Alla kategorier Konferens Uppsala Knivsta Nova Park Conference

Nova Park Conference

Gredelbyleden 138, 741 71 Knivsta — Visa karta

På bekvämt avstånd från både Stockholm och Arlanda finner du Nova Park Conference. Kombinationen av smidiga kommunikationer, trevliga lokaler och kulinariska upplevelser ger plats för alla typer av konferenser och möten samt utställningar och mindre mässor.

Vi kan stolt säga att vi var den första konferensanläggningen i Sverige att bli certifierad av SafeHotels och vi har idag uppnått den högsta nivån: SafeHotels - Premium. Detta innebär att våra rutiner och utrustning håller hög standard och att det är säkert att bo och träffas hos oss på Nova Park.

Vilka behov och önskemål ni än ställer på er konferens, kick-off eller företagsevent vet vi på Nova Park att alla möten är olika och vi strävar mot att alltid överträffa era förväntningar!

Läs vad 57 kunder tycker om Nova Park Conference

• Jasna K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Det var ett trevligt bemötande vi fick och tervlig miljö att vistas i. Konferensrummet kändes en aning "knapp" för gruppen, men lokalen i sig var det inget fel på. Läs mer
    2018-10-29 Nova Park Conference svarar Jasna K
    Hej Jasna! Vad roligt att ni tycker om våra miljöer och fick trevligt bemötande. Tack för att du säger till om utrymmet i lokalen för er. Jag noterar det hos oss och hoppas att vi kan ordna med en rymligare lokal till ert nästa besök. Allt gott och välkommen åter!
  • Carina Å skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Jättefint ställe med god mat och trevlig personal, inget var omöjligt utan dom fixade det mesta. Läs mer
    2018-10-29 Nova Park Conference svarar Carina Å
    Tack Carina för det fina betyget! Det glädjer oss att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss.
    Varmt välkomna tillbaka.
  • Martin L skrev om Nova Park Conference
    Bra mat. Fantastiskt fika. Bra service. Bra konferenslokaler och relax. Helnöjd konferens för 40 pers. Vi kommer tillbaka! Läs mer
    2018-10-03 Nova Park Conference svarar Martin L
    Tack Martin och roligt att höra att ni var nöjda. Vi ser framemot att välkomna er igen!
  • Britta L skrev om Nova Park Conference
    Konferenspaket 2 dagar. Bra, trevlig service. Fantastisk god mat och dryck. Nästa gång vi kommer på besök ska vi lägga in tid för besök i water loungen. Läs mer
    2018-09-03 Nova Park Conference svarar Britta L
    Hej Britta,
    Tack för ditt svar, kul att höra att ni hade en trevlig vistelse. Vi ser framemot att välkomna er igen och den gången även i vår Water Lounge :)
  • Emma S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade Bolagsstämma och konferens på Nova Park och allt var superbra orndat, bra service, bra mat och fina rum! :)

Supertack! Läs mer
    2018-07-04 Nova Park Conference svarar Emma S
    Hej Emma!
    Det glädjer oss att ni var nöjda med vistelsen. Vi hoppas vi får välkomna er snart igen och önskar dig en trevlig sommar :)
  • Katrin A skrev om Nova Park Conference
    Konferens. Mycket bra bemötande och service, utsökt mat. Tekniken inte optimal, myggorna "knastrade". Bra lokaler. Läs mer
    2018-06-18 Nova Park Conference svarar Katrin A
    Hej Katrine! Tack för din feedback.
    Det var tråkigt att höra att tekniken inte höll, vi ser över myggorna och knastrandet snarast.
    Varmt välkommen tillbaka!
  • Siri H skrev om Nova Park Conference
    2 dagars konferens.
    En fantastisk upplevelse. genomgående bra service på konferensen, restauranger och Water park. En särskild eloge till kocken för fantastisk mat och särskilt då vi märkte att det lagts ner mycket energi på att servera likvärdig mat till de med specialkost.
    trevlig atmosfär och kändes roligt och generöst med tillgång till fika, godis. särskilt tack för roliga detaljer som gratis handsprit, tamponger på toaletten och nallen på rummet... sådant går inte omärkt förbi utan höjer verkligen helhetsupplevelsen! Läs mer
    2018-06-18 Nova Park Conference svarar Siri H
    Hej Siri!
    Härligt att höra att ni trivdes hos oss och kul att även de små detaljerna uppmärksammas och uppskattas :)
    Varmt välkomna tillbaka från oss alla på Nova Park!
  • Inger Å skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Två dagars konferens med övernattning.
    Mat, service, bemötande allt var toppen!! Läs mer
    2018-06-12 Nova Park Conference svarar Inger Å
    Tack Inger! Roligt att höra :)
    Varmt välkomna tillbaka.
  • Irene A
    Irene A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi trivdes väldigt bra, konferenslokalen var bra, maten var jättebra. Kontakten innan var bra. Vi ger högt poäng för det mesta. Läs mer
    2018-06-07 Nova Park Conference svarar Irene A
    Hej Irene,
    Tack för poängen :) Vad roligt att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Varmt välkommen åter.
  • Nina W skrev om Nova Park Conference
    Fantastisk mat. Speciellt imponerad av de vegetariska alternativen som var smakfulla och innovativa.

