Nova Park Conference

Gredelbyleden 138, 741 71 Knivsta — Visa karta

På bekvämt avstånd från både Stockholm och Arlanda finner du Nova Park Conference. Kombinationen av smidiga kommunikationer, trevliga lokaler och kulinariska upplevelser ger plats för alla typer av konferenser och möten samt utställningar och mindre mässor.

Vi kan stolt säga att vi var den första konferensanläggningen i Sverige att bli certifierad av SafeHotels och vi har idag uppnått den högsta nivån: SafeHotels - Premium. Detta innebär att våra rutiner och utrustning håller hög standard och att det är säkert att bo och träffas hos oss på Nova Park.

Vilka behov och önskemål ni än ställer på er konferens, kick-off eller företagsevent vet vi på Nova Park att alla möten är olika och vi strävar mot att alltid överträffa era förväntningar!

Läs vad 86 kunder tycker om Nova Park Conference

• 2019-10-08

Linnea S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade en två dagars konferens med 55 deltagare. Otroligt proffsigt bemötande där våra kontaktpersoner från att bokningen ägde rum till att vi var på plats verkligen visade ett proffsigt bemötande där man verkligen kände att de är grymma på att just fixa så att det blir en riktigt bra konferens! Maten & fika var över förväntan även om vi hade hört att det var bra mat innan. Skulle absolut rekommendera att boka konferens på Nova Park. Läs mer
    2019-10-09 Nova Park Conference svarar Linnea S
    Tack Linnea för fin rekommendation! Hoppas på att få välkomna tillbaka er till oss snart igen.
  • 2019-10-08

Peter J skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Perfekta konferenslokaler, bra boende, utmärkt mat, fantastisk bemötande från personal. Läs mer
    2019-10-09 Nova Park Conference svarar Peter J
    Hej Peter. Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Varmt välkommen tillbaka!
  • 2019-10-07

Jenny A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade en konferens för 110 personer, som inkluderade en dag i ett rum alla tillsammans och en dag i 5 olika grupprum för olika workshops. Vi avsluade med gala middag och disco.

Lokalerna var toppen, allt var rent och fräscht och all teknik funkade och var enkel att använda. Sovrummen likaså.

Personalen var proffsiga och tillmötesgående och väldigt enkla att arbeta med från start till slut.

Maten var fantastisk pch helt över förväntningarna.

Vi hade en superbra konferens. Läs mer
    2019-10-09 Nova Park Conference svarar Jenny A
    Tack Jenny för detta fina omdöme! Vi ser framemot att få ta hand om er igen :)
  • 2019-10-02

Kerstin B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi var på en mindre konferens med övernattning och blev väl bemött både när jag bokade och under pågående konferens. Det enda som kanske var lite negativt var att konferensrummet vi fick var väldigt litet för 10 personer. Och det var tråkigt att Isbaren inte var igång.
    I övrigt var maten väldigt god och vällagad och servicen bra. Läs mer
    2019-10-04 Nova Park Conference svarar Kerstin B
    Hej Kerstin. Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Det är tråkigt att höra att lokalen var liten, jag noterar detta hos oss så vi vet inför eventuella framtida bokningar.
    Isbaren öppnar vi när man bokar en drink som serveras i baren som en upplevelse. Meddela oss nästa gång så öppnar vi den mer än gärna.
    Varmt välkommen åter!
  • 2019-10-02

Gunhild B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Från det vi kom tills det vi åkte så fick vi bra service och trevligt bemötande. Konferenslokalen var fin och ljus. Maten var god, rummen fina och sängen skön.

Spa-avdelningen mycket uppskattad. Läs mer
    2019-10-04 Nova Park Conference svarar Gunhild B
    Tack Gunhild för din fina feedback! Det glädjer oss att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss och hoppas på att ni kommer tillbaka snart igen.
  • 2019-09-11

Sannela A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Hade 2st utbildningsveckor på Nova Park i deras största Lokal Linné & 3st grupprum.
    Fina lokaler med mycket dagsljus, bra ventilation.

