Alla kategorier Tygaffär Östergötland Linköping Ohlssons Tyger & Stuvar AB

S:T Larsgatan 30, 582 24 Linköping — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Ohlssons Tyger & Stuvar AB

• Emelie W
    Emelie W skrev om Ohlssons Tyger & Stuvar AB
    Ägaren är guld! Jag hade köpt en provdocka som jag inte var nöjd med och tiden att få tillbaka pengarna hade gått ut. När jag gick dit och fick prata med ägaren var det inga problem och jag fick tillbaka mina pengar.
  • Elin K
    Elin K skrev om Ohlssons Tyger & Stuvar AB
    Linköping bästa tygaffär med mycket kunnig personal. Tyvärr lite magert utbud.
  • Sara S
    Sara S skrev om Ohlssons Tyger & Stuvar AB
    Linköpings stora besvikelse när det gäller tyger! STOR affär som skulle kunna ha allt men som tydligen har nischat in sig på galna studentupptåg och därför mest har rosa ludd och konstiga leopardtyger. Detta blir förstås till ett plus när det är något sådant man är ute efter men svårt att få tag på vanliga tyger, knappar och sånt man vill ha när den rosa luddklänningen och leopardbikinin känns lite väl utmanande. En bra affär för lek (eller för den delen färdiga gardiner) och en ganska tråkig affär om man tycker om att sy även i andra fall!
  • Joackim P
    Joackim P skrev om Ohlssons Tyger & Stuvar AB
    En trevlig affär med hyfsat bra sortiment. Särskilt när det kommer till mer udda saker som lurv, eller neonfärger. Stuvarna i källaren är också trevliga om man är på jakt efter något billigt. Lite högt pris på vissa saker vilket drar ner betyget lite.

S:T Larsgatan 30, 582 24 Linköping