NIKA Inglasning AB

Mätarvägen 9, 196 37 Kungsängen — Visa karta

Välkommen till NIKA Inglasning AB!

Vi har fått allmänheten att njuta av balkong och altan året runt sedan 1988. Genom att äga hela processen kan vi ta ett helhetsgrepp om din balkong eller altaninglasning, utan mellanhänder.

Hos oss på NIKA Inglasning AB hittar du allt inom balkonginglasning, terrassinglasning och altaninglasning. Du hittar även tillbehör att komplettera din inglasning med i form av solskydd, persienner och mycket mer.

Vi kan hjälpa dig som privatperson såväl som bostadsrättsförening. Varmt välkommen att kontakta oss för att få ett kostnadsfritt hembesök där vi går igenom dina behov och skräddarsyr en lösning som passar bäst för dig.
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 42 kunder tycker om NIKA Inglasning AB

• 2020-06-05

Hasse B skrev om NIKA Inglasning AB
    Jag är jätte nöjd med allt.
    Bemötande, service, installationen.
    10 poäng av 10 Läs mer
  • 2020-05-08

Kendal B skrev om NIKA Inglasning AB
    Idag fick jag äntligen upp inglasningen av min balkong. Det överträffade alla mina förväntningar mer nöjd än så här kan man inte bli.

Lätt att komma i kontakt med personal per telefon och alltid ett trevligt möte både i luren och irl. Det är tydligt att NIKA har ett stort intresse för kundens upplevelse. Tack för alla snabba svar och jobb. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-04-20

PER OLOF E skrev om NIKA Inglasning AB
    Är jättenöjd med inglasningen av min balkong. Trevligt bemötande och funkat bra med allt. Läs mer
  • 2020-03-29

Pipina T skrev om NIKA Inglasning AB
    Är mycket nöjd av balkongen inglasning super nöjd.
    Trevlig bemötande både av leverantören och montörerna.
    Jag skulle varm rekommendera företaget NIKA 😊 Läs mer
  • 2020-03-27

Agnieszka B skrev om NIKA Inglasning AB
    Nika har inglasad balkong hos oss i Kungsängen. Allt var perfekt, bra kontakt med företaget och efter utfört jobbet fint städat och klart. Jag är 100% nöjd kund. Läs mer
  • 2020-03-10

Daniel P skrev om NIKA Inglasning AB
    Helt klart nöjd med service och arbete Läs mer
  • 2020-02-15

Christine K skrev om NIKA Inglasning AB
    Inglasning av balkong. Fick ett mycket trevligt bemötande över telefon, då jag blev uppringd efter att ha sänt ett meddelande enligt instruktioner på företagets hemsida som jag hittade nät jag googlade. Fick ett hembesök och en presentation av tillvägagångssätt samt information om material, färg m m samt kostnad. Orderbekräftelse skrevs under. Fick sedan ytterligare ett hembesök av då mätning av balkongen gjordes. Fick installationen genomförd en månad tidigare än beräknat, vilket bara var positivt. Montören var trevlig professionell och serviceminded. De personer jag haft kontakt med på NIKA har varit trevliga och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-02-04

Peter K skrev om NIKA Inglasning AB
    Bra information vid beställningen och när montering sker. Montören som kom var trevlig och gjorde ett bra jobb,vi är mycket nöjda med resultatet. Samt bra återkoppling efteråt. Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Peter K
    Stort tack för ditt omdöme!
    Vad roligt att ni är nöjda med hela processen och resultatet.

• 2020-02-02

Rickard A skrev om NIKA Inglasning AB
    Inglasning av balkong
    Proffsigt
    Resultatet överträffade förväntningarna
    Snabbt utfört och proffsigt Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Rickard A
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna ett gott omdöme, det uppskattas mycket.

• 2020-01-31

Abram D skrev om NIKA Inglasning AB
    Vi, köpte inglasning av balkongen, och jag vi hellt nöjda.
    Blev bemött på bästa tänkbara sätt. Förväntningarna blev till det bästa, bättre än jag förväntade mig. Företaget gjorde det bästa av det bästa. Företaget kan jag verkligen rekomendera. Vad kan jag säga mera, Tack för ett bra arbete.

MVH
    Abbe och Riva Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Abram D
    Hej Abbe och Riva,

Skönt att höra att vi levde upp till era förväntningar och att ni är nöjda.

Snart kommer vårsolen och vi hoppas att ni kommer njuta till fullo på balkongen!