Fantastiskt bemötande I sann "Yes I Can" -anda.

Maten fick högsta betyg av deltagarna & servicen under lunch och middag var I toppklass.

Vi kommer tillbaka! Läs mer
    2019-09-12 Nova Park Conference svarar Sannela A
    Tack Sannela för att du tog dig tid att skriva om oss! Vi ser framemot att få välkomna och ta hand om er igen :)
  • 2019-09-11

Julia S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade en fantastisk vistelse under våra konferensdagar i augusti. Tack vare god kontakt med personal flöt allt på utan problem. Läs mer
    2019-09-11 Nova Park Conference svarar Julia S
    Tack för det, vad roligt att höra! Önskar er varmt välkomna åter.
  • 2019-08-30

Susanna L skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Superfin miljö med dämpad belysning i matsalen. Stort plus med levande ljus, duk på bordet och goda måltider. Härligt med handdukar vid toalettbesök. Trivsamma och ljusa konferensrum med full utrustning. Läs mer
    2019-09-02 Nova Park Conference svarar Susanna L
    Hej Susanna!
    Vad härligt att du gillar alla våra detaljer :) Vi hoppas vi får välkomna er tillbaka snart igen.
    Allt gott!
  • 2019-08-30

Karina T skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi köpte konferensepaket för ca 60 pers.
    Vi är alla supernöjda med personalens bemötande på ALLA plan!
    Vi berömde personalen var vi än var och var mäkta imponerade av allas bemötande. Läs mer
    2019-09-02 Nova Park Conference svarar Karina T
    Tack Karina för att du tog dig tid att skriva om oss och roligt att höra att ni var så nöjda på ALLA plan :)
    All personal här på Nova Park tackar och ser framemot att få ta hand om er igen!

Jenny W skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi är alltid nöjda med vår vistelse på Nova Park. Vi åker dit för att svetsa samman personalgruppen inledningsvis på ett läsår och blir alltid väl bemötta och serverade fantastiskt mat. Syftet med vistelsen uppnås mer än väl och dessutom har personalen möjligheten att arbeta i en underbar miljö.

Den enda kritiken jag vill lyfta fram är att vi i förväg ska ange allergier, men sen är det inte alltid personalen har koll på beställningarna ändå. I år ville en manlig servitör servera en allergiker exakt det hon är allergisk mot. Den inre kommunikationen bör kanske därför förbättras. Läs mer
    2019-08-29 Nova Park Conference svarar Jenny W
    Hej Jenny. Vi är jätte glada att ni är en återkommande grupp och alltid nöjda hos oss.
    Tackar även för feedbacken gällande allergi hanteringen. Vi tar detta vidare internt för att få fram en bättre kommunikation.
    Ser framemot att få välkomna er åter!

Patrick F skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Allt funkade perfekt och över förväntningarna. Läs mer
    2019-08-28 Nova Park Conference svarar Patrick F
    Tack Patrick! Härligt att höra att allt fungerade för er hos oss.
    Ser framemot att få välkomna er tillbaka snart igen.

Helena S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket bra mat
    Mycket bra anställda i alla delar av verksamheten. De bemöte oss alltid med ett leende och jättebra service.
    Allt var välordnat. Läs mer
    2019-08-28 Nova Park Conference svarar Helena S
    Vi tackar dig Helena med ett leende på läpparna :) Varmt välkommen tillbaka!!
  • 2019-06-17

Eva S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferensen med en övernattning med heldags konferenspaket för cirka 50 personer.

Som vanligt mycket proffsigt mottagande ochfin hjälp under hela konferensen. Ingenting verkar vara besvärligt! God mat och dryck i vanligt ordning. Möjligen att man kan få fläkt eller installerat AC i rummen :-)

Tack återigen för en lyckad konferens. Läs mer
    2019-06-25 Nova Park Conference svarar Eva S
    Hej Eva! Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vi hjälper dig mer än gärna med en fläkt till rummet vid nästa besök :)
    Trevlig sommar och välkommen åter önskar personalen på Nova Park!
  • 2019-06-03

Maria F skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Servicemindad och otroligt hjälpsam personal personal, fantastiskt god mat. Inget alls att klaga på. Så nöjd och kommer gärna tillbaka:) Läs mer
    2019-06-04 Nova Park Conference svarar Maria F
    Hej Maria. Tack för betyget :) Vi ser framemot att välkomna er till oss snart igen!
  • 2019-06-03

Annika H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens med övernattning för ca 130 personer. Fungerade över förväntan bra både före och under konferensen. Deltagarna var mycket nöjda med lokaler, mat och logirum. Läs mer
    2019-06-04 Nova Park Conference svarar Annika H
    Hej Annika. Det glädjer oss att vi levde upp till era förväntningar. Vi hoppas vi får välkomna er tillbaka snart igen!
  • 2019-05-24

Ulrika K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Från första kontakt, planering inför och till själva genomförandet av konferensen har alla anställda på Nova Park hjälpt till att göra så att deltagarna fick en bra konferens.

Alla anställda var väldigt hjälpsamma och löste ut alla våra frågor på ett mycket proffsigt sätt.

En stor eloge till köket som lyckades servera varm och mycket god mat till så många ca 170 personer.

Vi kan varmt rekommendera Nova park till andra Läs mer
    2019-05-24 Nova Park Conference svarar Ulrika K
    Hej Urika,
    Tack för det fina omdömet och kul att ni hade en trevlig vistelse hos oss.
    Varmt välkomna åter!!
    Nova Park Conference, Nova Park Conference gillar detta
  • 2019-05-24

Mona L skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Hej, vi som avdelning och enheter bokar nästan varje år in konferenser eller planeringsdagar hos Er.
    Service, bemötande, den fantastiskt goda maten och rena fina rum är mycket uppskattat! Läs mer
    2019-05-24 Nova Park Conference svarar Mona L
    Hej Mona,
    Vi tycker det är jätte roligt att ni kommer tillbaka till oss och ser framemot att se er här hos oss snart igen :)
  • 2019-05-22

Per K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens för 12 personer med övernattning. Jättebra bemötande vid bokning, samt av personal på plats. Jättegod och fin mat, med mycket bra vegan alternativ. Personalen var alltid trevlig och hjälpsam. Uppskattades också att de vid pauser tog bort disk ur vår konferenslokal. Fikat var också jättebra.

Sammantaget en mycket bra upplevelse, som hela gruppen uppskattade, och jag rekommenderar Nova Park till andra. Läs mer
    2019-05-22 Nova Park Conference svarar Per K
    Hej Per,
    Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vad roligt att höra att ni var nöjda hos oss.
    Vi önskar er varmt välkommen åter!
  • 2019-04-15

Kersti S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket trevlig plats för konferens med bästa personalen och bästa maten! Läs mer
  • 2019-04-02

Emelie F skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Super proffsigt och bra bemötande. Skönt att ha samma kontaktperson genom hela projektet. Alla förfrågningar löstes snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-03-27

Joel B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Grymt trevlig personal och väldigt god mat. Läs mer
  • 2019-03-27

Linda T skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi har haft en två dagars konferens på Nova Park och allt har fungerat otroligt bra. Fantastisk service och mycket god mat.
    Vi har fått bra service från att vi kontaktade Nova Park första gången genom planering till själva konferensen. Är mycket tacksam för mottagandet av oss och även vår eventbyrå. Skulle kunna summera det med att "alla problem och utmaningar ses som möjligheter". Stort tack Nova Park, vi kommer gärna igen! Läs mer
  • 2019-03-03

Gunilla E skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Allt flöt på som planerat
    Perfekt konferenslokal (Linné)
    Mycket hjälpsam och trevlig personal
    Mycket god mat och fika
    Med hjälp av Nova Park fick vi ett toppenbra möte! Läs mer
    2019-03-05 Nova Park Conference svarar Gunilla E
    Hej Gunilla.
    Tack, härligt att höra att ni var nöjda hos oss. Vi ser framemot att välkomna er tillbaka till Nova Park!
  • 2019-01-31

