Pusku Pusku

Snittbetyg
4.5
Ring 0141-25 01 91 Dela

Om företaget

Välkommen till Pusku Pusku! Här hittar du ett innovativt företag som sedan 2008 säljer bekväma och snygga sittsäckar. Hos oss kan du välja bland unika designprodukter med hög kvalitet, allt för att du ska kunna sitta ner bekvämt och njuta av en stund av glädje. Hos oss hittar du sittsäckar, saccosäckar, sittpuffar, sittkuddar,...

934 omdömen om Pusku Pusku

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 934 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Marie K
Skrev om Pusku Pusku

Beställde på nätet, enkelt att beställa och snabb leverans, snabbare än utlovat.

Debora C
Skrev om Pusku Pusku

Obekväm att sitta på, passar bättre små barn vilket inte motsvarar beskrivningen av produkt. Pengarna kastade bort tyvärr.

Svar från Pusku Pusku

Hej Debora, det alltid går att byta till större modell om du sjänner det är för liten. Gärna skicka information tills oss om du hittar fel i beskrivning. Vi har bredd sortiment över 25 modell och 2000 olika tyger. Mvh, Tomas

Anne J
Skrev om Pusku Pusku

Lätt att handla på deras hemsida.. Snabb leverans.

Eva K
Skrev om Pusku Pusku

Köpte en sackosäck. Det är för mycket stoppning iden

Svar från Pusku Pusku

Hej Eva, alla sittsäckar är fyllda 100% från början. Du kan tar bort en del fyllning från innerspåse om det sjänst för hård. P.s. Fyllning kan spara och använda i framtiden om man vill ha hårdare. Mvh, Tomas

Liza A
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans och en fantastisk fin produkt!

Hans S
Skrev om Pusku Pusku

Tydligen var det jag beställde restnoterat vilket inte var tydligt när jag beställde och jag har inte fått någon status på ordern om när den kan tänkas komma.

Svar från Pusku Pusku

Hej Hans, orderbekräftelse kommer automatis via e-post. När varor är klart att skickas och är på väg kommer SMS med leverans information. Behöver du mer informatiom om leverans gärna kontakta oss. Mvh Tomas

Daniel E

Snabb leverans, bra förpackat 👌🌟

Linda D
Skrev om Pusku Pusku

Har fortfarande inte fått hela beställningen

Svar från Pusku Pusku

Hej, Play OX blue ej lager vara och leverans tid 8-12 vardagar. Varor kommit till min lager idag och skickar direkt till dig. Mvh, Tomas

Abdellah E
Skrev om Pusku Pusku

Goddagodda :-) Varan var väldigt fin, precis som jag kände till tidigare... förväntade mig också att bli bemött på ett proffsigt sätt och det blev jag också, inga problem alls... Jag uppfattar er som ett seriöst företag som gör allt för att kunden skall få det den beställde, snabbt och väldigt bra kvalitet... nu väntar jag bara att få hem självaste puffen "bönsäcken" för att fylla i dem EPS pärlor jag köpte av er :-) tack

Lisa H
Skrev om Pusku Pusku

Skön saccosäck. Känns som bra kvalitet men bara haft den någon vecka. Bra att det finns ett mer miljövänligt alternativ till plastkulor som fyllning.

Per K
Skrev om Pusku Pusku

Snabb och bra kundservice. Snabb leverans.

Kristina L
Skrev om Pusku Pusku

Bra, snabb leverans ………………………………………….

Victor J
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans direkt till dörren. Sittpuffen tog ca en vecka att fluffa upp sig ordentligt då blev den jätteskön att sitta i tycker alla i familjen. Köpte den största så vi får plats alla.. Mycket bra..

Malin E
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans, snygg säng, tack!

Jenny K
Skrev om Pusku Pusku

Har fått ett datum från Klarna när sakerna ska betalas men har inte fått någon bekräftelse på att något är på väg till mig. Kan ju tyvärr tycka att det känns oseriöst.

Svar från Pusku Pusku

Hej Jenny, ett datum från Klarna kommer när varor skickas från Motala lager. Gärna kontakta kundsjänt om du fick inte spårning id. Mvh, Tomas

Patrik R
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans å produkten innehåller vad den beskriver

Birgitta P

Snabb leverans. Jätte nöjd med saccosäckrn Rekonenderar den varmt

Mikael S
Skrev om Pusku Pusku

Mycket nöjd med både leverans och med produkterna från Pusku Pusku.

Robert K
Skrev om Pusku Pusku

De är väldigt dåliga på att uppdatera en på hur det går med leveransen. De flesta andra företag erbjuder någon form av spårning av saker man beställt.

Svar från Pusku Pusku

Hej Robert, vi skickar spårning ID direkt efter utleverans. Det kommer via SMS och e-post. Gärna kontakta kundsjänst om du fick inte information om leverans. Mvh, Tomas

Rolf E
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans och bra produkter!

Virpi S
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans färg samma som i bilden

Stina L
Skrev om Pusku Pusku

Har fortfarande inte fått min order eller hört någonting från företaget

Svar från Pusku Pusku

Hej Stina, vi skickad orderbekräftelse samma dag när ni beställde. Varor skickade ut från lager 19.07.2023 kl. 11:16 och. Gärna återkomma till kundsjänst om ni fick ingen SMS eller e-post med spårning ID. Mvh, Tomas

Yvonné N
Skrev om Pusku Pusku

Snabbt och enkelt att beställa.

Britt L
Skrev om Pusku Pusku

Snabbt och enkelt att beställa.

Francesco R
Skrev om Pusku Pusku

Order took 14 days to arrive from order day. Pulse offered no apology and even had the guts to ask Klarna to request payment even though I hadn’t received the order and asked for 30 day from order receipt payment from Klarna. Pretty sneaky people and awful customer service as shown by how they respond via email.

Svar från Pusku Pusku

You order we received 2023-06-28 12:50:03 and you can pick up parcel 24 BENSIN. 12 juli 10:36 - 194 47 UPPLANDS VÄSBY. That means we in 10 working days. Not warehouse goods delivery time is 12-15 working days. Klarna send you faktura after goods dispatch from warehouse in Motala and you have 14 days to pay that. If you have trouble with Swedish language we speak English. Have a nice day!

Lennart K
Skrev om Pusku Pusku

Köpte fyllning till sittkuddar i webshopen. Fick orderbekräftelse och leverans i tid.

Robin G
Skrev om Pusku Pusku

Har fortfarande inte mottagit min vara.

Svar från Pusku Pusku

Hej Robin G, Vi skickad din order 7/7 till dig. Jag se att varor kommit till terminal 7 juli 18:50 - 556 52 JÖNKÖPING. Gärna återkomma till kund sjänst om du få inte varor under måndag. Mvh, Tomas

Ronnie N
Skrev om Pusku Pusku

Allt var jättelätt och smidigt med en snabb leverans också. Puffarna är jättebra och sköna passar perfekt för soft framför tv eller vinterbrasan när det är kallt ute. Släng på en filt och en kudde så kan du ligga i den hela veckan

Josephine J
Skrev om Pusku Pusku

Den ser lyxig ut på min uteplats, riktig skön att vila och sola i! Super nöjd med mitt köp❤

Frida A
Skrev om Pusku Pusku

Supersnabb leverans. Vi önskade byte färg på fodralet till sittkuddarna vi köpte. Gick hur smidigt som helst och fin service och även här supersnabb i respons etc. Toppen!

Anita K
Skrev om Pusku Pusku

Ingen problem alls. Alt mycke bra

Jenny H
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans och bra vara. Dock så skickades möbeln i 3 packet varav 2 skickades till Leksand och ett till Rättvik. Bra om alla kommer till samma ställe

Paula A
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans. God kvalitet.

Eva B
Skrev om Pusku Pusku

Jättefin Sittsäck för mitt barnbarn, bra kvalite, snygg i vardagsrummet. Perfekt för liten kille att sitta i 😊

Malin H
Skrev om Pusku Pusku

Produkten var över förväntningarna! Mkt nöjd

David K
Skrev om Pusku Pusku

Refill Saccosäck. Snabb leverans. Uppfyller utlovad kvalité.

Ava B
Skrev om Pusku Pusku

Extremt jobbigt att fylla påsarna och sömmen vid dragkedjan gick sönder efter en dag.

Svar från Pusku Pusku

Hej Ava B (Jessica B), alla mindre modell kommer färdig monterad. t.e Play, Game, Razzy, Roll80 osv. Större modell kommer i flera packet och krävs montering. Instruktion finns i paket. Vi har video osv. Montering är enkel om man följa instruktion. Det går beställa i kassan "Hemleverans med avisering. Monterad och klart" om man kan inte klara själv. Alla innerpåsar sömmen är kontrollerad förre leverans. Gärna kontakta kundtjänst om du fick skadad produkt. Mvh, Tomas

Linda D
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans. Väldigt fin och bekväm sittsäck. Enda minus är att den blir extremt varm.

Mats B
Skrev om Pusku Pusku

Bra och tydlig info varan, samt relativ snabb leverans. Har ingen uppfattning ännu om varan, då den ej ännu är uppackad. Avses som present som inte kommer att ges förrän i september 2023.

Mats G
Skrev om Pusku Pusku

Mycket bra och smidigt att handla. Vi köpte en saccosäck och den var kanon 👌😍

Sandra H
Skrev om Pusku Pusku

Älskar dessa sittsäckar - perfekt i lekrummet

Stefan S
Skrev om Pusku Pusku

Jag kryssade för ” riktigt uruselt” då jag fortsatt inte fått varan. Hur ska jag då kunna bedöma den?

Svar från Pusku Pusku

Hej Stefan, gärna kontakta kundtjänst info@puskupusku.se om din order försent. Mvh Tomas

Lovisa A
Skrev om Pusku Pusku

Jättefin produkt! Tycker den är väldigt prisvärd.

Martin R
Skrev om Pusku Pusku

Riktigt fina sacosäckar. Känns som bra kvalitet!

Isabelle K
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans, bra kvalitet. Hade ett sittsäck från Pusku Pusku sedan flera år tillbaka, fortfarande i jättebra skick, så det kändes naturligt att välja dom igen. Rekommenderas!

Tina B
Skrev om Pusku Pusku

Då min leverans inte kom fram och jag skrev till dem och frågade vad som händer nu. Har jag inte hört något efter att dem sa till mig att dem skulle återkomma.

Svar från Pusku Pusku

Hej Tina, vi fick igår kl.12:50 din meddelande att du fick inte varor. Bring letar efter dina varor och vi återkommer idag underdagen. Mvh Tomas

Magdalena L
Skrev om Pusku Pusku

Välpackat, snabb leverans och en bra produkt!

Johnny V
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans Produktionen uppfyller alla förväntningar och kvaliteten känns gedigen. Dottern är också helnöjd.

Ann-christin N
Skrev om Pusku Pusku

Ett av två paket saknades vid leveransen. TG tog genast tag i det och fixade snabbt en ny leverans. Tack

Matilda K
Skrev om Pusku Pusku

Dåligt bemötande hos kundservice och dåligt fyllt produkt. Såg inte ut som på bilden på hemsidan.

Svar från Pusku Pusku

Tack för ditt omdömen. Det är verkligen tråkigt att höra om din upplevelse hos oss. Alla sittsäckar är fyllda för bäst komfort. Vi kan skicka extra fyllning gratis om du behöver mer. Du kan skicka alltid varor i retur om du är missnöjd. Mvh, Tomas

Filtrera omdömen