Primero Service AB

Snittbetyg
4.5
Ring 08-122 252 01 Dela

Om företaget

Välkommen till Primero Service AB! Vi har ett brett utbud av olika servicetjänster och vi strävar alltid efter att vara professionella, hjälpsamma och ansvarsfulla. Hur lyckas vi? * Alltid 100% Nöjd Kund Garanti * Målet är att överträffa dina förväntningar * Skräddarsydda lösningar utefter dina behov * Snabb återkoppling...

377 omdömen om Primero Service AB

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 377 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Ingrid A
Skrev om Primero Service AB

Fick bortforslat mitt piano. Snabbt, enkelt och trevliga personal.

Martin K
Skrev om Primero Service AB

Inför vårt val av Primero tog vi offert från några olika bolag och valde sedan Primero då de var näst billigast och hade fått bra omdöme. Vi beställde flytthjälp och städ där flytten skulle ske en dag och städet två dagar senare. Vi fick snabb bekräftelse på flytthjälpen och besked om att städansvarig skulle höra av sig inom några dagar. De verkade dock missa detta så vi fick påminna och då ville de byta städning till samma dag som flytten vilket inte fungerade för oss. Vi kom fram till en kompromiss med städ dagen efter...

Svar från Primero Service AB

Hej Martin! Tusen tack för ditt omdöme och feedback! Vi vill alltid undvika onödiga kostnader för våra kunder och för att minimera kostnader skickar vi inte extra personal om det inte är nödvendigt. Fler personal vid flytten betyder högre pris. Tyvärr i ditt fall blev det mer än vi hade förventat oss och vi ber om ursäkt för missbedömning! Däremot ingen prisänding sker utan kundens godkännande så vi hoppas ändå att ni belv nöjda i slutända. Ang flyttstädnings datum: Ibland behöver vi justera schema i fall det kommer...

Ingrid B
Skrev om Primero Service AB

Snabbt och noggrant med väldigt trevlig personal. Lite i dyraste laget men som helhet bra!

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack för ditt positiva omdöme Ingrid! Välkommen åter! :)

Bernt A
Skrev om Primero Service AB

Alltid snabba svar via email vid kontakt med företaget. Flytten genomfördes på utlovad tid snabbt och professionellt. Har inget att klaga på och kan varmt rekommendera Primero!

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack Bernt! Roligt att du blev nöjd och vill rekomendera oss! Vi hjälper dig gärna vid nästa tillfälle så bara ring! :)

Anna N
Skrev om Primero Service AB

Proffsiga, snabba, trevliga, billiga.

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack för omdöme Anna! Det var ett nöje att samarbeta med dig! Lycke till med nya bostaden! :)

Bo C
Skrev om Primero Service AB

Vill varmt rekommendera Primero Service AB, för ett mycket bra jobb med både flyttning o städning.

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack Bo! Så roligt att ni blev nöjda! Bara slå en signal när när ni behöver hjälp igen! :)

Victoria O
Skrev om Primero Service AB

Bra service och fantastiskt resultat! Så vänliga och angelägna att kunden ska vara nöjd.

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack Viktoria! Det är alltid lika roligt och lätt att samarbeta med dig och Björn! Hör gärna av dig när du behöver hjälp med något! Allt gott!

Marcel S

Well done! I am positively surprised by the post-move cleaning service 10/10

Svar från Primero Service AB

Hallo! Tank you Marcel! We always try to do our best. ;) Hope to see you again!

Paula S
Skrev om Primero Service AB

Det var krångel med bokningen, flyttdagen påstods det att mitt mail med personnummer ej kommit fram? Detta löstes, dom kom kl 16 och tog hälften av våra saker och kom dagen efter och tog resten. Snabba och smidiga när dom väl var på plats.

Svar från Primero Service AB

Hej Paula, Tack för din kommentar och förståelse. Vi beklagar verkligen de problem vi haft med vår e-post, vilket påverkade bokningsprocessen. Som du nämnde, trots dessa utmaningar, ansträngde vi oss till det yttersta för att säkerställa att vi kunde genomföra din bokning och ge dig den service du förväntar dig. Vi uppskattar ditt tålamod och förståelse under denna tid och arbetar hårt för att förbättra våra system så att sådana problem inte uppstår igen. Med vänliga hälsningar David på Primero Flytt

Lucyna B
Skrev om Primero Service AB

Jätte nöjd personal jätte trevligt snabba är dom , God jul

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack för omdöme Lucyna! Så roligt att du är nöjd! Behöver du hjälp med städ eller flytt i framtiden så bara ring! :D God fortsättning!

Margareta N
Skrev om Primero Service AB

Väldigt omtänksamma killar han har skickat för att flytta min bohag. En från Iran en från USA och en från Tunisien En fin kombination. Bra jobbat killar. Tack för hjälpen Margareta Nilsson

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack för din fina komentar Margareta! Det var mycket trevligt att samarbeta med dig! :) Bara ring om du behöver fler hjälp! God fortsättnig!

Ulla A
Skrev om Primero Service AB

Trevligt bemötande, höll avtalad tid, snabbt och noggrant utfört arbete.

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack för ditt omdöme Ulla! Hör gärna av dig om du behöverhjälp med flytt eller städ! :) God fortsättning!

Iréne J
Skrev om Primero Service AB

Allt fungerade perfekt. Trevligt bemötande av "telefonman" och "flyttgubbar".

Primero Service AB gillar detta
Svar från Primero Service AB

Hej! Tusen tack Iréne för bra samarbete! Bara ring när du behöver hjälp! Allt gott! :)

Emma N
Skrev om Primero Service AB

De gjorde ett väldigt bra jobb! Rekommenderas stark

Svar från Primero Service AB

Tack för ditt fina omdöme och framförallt perfekta samarbete Emma! Hör gärna av dig när du behöver hjälp med flytt elelr städ i framtiden! :)

Per Mikael B
Skrev om Primero Service AB

Tack David med personal för snabb och effektiv service och hantering när jag behövde akut hjälp med att flytta en tung maskin. Kan varmt rekommendera Primero till andra som behöver flytta något. Mikael

Svar från Primero Service AB

Tack Mikael! Vi försöker alltid göra vårt bästa! Hör gärna av dig när du behöver hjälp i framtiden!

Piia T
Skrev om Primero Service AB

Supersmidigt! De var snabba, proffsiga och smidiga att ha att göra med. Allt klaffade och alla tidtabeller höll!

Svar från Primero Service AB

Hej Piia! Tusen tack för ditt fina omdöme! Vi försöker alltid göra vårt bästa. Välkommen åter! :)

Lina S
Skrev om Primero Service AB

Fick hjälp med både flytt och städning av den gamla bostaden och båda blev skött exemplariskt. Flytten gick snabbt och smidigt och städningen blev väldigt noggrant utförd. Är super nöjd och ska verkligen rekommendera er vidare till alla som behöver era tjänster. Stort tack för all er hjälp! //Lina

Svar från Primero Service AB

Tack Lina! Roligt att höra att du är så nöjd! :) Vi försöker alltid göra vår bästa. Tusen tack iförväg för alla framtida rekomendationer! Lycka till med nya bosteden! Hälsningar Anna

Bodil H
Skrev om Primero Service AB

Proffsigt och mycket trevligt bemötande. Allt har fungerat perfekt från första kontakten. Rekommenderar Anna och hennes medarbetare till hundra procent!

Svar från Primero Service AB

Tack Bodil för ditt fina omdöme! Vi hörs! :) Hälsningar Anna!

Lise-Lotte B
Skrev om Primero Service AB

Mycket trevligt bemötande. De städar så som jag vill ha det. Så jag är mycket nöjd.

Svar från Primero Service AB

Tack Lotta för att du tog dig tid att skriva omdöme! Ha en riktig fin vecka! :) Häslningar Anna

Siv E
Skrev om Primero Service AB

Punktlighet, snabba, och vänliga.

Milena T
Skrev om Primero Service AB

Allt blev bra, de kom snabbt och var effektiva

Nadia R
Skrev om Primero Service AB

Lättillgängliga och supertrevlig bemötande! Jag rekommenderar väldigt varmt deras tjänster.

Ulla-Britt J

Flyttlasset går först den 15/11 Kan därför betygsätta ännu

Per F
Skrev om Primero Service AB

Allt gick snabbt och effektivt med hämtningen.

Jenny O
Skrev om Primero Service AB

Beställt flytthjälp. Mycket trevlig och professionell personal!! Snabba och organiserade, mycket nöjd kund ☺️🤩👍🏻

Svar från Primero Service AB

Så roligt att höra Jenny! Välkommen åter!

Christer M
Skrev om Primero Service AB

Flyttkillarna, 3 st, gjorde ett mycket bra jobb. Dom var effektiva och förstörde ingenting. Jag hade skrivit på lådorna och möblerna i vilket rum jag ville ha dom och dom satte det där.

Svar från Primero Service AB

Tack för ditt positiva omdöme Christer! Vi försöker alltid göra vårt bästa ! :D Välkommen åter!

Susanne F
Skrev om Primero Service AB

Enastående service! Vänligt bemötande o mycket hjälpsamma 😊 Rekomenderas varmt!

Svar från Primero Service AB

Hej Susanne, Tusen tack för din positiva recension och för dina vänliga ord! Vi är oerhört glada att höra att du är nöjd med vår service och bemötande. Att hjälpa våra kunder och se till att deras behov uppfylls är vår högsta prioritet, och din rekommendation värmer verkligen. Vi är tacksamma för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Om du någonsin behöver hjälp igen i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att tjäna dig återigen! Varma hälsningar, David på Primero Flytt

Pia T
Skrev om Primero Service AB

Trevligt bemötande, fint blev det och dom kom hem snabbt

Svar från Primero Service AB

Hej Pia, Vi är så tacksamma för din feedback! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med både vår service och slutresultatet. Att agera snabbt och effektivt utan att tumma på kvaliteten är något vi alltid strävar efter, och det är fantastiskt att veta att vi har lyckats uppfylla detta för dig. Tack igen för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse. Vi ser fram emot möjligheten att vara till tjänst igen i framtiden!

Lina B
Skrev om Primero Service AB

Anlitade primero för en flytt från malmö till Lund. De var väldigt trevliga som skötte flytten. Punktliga och snabba. Kändes prisvärt

Svar från Primero Service AB

Hej Lina, Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att flytten gick snabbt och smidigt. Ser fram emot att hjälpa dig igen!

Eva E
Skrev om Primero Service AB

Vi blev mycket proffsigt bemött av Primero. De anlitades av mig vid 2 tillfällen, dels vid flytt från hus till ett förråd, dels vid genomsökning av lådor i ett annat förråd. Innehållet i detta förråd hade flyttats dit av annan flyttfirma på ett sätt som gjorde att det blev mycket svårt att hitta i det. Personerna från Primero bistod på ett mycket bra sätt att gå igenom lådor, samla de lådor som skulle tas därifrån och organisera förrådet så att kvarvarande lådor lätt skulle kunna lokaliseras. Transporten till ny bostad...

Svar från Primero Service AB

Hej Eva, Stort tack för att du delar din upplevelse och för ditt fortsatta förtroende i oss. Vi är stolta över att ha kunnat bistå dig vid både flytt och organisering. Att veta att du är nöjd med vårt arbete och rekommenderar oss vidare betyder mycket. Vi ser fram emot att fortsätta vara till hjälp vid framtida behov. Varmaste hälsningar, David på Primero Flytt

Gunilla J
Skrev om Primero Service AB

Fick snabbt en tid. Trevligt bemötande och snabbt utförande. Kommer rekommendera och anlita igen

Svar från Primero Service AB

Hej Gunilla, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det är fantastiskt att höra att du var nöjd med vår snabbhet och service. Vi är tacksamma för din rekommendation och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden.

Mait E
Skrev om Primero Service AB

Smidigt o lätt fick vi hjälp med flytt av piano. Fungerade mycket bra. Kontakt med gruppen dungeradebra.

Svar från Primero Service AB

Hej, Tack för att du delar din positiva upplevelse! Vi är glada att höra att pianoflytten gick smidigt och att kommunikationen fungerade väl. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att vara till tjänst igen vid behov.

Maria Ö
Skrev om Primero Service AB

Snabba Vänliga Proffsigt utfört, tekniken de använde i trappor och Trånga utrymmen

Käthe P
Skrev om Primero Service AB

Vi blev mycket väl bemötta av företaget. De levde väl upp till våra förväntningar. Våra upplevelse av städning från Primero är bara goda.

Lisa K
Skrev om Primero Service AB

Pianoflytt: Mycket bra bemött av företaget, trevliga, hjälpsamma flyttkillar, jag anlitar gärna Primero Flytt igen.

Anna H
Skrev om Primero Service AB

Snabba, trevliga! Allt jättebra!

Sigrid H
Skrev om Primero Service AB

Otrolig vänlighet och stor skicklighet med sin städning och med sin snabbhet 100 Prosent rent överallt man behövde inte peka på vad som skulle göras allt var till belåtenhet rekommendera dem med stort förtroende talade gärna om hur glad jag var som fick mig att göra detta ❤️Sigrid

Jonas B
Skrev om Primero Service AB

Kom på utsatt tid och allt gick smidigt! Kan varmt rekommendera Primeo!

Bengt U
Skrev om Primero Service AB

Allt fungerade bra jag kommer att anlita dem igen

Kristina K
Skrev om Primero Service AB

Snabb och bra service. Väldigt tillmötesgående bemötande

Mikael K
Skrev om Primero Service AB

Ett trevligt bemötande och smidigt genomfört flytt av möbler. Kom på exakt utlovat klockslag. Kan varmt rekommendera dem. //Mikael

Susanne H

Punktlighet, trevliga och effektiva

Johanna N
Skrev om Primero Service AB

David är mycket trevlig och professionell. Hans medarbetare likaså. De hjälpte mig att flytta mitt bohag, inklusive mitt piano, och åkte till tippen med saker från två förråd som skulle slängas. Allt gick snabbt, säkert och smidigt på utsatt tid.

Jenny N
Skrev om Primero Service AB

Mycket nöjd. De kom på utlovad tid. Noggranna och försiktiga med våra möbler. Snabba också.

Ann-Britt P
Skrev om Primero Service AB

Jättetrevlig kille som var här och hämtade mina saker som skulle till Merab. Ni har tidigare flyttat mina föräldrar till Trollsjögården. Sen har ni tömt deras lägenhet där och på Odengatan, städat på båda ställena. Allt till största belåtenhet ä.👍

Keiko G
Skrev om Primero Service AB

Bra kommunikation, professionellt arbete, flexibel och snabbt jobb. Vi frågade de att slänga gamla grejerna och att flytta grejerna till nytt bostad i fler tillfällen och vi var jätte nöjd.

Sofia J
Skrev om Primero Service AB

Aldrig en sur min trots vissa bekymmer. Vi är super nöjda med servicen.

Jan M
Skrev om Primero Service AB

Har ännu inte fått uppdrag utfört men det var trevligt och lätt att få kontakt via telefon.

Ronny A
Skrev om Primero Service AB

Vi köpte flytthjälp. Allt sköttes perfekt. Noggrant snabbt och effektivt.

Mohammad A
Skrev om Primero Service AB

Bra och snabbt service, trevliga killar

Filtrera omdömen