• 2020-01-24

Jenny H skrev om NIKA Inglasning AB
    Har fått suverän hjälp från beställning ( Mattias ) till mätning ( Esa ) och så otrolig trevlig installatör som jobbade järnet för att få upp all inglasning . ( kommer inte ihåg namnet tyvärr )
    Mattias som var här vid beställningen förklarade allt med olika alternativ och gav tips på för och nackdelar med olika intreörer . Är väldig tacksam för all hjälp och det blev super bra ! / Jenny segeltorp visirvägen Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Jenny H
    Stort tack för de fina ordern.

Vad härligt att du att du fått ett positivt intryck genom hela processen!

• 2020-01-16

Anela M skrev om NIKA Inglasning AB
    2 år sedan köpte jag inglasning av balkon det gick smidigt från början till slut.
    Jag blev väll bemött av företaget "Nika Inglasning AB"
    jag är nöjd med min inglasning, allt funkar bra fortfarande.
    Jag har rekommenderat företaget till många vänner och nyligen till Grönkulla styrelse som kommer att anlita företaget för inglasning.
    Med vänliga hälsningar
    Anela Muradbegovic Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Anela M
    Stort tack för din fina rekommendation Anela. Det gör oss mycket glada att höra.

Vi är nöjda så länge du är nöjd!

• 2020-01-15

Emma H skrev om NIKA Inglasning AB
    Trevlig och smidig kontakt och snabbt utfört arbete! Hela huset fick ett ansiktslyft när en majoritet av balkongerna fick Nikas inglasning. Läs mer
  • 2020-01-13

Marianne G skrev om NIKA Inglasning AB
    Fick inglasat sent på hösten, men ser fram emot tidig vår när jag kan plantera lite och njuta av min fina balkong.
    Fick vänta ett tag då de har många kunder, men bara värt att vänta på för jag är super nöjd över resultatet.

Marianne Gharbi Läs mer
  • 2020-01-11

Daniel O skrev om NIKA Inglasning AB
    * Inglasning av balkong.
    * På ett bra sätt överlag, dock kom montören 20 minuter tidigt på morgonen samt lämnade inristade mått och silikonrester på balkongräcket som inte går att ta bort.
    * Inglasningen är som förväntat.
    * Förutom inristningen av mått och silikonresterna är jag nöjd. Läs mer
  • 2020-01-11

Helena P skrev om NIKA Inglasning AB
    Nika gjorde min balkonginglasning med liten utbyggnad av tak.
    Jag är mycket nöjd med resultatet som tog 1 dag istället för planerat 2 dagar. All personal som vi varit i kontakt med har varit otroligt trevliga, hjälpsamma och servicemindade. Rekommenderas! Läs mer
  • ERIK A

2020-01-09

ERIK A skrev om NIKA Inglasning AB
    Jag fick min balkongen inglasad av Nika i mars 2018 efter jag flyttade in till min nya lägenheten. Innan det kunde jag inte njuta så mycket av den då den var alltid kallt och blött jämt. Vi kunde inte ha någonting nästan ute då allting ramlade ner av vinden hela tiden. Hunden och sonen gick aldrig ute då var det för farligt.
    Efter inglasningen fick vi ett extra rum! Nu sitter vi ute även om det är kallt med en liten värmekälla blir det super mysigt! Sonen och hunden har fått ett mysigt och roligt ställe där de kan leka och titta ute utan att vi blir oroliga. Det finns ett extra lås som gör svårare att ett barn skulle kunna öppna glaset själv. Så om du har samma problem som jag hade eller bara tänker uppgradera din balkong till en annan nivå med en fantastisk service, personal och material, tveka inte! Är super nöjd med Nika! Läs mer
  • 2019-12-29

Raija S skrev om NIKA Inglasning AB
    Beställde inglasning av min balkong, var klart juni 2019.
    Allting gick smidigt till från början till slut. Fick råd och hjälp även med bygglovet. Trevligt bemötande, lätt att få kontakt vid behov.
    Proffsig och snabb montering av glasen. Tack John R.
    Är jättenöjd, kan varmt rekommendera!
    Raija S. Läs mer
  • 2019-12-21

Jessica P skrev om NIKA Inglasning AB
    Jag beställde inglasning av balkong av NIka AB i sept/okt och fick det monterat i dec. Mycket gott och trevligt bemötande av personal. Fick hjälp att ansöka om bygglov hos kommunen. Leveransen och montering kom före den förväntade datumet, vilket var mycket glädjande.
    Allt gick smidigt och snabbt 😊 Läs mer
  • 2019-12-20

Agneta N skrev om NIKA Inglasning AB
    Vi glasade in vår balkong som är förhållandevis stor. Säljaren var kunnig och rådde oss att ta ett 8-millimetersglas, vilket var bra. Priset pressades p g a att fler i huset fick erbjudande samtidigt.