Tanja P skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi är mer än nöjda med vårt besök på Nova Park, de har hög service, god mat och mysiga rum. Vi kommer absolut att boka vår konferens hos de igen! Läs mer
  • 2019-01-31

Lotta A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade en 2-dagars konferens i januari.
    Trevligt ställe med bra faciliteter. Mycket bra mottagande och hjälp under dagarna från personalen.
    God mat, dock var portionerna stora särskillt på middagen, känns lite tråkigt att behöva lämna bra mat för att man inte orkar äta upp tyckte flertalet vid mitt bord.
    Vi gör alltid en enkät för att värdera våra konferenser och det framkom bara positiva kommentarer om Nova Park. Läs mer
  • 2018-12-10

Kattis N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens 29-30/11 på Nova Park för våra kunder, 64 personer.
    Bra service, god mat, stora och ljusa konferenslokaler, bra teknik. Allt fungerade mycket bra. Läs mer
  • 2018-12-07

Per M skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens i 2 dgr för ca 200 personer.

Toppen fina lokaler, grymmaste käket, härliga rum och super service minded personal. Betyg 6 av 5. Helt klart!!!

Världsklass. Läs mer
  • 2018-11-21

Therese L skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Köpte ett konferenspaket med lunch, 3-rätter middag, dryckespaket, gastro quiz, tillgång till waster loung, konferensrum samt övernattning. Fick även hjälp med bokning av taxi till och från Arlanda.
    Från första till sista ord har all kontakt varit utmärkt. Snabbt, professionellt, gästorienterat och vänligt rakt igenom. Utöver detta erbjuds fantastisk mat både till lunch och middag.
    Våra förväntningar var inte så höga då vi tidigare mött medelmåttiga konferensanläggningar med mindre upplyftande bemötanden. Nova Park slog alla förväntningar med råge och vi var så positivt överraskade och nöjda.
    Feedbacken från teamet under mötet var enbart positiv och efteråt har alla sagt att de hade velat stanna längre eller helt enkelt bara åka tillbaka. Jag tror att det säger allt. Läs mer
    2018-11-22 Nova Park Conference svarar Therese L
    Hej Therese,
    Vad roligt att läsa dina fina ord, tusen tack! Det glädjer oss alla att höra att hela teamet var nöjda hos oss :)
    Ser framemot att få välkomna er tillbaka till oss snart igen.
    Allt gott så länge!
  • 2018-11-20

Agneta K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra service och fina mysiga lokaler, GOD mat och underbart SPA Läs mer
    2018-11-22 Nova Park Conference svarar Agneta K
    Hej Agneta,
    Tack för betyget :) Varmt välkomna tillbaka till oss på Nova Park!
  • 2018-10-29

Jasna K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Det var ett trevligt bemötande vi fick och tervlig miljö att vistas i. Konferensrummet kändes en aning "knapp" för gruppen, men lokalen i sig var det inget fel på. Läs mer
    2018-10-29 Nova Park Conference svarar Jasna K
    Hej Jasna! Vad roligt att ni tycker om våra miljöer och fick trevligt bemötande. Tack för att du säger till om utrymmet i lokalen för er. Jag noterar det hos oss och hoppas att vi kan ordna med en rymligare lokal till ert nästa besök. Allt gott och välkommen åter!
  • 2018-10-25

Carina Å skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Jättefint ställe med god mat och trevlig personal, inget var omöjligt utan dom fixade det mesta. Läs mer
    2018-10-29 Nova Park Conference svarar Carina Å
    Tack Carina för det fina betyget! Det glädjer oss att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss.
    Varmt välkomna tillbaka.
  • 2018-10-03

Martin L skrev om Nova Park Conference
    Bra mat. Fantastiskt fika. Bra service. Bra konferenslokaler och relax. Helnöjd konferens för 40 pers. Vi kommer tillbaka! Läs mer
    2018-10-03 Nova Park Conference svarar Martin L
    Tack Martin och roligt att höra att ni var nöjda. Vi ser framemot att välkomna er igen!
  • 2018-09-03

