NIKA Inglasning AB

NIKA Inglasning AB

www.nika.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till NIKA Inglasning AB! Vi har fått allmänheten att njuta av balkong och altan året runt sedan 1988. Genom att äga hela processen kan vi ta ett helhetsgrepp om din balkong eller altaninglasning, utan mellanhänder. Hos oss på NIKA Inglasning AB hittar du allt inom balkonginglasning, terrassinglasning och altaninglasning....

82 omdömen om NIKA Inglasning AB

Sedan starten hos Reco 2019

Anna Malin Iren A
Skrev om NIKA Inglasning AB

Personligt och professionellt från start till resultat. Nu kan vi använda balkongen som extrarummet för återkoppling i alla årstider och väder.

Annelie Linnéa T
Skrev om NIKA Inglasning AB

Tryggt och professionellt hela vägen! Vänlig säljare som lyssnade och var lyhörd, bra kontakt hela vägen när kommunen strulade. Trevlig och noggrann montör, bara nöjd rakt över! Så glad och nöjd att kunna njuta av vårsolen på min inglasade balkong! Kan varmt rekommendera Nika!

Mikael R
Skrev om NIKA Inglasning AB

Bra pris och snabb installation!

Ewa R
Skrev om NIKA Inglasning AB

Inglasning av balkong Min första kontakt med NIKA / Angelito Olivia, som var mycket positivt med en god informativ över företagets helhetsperspektiv. Med egna kompetensen inom företaget från tillverkningen av glasen till monteringen av inglasningen. Mötet var mycket positivt, och jag kände mig väldigt trygg med att välja NIKA. Fick hjälp med bygglovsansökan, vilket var värdefullt. Och kände under hela processen att det var mycket enkelt att ta kontakt med eventuella frågor. När det vardags för montering, var kundtjänst...

Ari Jamal H
Skrev om NIKA Inglasning AB

De är inte serösa, säljaren säger 6 veckor men när du skriver avtal det blir 6-10 När de har problem tex personal sjuk de har inga ersättning hela systemet stannar upp oavsett om de har bokat tid Vid utskick av sms får aldrig något återkoppling , mycket aktiv innan avtalet, efter man skrivit på de bryr sig inte lika mycket En enda som jag vet säljarna kämpar bra och är aktiva men efter det har gått vidare till andra processen där det funkar inte alls

Susan S
Skrev om NIKA Inglasning AB

Jätte fin inglasning ! Och jätte fin personal ! Så nöjda!

Martin N
Skrev om NIKA Inglasning AB

Snabbt monterat, trevlig montör, och finfint resultat!

Mats A
Skrev om NIKA Inglasning AB

Professionellt bemötande i telefonen. Dom höll också leveranstiden ink. uppsättningen av solskydd på min balkong.

Mats H
Skrev om NIKA Inglasning AB

Snygg inglasning, som är funktionell.

Armelisa L
Skrev om NIKA Inglasning AB

Jag hade en jättebra upplevelse från början f, från den dagen som jag beställa till idag som jag fick montering.Alla var jättetrevliga personen som gör den bästa för att hjälpa oss med allt . Jag är mycket nöjd med allt jag kan rekommendera till andra personer 100% .Ni er bästa 😊

Arne W
Skrev om NIKA Inglasning AB

Ypperligt bemötande! Företaget levde upp till alla våra förväntningar med råge! Vi köpte komplett inglasning av balkong, företaget skötte allt inkl. myndighetshantering. En eloge till montören.

Eileen I
Skrev om NIKA Inglasning AB

Alla på Nika inglasning har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Från början innan jag hade bestämt mig fick jag noga och detaljerade information. Kontakten med kontoret skötes av en handledare som gav mig mycket hjälp med att söka bygglovet och har sedan varit tillmötesgående och trevlig på alla vis. Montörener är också väldigt kunniga och professionellt, hjälpsam och trevlig. Mannen på ekonomi avdelningen hjälpte till när jag funderade att ta en lån. Företaget erbjuder en mycket fördelaktigt lån. Jag vill absolut rekommendera Nika inglasning AB

Margareta W
Skrev om NIKA Inglasning AB

Personalen på NIKA inglasning var ytterst professionella.Jag blev trevligt bemött och fick svar på alla mina frågor.Inglasningen (med solskydd) utfördes på nolltid och nu har vår familj ett trivsamt uterum när värmen kommer tillbaka.Jättenöjd!!!

DANIEL B
Skrev om NIKA Inglasning AB

Balkonginglasning 3 sidor med skjutbara fönster. Bra service. Bra genomfört. Bra material. Lång leveranstid men fick på kortare tid än planerat.

Zoltan Gerhard F
Skrev om NIKA Inglasning AB

Det var en bra upplevelse med bra kommunikation. Jag har inglasat balkongen. Nöjd med det och personalen .

