Nova Park Conference

Gredelbyleden 138, 741 71 Knivsta — Visa karta

På bekvämt avstånd från både Stockholm och Arlanda finner du Nova Park Conference. Kombinationen av smidiga kommunikationer, trevliga lokaler och kulinariska upplevelser ger plats för alla typer av konferenser och möten samt utställningar och mindre mässor.

Vi kan stolt säga att vi var den första konferensanläggningen i Sverige att bli certifierad av SafeHotels och vi har idag uppnått den högsta nivån: SafeHotels - Premium. Detta innebär att våra rutiner och utrustning håller hög standard och att det är säkert att bo och träffas hos oss på Nova Park.

Vilka behov och önskemål ni än ställer på er konferens, kick-off eller företagsevent vet vi på Nova Park att alla möten är olika och vi strävar mot att alltid överträffa era förväntningar!

Läs vad 99 kunder tycker om Nova Park Conference

• 2019-11-20

Christer H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferensen är vi helnöjda med framförallt med ett väldigt bra bemötande och god service samt oerhört goda måltider. Läs mer
  • 2019-11-15

Bra service
    Mycket bra lokaler Läs mer
  • 2019-11-15

Helen J skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi fick ett trevligt välkomnande och en bra dag med bra service och got mat Läs mer
  • 2019-11-14

Katrin A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens
    Trevligt bemötande och bra service
    Mycket god mat
    Trevliga sällskapsytor
    Rummen fina men lite små
    Bra mötesrum
    Bra med närhet till Arlanda Läs mer
  • 2019-11-14

Torsten P skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferensupplägg med guldkant!
    Fantastisk service och matupplevelse.
    Hög trivselfaktor, precis som utlovats.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-07

Jenny G skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferenspaket som inkluderade mat samt yoga. Professionellt bemötande från första kontakt till utcheckning.

Mat av högsta kvalité och trevlig personal med hög servicekänsla.

Mycket fina hotellrum, mötesrum och en fantastisk spa-avdelning i underbar miljö. Läs mer
  • Vesna N

2019-11-04

Vesna N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Hade 2 dagars konferens med medarbetare. Grym service och supertrevlig personal. Maten va ok, vinet va gott. Trevligt och trivsamt ställe. Läs mer
  • 2019-10-31

Kenneth N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Jag köpte ett konferenspaket med för vissa medverkande två dagars övernattning. Trevlig personal, bra lokal, duktig service men lite problem med uppkoppling mot kanonen dag 1.
    Trevliga rum o utmärkt mat, kommer boka här igen vid senare tillfälle. Läs mer
    2019-11-04 Nova Park Conference svarar Kenneth N
    Tack Kenneth för att din feedback. Vi beklagar strulet med kanonen!
    Vi ser framemot att få välkomna er tillbaka!
  • 2019-10-30

Helena S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade konferens med vårt team. Personalen var trevlig och tillmötesgående, rummen fina och maten fick toppbetyg av alla deltagare. Även spa-delen var väldigt uppskattad. Läs mer
    2019-11-04 Nova Park Conference svarar Helena S
    Hej Helena. Tack för det fina toppbetyget! Varmt välkommen åter.
  • 2019-10-28

Madeleine H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra bemötande, god mat, hembakt fikabröd & stor fikabuffé. Fint bemötande och flexibla med tider. Kort sagt, de infriade mina förväntningar. Kan rekommenderas! Läs mer
    2019-10-29 Nova Park Conference svarar Madeleine H
    Tack Madeleine för att du tog tid att skriva om oss och tack för det fina omdömet!
  • 2019-10-28

Agneta N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens i 2 dagar allt funkar perfekt!! Läs mer
    2019-10-29 Nova Park Conference svarar Agneta N
    Tack Agneta för den perfekta feedbacken!
  • 2019-10-23

Krister W skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Hade konferens på Nova Park, och precis var vi väldigt nöjda med helheten. Utmärkt bemötande från all personal, både innan och under vår konferens. Och vi kommer att komma tillbaka.

