererade bra. Rekommenderar, väldigt mån om att göra kunden nöjd.
    2021-09-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och väldigt hjälpsam. Vi lämnade in våra inner dörrar för ommålning. De blev jättefina.
  • Helga T
    skrev om Myskje Måleri
    2021-09-14 Verifierad kund
    vänligt bemötande

arbetet blev bra utförd

är nöjd
    2021-08-31 Verifierad kund
    Mycket bra personligt bemötande.
    Mycket nöjd med resultatet.
    Det dröjde lite längre än vad som först sagts om när arbetet skulle startas.
    2021-08-30 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött, bra förväntningar, och det blev 100 procent, super bra killar, jobbade på hur bra som helst, vi blev hel nöjd, vi målade om hela huset!
    2021-08-27 Verifierad kund
    Fick snabbt svar på mina frågor. Smidig hämtning /lämning av dörren. Dotterns kommentar: det är lika lent som ett Uno-kort, fast lenare😅