Fantastisk service. Ni hjälper till innan vi kunder vet att vi behöver det. Läs mer
    2018-05-31 Nova Park Conference svarar Nina W
    Hej Nina,
    Vad glada vi blir att höra att ni är så nöjda! Tack snälla och varmt välkomna tillbaka till oss.
  • Maud P skrev om Nova Park Conference
    Vi köpte en "paket" med konferens, aktivitet, middag och övernattning.
    Jag fick otroligt snabb och bra feedback på mina frågor jag hade innan och de gjorde för att vara så flexibla som möjligt!
    Väldigt fräscht ställe, fantastisk mat, toppen bra och roligt aktivitet för att inte tala om rummen, jättefina!!
    Alla var väldigt nöjda, allt löpte på helt smärtfritt. Vi är jättenöjda med allt, tack! Läs mer
    2018-05-29 Nova Park Conference svarar Maud P
    Hej Maud,

Tack snälla, vad roligt att höra att ni var så nöjda med er vistelse hos oss! Vi hoppas vi får välkomna er tillbaka till oss snart igen.
  • Elisabeth K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket trevlig anläggning med mysig miljö och serviceinriktad personal. Läs mer
    2018-05-04 Nova Park Conference svarar Elisabeth K
    Tack Elisabeth! Roligt att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Varmt välkomna tillbaka.
  • Anita B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Fin och bra konferensanläggning och jättegod mat. Fantastiskt trevlig personal, och allt fungerade utmärkt.
    Vi har varit där I många år nu, och återkommer gärna! Läs mer
    2018-05-04 Nova Park Conference svarar Anita B
    Hej Anita,
    Vad roligt att höra att ni var nöjda och varit nöjda i så många år! Ser framemot att välkomna er tillbaka.
  • Charlotte L skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi var på en företagskonferens med avdelningen.
    Det var fantstisk fin service och fint bemötande, maten var suverän och vinet superb.
    Fikat var genreröst och väldigt gott. Läs mer
    2018-05-04 Nova Park Conference svarar Charlotte L
    Tack Charlotte. Kul att ni trivdes hos oss. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka.
    Hälsningar från all personal på Nova Park
    Nova Park Conference, Steningevik gillar detta
  • Michelle H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi var på konferens med jobbet. Det var fantastiskt strukturerat och bra ordnat. Vi hade ett jättebra schema och det fanns inga problem eller något som hade missats. Vi var jättenöjda med vistelsen hos er och kommer definitivt komma tillbaka. Stort tack! Läs mer
    2018-05-02 Nova Park Conference svarar Michelle H
    Hej Michelle,

Tack för det! Vad roligt att höra att ni hade en sån trevlig och givande vistelse hos oss.
    Önskar er varmt välkommen tillbaka från oss alla här på Nova Park
  • Henrik F skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens för 20 personer. Bra service och lokaler.. Fantastisk mat! Inget att klaga på. Läs mer
    2018-05-02 Nova Park Conference svarar Henrik F
    Hej Henrik,

Härligt att höra! Tack för det och vi önskar er varmt välkommen tillbaka snart igen.
  • Hannah A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra, lugn miljö, trivsamma lokaler, god mat och proffsiga medarbetare. Läs mer
    2018-02-19 Nova Park Conference svarar Hannah A
    Hej Hannah,
    Vad roligt att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Tack och varmt välkommen åter!
  • Susanne M skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket trevligt bemötande och god service. Läs mer
    2018-02-16 Nova Park Conference svarar Susanne M
    Hej Susanne,

Tusen tack! Vad roligt att höra. Vi hoppas ni får välkomna er snart igen.
  • Cecilia S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra bemötande. Fina lokaler och väldigt bra fika och mat. Lyhörd personal. Läs mer
    2018-02-16 Nova Park Conference svarar Cecilia S
    Hej Cecilia,
    Vad glada vi blir att höra att ni var nöjda hos oss. Tack och varmt välkomna åter!
  • Kicki N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Proffsigt bemötande rakt igenom, från sälj, reception. konferens och restaurang. väldigt bra service och maten var över all förväntan. Läs mer
    2018-02-15 Nova Park Conference svarar Kicki N
    Hej Kicki,
    Tack! Vad roligt att höra att ni var nöjda med ert besök hos oss. Vi hoppas vi får välkomna er åter snart igen.
    Bästa hälsningar från all personal på Nova Park
  • Louise F skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    I stort sett bra bemötande och bra faciliteter. God mat och trevliga lokaler. Läs mer
    2018-02-01 Nova Park Conference svarar Louise F
    Hej Louise. Tack för din feedback. Vi önskar er varmt välkomna åter till oss!
  • Bo H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    En trevlig konferens med trivsamma lokaler och fantastisk mat. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-01-29 Nova Park Conference svarar Bo H
    Hej Bo,

Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vad roligt att ni var nöjda med er vistelse. Varmt välkommen åter.
  • Eva H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Alltid god service och bemötande. Rena och fräscha lokaler Läs mer
    2018-01-29 Nova Park Conference svarar Eva H
    Hej Eva,

Tack för dina ord. Tack från alla oss på Nova Park och vi hoppas vi får välkomna dig åter snart igen.
  • Anders B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra kurslokaler och utmärkt mat.

