Alla kategorier Webshop Pusku Pusku

Pusku Pusku

Välkommen till Pusku Pusku!

Här hittar du ett innovativt företag som sedan 2008 säljer bekväma och snygga sittsäckar. Hos oss kan du välja bland unika designprodukter med hög kvalitet, allt för att du ska kunna sitta ner bekvämt och njuta av en stund av glädje.

Hos oss hittar du sittsäckar, saccosäckar, sittpuffar, sittkuddar, både för inomhusbruk och utomhusbruk. Vill du kan du även få tryck och brodyr på dina produkter, och självklart kan du även köpa tyg och stoppning om du vill. Kolla in vår hemsida för att spana in våra bästsäljare. Vi lovar att du hittar något att piffa till ditt hem med!

Läs vad 122 kunder tycker om Pusku Pusku

• 2019-05-19

Josefin H skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans och varan har redan blivit en favorit hos alla här hemma. Läs mer
  • Jurgita D

2019-04-29

Jurgita D skrev om Pusku Pusku
    If you will allow me, I will write in English. I bought a "sofa" and a soft table. I am lithuanian so I knew about Pušku Pušku from my own country. I had high expectations, I always do when it comes to lithuanian businesses, and all of them were met. Great quality, easy to clean, fast delivery and good communication. Läs mer
  • 2019-04-27

Especto A skrev om Pusku Pusku
    Vi beställde 8 stora saccosäckar av Pusku Pusku. Vid beställningen så fick vi hjälp av kundchatten att välja rätt storlek på säckarna utifrån vårt behov vilket gjorda att vi glädjande nog inte valde en för liten säck.

Vi kunde hela tiden följa leveransen och vi hade alla varor inom 5 arbetsdagar.

Vi är mycket nöjda med vår upplevelse av Pusku Pusku. Läs mer
  • 2019-04-15

Åke S skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans bra paketerat. Läs mer
  • 2019-04-08

David W skrev om Pusku Pusku
    saccosäck, 2me, outside (syntetläder)

bra produkt, matchar beskrivningen exakt, billigt, snabb leverans.

liten kritik: det finns ingen browserdriven betalningsprocess för att använda swish som betalmedel, utan det kommer instruktioner i ett mail när swish valts som betalmedel. Läs mer
    2019-04-08 Tomas G svarar David W
    Hej David, tack för meddelande. Tyvärr för idag har bara instruktioner för Swish. Vi hoppas att lösa det snart.
  • Karl J

2019-03-22

Karl J skrev om Pusku Pusku
    Köpte en begagnad soffa från deras outlet. Ett bra bemötande och hyggligt snabb leverans.
    Kommer att köpa mer därifrån Läs mer
  • 2019-03-22

Birgitta N skrev om Pusku Pusku
    Jag köpte frigolitkulor via nätet. Allt fungerade bra. Ingen kontakt personligen med företaget. Läs mer
  • 2019-03-21

Nilla P skrev om Pusku Pusku
    Köpte fotöljer, nöjd sedan tidigare. Läs mer
  • Ulrika S

2019-03-19

Ulrika S skrev om Pusku Pusku
    Två sacosäckar. De kom snabbt och vi behövde inte vänta. Lite hårda dock, mkt fint tyg. Leverans hem funkade superbra. Läs mer
  • 2019-03-18

Hugo W skrev om Pusku Pusku
    Vi köpte en Soffa seat OX och är mycket nöjda. Det är en perfekt TV-möbel med gott om plats för två vuxna eller tre barn. Läs mer
  • 2019-03-13

Robin L skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans, bra produkt och stämmer överrens med beskrivning och bild på hemsidan. Läs mer
  • 2019-03-12

Maria J skrev om Pusku Pusku
    Sittsäck
    Var inte alls nöjd. Ser ut som en barnsittsöck som var väldigt hård. Skickar tillbaka den Läs mer
    2019-03-13 Tomas G svarar Maria J
    Vi har 20 olika modell. En del passar bättre för barn och andra för vuxna. Man kan välja också tyg. en del är lite hårdare men stark (OX, Home) andra är mjukare t.e. Nordic, Quilted Nordic.
  • Cecilia A

2019-03-07

Cecilia A skrev om Pusku Pusku
    Köpte en sacco-säck till ett förmånligt pris. Den var nedsatt till nästan halva priset. Fanns många härliga färger att välja bland. Fri frakt. Enkelt, snabbt, smidigt att beställa.
    Bra kvalite och en mkt nöjd son. Läs mer
  • 2019-03-05

else j skrev om Pusku Pusku
    Har för första gången handlat via Pusku Pusku och det var helt ok! Varan, en saccosäck som var en present, ska dock bytas till annan modell vilket jag hoppas ska gå lika smidigt som första köpet!
    Handlar gärna igen! Läs mer
  • 2019-03-01

