Online Fulfillment Sverige

Online Fulfillment Sverige

Ring 072-453 09 32 www.onlineilund.se
1.4

Telemarketing, kundservice, lager- och dokumenthantering

8 omdömen om Online Fulfillment Sverige

Anders W
Skrev om Online Fulfillment Sverige

Ringer upp utan att det är någon i andra änden av tråden. Oseriöst!

Britt Bibbi A
Skrev om Online Fulfillment Sverige

Vilka "puckon" som aldrig respekterar folks ovilja att ha en telefonförsäljare på tråden. Sluta med ert trams!Vill jag köpa något så gör jag det ABSOLUT inte via telefon. Respektera NIX någon gång.

Leif J
Skrev om Online Fulfillment Sverige

Det måste gå att stoppa företag som detta. Det ringer, man svarar, ingen där! Total respektlöshet mot kunden. Oerhört dåligt av företaget att inte respektera oss som är med i NIX, någontyp av svartlistning alt. bestraffning av företaget vore inte fel.

Melker B
Skrev om Online Fulfillment Sverige

SWEDMA och Sveriges Callcenter Förening har tagit fram etiska regler för telemarketing till konsumenter. Enligt dessa är telefonsamtal i marknadsföringssyfte till mobiltelefonabonnemang som huvudregel inte tillåtna. Undantag när marknadsföraren får kontakta via mobiltelefon Det finns dock undantag från huvudregeln i marknadsföringslagen och de etiska reglerna. Marknadsföraren får kontakta en konsument; •om denne aktivt valt att ange sitt mobiltelefonnummer för kundkontakt •om det föreligger ett etablerat kundförhållande...

Beatrice N
Skrev om Online Fulfillment Sverige

Ge er för fan! Dem är som oss, människor som försöker försörja sig. Och om ni vill att NIX ska fungera? Ring då in var tredje månad annars gäller det inte. Och sen finns det företag som inte respekterar det att folk har NIX utan ringer ändå tex Borsts.se. Men för fan gnäll inte på dem som arbetarna utan på deras chef i så fall

Maude W
Skrev om Online Fulfillment Sverige

Tröstlöst oseriöst!!! De har ringt 9 (!!!) gånger de senaste två dagarna och när jag svarar är ingen där!!!!! Hur kan ett företag ( om de nu överhuvudtaget säljer nåt?) tro att någon vill handla efter att ha blivit behandlad så? Vi är också med i Nix, men i de här fallet har det inte hjälpt....

P
Skrev om Online Fulfillment Sverige

det finns tydligen ingen hejd på detta företag, ständigt ringer det försäljare som inte förstår ett nej! vi är med på nix men tydligen hjälper inte det!

r
Skrev om Online Fulfillment Sverige

Dom ringer upp mig hela tiden trots att jag är med i NIX. Men så fort jag svarar så lägger dem på luren bara. Jag vet inte vad dom sysslar med riktigt. Jävla idioter skulle jag vilja säga. Oseriöst.