Sonja P
Skrev om NIKA Inglasning AB

Jag är mycket nöjd med såväl presentation, försäljning som utfört arbete vid inglasning av min balkong. Sonja Prestjan

Clas V
Skrev om NIKA Inglasning AB

Hej! Vi valde Nike för en fin och förtroendefull annonsering betr balkonginglasning. Alla kontakter med säljare och andra inblandade har varit bara positiva. Montören som kom och monterade var ett riktigt proffs. Började med full golvtäckning hela vägen genom lägenheten och slutförde balkonginglasningen till vår fulla belåtenhet. Han var dessutom en mycket noggrann och trevlig person. Vi kan verkligen rekommendera företaget. Clas & Catti Viotti

Venkatesh D
Skrev om NIKA Inglasning AB

I like the installation service and also fixing the issues when reported.

Jevgenij A
Skrev om NIKA Inglasning AB

Smidigt och professionellt, bästa priset på marknaden!

Per J
Skrev om NIKA Inglasning AB

Trevligt bemötande vid beställning och trevliga montörer som upplevdes professionellt när dom a här och monterade. Vi har nu en inglasning av våran balkong/altan. Vi är helnöjda. Mvh. A&P

Anette G
Skrev om NIKA Inglasning AB

Mycket nöjd med vår inglasning. Proffsigt utfört, trevlig personal och prisvärt!

Mikael M
Skrev om NIKA Inglasning AB

Bra bemötande och smidig ärendehantering vid inköp av plissegardiner

Gunnel S
Skrev om NIKA Inglasning AB

Vi är jättenöjda med vår inglasning. Mats som sålde den till oss var en klippa på att förklara hela processen från start till mål. Snabb och effektiv montör som verkligen gjorde allt för att inte störa eller dra ut på tiden. Sammanfattning: bra pris, leverans enligt tidplan och jättebra bemötande.

Ridha D
Skrev om NIKA Inglasning AB

Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt med svar på mina frågor på ett lätt och professionellt metod. Jag beställt en balkong inglasning och jag upplever att företaget nådde mina förväntningar. Det blev en fin och snyggt jobb.

Grigorios K
Skrev om NIKA Inglasning AB

Good service with clear information and quick installation. The glass works fine. Would definitely recommend.

Manuel C
Skrev om NIKA Inglasning AB

innan vi bestämde oss vilket företag vi skulle anlita för byte av vår balkonginglasning, tog vi förstås några offerter från olika företag. Nika gav oss från första början ett mycket professionellt intryck som gjorde vårt val av företag enklare. Arbetet gjordes under den planerade tiden av mycket kompetenta hantverkare. vi är mycket nöjda med Nika.

Niklas L
Skrev om NIKA Inglasning AB

Nika is really a nice company, they finished my balcony with a very nice and high quality finishing, also they clean very carefully after they finish the work of installation. The sales person Konrad is also very nice, patient and friendly to us, it is a really good experience with NIKA of my balcony installation.

Annika Z
Skrev om NIKA Inglasning AB

Fantastiskt bemötande av alla vi kom i kontakt med, proaktiv säljare som kom med olika förslag på hur inglasningen kunde göras samt utseende. Montören kom gjorde sitt jobb och lämnade allt rent och fint efter sig. Vi kan verkligen rekommendera Nika!

Mattias T
Skrev om NIKA Inglasning AB

Proffsig & trevlig personal, produkter i världsklass. Mycket nöjd med våran inglasning/Mattias

Annika S
Skrev om NIKA Inglasning AB

Inglasningen av min balkong blev super fin, allt från information, bemötande, montering har varit toppen. Kan absolut rekommendera NIKA AB

Daniel H
Skrev om NIKA Inglasning AB

Vi glasade in vår balkong. Nika hade en väldigt trevlig och hjälpsam säljare som man fick bra förtroende för! Även montören var jättetrevlig och gjorde ett bra jobb. Vi är supernöjda!

Lisbeth Ö
Skrev om NIKA Inglasning AB

Bra bemötande. Företaget levde upp till förväntningarna. Ett misstag med dekorskivor rättades till. Bra arbeta av den som monterade inglasningen. Det gällde inglasning av balkong.

Linda D
Skrev om NIKA Inglasning AB

Jag är så himla nöjd med inglasningen av min balkong! Det har förlängt tiden jag kan nyttja min balkong och även när det är dåligt väder kan jag sitta på balkongen och njuta. Bra service och trevlig personal på Nika Inglasning . Rekommenderar dem varmt!

Johan M
Skrev om NIKA Inglasning AB

Anders Lönn gjorde mitt val enkelt. För det första så hade vi redan, från Brf Estrid, ett avtalat och upphandlat pris. Dessutom är det Nika, efter vad jag har förstått, som har hjälpt till med Bygglovet. Efter att bygglovet godkändes så kunde jag dessutom få min balkong inglasad inom ett par veckor. Toppenkille som kom och installerade och funktionen är väldigt enkel att hantera. Helt enkelt väldigt nöjd med snabb, effektiv och kundanpassad service.

Tarik D
Skrev om NIKA Inglasning AB

Proffsigt. Lyssnade på vad kunden ville ha och anpassades efter det.

Júlio G
Skrev om NIKA Inglasning AB

Smidigt och snabba, super nöjde!

