Opus Norden AB

2.0 i betyg av av 1 omdömen

Läs vad 1 kund tycker om Opus Norden AB

• 2019-03-22

Eva L skrev om Opus Norden AB
    Här är priserna höga. Under min tid som kursdeltagare berättade ägaren och sångpedagogen flera gånger att man visserligen betalar ett högre pris än på många andra sångkurser/körer - men man slipper engagera sig i uppgifter som marknadsföring och biljettförsäljning. Det hindrade henne inte från att senare säga att var och en skulle sälja fem till tio biljetter, till ett styckpris om 200 - 240 kronor. Det gick att få dispens, men om man inte själv gjorde invändningar så förväntades man sälja biljetter, trots löfte om motsatsen. Och kurspriset sänktes inte för biljettförsäljarna. Så mitt råd är att man tänker sig noga för innan man anmäler sig, om man tycker att det är riktigt roligt att sälja fem till tio biljetter till vänner, släktingar och bekanta när Opus Norden ska ha ett sångframträdande ett specifikt datum. Och därtill betala ett väl tilltaget pris för själva kursen i körsång. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte