Alla kategorier Tidningar Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Pressen Morgontjänst KB

Pressen Morgontjänst KB

Västberga Gårdsväg 36, 126 30 Hägersten — Visa karta

Varje morgon delar Premo ut 430 000 tidningar till hushåll, institutioner och återförsäljare över hela Storstockholm. Vi söker ansvarsfulla tidningsutdelare i stockholmsområdet.

Läs vad 1 kund tycker om Pressen Morgontjänst KB

• Anders S
    Anders S skrev om Pressen Morgontjänst KB
    Sveriges sjukaste företag när det gäller personalpolitik och företagsanda. Arbetet som tidningsbud är helt intelligensbefriat och den totala avsaknaden av hjärna genomsyras inom hela verksamheten. Bland tidningsbuden så är personalomsättningen utan tvekan Sveriges högsta, ca 20-50 personer/dag. Lägsta tänkbara lön, ljug och försök till manipulation, hot och varningar samt helt sinnessjuk ledning, beslut och ledaregenskaper är vardagsmat. Diplomati, struktur, organisation, planering, logik, sunt förnuft, vänlighet - helt enkelt; allting som anses normalt hos vanliga människor finns överhuvudtaget inte alls hos Premo. Premo är helt ohotat Sveriges största skämt vad det gäller verksamhet och arbetsplats. Ge dem 1:a priset i kategorin Lobotomerad Sekt redan idag, de har förtjänat bucklan flera gånger om. Uppdrag Granskning skulle verkligen behöva gräva runt i den här överfulla latrintunnan. Svenska folket skulle kräkas helt okontrollerat av vad Josefsson skulle hitta. Sanna mina ord.

Västberga Gårdsväg 36, 126 30 Hägersten