Britta L skrev om Nova Park Conference
    Konferenspaket 2 dagar. Bra, trevlig service. Fantastisk god mat och dryck. Nästa gång vi kommer på besök ska vi lägga in tid för besök i water loungen. Läs mer
    2018-09-03 Nova Park Conference svarar Britta L
    Hej Britta,
    Tack för ditt svar, kul att höra att ni hade en trevlig vistelse. Vi ser framemot att välkomna er igen och den gången även i vår Water Lounge :)
  • 2018-07-02

Emma S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade Bolagsstämma och konferens på Nova Park och allt var superbra orndat, bra service, bra mat och fina rum! :)

Supertack! Läs mer
    2018-07-04 Nova Park Conference svarar Emma S
    Hej Emma!
    Det glädjer oss att ni var nöjda med vistelsen. Vi hoppas vi får välkomna er snart igen och önskar dig en trevlig sommar :)
  • 2018-06-18

Katrin A skrev om Nova Park Conference
    Konferens. Mycket bra bemötande och service, utsökt mat. Tekniken inte optimal, myggorna "knastrade". Bra lokaler. Läs mer
    2018-06-18 Nova Park Conference svarar Katrin A
    Hej Katrine! Tack för din feedback.
    Det var tråkigt att höra att tekniken inte höll, vi ser över myggorna och knastrandet snarast.
    Varmt välkommen tillbaka!
  • 2018-06-18

Siri H skrev om Nova Park Conference
    2 dagars konferens.
    En fantastisk upplevelse. genomgående bra service på konferensen, restauranger och Water park. En särskild eloge till kocken för fantastisk mat och särskilt då vi märkte att det lagts ner mycket energi på att servera likvärdig mat till de med specialkost.
    trevlig atmosfär och kändes roligt och generöst med tillgång till fika, godis. särskilt tack för roliga detaljer som gratis handsprit, tamponger på toaletten och nallen på rummet... sådant går inte omärkt förbi utan höjer verkligen helhetsupplevelsen! Läs mer
    2018-06-18 Nova Park Conference svarar Siri H
    Hej Siri!
    Härligt att höra att ni trivdes hos oss och kul att även de små detaljerna uppmärksammas och uppskattas :)
    Varmt välkomna tillbaka från oss alla på Nova Park!
  • 2018-06-11

Inger Å skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Två dagars konferens med övernattning.
    Mat, service, bemötande allt var toppen!! Läs mer
    2018-06-12 Nova Park Conference svarar Inger Å
    Tack Inger! Roligt att höra :)
    Varmt välkomna tillbaka.
  • Irene A

2018-06-06

Irene A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi trivdes väldigt bra, konferenslokalen var bra, maten var jättebra. Kontakten innan var bra. Vi ger högt poäng för det mesta. Läs mer
    2018-06-07 Nova Park Conference svarar Irene A
    Hej Irene,
    Tack för poängen :) Vad roligt att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Varmt välkommen åter.
  • 2018-05-30

Nina W skrev om Nova Park Conference
    Fantastisk mat. Speciellt imponerad av de vegetariska alternativen som var smakfulla och innovativa.

Fantastisk service. Ni hjälper till innan vi kunder vet att vi behöver det. Läs mer
    2018-05-31 Nova Park Conference svarar Nina W
    Hej Nina,
    Vad glada vi blir att höra att ni är så nöjda! Tack snälla och varmt välkomna tillbaka till oss.
  • 2018-05-28

Maud P skrev om Nova Park Conference
    Vi köpte en "paket" med konferens, aktivitet, middag och övernattning.
    Jag fick otroligt snabb och bra feedback på mina frågor jag hade innan och de gjorde för att vara så flexibla som möjligt!
    Väldigt fräscht ställe, fantastisk mat, toppen bra och roligt aktivitet för att inte tala om rummen, jättefina!!
    Alla var väldigt nöjda, allt löpte på helt smärtfritt. Vi är jättenöjda med allt, tack! Läs mer
    2018-05-29 Nova Park Conference svarar Maud P
    Hej Maud,

Tack snälla, vad roligt att höra att ni var så nöjda med er vistelse hos oss! Vi hoppas vi får välkomna er tillbaka till oss snart igen.