Som sammanfattning är jag väldigt nöjd Läs mer
    2019-10-23 Nova Park Conference svarar Krister W
    Tack Krister för den fina sammanfattningen! Härligt att ni kommer tillbaka till oss :)
  • 2019-10-18

Elin D skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade utbildning för våra kunder på Nova Park som många gånger tidigare och som alltid blir vi vänligt bemötta med fantastisk mat och dryck. Läs mer
    2019-10-21 Nova Park Conference svarar Elin D
    Tack Elin för fin feedback! Vi ser framemot att få välkomna er snart igen :)
  • 2019-10-08

Linnea S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade en två dagars konferens med 55 deltagare. Otroligt proffsigt bemötande där våra kontaktpersoner från att bokningen ägde rum till att vi var på plats verkligen visade ett proffsigt bemötande där man verkligen kände att de är grymma på att just fixa så att det blir en riktigt bra konferens! Maten & fika var över förväntan även om vi hade hört att det var bra mat innan. Skulle absolut rekommendera att boka konferens på Nova Park. Läs mer
    2019-10-09 Nova Park Conference svarar Linnea S
    Tack Linnea för fin rekommendation! Hoppas på att få välkomna tillbaka er till oss snart igen.
  • 2019-10-08

Peter J skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Perfekta konferenslokaler, bra boende, utmärkt mat, fantastisk bemötande från personal. Läs mer
    2019-10-09 Nova Park Conference svarar Peter J
    Hej Peter. Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Varmt välkommen tillbaka!
  • 2019-10-07

Jenny A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade en konferens för 110 personer, som inkluderade en dag i ett rum alla tillsammans och en dag i 5 olika grupprum för olika workshops. Vi avsluade med gala middag och disco.

Lokalerna var toppen, allt var rent och fräscht och all teknik funkade och var enkel att använda. Sovrummen likaså.

Personalen var proffsiga och tillmötesgående och väldigt enkla att arbeta med från start till slut.

Maten var fantastisk pch helt över förväntningarna.

Vi hade en superbra konferens. Läs mer
    2019-10-09 Nova Park Conference svarar Jenny A
    Tack Jenny för detta fina omdöme! Vi ser framemot att få ta hand om er igen :)
  • 2019-10-02

Kerstin B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi var på en mindre konferens med övernattning och blev väl bemött både när jag bokade och under pågående konferens. Det enda som kanske var lite negativt var att konferensrummet vi fick var väldigt litet för 10 personer. Och det var tråkigt att Isbaren inte var igång.
    I övrigt var maten väldigt god och vällagad och servicen bra. Läs mer
    2019-10-04 Nova Park Conference svarar Kerstin B
    Hej Kerstin. Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Det är tråkigt att höra att lokalen var liten, jag noterar detta hos oss så vi vet inför eventuella framtida bokningar.
    Isbaren öppnar vi när man bokar en drink som serveras i baren som en upplevelse. Meddela oss nästa gång så öppnar vi den mer än gärna.
    Varmt välkommen åter!
  • 2019-10-02

Gunhild B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Från det vi kom tills det vi åkte så fick vi bra service och trevligt bemötande. Konferenslokalen var fin och ljus. Maten var god, rummen fina och sängen skön.

Spa-avdelningen mycket uppskattad. Läs mer
    2019-10-04 Nova Park Conference svarar Gunhild B
    Tack Gunhild för din fina feedback! Det glädjer oss att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss och hoppas på att ni kommer tillbaka snart igen.
  • 2019-09-11

Sannela A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Hade 2st utbildningsveckor på Nova Park i deras största Lokal Linné & 3st grupprum.
    Fina lokaler med mycket dagsljus, bra ventilation.

Fantastiskt bemötande I sann "Yes I Can" -anda.

Maten fick högsta betyg av deltagarna & servicen under lunch och middag var I toppklass.

Vi kommer tillbaka! Läs mer
    2019-09-12 Nova Park Conference svarar Sannela A
    Tack Sannela för att du tog dig tid att skriva om oss! Vi ser framemot att få välkomna och ta hand om er igen :)
  • 2019-09-11

Julia S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade en fantastisk vistelse under våra konferensdagar i augusti. Tack vare god kontakt med personal flöt allt på utan problem. Läs mer
    2019-09-11 Nova Park Conference svarar Julia S
    Tack för det, vad roligt att höra! Önskar er varmt välkomna åter.
  • 2019-08-30

Susanna L skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Superfin miljö med dämpad belysning i matsalen. Stort plus med levande ljus, duk på bordet och goda måltider. Härligt med handdukar vid toalettbesök. Trivsamma och ljusa konferensrum med full utrustning. Läs mer
    2019-09-02 Nova Park Conference svarar Susanna L
    Hej Susanna!
    Vad härligt att du gillar alla våra detaljer :) Vi hoppas vi får välkomna er tillbaka snart igen.
    Allt gott!
  • 2019-08-30

Karina T skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi köpte konferensepaket för ca 60 pers.
    Vi är alla supernöjda med personalens bemötande på ALLA plan!
    Vi berömde personalen var vi än var och var mäkta imponerade av allas bemötande. Läs mer
    2019-09-02 Nova Park Conference svarar Karina T
    Tack Karina för att du tog dig tid att skriva om oss och roligt att höra att ni var så nöjda på ALLA plan :)
    All personal här på Nova Park tackar och ser framemot att få ta hand om er igen!