Sofie A skrev om Pusku Pusku
    Köpte Razz Home OEKO-TEX ® saccosäck. Något större känsla än förväntat men bra. Snygga, fint material. Läs mer
  • 2019-02-28

Greger S skrev om Pusku Pusku
    Till en hemgjord saccosäck
    Hade varit bra med fördelning i två säckar Läs mer
  • 2019-02-27

Karen M skrev om Pusku Pusku
    Köpte sittpuffar. Blev tyvärr inte som jag hade tänkt mig men fick bra bemötande och snabbt hjälp. Läs mer
  • 2019-02-24

Pernilla S skrev om Pusku Pusku
    Köpte en moddel Seat. Mycket nöjd!! Läs mer
  • 2019-02-22

Emma F skrev om Pusku Pusku
    Köpte en härlig färgklick - sittsäcksfåtölj Läs mer
  • 2019-02-20

Ing-Marie N skrev om Pusku Pusku
    Har inte fått sittpuffen än fast jag tydligt angav leveransadress, så jag vet. Är väl DHLs fel antagligen. Läs mer
  • 2019-02-20

Madeleine H skrev om Pusku Pusku
    Vi köpte en sacco-säck till verksamheten, snabb leverans och vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-02-19

Imelda A skrev om Pusku Pusku
    Jag är riktig nöjd med varorna. Det var lätt att beställa och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-02-19

Eva L skrev om Pusku Pusku
    Köpte en Saco säck modell Play. Hög kvalitet snabb leverans och dessutom hemkört. Toppen! Läs mer
  • 2019-02-17

Pamela H skrev om Pusku Pusku
    Vi köpte 2 stycken saccosäckar Play nordic, färg silver. Mer som ljusgrå i färgen. Mycket fina och påminner om mumintrollets huvudform! Snabb leverans och framkörning till dörren. Hade kanske önskat att båda säckarna skulle ha varit färdigfyllda med medelfyllning, så vi skulle slippa fylla upp dem själva. Fin kvalitét för övrigt. Läs mer
  • 2019-02-10

Jessica W skrev om Pusku Pusku
    Köpte två saccosäckar. Jättefina och snabb leverans👍 Läs mer
  • 2019-02-08

Kerstin L skrev om Pusku Pusku
    Två sittkuddar. Färg pumpa. Såg ut precis som jag hoppades. Blev perfekt. Fasta, jättebra att sitta på. Snabb leverans. Bra hemsida. Roligt företagsnamn. Läs mer
  • Eva E

2019-01-29

Eva E skrev om Pusku Pusku
    Köpte en lounge soffa, enkelt att beställa och snabbare leverans än beräknat! Läs mer
  • 2019-01-28

Caroline D skrev om Pusku Pusku
    Supernöjd med produkten! Och leverans samt bemötande av kundservice var toppen! Stort tack! Läs mer
  • 2019-01-26

Jonna B skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans. Fin och skön sittsäck. Läs mer
  • 2019-01-20

Jenny E skrev om Pusku Pusku
    Köpte två puffar online till en F-9 skola. Har beställt av dem innan och gillade varorna så vi valde dem igen. Läs mer
  • 2019-01-18

Malin K skrev om Pusku Pusku
    Bra och snabb leverans. Bra sida och utmärkt beskrivet för produkten. Läs mer
  • 2019-01-09

Pernilla Å skrev om Pusku Pusku
    Köpte refill av frigolitkulor, smidigt och bra Läs mer
  • 2019-01-09

Emelie N skrev om Pusku Pusku
    Jag köpte en razz ox säck och har fortfarande inte fått den 1 vecka senare. Jag hade aldrig direkt kontakt med företaget men på hemsidan gick det snabbt och väldigt lätt att förstå för att kunna beställa. Förväntade mig lite snabbare leverans och lite osäkert om varan levereras till porten och inte hem, lämnas på gatan, ringer innan? Eller hos ombud? Läs mer
    2019-01-09 Tomas G svarar Emelie N
    Hej Emelie, kontakt gärna via e-post info@puskupusku.se för mer info om leverans. Förare skickar SMS eller ringer förre hemleverans.
  • 2019-01-04

Camilla C skrev om Pusku Pusku
    Produkten motsvarade inte riktigt mina förväntningar. Tycker att den har för lite fyllning, så det får jag komplettera med. Läs mer
    2019-01-04 Tomas G svarar Camilla C
    Hej Camilla, gärna återkomma via e-post info@puskupusku.se . Vi kan kolla din order och varför har för lite fyllning saccosäck. Mvh Tomas
  • Roger S

2018-12-31

Roger S skrev om Pusku Pusku
    Köpte en Pusku Pusku Play Home saccosäck OEKO-TEX ® till barnbarnet i julklapp som blev jätteglad! Lätt att beställa och mycket snabb leverans! Helnöjd, rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-29

Susanne S skrev om Pusku Pusku
    Allt till största belåtenhet.
    Köpte en sittsäck, fick snabbt respons på min beställning.
    Ett minus var att beräknad ankomst och sista betalningsdag hade samma datum. Det hade jag inte tänkt hålla mig tiil. Ville se varan och försäkra mig om att det blivit rätt och att paketet inte var skadat innan betalning.
    Nu kom varan 6 dagar tidigare än beräknat, paketet är helt och sittsäcken känns som hög kvalité, så jag betalar i tid.
    Är nöjd med köpet och sättet Pusku Pusku skött sitt åtagande. Läs mer
  • 2018-12-28

Mona B skrev om Pusku Pusku
    Köpte Play OX sittsäck.
    Beställningen och leveransen gick smidigt men saknade en leveransbekräftelse. Läs mer
    2018-12-28 Tomas G svarar Mona B
    Hej Mona, tack för omdöme. Vi skickar alltid en leveransbekräftelse men ibland meddelande sorteras som skräppost. Mvh Tomas
  • 2018-12-26

Barbara B skrev om Pusku Pusku
    Snabb service och gott bemötande. Läs mer
  • 2018-12-26

Eva P skrev om Pusku Pusku
    Allt har funkat mycket bra. Sittsäck som julklapp till barnbarn. Snabb leverans o fin sittsäck. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-12-25

Eva L skrev om Pusku Pusku
    Helt underbar saccosäck köpte jag till dotter och sambo som julklapp. Den såg exakt ut som på bilderna. Mycket snabb leverans. Väldigt nöjd med köpet! Läs mer
  • 2018-12-14

Kerstin L skrev om Pusku Pusku
    Köpte en sittsäck för barn. Den motsvarade till fullo förväntningarna.
    Leverans fungerade också bra. Läs mer
  • 2018-12-14

Linda F skrev om Pusku Pusku
    Har inte sett varan ännu, men beställning, betalning och leverns gick snabbt och smidigt Läs mer
  • 2018-12-12

Birgitta B skrev om Pusku Pusku
    Lätt att beställa. Snabb leverans Läs mer
  • 2018-12-11

Eva S skrev om Pusku Pusku
    Supernöjd med allt! Saccosäcken motsvarade mina förväntningar! Dessutom en utomordentligt snabb leverans! Läs mer
  • 2018-12-11

Kristina L skrev om Pusku Pusku
    Har inte fått varan än, svårt att sätta betyg.
    Lång leveranstid!! Läs mer
    2018-12-11 Tomas G svarar Kristina L
    Hej Kristina, lager varor vi skickar inom 48 timmar efter beställning. Alla varor skickas via PostNord eller DHL och du kan spåra/kolla var dem finns. Lite längre leveranstid efter Black Friday tills Jul. Mvh Tomas
  • 2018-12-10

Aleksandra P skrev om Pusku Pusku
    Som företag köpte vi tre stycken saccosäckar och vi är otroligt nöjda med utseendet samt snabb leveranstid. Läs mer
  • 2018-12-09

Anne L skrev om Pusku Pusku
    Har köpt en sackosäck som ännu inte är levererad. Sidan var enkel. Läs mer
  • 2018-12-05

Helen W skrev om Pusku Pusku
    Två sittkuddar, som var bra kvalitet på! Enda problemet var - just det - Post Nord.
    Hämtade ut en låda o då sa de att den andra ej kommit. Spårade via TG-möbler att den andra lådan var levererad till utlämningsstället, då letade de igen o visst fanns den 🤔 Läs mer
  • 2018-12-05

Cecilia S skrev om Pusku Pusku
    Snabb och smidig leverans hem till dörren utan extra kostnad Läs mer
  • 2018-12-03

jenny e skrev om Pusku Pusku
    Jag har inte fått min vara ännu. Läs mer
    2018-12-04 Tomas G svarar jenny e
    Hej Jenny, vi skickade via e-post uppskattad leveranstid. Varor är på väg till dig PostNord.

Ulaxgatan 5, 591 32 Motala