Elisabeth K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket trevlig anläggning med mysig miljö och serviceinriktad personal. Läs mer
    2018-05-04 Nova Park Conference svarar Elisabeth K
    Tack Elisabeth! Roligt att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Varmt välkomna tillbaka.

Anita B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Fin och bra konferensanläggning och jättegod mat. Fantastiskt trevlig personal, och allt fungerade utmärkt.
    Vi har varit där I många år nu, och återkommer gärna! Läs mer
    2018-05-04 Nova Park Conference svarar Anita B
    Hej Anita,
    Vad roligt att höra att ni var nöjda och varit nöjda i så många år! Ser framemot att välkomna er tillbaka.

Charlotte L skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi var på en företagskonferens med avdelningen.
    Det var fantstisk fin service och fint bemötande, maten var suverän och vinet superb.
    Fikat var genreröst och väldigt gott. Läs mer
    2018-05-04 Nova Park Conference svarar Charlotte L
    Tack Charlotte. Kul att ni trivdes hos oss. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka.
    Hälsningar från all personal på Nova Park
    Nova Park Conference, Steningevik gillar detta
  • 2018-05-02

Michelle H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi var på konferens med jobbet. Det var fantastiskt strukturerat och bra ordnat. Vi hade ett jättebra schema och det fanns inga problem eller något som hade missats. Vi var jättenöjda med vistelsen hos er och kommer definitivt komma tillbaka. Stort tack! Läs mer
    2018-05-02 Nova Park Conference svarar Michelle H
    Hej Michelle,

Tack för det! Vad roligt att höra att ni hade en sån trevlig och givande vistelse hos oss.
    Önskar er varmt välkommen tillbaka från oss alla här på Nova Park
  • 2018-05-02

Henrik F skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens för 20 personer. Bra service och lokaler.. Fantastisk mat! Inget att klaga på. Läs mer
    2018-05-02 Nova Park Conference svarar Henrik F
    Hej Henrik,

Härligt att höra! Tack för det och vi önskar er varmt välkommen tillbaka snart igen.
  • 2018-02-16

Hannah A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra, lugn miljö, trivsamma lokaler, god mat och proffsiga medarbetare. Läs mer
    2018-02-19 Nova Park Conference svarar Hannah A
    Hej Hannah,
    Vad roligt att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Tack och varmt välkommen åter!
  • 2018-02-15

Susanne M skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket trevligt bemötande och god service. Läs mer
    2018-02-16 Nova Park Conference svarar Susanne M
    Hej Susanne,

Tusen tack! Vad roligt att höra. Vi hoppas ni får välkomna er snart igen.
  • 2018-02-15

Cecilia S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra bemötande. Fina lokaler och väldigt bra fika och mat. Lyhörd personal. Läs mer
    2018-02-16 Nova Park Conference svarar Cecilia S
    Hej Cecilia,
    Vad glada vi blir att höra att ni var nöjda hos oss. Tack och varmt välkomna åter!
  • 2018-02-14

Kicki N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Proffsigt bemötande rakt igenom, från sälj, reception. konferens och restaurang. väldigt bra service och maten var över all förväntan. Läs mer
    2018-02-15 Nova Park Conference svarar Kicki N
    Hej Kicki,
    Tack! Vad roligt att höra att ni var nöjda med ert besök hos oss. Vi hoppas vi får välkomna er åter snart igen.
    Bästa hälsningar från all personal på Nova Park
  • 2018-01-31

Louise F skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    I stort sett bra bemötande och bra faciliteter. God mat och trevliga lokaler. Läs mer
    2018-02-01 Nova Park Conference svarar Louise F
    Hej Louise. Tack för din feedback. Vi önskar er varmt välkomna åter till oss!
Konferens
Hotell