Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Power Club

Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Power Club

• Jacob C
    Jacob C skrev om Power Club
    Mycket bra gym som ligger centralt. Billigt men trots det inte särskilt mycket folk där, förvånande med tanke på att det är ett fräscht och relativt välutrustat gym. Dock väldigt skönt, böt hit från Friskis som alltid var smockfullt mellan 4 och 8 på eftermiddagen. Mycket bra utrustat med vikter och ett OK utbud av maskiner.

Relativt bra öppetider och gratis wifi, enda negativa skulle kanske vara att deras AC är lite halvtaskig och det kan bli lite varmt på sommardagarna.
  • Kevin
    Kevin skrev om Power Club
    Provtränade här och blev positivt överraskad. Väldigt bra utrustning (Gymleco maskinpark) och mkt fria vikter. Passar därför såväl både nybörjare och oss mer erfarna byggare. Dock var det ganska lite folk där, när jag tränade. Detta är lite förvånande. Med tanke på hur pass bra utrustad och fräscht detta gym är, samt deras låga priser och generösa öppettider, så tycker man att fler borde hitta till detta guldkorn. En anledning skulle kunna vara att gymmet ligger ganska undanskymt på en lite mindre gata (Holländargatan). Det enda jag saknade var en stående vadpressmaskin. Duscharna var ok, dock väldigt litet omklädningsrum. Överlag ett väldigt bra gym om man prioriterar bra utrustning framför översminkade bimbotjejer som står i receptionen och ler falskt åt en som t.ex på Sats. Här har man skärt ned på onödig personal, och istället satsat på ett välutrustad och funktionellt gym.
  • Matte
    Matte skrev om Power Club
    Lagom stort gym i fräsha lokaler. Stockholms bästa "nyckelgym"? Inte öppet dygnet runt som Fitness 24 seven, men bättre på andra punkter. Bättre utbud av maskiner/utrustning, gratis solarium, aldrig mycket folk och vikter för såväl nybörjaren som den stora kroppsbyggaren. Mycket prisvärt gym! Man
    slipper jobbig personal som går runt och försöker sälja/varna innan stängning. Saknar dock en vanlig butterfly/flyes maskin och ett bra "fyrtorn". Rekommenderas för oss som bor i närheten och kräver långa öppettider oavsett dag.
    Kevin gillar detta

Holländargatan 31, 113 59 Stockholm