Primero Service AB

Primero Service AB

Välkommen till Primero Service AB!

Vi har ett brett utbud av olika servicetjänster och vi strävar alltid efter att vara professionella, hjälpsamma och ansvarsfulla.

Hur lyckas vi?
  • Alltid 100% Nöjd Kund Garanti
  • Målet är att överträffa dina förväntningar
  • Skräddarsydda lösningar utefter dina behov
  • Snabb återkoppling
  • Ansvarsförsäkrade hos Trygg-Hansa
  • Vi skriver alltid sekretessavtal

Våra tjänster: Flytthjälp, flyttstädning, kontorsstädning, trappstädning, fönsterputs, dödsbostädning, storstädning, hemstädning.

Varmt välkommen att besöka vår hemsida för att se priser eller be om en offert här på reco.se

Läs vad 168 kunder tycker om Primero Service AB 2

2021-06-08
    Primero utförde vår flytt. Allt fungerade bra. Dem kom på avtalad tid, var lyhörda för våra önskemål och var aktsamma med sakerna. Dessutom var killarna både effektiva och trevliga. Vi är mkt nöjda.
    2021-06-08
    Flyttstäd
    Svårt att kommunicera pga bristande språkkunskaper
    Gjorde ett bra jobb
    2021-06-07
    Moving from Lund to Mamlö.
    The service was good.
    2021-06-06
    uppdraget var att tömma och slutstäda. allt funkade bra och vi är mycket nöjda.
    Jättebra
    Jsgmör få himla glad över att det finns sådana företag o h med trevligt bemötande
    Fick göra om städning.
    Fönster randiga, diskbänk oren.
    Golven dragiga och smutsiga.
    Nya köpare mycket missnöjda
    2021-06-05
    Flyttstädning. Bra bemötande och väl utfört arbete.
    2021-05-28
    This is the second time I have used the Primero service. I was very impressed again.

I purchased both the moving and cleaning services. I was extremely happy with them both! The moving team was so fast and did a great job. The cleaning job was very professional and I am really pleased with the outcome of both services.
    2021-05-27
    * Flytthjälp
    * Utmärkt bemötande
    * Jag som är TS goda man tycker att ni var flexibla och gjorde ett bra jobb.
    * Jag rekommenderar gärna ert företag och kommer vid behov att anlita er igen.
    Tack!
    2021-05-17
    Flyttstädning av en 2:a, valde Primero baserat på rekommendationer från kamrater. Städning av badrummet var inte ordentligt utförd vilket lede till anmärkningar från hyresvärden.
    2021-05-15
    Fyra trappor upp utan hiss och tre killar från Primero som flyttade vår lägenhet på 120 kvm till magasinering på mindre än tre timmar. De gjorde ett fantastiskt jobb och de var smarta, kunniga och lyhörda. Vi kan bara ge dem våra bästa rekommendationer. Och vi kommer att anlita dem igen för flytten till slutmålet.
    Ami & Preben Larsen, Lund
    2021-05-13
    Otroligt snabba och med fantastiskt slutresultat
    2021-05-13
    Det är andra gången vi anlitar Primero för flyttstädning. Väldigt nöjd både gånger.
    2021-05-13
    jAG FICK MYCKET GOD FLYTTHJÄLP OCH FICK ÅKA MED CHAUFFÖRERNA TILL MITT FRITIDSHUS SOM SKULLE TÖMMAS.
    2021-05-13
    Vi fick hjälp med att tömma vår källare. Är så nöjd. Otroligt duktiga, trevliga och effektiva killar. Kom på exakt utsatt tid. Gjorde ett jättebra jobb. Vi kommer garanterat att använda Primeros tjänster fler gånger.
    Tack för ett mycket bra jobb!
    2021-05-07
    Snabbt och effektivt. Inget att anmärka på.
    2021-04-30
    Flytt av piano och skänk. Fick jättebra och snabb service, de kändes tillmötesgående och proffsiga.
    2021-04-26
    Flytt och flyttstädning. Det fungerade utan problem, har inget negativt att säga.
    Det enda skulle möjligen vara språkförståelsen då städkillarna hade problem med det Svenska språket, men jobbet utfördes väldigt bra.
    2021-04-23
    Flyttstädning
    Kundservice kan bli bättre när man ringer och personalen behöver kunna bättre svenska.
    Annars är jag nöjd med flyttstädningen som gjordes.
    De var väldigt noga och och det blev väldigt rent.
  • Kristoffer L
    skrev om Primero Service AB
    2021-04-22
    De var snabba, effektiva, lösningsfokuserade och det var lätt att kommunicera med den ansvarige.
    2021-04-22
    Flytt av kartonger. Snabbt o bra utfört
    2021-04-22
    Jättedåligt, håller inte vad man lovar i städlistan.
    Hej Kristina. Vi försöker städa alla punkter eller delar som ingår i en flyttstädning men ibland kan man missa några och då kommer vi tillbaka och åtgärdar felet. Eller ibland förväntar sig kunden att man städar saker som inte ingår i städlistan. Primero Service AB
    trevligt och snabb service