Jenny W skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi är alltid nöjda med vår vistelse på Nova Park. Vi åker dit för att svetsa samman personalgruppen inledningsvis på ett läsår och blir alltid väl bemötta och serverade fantastiskt mat. Syftet med vistelsen uppnås mer än väl och dessutom har personalen möjligheten att arbeta i en underbar miljö.

Den enda kritiken jag vill lyfta fram är att vi i förväg ska ange allergier, men sen är det inte alltid personalen har koll på beställningarna ändå. I år ville en manlig servitör servera en allergiker exakt det hon är allergisk mot. Den inre kommunikationen bör kanske därför förbättras. Läs mer
    2019-08-29 Nova Park Conference svarar Jenny W
    Hej Jenny. Vi är jätte glada att ni är en återkommande grupp och alltid nöjda hos oss.
    Tackar även för feedbacken gällande allergi hanteringen. Vi tar detta vidare internt för att få fram en bättre kommunikation.
    Ser framemot att få välkomna er åter!

Patrick F skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Allt funkade perfekt och över förväntningarna. Läs mer
    2019-08-28 Nova Park Conference svarar Patrick F
    Tack Patrick! Härligt att höra att allt fungerade för er hos oss.
    Ser framemot att få välkomna er tillbaka snart igen.

Helena S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket bra mat
    Mycket bra anställda i alla delar av verksamheten. De bemöte oss alltid med ett leende och jättebra service.
    Allt var välordnat. Läs mer
    2019-08-28 Nova Park Conference svarar Helena S
    Vi tackar dig Helena med ett leende på läpparna :) Varmt välkommen tillbaka!!
  • 2019-06-17

Eva S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferensen med en övernattning med heldags konferenspaket för cirka 50 personer.

Som vanligt mycket proffsigt mottagande ochfin hjälp under hela konferensen. Ingenting verkar vara besvärligt! God mat och dryck i vanligt ordning. Möjligen att man kan få fläkt eller installerat AC i rummen :-)

Tack återigen för en lyckad konferens. Läs mer
    2019-06-25 Nova Park Conference svarar Eva S
    Hej Eva! Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vi hjälper dig mer än gärna med en fläkt till rummet vid nästa besök :)
    Trevlig sommar och välkommen åter önskar personalen på Nova Park!
  • 2019-06-03

Maria F skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Servicemindad och otroligt hjälpsam personal personal, fantastiskt god mat. Inget alls att klaga på. Så nöjd och kommer gärna tillbaka:) Läs mer
    2019-06-04 Nova Park Conference svarar Maria F
    Hej Maria. Tack för betyget :) Vi ser framemot att välkomna er till oss snart igen!
  • 2019-06-03

Annika H skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens med övernattning för ca 130 personer. Fungerade över förväntan bra både före och under konferensen. Deltagarna var mycket nöjda med lokaler, mat och logirum. Läs mer
    2019-06-04 Nova Park Conference svarar Annika H
    Hej Annika. Det glädjer oss att vi levde upp till era förväntningar. Vi hoppas vi får välkomna er tillbaka snart igen!
  • 2019-05-24

Ulrika K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Från första kontakt, planering inför och till själva genomförandet av konferensen har alla anställda på Nova Park hjälpt till att göra så att deltagarna fick en bra konferens.

Alla anställda var väldigt hjälpsamma och löste ut alla våra frågor på ett mycket proffsigt sätt.

En stor eloge till köket som lyckades servera varm och mycket god mat till så många ca 170 personer.

Vi kan varmt rekommendera Nova park till andra Läs mer
    2019-05-24 Nova Park Conference svarar Ulrika K
    Hej Urika,
    Tack för det fina omdömet och kul att ni hade en trevlig vistelse hos oss.
    Varmt välkomna åter!!
    Nova Park Conference, Nova Park Conference gillar detta
  • 2019-05-24

Mona L skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Hej, vi som avdelning och enheter bokar nästan varje år in konferenser eller planeringsdagar hos Er.
    Service, bemötande, den fantastiskt goda maten och rena fina rum är mycket uppskattat! Läs mer
    2019-05-24 Nova Park Conference svarar Mona L
    Hej Mona,
    Vi tycker det är jätte roligt att ni kommer tillbaka till oss och ser framemot att se er här hos oss snart igen :)
  • 2019-05-22

Per K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens för 12 personer med övernattning. Jättebra bemötande vid bokning, samt av personal på plats. Jättegod och fin mat, med mycket bra vegan alternativ. Personalen var alltid trevlig och hjälpsam. Uppskattades också att de vid pauser tog bort disk ur vår konferenslokal. Fikat var också jättebra.

Sammantaget en mycket bra upplevelse, som hela gruppen uppskattade, och jag rekommenderar Nova Park till andra. Läs mer
    2019-05-22 Nova Park Conference svarar Per K
    Hej Per,
    Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vad roligt att höra att ni var nöjda hos oss.
    Vi önskar er varmt välkommen åter!
  • 2019-04-15

Kersti S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Mycket trevlig plats för konferens med bästa personalen och bästa maten! Läs mer
  • 2019-04-02

Emelie F skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Super proffsigt och bra bemötande. Skönt att ha samma kontaktperson genom hela projektet. Alla förfrågningar löstes snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-03-27

Joel B skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Grymt trevlig personal och väldigt god mat. Läs mer
  • 2019-03-27

Linda T skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi har haft en två dagars konferens på Nova Park och allt har fungerat otroligt bra. Fantastisk service och mycket god mat.
    Vi har fått bra service från att vi kontaktade Nova Park första gången genom planering till själva konferensen. Är mycket tacksam för mottagandet av oss och även vår eventbyrå. Skulle kunna summera det med att "alla problem och utmaningar ses som möjligheter". Stort tack Nova Park, vi kommer gärna igen! Läs mer
  • 2019-03-03

Gunilla E skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Allt flöt på som planerat
    Perfekt konferenslokal (Linné)
    Mycket hjälpsam och trevlig personal
    Mycket god mat och fika
    Med hjälp av Nova Park fick vi ett toppenbra möte! Läs mer
    2019-03-05 Nova Park Conference svarar Gunilla E
    Hej Gunilla.
    Tack, härligt att höra att ni var nöjda hos oss. Vi ser framemot att välkomna er tillbaka till Nova Park!
  • 2019-01-31

Tanja P skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi är mer än nöjda med vårt besök på Nova Park, de har hög service, god mat och mysiga rum. Vi kommer absolut att boka vår konferens hos de igen! Läs mer
  • 2019-01-31

Lotta A skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade en 2-dagars konferens i januari.
    Trevligt ställe med bra faciliteter. Mycket bra mottagande och hjälp under dagarna från personalen.
    God mat, dock var portionerna stora särskillt på middagen, känns lite tråkigt att behöva lämna bra mat för att man inte orkar äta upp tyckte flertalet vid mitt bord.
    Vi gör alltid en enkät för att värdera våra konferenser och det framkom bara positiva kommentarer om Nova Park. Läs mer
  • 2018-12-10

Kattis N skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens 29-30/11 på Nova Park för våra kunder, 64 personer.
    Bra service, god mat, stora och ljusa konferenslokaler, bra teknik. Allt fungerade mycket bra. Läs mer
  • 2018-12-07

Per M skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Konferens i 2 dgr för ca 200 personer.

Toppen fina lokaler, grymmaste käket, härliga rum och super service minded personal. Betyg 6 av 5. Helt klart!!!

Världsklass. Läs mer
  • 2018-11-21

Therese L skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Köpte ett konferenspaket med lunch, 3-rätter middag, dryckespaket, gastro quiz, tillgång till waster loung, konferensrum samt övernattning. Fick även hjälp med bokning av taxi till och från Arlanda.
    Från första till sista ord har all kontakt varit utmärkt. Snabbt, professionellt, gästorienterat och vänligt rakt igenom. Utöver detta erbjuds fantastisk mat både till lunch och middag.
    Våra förväntningar var inte så höga då vi tidigare mött medelmåttiga konferensanläggningar med mindre upplyftande bemötanden. Nova Park slog alla förväntningar med råge och vi var så positivt överraskade och nöjda.
    Feedbacken från teamet under mötet var enbart positiv och efteråt har alla sagt att de hade velat stanna längre eller helt enkelt bara åka tillbaka. Jag tror att det säger allt. Läs mer
    2018-11-22 Nova Park Conference svarar Therese L
    Hej Therese,
    Vad roligt att läsa dina fina ord, tusen tack! Det glädjer oss alla att höra att hela teamet var nöjda hos oss :)
    Ser framemot att få välkomna er tillbaka till oss snart igen.
    Allt gott så länge!
  • 2018-11-20

