Pure Female

1.3

4 omdömen om Pure Female

Hanna S
Skrev om Pure Female

Katastrofbolag - helt omöjliga att få tag i. Efter veckor av mailande får jag via Klarna reda på att min klänning kommit fram hos bolaget. Det dyker upp avgifter som är oklara. Klänningen i sig var snygg men dålig kvalitet på tyget

Annika K
Skrev om Pure Female

Snabba leveranser men både dålig ovänlig och opålitlig service så fort man vill returnera eller i värsta fall reklamera. Jag fick vänta 2 månader! för att få återbetalning för en reklamation, och fick då ta Klarna till hjälp. Klänningarna är också för dyra i förhållande till kvalitet. Klänningarna har ej hållit kvalitén utan gått sönder på olika sätt. Hål, noppror, urtvättade, trasiga knytband etc. Det går tyvärr ej heller att lita på recensionerna på hemsidan, då det bara är de positiva omdömena som publiceras. Mitt dåliga...

Malin C
Skrev om Pure Female

Har returnerat till Purefemale två gånger och lika dålig hantering båda gångerna. Långa tider för att registrera returen, mer än 20 dagar. När man ber om att få ut uppgifter för att lämna till Klarna angående returen återkopplar de inte eller påstår att de skall uppdatera och gör sedan inte det. Dåliga på att svara på mejl.

JOHANNA S
Skrev om Pure Female

Jag skrev en recension på hemsidan om en klänning där priset inte svarade på kvalité och tyget blev mycket noppig efter bara 2 gånger. Provrummet/Pure female tog bort min omdöme utan att kommentera nåt alls. Det känns inte alls bra att företaget inte låter ärliga recensioner på produkter, någon annan hade också efter mig skrivit om exakt samma sak. Därför skriver jag här och säger jag inte rekommenderar lita på företaget igen eftersom de tydligen manipulerar produktrecensioner och dyra klänningar inte alltid har bra kvalité.