Lennart M
Skrev om NIKA Inglasning AB

Vi fick vår balkong inglasad av NIKA 2021-01-19. Fast vädret inte var det bästa gjorde montören ett mycket proffsigt jobb. Vi blev mycket nöjda med inglasningen av balkongen. Det verkar vara mycket bra kvalitet på materialet med närmast perfekt passform. Vi fick hjälp med bygglovet. Det fungerade bra efter några vänder fram och tillbaka mellan Bygglovsnämnden och NIKA. Där kan man nog bli lite proffsigare. Kontakten med försäljaren fungerade bra med trevligt bemötande bra information. Då vi fått bygglov tog det bara några...

Mazdak M
Skrev om NIKA Inglasning AB

2 dagar innan bestämt leveransdatum blir jag uppringd av en person i ledningen på Nika som knappt presenterar sig som säger att "dom" har gjort fel färgbeställning och de behöver skjuta på leveransen och min första fråga var vilka är "dom"...Det hade räckt med "vi är ledsna men det har skett ett misstag..." Jag hade redan tömt hela balkongen för att underlätta installationen men fick nu flytta tillbaka alla möbler om igen. Väldigt oprofessionell och nonchalant bemötande som även utesluter den säljare som varit min kontaktperson...

Ingela I
Skrev om NIKA Inglasning AB

NIKA glasade in min balkong och både bemötande, kontakter och hantverkare var mycket kompetenta och servicemindade Är mycket nöjd!!! Rekommenderas varmt!

Barbro N
Skrev om NIKA Inglasning AB

Inglasning av balkong. Bra information och all hjälp med att sända rätt handlingar för byggnadslovet. Jag hade i och för sig trott att leveransen skulle ha varit lite snabbare men det fick jag uppgift om från början att det skulle ta den tid det tog. Jobbet blev bra gjort.

Hasse B

Jag är jätte nöjd med allt. Bemötande, service, installationen. 10 poäng av 10

Kendal B
Skrev om NIKA Inglasning AB

Idag fick jag äntligen upp inglasningen av min balkong. Det överträffade alla mina förväntningar mer nöjd än så här kan man inte bli. Lätt att komma i kontakt med personal per telefon och alltid ett trevligt möte både i luren och irl. Det är tydligt att NIKA har ett stort intresse för kundens upplevelse. Tack för alla snabba svar och jobb. Rekommenderar starkt!

PER OLOF E
Skrev om NIKA Inglasning AB

Är jättenöjd med inglasningen av min balkong. Trevligt bemötande och funkat bra med allt.

Pipina T
Skrev om NIKA Inglasning AB

Är mycket nöjd av balkongen inglasning super nöjd. Trevlig bemötande både av leverantören och montörerna. Jag skulle varm rekommendera företaget NIKA 😊

Agnieszka B
Skrev om NIKA Inglasning AB

Nika har inglasad balkong hos oss i Kungsängen. Allt var perfekt, bra kontakt med företaget och efter utfört jobbet fint städat och klart. Jag är 100% nöjd kund.

Daniel P
Skrev om NIKA Inglasning AB

Helt klart nöjd med service och arbete

Christine K
Skrev om NIKA Inglasning AB

Inglasning av balkong. Fick ett mycket trevligt bemötande över telefon, då jag blev uppringd efter att ha sänt ett meddelande enligt instruktioner på företagets hemsida som jag hittade nät jag googlade. Fick ett hembesök och en presentation av tillvägagångssätt samt information om material, färg m m samt kostnad. Orderbekräftelse skrevs under. Fick sedan ytterligare ett hembesök av då mätning av balkongen gjordes. Fick installationen genomförd en månad tidigare än beräknat, vilket bara var positivt. Montören var trevlig...

Peter K
Skrev om NIKA Inglasning AB

Bra information vid beställningen och när montering sker. Montören som kom var trevlig och gjorde ett bra jobb,vi är mycket nöjda med resultatet. Samt bra återkoppling efteråt.

Svar från NIKA Inglasning AB

Stort tack för ditt omdöme! Vad roligt att ni är nöjda med hela processen och resultatet. Vi önskar er många fina stunder på balkongen! / Team Nika

Rickard A
Skrev om NIKA Inglasning AB

Inglasning av balkong Proffsigt Resultatet överträffade förväntningarna Snabbt utfört och proffsigt

Svar från NIKA Inglasning AB

Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna ett gott omdöme, det uppskattas mycket. Njut på balkongen! / Team Nika

Abram D
Skrev om NIKA Inglasning AB

Vi, köpte inglasning av balkongen, och jag vi hellt nöjda. Blev bemött på bästa tänkbara sätt. Förväntningarna blev till det bästa, bättre än jag förväntade mig. Företaget gjorde det bästa av det bästa. Företaget kan jag verkligen rekomendera. Vad kan jag säga mera, Tack för ett bra arbete. MVH Abbe och Riva

Svar från NIKA Inglasning AB

Hej Abbe och Riva, Skönt att höra att vi levde upp till era förväntningar och att ni är nöjda. Snart kommer vårsolen och vi hoppas att ni kommer njuta till fullo på balkongen! / Team Nika