Agneta K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Bra service och fina mysiga lokaler, GOD mat och underbart SPA Läs mer
    2018-11-22 Nova Park Conference svarar Agneta K
    Hej Agneta,
    Tack för betyget :) Varmt välkomna tillbaka till oss på Nova Park!
  • 2018-10-29

Jasna K skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Det var ett trevligt bemötande vi fick och tervlig miljö att vistas i. Konferensrummet kändes en aning "knapp" för gruppen, men lokalen i sig var det inget fel på. Läs mer
    2018-10-29 Nova Park Conference svarar Jasna K
    Hej Jasna! Vad roligt att ni tycker om våra miljöer och fick trevligt bemötande. Tack för att du säger till om utrymmet i lokalen för er. Jag noterar det hos oss och hoppas att vi kan ordna med en rymligare lokal till ert nästa besök. Allt gott och välkommen åter!
  • 2018-10-25

Carina Å skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Jättefint ställe med god mat och trevlig personal, inget var omöjligt utan dom fixade det mesta. Läs mer
    2018-10-29 Nova Park Conference svarar Carina Å
    Tack Carina för det fina betyget! Det glädjer oss att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss.
    Varmt välkomna tillbaka.
  • 2018-10-03

Martin L skrev om Nova Park Conference
    Bra mat. Fantastiskt fika. Bra service. Bra konferenslokaler och relax. Helnöjd konferens för 40 pers. Vi kommer tillbaka! Läs mer
    2018-10-03 Nova Park Conference svarar Martin L
    Tack Martin och roligt att höra att ni var nöjda. Vi ser framemot att välkomna er igen!
  • 2018-09-03

Britta L skrev om Nova Park Conference
    Konferenspaket 2 dagar. Bra, trevlig service. Fantastisk god mat och dryck. Nästa gång vi kommer på besök ska vi lägga in tid för besök i water loungen. Läs mer
    2018-09-03 Nova Park Conference svarar Britta L
    Hej Britta,
    Tack för ditt svar, kul att höra att ni hade en trevlig vistelse. Vi ser framemot att välkomna er igen och den gången även i vår Water Lounge :)
  • 2018-07-02

Emma S skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Vi hade Bolagsstämma och konferens på Nova Park och allt var superbra orndat, bra service, bra mat och fina rum! :)

Supertack! Läs mer
    2018-07-04 Nova Park Conference svarar Emma S
    Hej Emma!
    Det glädjer oss att ni var nöjda med vistelsen. Vi hoppas vi får välkomna er snart igen och önskar dig en trevlig sommar :)
  • 2018-06-18

Katrin A skrev om Nova Park Conference
    Konferens. Mycket bra bemötande och service, utsökt mat. Tekniken inte optimal, myggorna "knastrade". Bra lokaler. Läs mer
    2018-06-18 Nova Park Conference svarar Katrin A
    Hej Katrine! Tack för din feedback.
    Det var tråkigt att höra att tekniken inte höll, vi ser över myggorna och knastrandet snarast.
    Varmt välkommen tillbaka!
  • 2018-06-18

Siri H skrev om Nova Park Conference
    2 dagars konferens.
    En fantastisk upplevelse. genomgående bra service på konferensen, restauranger och Water park. En särskild eloge till kocken för fantastisk mat och särskilt då vi märkte att det lagts ner mycket energi på att servera likvärdig mat till de med specialkost.
    trevlig atmosfär och kändes roligt och generöst med tillgång till fika, godis. särskilt tack för roliga detaljer som gratis handsprit, tamponger på toaletten och nallen på rummet... sådant går inte omärkt förbi utan höjer verkligen helhetsupplevelsen! Läs mer
    2018-06-18 Nova Park Conference svarar Siri H
    Hej Siri!
    Härligt att höra att ni trivdes hos oss och kul att även de små detaljerna uppmärksammas och uppskattas :)
    Varmt välkomna tillbaka från oss alla på Nova Park!
  • 2018-06-11

Inger Å skrev om Konferens en del av Nova Park Conference
    Två dagars konferens med övernattning.
    Mat, service, bemötande allt var toppen!! Läs mer
    2018-06-12 Nova Park Conference svarar Inger Å
    Tack Inger! Roligt att höra :)
    Varmt välkomna tillbaka.
Konferens