killarna hämtade saker till tippen

Jag är mycket nöjd
    2021-04-22
    Beställ av flytt. Försiktiga, professionella och smarta flyttare.
    2021-04-22
    Bra utfört arbete av flyttstäd och flytt. Snabbt och smidigt.
    2021-04-22
    Köpte flyttstäd av lägenhet.

Personal på plats kunde tyvärr inte så bra svenska vilket kan ha bidragit till följande. Bakom spisen blev det inte städat så jag fick själv fixa med det då slutbesiktning och överlämning av mina nycklar var dagen efter. Jag hade inte tid att vänta på att Primero skulle åtgärda detta själva då ny hyresgäst väntade på att tillträda lägenheten. Tur att jag kom en bra stund innan slutbesiktning så jag hann skrubba, torka och sopa.

Jag tänkte tyvärr inte på att kolla bakom spisen när jag hämtade min nyckel för innan jag lämnade lägenheten så att personalen kunde städa höll en av dem på att dra ut spisen. Då tänkte jag att jag slapp göra det själv eftersom det var det sista jag skulle gjort innan jag lämnade lägenheten. Precis som det står på Primeros hemsida att man behöver göra för att få städat bakom spisen. När jag kom tillbaka till lägenheten stod spisen inputtad och det såg ok ut i lägenheten. Dem hade dock glömt att städa golvet i en av mina walk-in-closets. Det åtgärdade dem direkt. Golven som hade våttorkats precis innan dem skulle gå var väldigt blött och hade mer vatten på sig än normalt. När jag skulle titta i alla rum blev mina strumpor helt dyngsura och innan jag tog på mig mina skor behövde jag ta av mina strumpor och vrida ur dem över vasken i köket. Det droppade vatten från dem. Golven fotograferade jag ifall dem skulle ta skada av allt vatten.

Dagen efter hade min nuvarande sambo flyttstädning i sitt radhus. Det var nästan samma team som dagen innan. Han sa till dem att städa ordentligt och hans 100m2 på två våningar med inglasat uterum städades på samma tid som min lgh på 79m2 och det blev städat mycket bättre än mitt.

Med den erfarenheten i bagaget skulle jag tyvärr inte köpa en tjänst av dem igen.
    2021-04-09
    Det är helt ok ,vi har precis börjat .
    2021-04-05
    Flyttstädningen var bra utförd. De var punktliga och all information var tydlig, snabba svar på frågor. Mycket nöjd!
    2021-03-25
    Flytt och flyttstad.
    Fungerade bra och jag upplevde inga problem.
    2021-03-23
    Bra telefonkontakt. Kom i tid. Kanske lite väl snabbt var orolig för ömtåliga saker. Trevliga killar
    2021-03-23
    Alltid lätta att komma i kontakt med när man vill ha förändringar eller andra städtjänster.
    2021-03-12
    Städat och rent, i tid och ut i tid. 🙂
    2021-03-03
    Städ varannan vecka 4 timmar. Bra service och utförande och positiv kontakt!
    2021-03-03
    Kom med en liten lastbil och körde bara en gång. Fick inte med alla mina flyttlådor så jag fick köra och hämta det sista själv. Var inte rädd om möblerna fick både tv och stolar repade. Förväntade mig åtminstone att man får köra två gånger om man inte får plats med allt fösta gången.
    2021-03-02
    Flyttstädning. De gjorde ett bra jobb - snabbt avklarat och blev rent. Bra pris också. Däremot var de en timme sena och det var besvärligt att ingen av de tre killarna som kom kunde svenska. Hade varit bra om i alla fall en person kunnat kommunicera lite bättre. Önskar även att hemsida och Facebook känts lite mer genuint snarare än med photoshoppade bilder från bildbank överallt och fejkade namn men gissar att de kanske mött för mycket fördomar tidigare eller nåt sånt.
    2021-03-01
    Jättefin service och snabb kommunikation
    2021-02-25
    Första gången var personalen 40 minuter sena, ringde och meddelande sen ankomst ungefär när vi skulle ses.

Reklamation skedde på städningen då mycket var missat. Även denna gång var personalen sena till avsatt tid.
    2021-02-16
    Supernöjd med vår pianoflytt! Snabba med att återkoppla och prisvärda jämfört med andra aktörer.
    2021-02-13
    flyttstädning
    Snabbt utförd. Bra bemötande. Städningen godkänd av de nya ägarna.
  • Angelica L
    skrev om Primero Service AB
    2021-02-12
    Flyttstädningen var mycket noggrann och väl utförd. Inga anmärkningar alls. Kommer att anlita primero igen.

Flytthjälpen var också effektiv och snabb. På 2,5 timma var mina 110 kvm flyttade. Mycket nöjd med primeros arbete.
    2021-02-10
    Flyttstädning.
    Servicen jag fick när man tar kontakt ifrån kontoret och vill få bekräftelse från företaget behöver bli bättre.
    Städarna var väldigt duktiga, men vissa hade svårt för att förstå vad jag sa. De lyssnade på mina direktiv och gjorde det som skulle göras.
    Var väldigt snabba på att utföra städningen.
    2021-02-10
    Jätte trevliga och snabba. Helt otroligt vad dom jobbade och fick med allt. Jätte nöjda är vi.
    Tack för ett jätte bra utfört arbete.
    2021-02-04
    Flyttstäd - Något slarvigt i mina ögon men hyresvärden tyckte det var fint städat. Värt priset. Snabba och effektiva
    2021-02-04
    Lyhörd, noggrant och billigt.
    2021-02-04
    Jättebra, allt fingerar som det ska
    2021-02-03
    Trevligt bemötande, genuint möte och bra och realistisk prisbild.
    2021-02-03
    - Flytt från lägenhet till hus.

- Bemötandet var väldigt bra.

- Förväntningarna var rätt så höga med tanke på att vi har ömtåliga saker, de var försiktiga och duktiga med att flytta på saker och ting.

- Upplevelsen var god, både från den sociala, professionella och bemötandet. Även priset var bra.

Primero rekommenderas
    2021-02-02
    Köpte Flyttstädning och blev supernöjd. Kom på utsatt tid och klockrent jobb. Inte så pratglada dem som kom, men dem var ju inte där för att prata så, ingen större deal :)

Oerhört prisvärt!
    2021-02-02
    Flyttstädning av vänliga människor.
    Ett jättebra pris men lite damm kvar bakom element o i hörnen.
    2021-01-28
    Man får vad man betalar för. De dök upp i tid, gjorde jobbet snabbt och effektivt. Jag kontrollerade städningen efter att de var klara och fick putsa några mindre grejer med en trasa. De hade förmodligen fixat det på garantin om jag hade kontaktat dem men det tog mig max 30 min att fixa själv.