Vi önskade att tidigarelägga inglasningen p g a helgerna och detta ordnade NIKA.

Jag tycker att inglasningen levde upp till mina förväntningar och är helt nöjd med NIKA. Läs mer
  • 2019-12-19

Sussie skrev om NIKA Inglasning AB
    Nika ordnade och fixade så min balkong blev inglasad på bästa tänkbara vis!
    Trevligt bemötande och mycket bra service från början till slut!
    100% nöjd och belåten! Läs mer
  • Eva-marie S

2019-12-18

Eva-marie S skrev om NIKA Inglasning AB
    Trevligt bemött av all personal vid kontakter med firman-
    Mycket trevlig och duktig hantverkare som glasade in balkongen.
    Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-12-18

Ulla K skrev om NIKA Inglasning AB
    Inglasnings av balkong:
    Det var två stycken trevliga killar som var här.
    Bemötandet, arbetet samt resultatet av hela jobbet blev jättebra.
    Även kul att ni ringde upp efteråt och fick en kvittens av mig allt allt fungerade som det ska.

Mvh Ulla Kosuch Läs mer
  • Александр Н

2019-12-17

Александр Н skrev om NIKA Inglasning AB
    Mycket bra service, leveranstider och kvalité på sina produkter och montering. Vi är mycket nöjda! Kan varmt rekommendera =) Läs mer
  • 2019-12-17

Wahid H skrev om NIKA Inglasning AB
    Jag har inglasad min balkon , trevligt och professionell bemötabde förslag av olika form av inglasning , uppvisande av den lilla moketet hur fungerar samt snbbt och anpassad med tiden leverans och krat med jobbet.
    Stor tack
    Hakimi Läs mer
  • 2019-12-16

Åsa M skrev om NIKA Inglasning AB
    Inglasning av balkong och tillhörande tak. Nika gav en bra offert och utförde jobbet snabbt och ordentligt. Kan rekommendera Nika för proffsig inglasning! Läs mer
  • 2019-12-14

Ahmad A skrev om NIKA Inglasning AB
    Inglasning - I am pleased with your service and my new balcony looks good.
    Thank you very much! Läs mer
  • 2019-12-14

Anders B skrev om NIKA Inglasning AB
    Allt gick bra. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • 2019-12-13

Thomas M skrev om NIKA Inglasning AB
    Köp av inglasning med persienner på balkong! har blivit väldigt bra bemött av både säljare och montörer!
    Mina förväntningar levdes upp med råge där montaget av inglasningen och servicen av säljarna var väldigt bra!
    Sammanfattningsvis så har jag bara goda rekommendationer att ge till andra att anlita NIKA!
    Med vänlig hälsning Thomas Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Thomas M
    Vilket toppomdöme, det tackar vi för.

Härligt att vi kunde leva upp till dina förväntningar och att du rekommenderar oss. Finare betyg går inte att få.

• Mirko T

2019-12-12

Mirko T skrev om NIKA Inglasning AB
    De håller vad de lovar.
    Beatrice är best.🙂👍💪👏💞 Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Mirko T
    Tusen tack för att du lämnat ett så gott omdöme!

Vi hoppas att du njuter i dina fina blåa balkong.

Emre B skrev om NIKA Inglasning AB
    We received a perfect service and a great product from NIKA. We purchased Inglassad Balkong. Customer service was extremely perfect. Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Emre B
    Big thanks for your kind words Emre.

We are super happy that we were able to live up to your expectations.

Sanna S skrev om NIKA Inglasning AB
    Vi köpte inglasning av vår balkong.
    Vid själva besällningen gick allt väldigt smidigt då vår granne redan påbörjat dialogen så vi behövde inte göra mycket.
    Vid själva monteringen kom mannen som gjorde det sent och otroligt stressad när han utförde jobbet och råkade repa listen som glasen står i på flera ställen.
    Jag ringde om detta och ganska fort kom det en man och tittade på detta och förstod att vi behövde byta listen vilket de gjorde men det blev några veckor senare. Så de var lite trist men vi fick ett väldigt gott och förstående bemötande så det var aldrig några problem att åtgärda detta.
    Så overall är vi väldigt nöjda med Nika och skull eabsolut rekommendera dem. Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Sanna S
    Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett gott omdöme!

Så tråkigt att det blev en repa, skönt att det gick att åtgärda på ett bra sätt.

