Oblecto AB

Oblecto AB

Ring 08-556 023 70 www.wiredge.se
4.0

Wiredge erbjuder företag och organisationer möjlighet att förbättra, effektivisera och bredda sina betallösningar och marknadskommunikation inom e-handel och mobila lösningar. Vi är en betaltjänstleverantör (PSP) som verkar på nordisk och internationell basis.

5 omdömen om Oblecto AB

Representant för Mypay AB (publ)

Tack för era fina kommentarer! Tack, tack, tack!

Simon S
Skrev om Oblecto AB

Det är roligt när man känner att ett företag anstränger sig lite extra för dig som kund och de erfarenheter jag har av MyPay är mycket goda. Är nöjd på de flesta punkter. Det känns också som om tjänsten förbättras hela tiden, vilket känns bra. Mypay hade väl en svår period för något år sedan, men har sedan dess verkligen förbättrats. Möjligen behövs en utbyggnad av kundsupporten med tiden, men i övrigt är detta riktigt bra. Priserna tål att jämföras!

Lenny Z
Skrev om Oblecto AB

En utmärkt leverantör av säkra betalningar. Bra priser, trevligt bemötande och smidig service. Vi är mycket nöjda!

Gustav Å

fgsdfasf a
Skrev om Oblecto AB

Bra bemötande och service vid kontakt per telefon och mail. De var ärliga nog att tala om vad som kunder vara bäst för vårt företag utan att pådyvla oss deras produkter. Sällan man möter sånt!