trevlig och serviceinriktad personal. Läs mer
  • Sara H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Jättebra service och trevlig personal. Maten var jättegod och stället supermysigt. Läs mer
  • Cecilia E skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bemötandet / servicen vid våra konferenser är utmärkt! Läs mer
  • Linda H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket bra, proffsiga, har koll på alla detaljer Läs mer
  • Jamila K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    En av de bästa konferensplatserna i Stockholm! Läs mer
  • Thomas M skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi är riktigt nöjda med vår vistelse hos Nova Park. Vi kan absolut tänka oss att vara hos er igen. Läs mer
  • Emma Å
    Emma Å skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Fantastisk service både inför vår konferens, under tiden och efteråt. Vi är så nöjda med vår tid hos er. Maten va fantastiskt och Ulrika på konferensen så trevlig och hjälpsam. Alla är mycket mycket nöjda. Läs mer
  • Anders N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi var nöjda med helhetsintrycket Läs mer
  • Thomas M skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Toppenbra mat och bra bemötande. Videoprojketorerna behöver uppgraderas till mera ljusstarka varianter. Läs mer
  • Magnus B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Företaget (ca:65 personer)valde att hålla en julkonferens på Nova Park, vilket var väldigt lyckat. Välordnat, fantastisk personal, fin spaavdelning och ett väldigt välsmakande julbord. Det var så bra att vi har bokat till julen -17 Läs mer
  • Mona L skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande vid vår konferens den 11-13 januari 2017 Läs mer
  • Charlotte Z
    Charlotte Z skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket trevligt, bra service, fin miljö och fantastisk miljö. Flexibelt Läs mer
  • Ulrika H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    från början till slut var det ett fantastiskt bemötande.
    fantastisk personal som hjälpte till med allt vi bad om. Inget var ett problem.
    fina lokaler med modern teknologi och inredning. buffé borden var magiska, hungrig behövde man inte vara dessa två dagar. Mat, fika och godis överallt i huset. Läs mer
  • Alison P
    Alison P skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Conference Package, excellent service and food. Perfect for all my needs in 2017 Läs mer
  • Magdalena S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt lyckade och det var väldigt lite som krånglade. Boende och maten var också väldigt bra. Vi är nöjda efter vistelsen. Läs mer
  • Moa N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Det var bra förutom grupprummen som var oerhört dåliga. Även när färre personer var I rummet var luften dålig och de var dåligt anpassade för grupparbete.
    I övrigt var servicen bra och konferensrummen mycket trevliga men eftersom grupprummen inte gick att använda så förstörde det helhetsintrycket och försämrade kvaliteten på konferensen så kan inte ge mer än en 3a. Läs mer
  • Jessica W skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra lokaler, service och mat. Lite för dålig påfyllning av fika under fikapaus. Slut på faten. Läs mer
  • Anna N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Första kontakterna var bra. Sedan blev det lite strul med rum som inte fanns till alla och förvirring i något datum för ett genrep vi skulle ha. Till slut löste sig allt och väl på plats fungerade allt utmärkt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Calle W skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    En tvådagars konf med 50 deltagare från hela landet. Mycket gott bemötande och bra, välfungerande service. Som konferensansvarig var jag het nöjd - liksom alla deltagare. Bra och spännande mat. Läs mer
  • Marie J skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Från första kontakt i juni 2015 till avslutat konferens/julfest i december 2015 har bemötandet från Nova Park Conference personal varit absolut i toppklass! Inget var omöjligt, allt var möjligt! Trots ändringar hit och dit gällande antal bokade rum, lokaler, lunch, middag etc. så samma glada och vänliga bemötande. Högsta betyg på alla personal (ingen nämnd, ingen glömd), lokaler, mat, hotellrummen, spaanläggningen, lounger. Vi arrangörer har fått så positiv feedback på Nova Park från våra kollegor: "bästa julfesten", "vilken fantastisk mat", "spaanläggningen var helt otrolig", "så otroligt service minded personal", "vilka bekväma hotellrum", "frukosten var kanon". Ja vi kan fortsätta i evigheter med lovorden. Väljer ni detta ställe att ha en konferens/personalfest/kundevent på kan det inte gå fel! Läs mer
    2015-12-17 Nova Park Conference svarar Marie J
  • Elaine H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Utmärkt konferensanläggning med engagerad personal, trivsam atmosfär och smakrika måltider. Läs mer
  • Patricia H
    Patricia H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    I samband med en jobbkonferens ( 30 pers) Fick vi god service, fantastisk mat och ett bra möteslokal. Bygnaden till Nova Park kan behöva en uppgrade på utsidan, men insidan var toppen! Vi kommer tillbaks :) Läs mer
  • Bodil A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Som jag alltid säger när jag varit på Nova Park är att det är en fantastik fin miljö och bemötande. Läs mer
  • Lars B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Halvdant bemötande. När jag anlände svarade man på frågor men utan leende, engagemang och omhändertagande. Bra rum. Mindre bra konferensrum. Trevlig miljö. Bra mat. Konferens med övernattning. Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Lars B
    Tack för din feedback. Det är viktigt för oss alla att våra gäster känner sig omhändertagna, det var tråkigt att du inte fick den känslan den här gången. Du är varmt välkommen tillbaka.
  • Göran T skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Perfekt anläggning, finns inget ytterligare att önska av en konferensanläggning Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Göran T
    Vad roligt att ni är nöjda, varmt välkomna tillbaka.
  • Britt-marie S
    Britt-marie S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    När man kommer in genom dörrarna möts man alltid av en glad och trevlig personal i receptionen.

Allt vi bokat är på plats ...mysig stämning med ljus och pyntat för varje årstid Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Britt-marie S
    Ni är alltid lika välkomna, vad roligt att ni trivs!
  • Andreas W skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens för ca 35 personer i mitten av september.

Jättebra bemötande. Jag upplevde att personalen var väldigt flexibel och hjälpsam med ändringar i bokningen dagarna innan konferensen ägde rum.

Maten var väldigt god! Läs mer
    2015-11-06 Nova Park Conference svarar Andreas W
    Kul att du trivdes och njöt av vårt fantastiska kök. Varmt välkomna igen!

Gredelbyleden 138, 741 71 Knivsta