Nova VVS & Rörservice AB

Nova VVS & Rörservice AB

Ligue 076-163 04 44 nova-vvs.se

About company

På Nova VVS & Rörservice AB utför vi alla jobb som har med vatten, värme och sanitet att göra. Vi är ett auktoriserat företag med Säker Vatten och alla nödvändiga certifikat. Vi hjälper privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar med allt från mindre servicejobb till större installationer. Säkra installationer och nöjd...

13 omdömen om Nova VVS & Rörservice AB

Marcus N
Escreveu sobre Nova VVS & Rörservice AB

Kom i kontakt med Nova VVS och Rörservice när jag behövde hjälp med installation av diskmaskin för två-tre år sedan och det var ett otacksamt jobb då tidigare snickare hade gett Milad från Nova VVS mindre bra förutsättningar men han löste uppgiften med bravur, sen dess har dom fått hjälpa mig med både renovering av kök och badrum och med fantastiskt resultat. Kan varmt rekommendera Nova VVS till allt som har med kök och badrum att göra!

Spolvision AB
4.8/5 i betyg av 95 omdömen 4.8 av 95 omdömen
BadgeTwoYears

Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.

Ola G

Mycket bra, proffsig samt snabb service Kommunicerade mycket bra Rekommenderas

Svar från Nova VVS & Rörservice AB

Tack för raderna Ola och kul att ni vart nöjda med utfört arbete. 🙏🏽

Thomas L
Escreveu sobre Nova VVS & Rörservice AB

Över förväntan !! Över förväntan!! Över förväntan !!

Svar från Nova VVS & Rörservice AB

Superkul kul att du vart nöjd med utfört arbete Thomas ! Tack för omdömet !

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 185 omdömen 4.6 av 185 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Torgrim T
Escreveu sobre Nova VVS & Rörservice AB

Anlitade Nova VVS & rörservice för byte av vattenmätarkonsol. Fick ett väldigt trevligt bemötande och proffesionellt utfört arbete. Kändes tryggt med deras kunskap och kommer anlita dom igen i framtiden.

Alltid kul med nöjda kunder ! Tack för omdömet ! 🙏🏽

Sandra D
Escreveu sobre Nova VVS & Rörservice AB

Mycket bra utfört jobb av montering av vattenutkastare. Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande.

Kul att du vart nöjd med arbetet. Och tack för raderna Sandra ! 🙏🏽

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Margareta H
Escreveu sobre Nova VVS & Rörservice AB

Mycket trevligt och förstående bemötande. Mitt vattenutkast hade frusit sönder, montören bytte rör och kran till en modernare utrustning. Jag är helnöjd med ett utmärkt jobb till ett bra pris. Jag kommer att boka företaget för mer jobb.

Svar från Nova VVS & Rörservice AB

Tack för omdömet Margareta, och kul att du vart nöjd med utfört arbete. Lycka till med flytten !

Morgan K
Escreveu sobre Nova VVS & Rörservice AB

Har anlitat Milad för en badrumsrenovering, allt funkade kanon från början till slut . Kommer även i framtiden anlita Nova VVS om det uppkommer fler rör jobb i vår villa . Så Behöver du en duktig rörmokare kan jag varmt rekommendera Milad på Nova VVS . /Morgan

Viktor S gillar detta

Tack för de fina raderna Morgan 🙏🏽

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 55 omdömen 4.9 av 55 omdömen
Badge2023

Robin S
Escreveu sobre Nova VVS & Rörservice AB

Trevlig, kunnig och löser uppgiften på ett proffsigt sätt

Svar från Nova VVS & Rörservice AB

Tack för omdömet Robin alltid kul att få höra att man gjort ett bra jobb 👍

Nejat N
Escreveu sobre Nova VVS & Rörservice AB

Jag är otroligt nöjd med arbetet! Vi totalrenoverade vårt hus. Nova VVS hjälpte oss med badrummet, tvättstuga, lägga golvvärme och byta vattenbredare med utedel. De var professionella, noggranna och lyhörda för våra önskemål under hela processen. De samarbetade bra med andra firmor som gjorde andra delar av renoveringen. Resultatet överträffade mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera dem till andra som behöver renovera sitt hem. Tack för ett fantastiskt arbete!

Svar från Nova VVS & Rörservice AB

Tack för dom fina raderna Nejat. Kul när det blir som man tänkt sig. Rätt inredningsval med bra hantverkare då kan resultatet inte bli annat än 👌👌👌 Kul att ni är nöjda med ert nyrenoverade hus.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Ehsan S

Bästa professionell 👍🏼 Trevlig personal

Tack för omdömet Sanso Bygg ! 🙏🏽

Leila M
Escreveu sobre Nova VVS & Rörservice AB

Lätt en av dom bästa rörisarna i stan UTAN TVEKAN!

Svar från Nova VVS & Rörservice AB

Tack för det fina omdömet 🙏🏽

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 230 omdömen 4.5 av 230 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

United A
Escreveu sobre Nova VVS & Rörservice AB

Nova VVS åtar sig jobbet Utför jobbet och överlämnar Efter sig lämnar de en nöjd kund!

Målsättningen med alla jobb vi utför. Tack för omdömet 🙏🏽

Patrik B
Escreveu sobre Nova VVS & Rörservice AB

Snabb och proffsig hjälp. Behövde hjälp med ett mindre jobb men Nova hanterade det som ett stort.

Svar från Nova VVS & Rörservice AB

Kul att du vart nöjd Patrik, och tack för omdömet 👍

Energipartner Sverige AB
4.5/5 i betyg av 222 omdömen 4.5 av 222 omdömen

Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab