OptiOne Motoroptimering

OptiOne Motoroptimering

www.optione.se
  • BadgeTenYears

Välkommen till OptiOne (f.d: AutoStable), Sverige största kedja inom motoroptimering. Vi har optimerat 10-tusentals fordon sedan 2007. Hos oss får du en skräddarsydd och modern omprogrammering av motorstyrenheten för ökad kraft och körglädj Tjänster för uppgradering av motorer för högre effekt och lägre förbrukning har många...

532 omdömen om OptiOne Motoroptimering

Sedan starten hos Reco 2014

Robert E
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Extremt bra kund bemötande. Dom försöker verkligen göra allt dom kan så det blir så smidigt som möjligt för kunden. Jag är super nöjd och kan verkligen rekommendera Erik i Eskilstuna.

Kul att höra att du är nöjd Robert och varmt välkommen tillbaka. /Team OptiOne

Zuhair Muayad Khalid A
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Jag blev bemött på ett jättefint sätt och fick svar på alla mina frågor. Jag optimerade bilen till steg 1 och är väldigt nöjd

Svar från OptiOne Motoroptimering

Härligt att höra att du är nöjd. Kom ihåg att du har fått en rabattcheck på 500kr på "Dina sidor" som du kan använda vid ett senare tillfälle eller ge bort till en vän. /Team OptiOne

Håkan B
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Skoda Kodiaq 2,0 TDI 4X4 190hk 2019. Efter optimering så fick jag en ny bil, vridet är underbart. Vi har husvagn på 2 ton, blev stor skillnad att dra den. Har varit på långresa med full packning +2 st cyklar på kroken blev 700mil och kan konstatera en snitt förbrukning på 0,61, ska tilläggas att bra diesel har säkert inverkan. Mycket nöjd med Eriks jobb i Eskilstuna, Mvh Håkan

Svar från OptiOne Motoroptimering

Låter som det blev riktigt bra Håkan. Kul att du är nöjd och varmt välkommen tillbaka.

Tomas L
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Klockren A-traktor programering av våran BMW 320d automat. Går mjukt och fint och bryter perfekt vid 30. Bra dialog och proffsigt bemötande.

Svar från OptiOne Motoroptimering

Tack för din fina recenskon Tomas och kul att höra att ni är nöjda. Hoppas ni får mycket glädje av A-traktorn och kör försiktigt.

Ann A
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Haft våran husbil på optimering idag och blev supernöjd och ett supermotagande i Eskilstuna

Svar från OptiOne Motoroptimering

Vad kul att du blev nöjd Ann. Hoppas ni får många trevliga stunder i husbilen.

Peter M
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Porsche panamera turbo det blev stor skillnad efter optimering. Stort tack för hjälpen i Eskilstuna.

Svar från OptiOne Motoroptimering

Kul att höra att du är nöjd Peter, även riktigt roliga bilar går att göra roligare.

Johan W
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Sjukt nöjd med vridmomentet efter optimering av min 1,6tdi caddy! Precis vad den behöver för en mkt trevligare funktion.

Svar från OptiOne Motoroptimering

Det är allt för många som bara fokuserar på toppeffekt och hästkrafter Johan och glömmer att högt vridmoment på låga varvtal oftast ger både bättre prestanda och trevligare bil. Kul att höra att du är nöjd Johan.

LEIF RUNAR B
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Lämnade in husbilen för optimering och borttagning av fartspärr. Allt fungerar som det ska, och bilen var färdig efter halva dagen. Trevligt bemötande och bra service hyrbil för endast 250 kr/dag.

Svar från OptiOne Motoroptimering

Husbilar har oftast alldeles för lite effekt för den last och luftmotstånd de ska hantera. Det ä dock inget en optimering inte råder bot på. Härligt att höra att du är nöjd Leif.

Hampus B
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Blev extremt nöjd med mitt resultat, och till ett riktigt bra pris. Hit åker jag garanterat igen när jag ska fortsätta min optimering

Svar från OptiOne Motoroptimering

Du är varmt välkommen tillbaka Hampus och kom ihåg att kolla din "Mina sidor", där har du en rabattkupong du kan nyttja nästa gång du optimerar din bil, eller så kan du ge den till en vän.

Bo J
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Lämnade in en husbil VW California Ocean-19, fick tillbaka en husbil med personbilskänsla!++++++++++++ Vill tacka Erik på Optione Eskilstuna för ett trevligt & proffsigt bemötande.

Svar från OptiOne Motoroptimering

Hej Bo! Tack för att vi fick äran att jobba med din fina bil! Vad roligt att du blev så nöjd med resultatet. Vi hoppas du får många glada mil bakom ratten i er nya bil! Ha en fin sommar // OptiOne

Marton R
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Som vanligt sjukt nöjd med optimeringen, denna gång fick Norrtälje chansen att visa vad dem gick för och det blev ju jätte bra, tack Christoffer! Nu väntar jag på att få lådan optimerad. /Marton

Svar från OptiOne Motoroptimering

Tack för din recension Marton R och kul att höra att du är nöjd. Christoffer är en klippa och kan det här på sina fem fingrar och kan garantera att du blir lika nöjd med växellådsoptimeringen. Varmt välkommen tillbaka och tala gärna om hur vi kan förtjäna 5 av 5 i betyg så vi kan bli ännu bättre. Ha en grym dag och kör försiktigt.

Jonathan S
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Strålande från start till slut! Svinnöjd med min optimering på kian. Erik i Eskilstuna kan sin grej, supertrevlig kille som verkligen kan optimera bilar, jag kan inte annat än att rekommendera honom med OptiOne! Mvh Jonte :)

Svar från OptiOne Motoroptimering

Kul att du är nöjd Jonathan och tack för din fina recension. Du är varmt välkommen tillbaka.

Thomas K
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Jag blev proffsigt bemött av Erik på optione i Eskilstuna, han är grym! Dem levde upp till mina förväntningar o lite till, så jag är 100% nöjd med allt och rekommenderar starkt att anlita dem..

Svar från OptiOne Motoroptimering

Tack för dina fina ord Thomas och kul att du är nöjd. Alltid lika kul med nöjda kunder. Varmt välkommen tillbaka.

Vanja D
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Jag blev bemött väldigt bra (bra kundbemötande) Mina förväntningar blev som jag hade hoppas på om inte bättre. Blev riktigt nöjd med min optimering i motor och växellåda (automat) BMW f11 i Eskilstuna på optione

Svar från OptiOne Motoroptimering

Kul att höra att vi lyckats infria eller t.o.m. överträffa dina förväntningar Vanja. Riktigt kul att höra. Vart välkommen åter.

Mattias E
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Lätt att boka tid på hemsidan. Trevligt bemötande av Autoexperten på Värmdö. Dom löste även lite felkoder utan kostnad när dom ändå optimerade motorn. Rekommenderar starkt att göra denna optimering.

Svar från OptiOne Motoroptimering

Nöjda kunder är vårt jobb Mattias, ökad kraft och minskad förbrukning får du på köpet. Kul att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka.

Christopher Sjunne Erik N
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Otroligt nöjd med optimeringen på min bil!

Svar från OptiOne Motoroptimering

Härligt att höra Christopher. Du är varmt välkommen åter.

Jens Christen Barslund N
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Fick snabbt service (dagen efter första kontakten). Det jag ville få åtgärdat, blev åtgärdat. Ännu bättre är att ett antal andra problem som jag hade med bilen även blev lösta. Bilen går betydligt bättre. Att bemötandet dessutom var trevligt, roligt och lärorikt gav en bra känsla.

Svar från OptiOne Motoroptimering

Hej Jens! Tack för detta fina betyg & ditt besök hos oss. Vi önskar dig många glada mil bakom ratten! Kör försiktigt & Välkommen åter. Mvh OptiOne

SOFIA H
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Så nöjd med allt! Erik i Eskilstuna är kanon och väldigt realistisk med vad jag kan förvänta mig efter arbetet, det översteg dock mina förväntningar med råge. Toppenservice och väl utfört arbete, bilen går som aldrig förr och jag är gladare än någonsin på min lilla bil! Återkommer garanterat, fem av fem stjärnor 🌟

Svar från OptiOne Motoroptimering

Hej Sofia! Tack för detta fina betyg. Det värmer att du blev så nöjd med nya bilen och hur vi hanterat jobbet! Lycka till med bilen & hoppas du får många glada mil bakom ratten. Mvh OptiOne

Niklas Kristoffer Mattias F
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Blev riktigt bra efter optimeringen och är helt nöjd! Blev som en helt ny bil med en ny motor. Kanon snubbe som jobbar där också 👍

Svar från OptiOne Motoroptimering

Hej Niklas! Vad roligt att höra att du blev nöjd med nya bilen! Välkommen åter & kör försiktigt // Mvh Team OptiOne

MOHANNAD A
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Bilen går kanonbra efter optimering och en riktig kanonkille!👍🏼

Svar från OptiOne Motoroptimering

Tack Mohannad för att vi fick äran att optimera er Audi! Vi önskar dig många glada mil med nya bilen. Mvh Team OptiOne

JOAKIM D
Skrev om OptiOne Motoroptimering

OptiOne lyckades optimera och lösa problem som ingen annan lyckats med på min bil (Volvo C70 cab). Dessutom fick jag både trevligt bemötande och tips hur min bil skulle gå ännu bättre. Jag tog till mig tipsen och OptiOne hjälpte mig även i denna process. Jag kan starkt rekommendera OptiOne och jag kommer definitivt bara använda mig av dem med mina bilar. Att jag blir sugen att köpa en till bil för se vad de kan göra säger väl allt?? Jag fick ut bra mycket mer i effekt och service än vad jag hade räknat med!

JOAKIM D gillar detta
Svar från OptiOne Motoroptimering

Tack för dina fina ord Joakim, det är alltid lika kul med nöjda kunder 😀 Du är varmt välkommen tillbaka när du köpt nästa bil. Kom också ihåg din rabattkod som du hittar i kundportalen på adressen: https://optione.workcloud.se/

VICTOR E
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Bilen går kanonbra efter optimering och en riktig kanonkille!

Svar från OptiOne Motoroptimering

Hej Victor! Stort tack för denna recension & vad roligt att du är nöjd med nya bilen! Hoppas du får många glada mil bakom ratten! Mvh Erik OptiOne

Hans Alexander S
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Hej, allt ok, ni gjorde ert jobb bra. Dock verkar "motoroptimering" i sig ganska meningslöst, märker ingen skillnad på bilens prestanda bensinförbrukning etc. Mest att man nu kan bara tanka 98 oktan och förlorar eventuella garantier.

Svar från OptiOne Motoroptimering

Hej Hans. Tråkigt att höra. Självklart ska du känna skillnad efter en optimering. Om du inte är nöjd så är du välkommen tillbaka så kollar vi upp optimeringen igen åt dig. Vi har också en 60 dagars Nöjd kund-garanti så om du inte känner dig nöjd återställer vi bilen till original åt dig och du får tillbaka alla pengar. Vad gäller bränsleförbrukningen så tar det ett tag innan drivlinan anpassat sig till den nya motorkaraktären men du bör börja se minskad förbrukning efter ett par tre fulla tankar. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor. /Robert, Team OptiOne

DAVID A
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Min första kontakt med Erik var informativ, lugn och professionell. Åkte förbi och fick en kaffe och han berättade om processen och svarade på alla mina frågor. Efter bokning var återkopplingen fenomenal, man fick en inloggning till Mina Sidor där man kunde följa optimeringen. Det gick snabbt och smidigt, hämtade bilen samma dag och vilken skillnad det blev. Jag kan verkligen rekommendera Optione och framförallt Erik som är en klippa!

Svar från OptiOne Motoroptimering

Tack David för denna fina recension och att vi fick äran att få lite mer fart på din fina bil. Välkommen åter // Erik

MICHAEL C
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Det första intrycket av Erik var lugn, trygg och kunnig. Kundservicen är exceptionell, helt unik i förhållande till många andra med service yrken. Erik ansåg att jag borde optimera växellådan, och det ångrar jag absolut inte. Hela arbetet med bil är verkligen prisvärt då jag i stort sätt fick en ny bil. Nu fick jag respons o karaktär även vid vardagskörning. Jag kommer att rekommendera OptiOne Motoroptimering i Eskilstuna till alla som funderar på att optimera sin bil, prata med Johan eller Erik - de vet vad de pratar om. Tack Erik för utomordentlig jobb. Micke

JOAKIM D och KENT ROBERT R gillar detta
Svar från OptiOne Motoroptimering

Hej Michael. Stort tack för att vi fick äran att optimera din fina BMW & denna fina recension! Njut av nya bilen och ha en fortsatt fin slutspurt på sommaren. Mvh Erik OptiOne

EDWARD N
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Världsklass - Personligt och ödmjukt, kunnigt bemötande. Prisvärt då bilen är helt magiskt bra, nu finns respons o karaktär även vid vardagskörning. Dessutom nu lägre dieselförbrukning! Kan de varmaste rekommendera OptiOne Motoroptimering i Eskilstuna, prata med Johan eller Erik - de är bäst!

Svar från OptiOne Motoroptimering

Tack för dina fina ord Edward. Det värmer. Du är varmt välkommen tillbaka.

GÖRAN C
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Trevligt bemötande av Erik och en kille till som jag inte vet namnet på. Smidig och effektiv optimering med bra resultat.

Svar från OptiOne Motoroptimering

Kul att höra att du är nöjd Göran och varmt välkommen åter. Du har väl inte missat att du har en rabattkod på ”dina sidor” som du kan använda vid nästa optimering eller ge bort till en vän. Ha en skön sommar och kör försiktigt 😃

LINUS D
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Fick ett bra bemötande Optione i Eskilstuna hjälpte mig att lista ut vilken motor jag har på min BMW 530d. Dem vet verkligen vad dem pysslar med jag kommer defentift komma tillbaka samt rekomendera optione till alla mina vänner

Svar från OptiOne Motoroptimering

Tack för din fina recension Linus och varmt välkommen tillbaka.

Hans Roger S
Skrev om OptiOne Motoroptimering

OptiOne i Eskilstuna. Det här är andra bilen som OptiOne får optimera åt mig. Förutom en fantastiskt fin skillnad i bilen så är Erik behållningen. Trevlig, seriös, kunnig, informativ och helt stabil samt hjälpsam. Nu träffade jag Erik på den tiden det hette Autostable men min BMW 550 då var för ny och ”hårdknäckt”. Men Eriks bemötande och hjälp gör att nu har han fixat till en Volvo V70 FT samt min lilla AUDI A3. Makalös skillnad! Från lite sega vardagsbilar till riktigt roliga körmaskiner. Ja, jag kan ge OptiOne...

Svar från OptiOne Motoroptimering

Tack för dina värmande ord Roger och kul att du är nöjd med resultatet. Det är alltid lika kul med återkommande kunder och du är varmt välkommen tillbaka igen.

DANIEL Å
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Riktigt bra bemötande hos OptiOne i Eskilstuna! Erik gjorde ett riktigt bra jobb med bilen, och det var ett sant nöje att åka hem med ”den nya” bilen efter optimeringen :) Jag kan verkligen rekommendera Erik, riktigt trevlig och hjälpsam. /Daniel

Svar från OptiOne Motoroptimering

Tack för din fina recension Daniel. Hoppas du blir nöjd med din "nya" bil och kör försiktigt. /Robert, OptiOne Motoroptimering

DANIJEL D
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Kan varmt rekommendera OptiOne i Eskilstuna. Så nöjd med optimeringen 🙏👊 så mycket tack och tack så underbar servis och bemötande.

KENT ROBERT R och DANIJEL D gillar detta
Svar från OptiOne Motoroptimering

Tack för din rekommendation Danijel, det värmer och varmt välkommen åter.

ROBERT M
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Jag kan varmt rekommendera OptiOne i Eskilstuna! Erik optimerade mina (2st) Penta D4:or-260 och resultatet är riktigt bra. Båten är starkare över hela registret, samt att accelerationen förbättrades och planingstiden minskades avsevärt.

ROBERT M och KENT ROBERT R gillar detta
Svar från OptiOne Motoroptimering

Kul att du är nöjd Robert. På båtar brukar det göra stor skillnad, både på prestandan men framförallt på bränsleförbrukningen. Hoppas du får en härlig sommar på båten.

DANIEL A
Skrev om OptiOne Motoroptimering

OptiOne i Eskilstuna vilken service dom har. Killen kör hem mig samt kommer hämtar mig när bilen är klar, Top notch. Å blev riktigt nöjd med själva optimeringen på min BMW 330d. Så nu har den lite potential 😁 Jag blir en återkommande kund 👍

KENT ROBERT R och DANIEL A gillar detta
Svar från OptiOne Motoroptimering

Kul att höra at du är nöjd Daniel. Service är en självklarhet, körglädjen och möjligheten att spara bränsle får du på köpet. Ha en grym helg och kör försiktigt. PS. på vår hemsida hittar du tips på hur du kan spara bräsnle med din nyoptimerade bil .DS https://www.optione.se/spara-bransle-efter-en-motoroptimering/

Nemanja P
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Hade min XC60 D4 inne för steg 1. Bilen känns mycket piggare och reagerar fint på gaspedalen. Allting gick så smidigt från första kontakten tills jag hämtade ut bilen. Bemötande och jobbet 10/10. Återkommande kund! 😎👍

Svar från OptiOne Motoroptimering

Kula tt höra Nemanja, D4:orna brukar bli riktigt bra. Hoppas vi får se dig snart igen och kör försiktigt.

Karl Peter Daniel S
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Lämnade för första gången in bilen på OptiOne i Eskilstuna. Mycket bra och personlig service! Raka rör där avstämning och upplysning kring processen hanterades löpande. Själva optimeringen med allt vad det innebär tog ca 4 timmar. Bilen är piggare, går bättre och drar märkbart mindre bränsle. Aktuell bil: Audi A6 (ALLROAD QUATTRO) 3.0 TDI. Innan optimering: 245hp (500 Nm), blandad körning 6,3 l/100km. Efter optimering: 310hp (680 Nm), blandad körning 5,8 l/100km. Kommer garanterat att återkomma med nästa bil. Stort...

Svar från OptiOne Motoroptimering

Kul att höra att du är nöjd med optimeringen. Du är varmt välkommen åter och missa inte att du fått en rabattkod för nästa optimering på "Dina sidor". /OptiOne Motoroptimering

Tobias Bo Mikael T
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Utmärkt service och kunnig personal! Det känns som att bilen har fått tillbaka livsgnistan efter optimeringen. Bilen blev mycket roligare att köra nu!

Svar från OptiOne Motoroptimering

Det är aldrig fel om bilen återfår livsgnistan. Kör försiktigt i halkan bara Tobias. /Robert, Team OptiOne

Kjell-Olof Å
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Ja man får oftast vad man betalar för, men i detta fall mer än förväntat. Återkommer = 100% Super nöjd / Kjelle

Svar från OptiOne Motoroptimering

Kul att du är nöjd Kjelle. Mini Coopern får ju ett rejält lyft. Kom ihåg att du har fått en rabattkod i din kundportal som du kan använda när det är dags för optimering av nästa bil :) Vi ser fram emot att sätta tänderna i den också. /Robert, Team OptiOne.

GUSTAV D
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Optimerade min Audi A4 Avant B8 2.0 TDI hos OptiOne Värmdö. Ökningen i vridmoment utgör en extremt märkbar skillnad. Trampar man ner gasen ordentligt runt 1700 rpm är det en tydlig skillnad mot tidigare. De extra hästkrafterna, även om det inte är många, har också lett till lite fniss, accelerationen på 6:ans växel över 100 km/h är väsentligt kraftigare. Har nu ytterst sällan behov av att växla ner och bilen är väldigt mycket piggare. Det är en liten omställning i körstil, framför allt vad gäller växlingen, men inte så stor...

Svar från OptiOne Motoroptimering

Härligt att höra att du är nöjd Gustav och bättre blir det. Det tar ett tag för framförallt växellådan att anpassa sig efter motorns nys karaktär så du kommer märka av både ytterligare prestandahöjning och även minskad bränsleförbrukning.

Lars Niklas J
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Så nöjd, hade min andra bil inte för optimering av både motor och låda för lite mer än 2 månader sen, går så bra och är så grymt nöjd. Min första bil gjorde dem en steg 3 optimering på och 11.000mil senare utan ett enda problem så var det dags för nästa bil. Kan varmt rekommendera OptiOne om man vill ha ett trevligt bemötande och bra kompetens med kunden i fokus.

Lars Niklas J och KENT ROBERT R gillar detta
Svar från OptiOne Motoroptimering

Kul att höra att du är nöjd Lars, nöjda kunder är vad vi gör, ökad effekt och körglädje får man på köpet 😃 Det är alltid lika roligt med nöjda kunder 😃

LEIF P
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Det är mycket trevligt att ha möjlighet att få komma i kontakt via telefon, tack Erik.

Svar från OptiOne Motoroptimering

Tack själv Leif, digitala kontakter i all ära men det är alltid trevligt att talas vid direkt.

DAN L
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Equip Auto Malmö fixade optimering på min BMW 520d från 184 hästar till 220 hästar och jag blev väldigt nöjd. Gamlingen har blivit ungdom igen både bil och förare haha. Så nu på Fredag skall Fruns C30 2,0 d Volvo optimeras och det skall bli intressant

Svar från OptiOne Motoroptimering

Kul att höra att du är nöjd Dan och välkommen med frugans bil. Glöm inte att du har fått en rabattkod som du kan nyttja för lite rabatt. Du hittar den i din kundportal. På vår hemsida under nyheter hittar du tips på hur du bäst nyttjar potentialen i din nyoptimerade bil. Kör försiktigt 😃

KRISTIAN E
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Otroligt bra bemötande och service av Erik på optione i Eskilstuna, kan starkt rekommenderas. Nu går min peugeot expert 2,0 2018 som en dröm. Blir att boka en tid för gummans bil också. Mvh Kristian

Svar från OptiOne Motoroptimering

Härligt att höra Kristian, ni är varmt välkomna tillbaka och missa inte rabattkoden du fått i kundportalen så får du rabatt på ”gummans” bil.

Nils Erik Göran K
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Lämnade min BMW 335i för optimering. Fantastiskt resultat. Optimerade både motor och växellåda. +64 hk och + 115 Nm vridmoment. Betydligt rapparare i växling och med en högre effekt. Bränsleförbrukning sänktes med ca 25% vid landsvägskörning, naturligtvis beroende på hur man kör. Lämnade även in sambons Nissan Qashqai 1,2 l, 116 hk. Blev mycket bra trots den lilla motorn. Upplevs som ny bil. Stort tack till Erik på Eskilstuna stationen

Svar från OptiOne Motoroptimering

Hej, kul att höra att du är nöjd. BMW.n bruka vara riktigt tacksamma att optimera, de är ju redan från början sportiga och har bra prestanda men det är aldrig fel med det där lilla extra. Sen gör det ju heller inget att man sparar lite bränsle. Kul att höra att du är nöjd och välkommen åter. /Team AutoStable

Tommy Ö
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Min Mazda mps optimerades med lyckat resultat 👍 Bilen känns i princip som ny, fast ännu bättre +40 hk gav betydligt mer gasrespons och acceleration 😀 Och av nån outgrundlig anledning så reparerade sig bilens navigator av sig själv 😊 Rekommenderar starkt den här firman, världsklass 👌

Kul att höra att du är nöjd Tommy. Njut av bilen och kör försiktigt 😀

JARNO K
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Optimerade min BMW x5 igår bilen blev mycket starkare och accelerationen påtagligt bättre alltid nöjd med servicen och kundbemötande är tredje bilen som bästa Erik har fixat till mig väldigt nöjd 🏎

Svar från OptiOne Motoroptimering

Erik levererar alltid 😀 Återkommande kunder gör oss alltid glada så varmt välkommen åter Jarno.

MIKAEL E
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Bil nr 2 optimerad 👍👍 supertrevligt bemötande och vilken skillnad , jag rekommenderar det verkligen .... bättre gasrespons, mer kraft och jämnare gång , vad mer kan man begära 👍👍😁😁

Svar från OptiOne Motoroptimering

Kul att höra att du är nöjd Mikael, du är varmt välkommen åter. AutoStable-teamet

DANIEL B
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Motoroptimering utfördes på BMW 116i -15. Mycket lyckat resultat, mer kraft och karaktär i motorn. Rekommenderas till alla med samma bil. Bra priser och service från autostable.

Hej Daniel, kul att höra att du är nöjd 😃

MATS N
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Fantastisk support 😀👍kan varmt rekommendera dom. Stort tack till Victor och Erik. Min bil är en mercedes 350cdi 231hk som jag valde ekonomi optimering till dvs. 260hk oçh 600nm och det räcker mer än väl. Mvh Mats Nordh

Roger J
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Motoroptimering hos Backes, föredömlig service och information, med ett över förväntan gott resultat på Min Volvo S60-2,5T Kan gott och väl rekommendera både Backes och Autostable.

Erkki M
Skrev om OptiOne Motoroptimering

Jag beställde en motoroptimering och fick ett mycket proffsigt bemötande. Jag hade lite för stora förväntningar men annars är jag nöjd med optimeringen. Min bil är trevligare att köra nu.

AutoStable AutoStable A gillar detta
Svar från OptiOne Motoroptimering

Hejsan! Det är så klart svårt att veta vad man kan/ska förvänta sig av en motoroptimering - och nästintill omöjligt för oss att förmedla/förklara i ord på förhand. Därför är det så värdefullt att du som kund hos oss tar dig tiden att skriva nån rad så här om dina upplevelser med AutoStable, det uppskattar vi stort, då det gör valet lättare för nya kunder som läser på om oss. Tack! Allt gott / Team AutoStable.