Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Nordic Wellness

Nordic Wellness

Långholmsgatan 9, 117 33 Stockholm — Visa karta

Hos oss tränar kvinnor och män, tjejer och killar från 15 till 100 år. Vi hoppas och tror att ännu fler kommer att upptäcka hur roligt det är när träning blir ett sätt att träffa nya vänner, samtidigt som man förbättrar sin hälsa och kondition! Oavsett om du är van vid att träna eller ej, och oavsett vilken träningsform du väljer, så kommer vi att göra vårt allra bästa för att få dig att trivas!

Läs vad 3 kunder tycker om Nordic Wellness

• kimbo s
    kimbo s skrev om Nordic Wellness
    Väldigt trevlig och kunnig personal som man snabbt blir bekant med. Gymmet var över förväntan, inte för att det finns så mycket mer utrustning än på andra gym, utan på grund av stämningen. Då jag brukade träna på budget-gym var jag väldigt reserverad över att betala ett högre pris men det är värt det. Kunnig personal, fräscha lokaler, stort utbud av klasser och bra öppettider.
  • Helena  S
    Helena S skrev om Nordic Wellness
    Det mest personliga och avslappnade gymmet på söder! Mkt charmig personal/instruktörer, känner de flesta, konstigt vore det kanske annars då jag tränat där i 3 år. Känns som att komma "hem". Dessutom kommer du ifrån "trendtvånget" gällande träningskläder, kom i mysbrallorna vetja. Även ibland kändistätt, ex Howlin´Pelle och Anders Wendin ;)
  • Annika T
    Annika T skrev om Nordic Wellness
    Jag har verkligen hittat mitt "gym" och det är på Energiverket i Hornstull. Personalen super trevliga och det känns väldigt personligt. Man kommer som man är och tränar på deras gym eller går på ngt pass kan verkligen rekommendera coren eller pump passen.
    Känns nästan lite familjärt och man blir "tjenis" med dom flesta som tränar där.

Långholmsgatan 9, 117 33 Stockholm