Hoppas ni njuter av er inglasade balkong!

Kurt F skrev om NIKA Inglasning AB
    Bra & tillmötesgående inga problem , lycka till. Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Kurt F
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett fint omdöme!

Njut på balkongen

• Iréne T

2019-12-11

Iréne T skrev om NIKA Inglasning AB
    Anlitade NIKA Inglasning AB för att glasa in min balkong.

Fick ett väldigt professionellt och seriöst bemötande. De tog ansvar för allt från ansökan av bygglov till genomförandet. Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Iréne T
    Stort tack för det fina omdömet!

Snart kommer vårsolen så ni kan njuta ordentligt på balkongen.

• 2019-12-10

Reza K skrev om NIKA Inglasning AB
    Hej
    Ni var professionella 🙏🌹 Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Reza K
    Tack för ditt fina omdöme Reza!

Njut på balkongen

• 2019-12-10

Carl-evert D skrev om NIKA Inglasning AB
    Inglasad balkong. Vänligt av säljaren som hjälpte till med bygglovet. Fantastiska arbetare som utförde jobbet. 100% nöjd. Alltid svårt med förväntningar men jag var mycket belåten när de lämnade min bostad efter fullgjort arbete. Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Carl-evert D
    Vad härligt att vi levt upp till dina förväntningar!

Tack för det fina omdömet.

• 2019-12-09

Naseem A skrev om NIKA Inglasning AB
    Jag har inglasad balkong och persienner
    och är jätte nöjd. Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Naseem A
    Det är precis vad vi vill höra! Så länge du är nöjd har vi gjort vårt jobb.

Tack för omdömet!

• 2019-12-09

Ivana G skrev om NIKA Inglasning AB
    Fick vår balkong inslassad med Nika. De är otroligt snabba och proffesionella, rekommenderar dem varmt! Tjejen som jobbar där, Tina, hjälpte även med att ringa vår kommun och fixa grejer med bygglovet. Väldigt bra bemötande av alla som jobbar på Nika! Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Ivana G
    Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett så gott omdöme!

Vi klappar Tina på axel lite extra för att hon gjort så gott intryck hos er!

• Hans Olof Ö

2019-12-08

Hans Olof Ö skrev om NIKA Inglasning AB
    Bra från början till slut. Bra info. Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Hans Olof Ö
    Härligt med tydlig feedback, det tackar vi för!

Sorena J skrev om NIKA Inglasning AB
    Jag köpte inglasning av balkong i ett bostadshus. Fick ett proffesionellt och trevligt bemötande av både säljare och montör.

Hade stora förväntningar och Nika levde verkligen upp till mina förväntningar. Slutresultatet blev riktigt bra. Rekommenderar Nika starkt. Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Sorena J
    Tack för att du tagit dig tid att skriva ett så gott omdöme om oss och de fina orden.

Vi känner oss stolta över att ha levt upp till era förväntningar och att ni kan rekommendera oss. Vi klappar Mattias och Duilio på axeln lite extra idag för att de gjort er nöjda.

Önskar er många fina stunder på balkongen!

Mojgan S skrev om NIKA Inglasning AB
    Vi inglasade vår balkong på Dammtorps allé 17 i Solna. Vi kollade med flera olika företag och bestämde oss att anlita Nika då de hade bästa priset samt hade supertrevlig och professionell personal. Personen vi kom i kontakt med hette Mattias. Det var egentligen hans goda bemötande som avgjorde saken.

Vi är verkligen nöjda med vårt val och skulle varmt rekommendera Nika då de är snabba och tillmötesgående samt deras varor har hög kvalitet.

Vårt omdöme verkar kanske för bra för att vara sant, som om vi känner dem eller gör reklam för dem. Men anledningen till detta är att vi faktiskt är så nöjda som vi säger./Mojgan & Pooya Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Mojgan S
    Stort tack för era fina ord Mojgan och Pooya. Kul att höra att ni är så nöjda och rekommenderar oss i framtiden.

Vi klappar Mattias extra mycket på axeln för detta!

Rikard O skrev om NIKA Inglasning AB
    Väldigt nöjd med min balkonginglasning från Nika. De har varit mycket hjälpsamma och professionella under hela processen från beställning, via bygglov, till monteringen. Inglasningen i sig är också mycket välgjord, och smidig att öppna upp. Läs mer
    2020-02-11 Nika Inglasning AB svarar Rikard O
    Vad roligt att höra att ni är nöjda både med produkten och hela processen.

Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme, det uppskattas.

Mätarvägen 9, 196 37 Kungsängen

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte