Pusku Pusku

Välkommen till Pusku Pusku!

Här hittar du ett innovativt företag som sedan 2008 säljer bekväma och snygga sittsäckar. Hos oss kan du välja bland unika designprodukter med hög kvalitet, allt för att du ska kunna sitta ner bekvämt och njuta av en stund av glädje.

Hos oss hittar du sittsäckar, saccosäckar, sittpuffar, sittkuddar, både för inomhusbruk och utomhusbruk. Vill du kan du även få tryck och brodyr på dina produkter, och självklart kan du även köpa tyg och stoppning om du vill. Kolla in vår hemsida för att spana in våra bästsäljare. Vi lovar att du hittar något att piffa till ditt hem med!

Läs vad 663 kunder tycker om Pusku Pusku 2

2022-01-27 Verifierad kund
    Snabb leverans och snabba svar på frågor.
    Superfina och sköna sittsäckar (Razz Wave).
    2022-01-24 Verifierad kund
    Handlade online utan kontakt men snabb leverans utan strul! Produkterna motsvarade inte riktigt förväntningarna men vi behöll dem ändå…!
    2022-01-24 Verifierad kund
    Jag vill återkomma när vi fått vår produkt. har än sålänge bara gjort en beställning.

Vad gäller den biten kan jag bara ge FULL POTT! snabba svar och trevlig personal. Jag har beställt en vara som inte skall levereras förrän i slutet av februari, funkar det som det ska så kommer jag ge toppbetyg på helheten.
    2022-01-21 Verifierad kund
    Så fin barnmodell och färg (lilac)! Fin service och snabb leverans. Rekommenderas starkt!
    2022-01-20 Verifierad kund
    Bra hemsida.
    Vi beställde en sittsäck, Razz, och den motsvarade förväntningarna, sonen är supernöjd.
    Snabb leverans.
    Jag rekomenderar verkligen Pusku Pusku.
    2022-01-18 Verifierad kund
    Snabb leverans och en vara som mötte mina förväntningar!
    2022-01-17 Verifierad kund
    Snabb leverans och fin produkt.
    Vi är väldigt nöjda med vår saccosäck som passar stora som små.
    2022-01-16 Verifierad kund
    Så lätt o fin puff. Gillade verkligen det bredspåriga manchestertyget , snyggt!!
    2022-01-16 Verifierad kund
    Snabb leverans, härlig puff för både barn och Vuxna. Och valp.
    Snabb o enkel leverans
    Varan motsvarade förväntningarna
  • Johanna E
    skrev om Pusku Pusku
    2022-01-14 Verifierad kund
    Snabbleverans! Väldigt fin fåtölj, superskön och snygg! Kan starkt rekommendera.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Snabb service och bra kvalite på vår sittpuff, supernöjda med både modell och färg
    2022-01-10 Verifierad kund
    Jag fick ett riktigt dåligt bemötande. Jag beställde 2 saccosäckar. Av hemsidan framgår att fodralen går att tvätta på 40 grader. När jag får hem produkterna så ser jag att fodralen är handtvätt 30 grader. Jag ville då returnera varorna då info på hemsidan ej stämmer med de verkliga varorna. Jag var då tvungen att betala returfrakt på 398 kr. Det borde jag inte göra. Men jag blev tvingad att göra det. Mkt dåligt!!!!!!
    Hej Sophie,

Tack för omdömen. Du fick sittsäck i Riviera tyg som kan tvättas i 40 grader. Jag bekräftad dig att det var fel i etikett och du kan tvätta i 40 grader. Information på hemsida är rätt. Alla retur priser finns på hemsida. Mvh Tomas
    2022-01-09 Verifierad kund
    Enkel beställning Gogh snabb leverans.
    Puffen var superfin och skön att sitta i!
    2022-01-08 Verifierad kund
    Bättre än förväntat. Men leverans tog ca 3 veckor.
    2022-01-08 Verifierad kund
    Internetköpet fungerade bra och leverans i bra tid.
    2022-01-04 Verifierad kund
    Vi köpte 2st razzy för barnen att ha på sovloftet. De var snygga med bra kvalitet. Och det var snabb leverans.
    2022-01-03 Verifierad kund
    Köpte en stor saccosäck och den är fin och bra, men när vi hämtade ut den på leveransstället (ICA) kunde vi inte ta in lådorna i bilen utan behövde skära upp dem på parkeringen. Direkt innanför öppningen låg en plastsäck med påfyllnadskulor som då gick sönder och kulorna for ut. Det var ju vi delvis vårt eget fel, men utgången kändes nästan oundviklig med påsen så nära öppningen, så jag kontaktade företaget. Fick då en länk för att beställa påfyllnad för 340 kr. Jag föreslag en nedskriven faktura med hälften av värdet på påfyllnadspåsen. Fick då istället en länk för att beställa en mindre påfyllnadspåse för 290 kr. Annars snabba svar och lätta att nå, men se upp då påsen ska öppnas.
    2022-01-03 Verifierad kund
    Jättefin och snabb leverans! Barnen älskar sitta i den
    2021-12-29 Verifierad kund
    Snabbt svar och trevligt bemötande och en bra produkt :)
    2021-12-28 Verifierad kund
    Sändningen kom snabbt i tid till jul. Dock saknades en av två sittpuffar. Efter snabb konversation via epost fick vi besked om att en ny sändning kommer så snart som möjligt. Den är på väg nu.
    2021-12-26 Verifierad kund
    Vi köpte en sittpuff till vårt barnbarn och frågade i förväg om den kunde levereras innan jul. Vi fick ett ärligt svar att detta inte var möjligt. Trots detta valde vi att beställa och göra en tillfällig julklapp.
    Trots detta fick vi leveransen redan 211223, vilket var en positiv överraskning.
    Alltså mycket nöjd medlarna kvalitet och service.
    2021-12-26 Verifierad kund
    Ganska snabb leverans och en vara som motsvarade förväntningarna!
    2021-12-19 Verifierad kund
    Lång leverans! Plus att jag har betalat frakt till bring! Detta är inte något som ni skriver på hemsidan! Har fortfarande inte fått den och inte information heller! Så än så länge inte något bra! Hoppas varan är
    Hej Johannes, leverans tid information finns på hemsida. Alla kunder få varor i godtid. Fri frakt är Bring ombud. Hemleverans pris från 49 kr och det information finns i kassan. Gärna återkomma till kundjänst om du fick inte varor. Mvh Tomas Pusku Pusku
    2021-12-19 Verifierad kund
    Vi köpte påfyllning till barnens saccosäck. Snabb levereras.
    2021-12-19 Verifierad kund
    Utmärkt bra! Rekommenderas varmt!
    2021-12-14 Verifierad kund
    Det är fint och snabbt leverans. Det blir en julpresent till min dotter hoppas att hon trivs med det 😉
    2021-12-13 Verifierad kund
    Bra! Men lång leveranstid, nästan 2 veckor.
  • Eva H
    skrev om Pusku Pusku
    2021-12-13 Verifierad kund
    Snabb leverans🥰
    Verkar superfin kvalitet. Härliga sittpuffar
    2021-12-12 Verifierad kund
    Snabb leverans och omedelbart svar på mailen när jag blev osäker och ställde en fråga. Toppen service.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Sittsäckarna levererades snabbt och problemfritt. Pusku pusku håller vad de lovar.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Sittkudde är jätte fin. Present till mina barn till jul.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Allt fungerade perfekt, snabb leverans!
    2021-12-08 Verifierad kund
    Snabb leverans, de skickade sittpuffarna samma dag som de beställdes. Valde tyget OX vilket är slitstarkt. Perfekt för kidsen. Kommer nog köpa en till, till mig själv 😊
    2021-12-08 Verifierad kund
    Ok beställning. Bra leverans men STOR paket!

Saccostolen är julklapp så jag vet ännu inte om vi blir belåtna

Sätter tre eftersom man inte kan vänta att svara och måste säga något
    Hej Mariannne,

Tack för omdömen. Alla förpackning mått finns på hemsida vid produktbeskrivning. Mvh Tomas
    2021-12-06 Verifierad kund
    Fint material och färg. Överstiger förväntningarna!
    2021-12-06 Verifierad kund
    Superskön sittsäck! Levererades snabbt och smidigt. Bra också att man själv får fylla på meed kulor så säcken blir optimal för just oss.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Den var finare än på bilder. Tack så jättemycket, barnbarnen blev lycklig.
    2021-12-04 Verifierad kund
    Jösses vilken snabb och bra leverans 10 av 10 på den! Dock är de två jag beställde till mina barnbarn så det enda jag kan skriva att den ena jag plockade upp och provsatt var materialet och sitt känslan hur grymt bra om helst! Väntar med spänning på när barnbarnen använder dem :)
    2021-12-03 Verifierad kund
    Bra och snabb återkoppling vid order
    2021-12-03 Verifierad kund
    Supernöjd! Köpte puffen som en present och det var nog den smartaste presenten till sambon. Det finns inget allt bekvämare!
    2021-12-02 Verifierad kund
    Snabb leverans😀vvvvvv vv vvvbnnnnnk kkjjujjjj ikk
    2021-11-30 Verifierad kund
    Snabb leverans hem till dörren.
    Köpte saccosäck Game till en tvååring.
    Bra kvalité. Blev mycket uppskattad.
    2021-11-30 Verifierad kund
    Fantastiskt snabb leverans. Beställde, sent en kväll och två dagar efteråt, levererades saccosäcken. Helt otroligt. Imponerande!! Har, aldrig förr, varit med om så snabb leverans och det var ju ett jättestort paket.

Jag tycker att säcken verkar fin, men vad barnbarnet tycker, återstår att se.

Har pratat med ägaren och får ha "öppet köp", fram till jul, då det är en julklapp.

Siv-Britt Selin
    2021-11-30 Verifierad kund
    Jag köpte en saccosäck till mitt barnbarn i julklapp. Köpet gick väldigt smidigt. Varan kom fram snabbt och utan problem.
    2021-11-29 Verifierad kund
    Hej, beställde en sittkudde den 16/11 och nu är det den 29/11 och har fortfarande inte fått min beställning! Mvh C.Lindberg
    Hej Christina, tack för omdömen. Din beställning är leveranstid 8-12 vardagar (information finns på hemsida) Varor kommer idag till min lager och skickar direkt. Du få spårning numret efter utleverans. Mvh, Tomas Pusku Pusku
    2021-11-27 Verifierad kund
    Allt var som förväntat, otroligt snabb leverans.
    2021-11-23 Verifierad kund
    Quick delivery and the quality of the fabric is really nice.
    2021-11-17 Verifierad kund
    Köpte en sacosäck.
    Snabb leverans mycket nöjd
    2021-11-16 Verifierad kund
    Mycket. Nöjd kommer beställa en till
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️