Nallens Livs

2.6

5 omdömen om Nallens Livs

Angelsoul
Skrev om Nallens Livs

Jag har varit på Nalles massa gånger, hämtat paket handlat och skickat paket samt annan post. Dom har alltid varit vänligt bemötande mot mig , jag har inga som helst klagomål på dom.Liten butik med bra utbud och ja trevlig personal.

Kristina P
Skrev om Nallens Livs

Jag var precis och hämtade ut ett paket och det är inte första gången. Denna gången var paetet upprivet men jag tänkte inte så mycket på det. Nu när jag kom hem så insåg jag att det fattades komponenter i paketet. Ringde till posten som sade att jag måste göra reklamation och ringde sedan till Nallens. De var riktigt otrevliga och sade åt mig att komma in och reklamera och slängde helt sonika på luren i örat på mig när jag förklarat min situation. Frågan är om det ens är lönt att reklamera eller bara ta det för vad det är:...

Lola L gillar detta
Anders B
Skrev om Nallens Livs

Bemötandet i butiken har alla gånger varit under all kritik. Riktigt uselt. Otrevliga medarbetare och låg kompetens. Dessutom tar det avgift då man betalar med kort. OCH vägrar ta emot större valörer. Allt för att behandla kunden så illa som möjligt. Mitt råd är enkelt. Handla någon annanstans!

Lola L gillar detta
Jonas
Skrev om Nallens Livs

Fast de envisas med att ta en avgift för att man betalar med kort, trots att det är förbjudet. Och ölsortimentet är uselt

Josef K
Skrev om Nallens Livs

För att vara en så liten butik är utbudet stort, erbjudandena många och öppettiderna jättebra. Personalen är jättetrevlig och kan hjälpa till med det mesta. Det finns alltid färskt bröd och färska ägg i lösvikt vilket är väldigt ovanligt för en sådan butik.