Primero Service AB

Primero Service AB

primeroab.se
  • BadgeFiveYears
4.5

Välkommen till Primero Service AB! Vi har ett brett utbud av olika servicetjänster och vi strävar alltid efter att vara professionella, hjälpsamma och ansvarsfulla. Hur lyckas vi? * Alltid 100% Nöjd Kund Garanti * Målet är att överträffa dina förväntningar * Skräddarsydda lösningar utefter dina behov * Snabb återkoppling...

397 omdömen om Primero Service AB

Sedan starten hos Reco 2020

Louise Marie B L
Skrev om Primero Service AB

Piano samt matbord och stolar bortforslat i Arild. Det kom två jättetrevliga killar och de gjorde jobbet väldigt snabbt 😀 Vi är sena m att berömma ( slutet av februari ) Vi kommer absolut att anlita Primero igen.

Ante S
Skrev om Primero Service AB

Trevlig personal och otroligt duktiga på det de göra!

Eva D
Skrev om Primero Service AB

Trevliga killar och vänliga. Hade inga förväntningar.flytt av diverse möbler

Elena L
Skrev om Primero Service AB

Tack för er hjälp med flytten!

Malin Å
Skrev om Primero Service AB

Väldigt trevligt bemötande. Effektiva och glada!

Spella A
Skrev om Primero Service AB

Efficient, reliable friendly service. Highly recommended.

Lars K
Skrev om Primero Service AB

Lätt att boka, bra pris, kom i tid, trevlig personal, tyvärr slarvades det med en bärsele som gjorde märken i vår ekparkett

Otto H
Skrev om Primero Service AB

Bra, trevliga personer, effektiva och inga strul med tjänsten

Fredrik O
Skrev om Primero Service AB

Bra, pålitliga och sympatiska. Anlitar dem gärna igen.

Lilian P
Skrev om Primero Service AB

Jag kommer absolut att rekommendera foretaget till andra!! Mycket fint bemotande och nra pris!

Ida H
Skrev om Primero Service AB

Vid flytt och städning blev vi väldigt bra bemötta och de gjorde proffsiga jobb. Jag kommer att rekommendera firman till dem som kommer att behöva era tjänster.

Henrik N
Skrev om Primero Service AB

Fick hjälp med flytten till vårt hus. Mycket trevliga och uppfinningsrika flyttkillar när det uppstod lite utmaningar. Vi är mycket nöjda. Rekommenderas!

Christer J
Skrev om Primero Service AB

Bortforsling och nedmonteringen av gammal bäddsoffa, gamla TV apparater, madrass mm. Funkade bra och gick smidigt.

Svar från Primero Service AB

Tack Christer! Hoppas vi ses vid nästa tillfälle!

Zahra M
Skrev om Primero Service AB

Det var väldigt bra och jag är väldigt nöjd med dem.

Svar från Primero Service AB

Tack Zahra för omdöme! Roligt att du blev nöjd! Välkommen åter! :)

Oskar M
Skrev om Primero Service AB

Snabb flytt och trevligt bemötande av chefen. Av killarna som flyttade det mesta var det mindre muntert. Men själva flytten gick superbra och allt var helt och rent

Svar från Primero Service AB

Tack Oskar! Roligt att höra! Ring oss gärna när du behöver hjälp nästa gång! :)

Karin E
Skrev om Primero Service AB

Bra utbyte i första samtalet, konkret och lätt att komma fram till en strategi.

Anders H
Skrev om Primero Service AB

Väldigt effektivt! Mycket bra!!!!

Lars T
Skrev om Primero Service AB

Mycket seriöst och arbetsamt företag som ännu en gång levererade helt enligt offert (bohagsflyttning 50 km). Rekommenderas!

Sandra H
Skrev om Primero Service AB

Jag är väldigt nöjd med både flytthjälp och flyttstäd. Fint bemötande och noggranna och hjälpsamma anställda.

Lisbeth C
Skrev om Primero Service AB

Snabba och duktiga, inget att klaga på

Dawood A gillar detta
Svar från Primero Service AB

Tack Lisbeth! Välkommen åter!

Ingrid A
Skrev om Primero Service AB

Fick bortforslat mitt piano. Snabbt, enkelt och trevliga personal.

Martin K
Skrev om Primero Service AB

Inför vårt val av Primero tog vi offert från några olika bolag och valde sedan Primero då de var näst billigast och hade fått bra omdöme. Vi beställde flytthjälp och städ där flytten skulle ske en dag och städet två dagar senare. Vi fick snabb bekräftelse på flytthjälpen och besked om att städansvarig skulle höra av sig inom några dagar. De verkade dock missa detta så vi fick påminna och då ville de byta städning till samma dag som flytten vilket inte fungerade för oss. Vi kom fram till en kompromiss med städ dagen efter...

Svar från Primero Service AB

Hej Martin! Tusen tack för ditt omdöme och feedback! Vi vill alltid undvika onödiga kostnader för våra kunder och för att minimera kostnader skickar vi inte extra personal om det inte är nödvendigt. Fler personal vid flytten betyder högre pris. Tyvärr i ditt fall blev det mer än vi hade förventat oss och vi ber om ursäkt för missbedömning! Däremot ingen prisänding sker utan kundens godkännande så vi hoppas ändå att ni belv nöjda i slutända. Ang flyttstädnings datum: Ibland behöver vi justera schema i fall det kommer...

Ingrid B
Skrev om Primero Service AB

Snabbt och noggrant med väldigt trevlig personal. Lite i dyraste laget men som helhet bra!

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack för ditt positiva omdöme Ingrid! Välkommen åter! :)

Bernt A
Skrev om Primero Service AB

Alltid snabba svar via email vid kontakt med företaget. Flytten genomfördes på utlovad tid snabbt och professionellt. Har inget att klaga på och kan varmt rekommendera Primero!

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack Bernt! Roligt att du blev nöjd och vill rekomendera oss! Vi hjälper dig gärna vid nästa tillfälle så bara ring! :)

Anna N
Skrev om Primero Service AB

Proffsiga, snabba, trevliga, billiga.

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack för omdöme Anna! Det var ett nöje att samarbeta med dig! Lycke till med nya bostaden! :)

Bo C
Skrev om Primero Service AB

Vill varmt rekommendera Primero Service AB, för ett mycket bra jobb med både flyttning o städning.

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack Bo! Så roligt att ni blev nöjda! Bara slå en signal när när ni behöver hjälp igen! :)

Victoria O
Skrev om Primero Service AB

Bra service och fantastiskt resultat! Så vänliga och angelägna att kunden ska vara nöjd.

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack Viktoria! Det är alltid lika roligt och lätt att samarbeta med dig och Björn! Hör gärna av dig när du behöver hjälp med något! Allt gott!

Marcel S

Well done! I am positively surprised by the post-move cleaning service 10/10

Svar från Primero Service AB

Hallo! Tank you Marcel! We always try to do our best. ;) Hope to see you again!

Paula S
Skrev om Primero Service AB

Det var krångel med bokningen, flyttdagen påstods det att mitt mail med personnummer ej kommit fram? Detta löstes, dom kom kl 16 och tog hälften av våra saker och kom dagen efter och tog resten. Snabba och smidiga när dom väl var på plats.

Svar från Primero Service AB

Hej Paula, Tack för din kommentar och förståelse. Vi beklagar verkligen de problem vi haft med vår e-post, vilket påverkade bokningsprocessen. Som du nämnde, trots dessa utmaningar, ansträngde vi oss till det yttersta för att säkerställa att vi kunde genomföra din bokning och ge dig den service du förväntar dig. Vi uppskattar ditt tålamod och förståelse under denna tid och arbetar hårt för att förbättra våra system så att sådana problem inte uppstår igen. Med vänliga hälsningar David på Primero Flytt

Lucyna B
Skrev om Primero Service AB

Jätte nöjd personal jätte trevligt snabba är dom , God jul

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack för omdöme Lucyna! Så roligt att du är nöjd! Behöver du hjälp med städ eller flytt i framtiden så bara ring! :D God fortsättning!

Margareta N
Skrev om Primero Service AB

Väldigt omtänksamma killar han har skickat för att flytta min bohag. En från Iran en från USA och en från Tunisien En fin kombination. Bra jobbat killar. Tack för hjälpen Margareta Nilsson

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack för din fina komentar Margareta! Det var mycket trevligt att samarbeta med dig! :) Bara ring om du behöver fler hjälp! God fortsättnig!

Ulla A
Skrev om Primero Service AB

Trevligt bemötande, höll avtalad tid, snabbt och noggrant utfört arbete.

Svar från Primero Service AB

Hej! Tack för ditt omdöme Ulla! Hör gärna av dig om du behöverhjälp med flytt eller städ! :) God fortsättning!

Iréne J
Skrev om Primero Service AB

Allt fungerade perfekt. Trevligt bemötande av "telefonman" och "flyttgubbar".

Dawood A gillar detta
Svar från Primero Service AB

Hej! Tusen tack Iréne för bra samarbete! Bara ring när du behöver hjälp! Allt gott! :)

Emma N
Skrev om Primero Service AB

De gjorde ett väldigt bra jobb! Rekommenderas stark

Svar från Primero Service AB

Tack för ditt fina omdöme och framförallt perfekta samarbete Emma! Hör gärna av dig när du behöver hjälp med flytt elelr städ i framtiden! :)

Per Mikael B
Skrev om Primero Service AB

Tack David med personal för snabb och effektiv service och hantering när jag behövde akut hjälp med att flytta en tung maskin. Kan varmt rekommendera Primero till andra som behöver flytta något. Mikael

Svar från Primero Service AB

Tack Mikael! Vi försöker alltid göra vårt bästa! Hör gärna av dig när du behöver hjälp i framtiden!

Piia T
Skrev om Primero Service AB

Supersmidigt! De var snabba, proffsiga och smidiga att ha att göra med. Allt klaffade och alla tidtabeller höll!

Svar från Primero Service AB

Hej Piia! Tusen tack för ditt fina omdöme! Vi försöker alltid göra vårt bästa. Välkommen åter! :)

Lina S
Skrev om Primero Service AB

Fick hjälp med både flytt och städning av den gamla bostaden och båda blev skött exemplariskt. Flytten gick snabbt och smidigt och städningen blev väldigt noggrant utförd. Är super nöjd och ska verkligen rekommendera er vidare till alla som behöver era tjänster. Stort tack för all er hjälp! //Lina

Svar från Primero Service AB

Tack Lina! Roligt att höra att du är så nöjd! :) Vi försöker alltid göra vår bästa. Tusen tack iförväg för alla framtida rekomendationer! Lycka till med nya bosteden! Hälsningar Anna

Bodil H
Skrev om Primero Service AB

Proffsigt och mycket trevligt bemötande. Allt har fungerat perfekt från första kontakten. Rekommenderar Anna och hennes medarbetare till hundra procent!

Svar från Primero Service AB

Tack Bodil för ditt fina omdöme! Vi hörs! :) Hälsningar Anna!

Lise-Lotte B
Skrev om Primero Service AB

Mycket trevligt bemötande. De städar så som jag vill ha det. Så jag är mycket nöjd.

Svar från Primero Service AB

Tack Lotta för att du tog dig tid att skriva omdöme! Ha en riktig fin vecka! :) Häslningar Anna

Siv E
Skrev om Primero Service AB

Punktlighet, snabba, och vänliga.

Milena T
Skrev om Primero Service AB

Allt blev bra, de kom snabbt och var effektiva

Nadia R
Skrev om Primero Service AB

Lättillgängliga och supertrevlig bemötande! Jag rekommenderar väldigt varmt deras tjänster.

Ulla-Britt J

Flyttlasset går först den 15/11 Kan därför betygsätta ännu

Per F
Skrev om Primero Service AB

Allt gick snabbt och effektivt med hämtningen.

Jenny O
Skrev om Primero Service AB

Beställt flytthjälp. Mycket trevlig och professionell personal!! Snabba och organiserade, mycket nöjd kund ☺️🤩👍🏻

Svar från Primero Service AB

Så roligt att höra Jenny! Välkommen åter!

Christer M
Skrev om Primero Service AB

Flyttkillarna, 3 st, gjorde ett mycket bra jobb. Dom var effektiva och förstörde ingenting. Jag hade skrivit på lådorna och möblerna i vilket rum jag ville ha dom och dom satte det där.

Svar från Primero Service AB

Tack för ditt positiva omdöme Christer! Vi försöker alltid göra vårt bästa ! :D Välkommen åter!

Susanne F
Skrev om Primero Service AB

Enastående service! Vänligt bemötande o mycket hjälpsamma 😊 Rekomenderas varmt!

Svar från Primero Service AB

Hej Susanne, Tusen tack för din positiva recension och för dina vänliga ord! Vi är oerhört glada att höra att du är nöjd med vår service och bemötande. Att hjälpa våra kunder och se till att deras behov uppfylls är vår högsta prioritet, och din rekommendation värmer verkligen. Vi är tacksamma för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Om du någonsin behöver hjälp igen i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att tjäna dig återigen! Varma hälsningar, David på Primero Flytt

Pia T
Skrev om Primero Service AB

Trevligt bemötande, fint blev det och dom kom hem snabbt

Svar från Primero Service AB

Hej Pia, Vi är så tacksamma för din feedback! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med både vår service och slutresultatet. Att agera snabbt och effektivt utan att tumma på kvaliteten är något vi alltid strävar efter, och det är fantastiskt att veta att vi har lyckats uppfylla detta för dig. Tack igen för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse. Vi ser fram emot möjligheten att vara till tjänst igen i framtiden!

Lina B
Skrev om Primero Service AB

Anlitade primero för en flytt från malmö till Lund. De var väldigt trevliga som skötte flytten. Punktliga och snabba. Kändes prisvärt

Svar från Primero Service AB

Hej Lina, Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att flytten gick snabbt och smidigt. Ser fram emot att hjälpa dig igen!

Eva E
Skrev om Primero Service AB

Vi blev mycket proffsigt bemött av Primero. De anlitades av mig vid 2 tillfällen, dels vid flytt från hus till ett förråd, dels vid genomsökning av lådor i ett annat förråd. Innehållet i detta förråd hade flyttats dit av annan flyttfirma på ett sätt som gjorde att det blev mycket svårt att hitta i det. Personerna från Primero bistod på ett mycket bra sätt att gå igenom lådor, samla de lådor som skulle tas därifrån och organisera förrådet så att kvarvarande lådor lätt skulle kunna lokaliseras. Transporten till ny bostad...

Svar från Primero Service AB

Hej Eva, Stort tack för att du delar din upplevelse och för ditt fortsatta förtroende i oss. Vi är stolta över att ha kunnat bistå dig vid både flytt och organisering. Att veta att du är nöjd med vårt arbete och rekommenderar oss vidare betyder mycket. Vi ser fram emot att fortsätta vara till hjälp vid framtida behov. Varmaste hälsningar, David på Primero Flytt