Photobox

1.0

4 omdömen om Photobox

Emilia B
Skrev om Photobox

Beställt fotobok i födelsedagspresent. Betalade 149kr för expressleverans. Men har ännu inte fått någon leverans, och födelsedagen har nu passerat. Riktig usel flathet från kundtjänst/Aleksandar som beklagar och ber en vänta en vecka till vid varje kontakt. Ber jag om nån som helst info om mitt paket eller att få pengarna tillbaka beklagar han bara och ber mig vänta en vecka till. Fantastiskt intelligent kille. Håll er borta från photobox. Aldrig nånsin kommer jag beställa nåt mer därifrån. /Emilia

Sandra Bahareh T

Sämsta upplevelsen. Beställt passfoton och betalat för frakt. Brevet skickades 28 feb och det stod 4-5 keveransdagar. När man chattar med dem säger de 7 leveransdagar. det har nu gått över 14 dagar och jag har inte fått min bställning. Chattade med Elma Svrakic som var väldigt ohjälpsam och kom med sämsta bortförklaringen och att jag skulle vänta en vecka till! Kommer aldrig mer beställa från Photobox!

ANN-CHRISTIN MONICA R

Photobox i samarbete med ICA Leveranstider över 10 dagar OBS! får mitt absolut sämsta betyg. De skriver i sin information att leveranstiden är 4-5 dagar, internationella leveranser 10 dagar. De är inte tydliga med att alla leveranser är internationella, då deras produkter görs i Frankrike, Tyskland mm. Jag har betalat 130 kr i fraktavgift för ett fotokollage med låg vikt. Om man beställer flera produkter, så tar de en fraktavgift för varje produkt. Jag kommer aldrig att anlita er igen.

Maria Ingegerd Viktoria J

Jätte dålig bildkvalitet och riktigt dåligt skick. Kundservice ”kunde inget göra”