Pusku Pusku

Välkommen till Pusku Pusku!

Här hittar du ett innovativt företag som sedan 2008 säljer bekväma och snygga sittsäckar. Hos oss kan du välja bland unika designprodukter med hög kvalitet, allt för att du ska kunna sitta ner bekvämt och njuta av en stund av glädje.

Hos oss hittar du sittsäckar, saccosäckar, sittpuffar, sittkuddar, både för inomhusbruk och utomhusbruk. Vill du kan du även få tryck och brodyr på dina produkter, och självklart kan du även köpa tyg och stoppning om du vill. Kolla in vår hemsida för att spana in våra bästsäljare. Vi lovar att du hittar något att piffa till ditt hem med!

844 omdömen om Pusku Pusku

Sedan starten hos Reco 2017
    2023-02-06 Verifierad kund
    Jag har ännu inte fått min sittpuff, så lite svårt att svara än…
    Hej Maria, gärna kontakta kundtjänst om du fick inte varor i god tid. Mvh Tomas Pusku Pusku
    2023-02-06 Verifierad kund
    Bra service och bemötande av Tomas. Återkommer som kund!
    2023-02-05 Verifierad kund
    Köpte en puff som inte passade vad jag hade tänkt den till, så jag returnerade den och det var inget problem.
    2023-02-03 Verifierad kund
    Superbra service, snabb leverans! Köpte loungepuffen i Cacao & är sååå nöjd! Superfin!
    2023-02-02 Verifierad kund
    Bra bemötande och vara -men reko har tjatat med mail, vet ej hur många innan varan ens kommit fram… 😕tag gärna bort mig ur ett register!!
    2023-02-01 Verifierad kund
    Hade i mitt huvud varit 5/5 om jag sluppit detta ständiga betygsättande
    2023-02-01 Verifierad kund
    Ett företag som sköter sitt jobb på rätt sätt och har väldigt snabba leveranser
    2023-01-31 Verifierad kund
    Köpte en sittpuff som formar sig bra och var mycket bekväm att sitta i, allt enligt förväntningarna.
    Snabb leverans, kan rekommenderas.
    2023-01-29 Verifierad kund
    Köpte en sackosäck. Snabb leverans!
    Produkten känns kvalitativ....
    2023-01-29 Verifierad kund
    Smidig leverans, otroligt lätt montering trots att jag köpte en av de största puffarna (innerpåse ned uppmärkt bak- och framsida som placeras i yttertyget (som öppnas upp helt undertill)). Den är väldigt skön och mina gäster har både tyckt att den är snygg och väldigt skön. Köpte Moln L i sammet.
    2023-01-28 Verifierad kund
    Vi snabb hem . Den känns bra.
    2023-01-26 Verifierad kund
    Vi köpte en saccosäck, roll 85 med manchestertyget waves. Vi är riktigt nöjda och det känns som att den är av god kvalitet. Den är mjuk och mysig att sitta i. Det var också snabb leverans!
    2023-01-26 Verifierad kund
    ......................................................................
    2023-01-25 Verifierad kund
    Vi köpte en sittsäck, "bean bag".
    Jättesnabb leverans och mycket god kvalitet på säcken..
    2023-01-25 Verifierad kund
    Varan uppfyllde mina förväntningar och verkar vara av bra kvalité.
    2023-01-23 Verifierad kund
    Beställde över nätet. Bilden o kulören på varan jag beställde stämde bra överens med hur varan såg ut (saccosäck).Snabb leverans.
    2023-01-21 Verifierad kund
    Snabb leverans och fin sittpuff som uppskattas av sonen på 5 år.
    2023-01-21 Verifierad kund
    Allting gick bra och som förväntat:)
    Puffen är jätte fin
    2023-01-19 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt med både beställning och leverans
    2023-01-19 Verifierad kund
    Mycket bra kvalité och snabb leverans
    2023-01-13 Verifierad kund
    Snabb leverans och mkt fina sittkuddar i Manchester!
    2023-01-11 Verifierad kund
    Snabb leverans och mycket nöjd med barnens nya ”gaming/TV fåtöljer”
    2023-01-11 Verifierad kund
    Snabb leverans och sittsäcken (Moln M Teddy) är vi jättenöjda med, en fantastisk plats när men vill koppla av lite i både kropp och själ :)
    2023-01-11 Verifierad kund
    Snabb leverans, och jag fick exakt det jag beställde.
    2023-01-08 Verifierad kund
    Väldigt snabb leverans!
    Kan absolut rekommendera.
    2023-01-06 Verifierad kund
    Skön lounge och snabb leverans 🌟
    2023-01-05 Verifierad kund
    Supersnabb leverans, väldigt nöjd med sittsäcken.
    Play wave manchester sittsäck:
    Lite väl sladdrig känsla i det tyget, passar inte riktigt i en sittsäck. Blir högst troligt ett byte till en säck med annat stadigare tyg.
    Snabb leverans
    Bra vara
    Blev som vi tänkte oss
    2023-01-05 Verifierad kund
    Det var inte samma formen och samma färg som på bilden (Soffa Seat wave mancheser) men det var ändå ok. dem har inga beskrivning på hur ska man montera, så man måste lösa det själv. Leveransen var snabbt.
    Tack för tips Matias! Mvh, Tomas Pusku Pusku
    2023-01-05 Verifierad kund
    Utmärkt och snabb leverans trots högsäsong
    2023-01-02 Verifierad kund
    Sittsäcken Play Wave vi köpte vägde nästan ingenting vilket gjorde oss oroliga för kvalitén men än så länge verkar den hålla måttet och den är både snygg och sköna att sitta på.

Leveransen hamnade dock rätt långt ifrån där vi bor vilket ju var lite jobbigt. Vet ej varför eller om det var Pusku eller Brings fel.
    2023-01-02 Verifierad kund
    Jag köpte en puff! Jag förväntade mig bara att den skulle vara väldigt mjuk! Men det var med små bollar . Annars allt fint !
    2023-01-01 Verifierad kund
    Fortfarande inte ett mail ens efter odern, inget datum för leverans. Vet fortfarande inte om jag kommer få en produkt eller inte.
    Hej Gustav, jag skickar direkt orderbekräftelse via e-post. Ej lager varor leverans tid leverans tid 8-12 vardagar. Du få spårning ID via e-post och SMS direkt efter varor skickas. Gärna kontakta kundsjäns om du har mer frågor. Mvh, Tomas Pusku Pusku
    2022-12-31 Verifierad kund
    Jag är nöjd, köpte påfyllningsmtrl till saccosäck.
    Snabb leverans.
    2022-12-29 Verifierad kund
    Snabb leverans. Verkar vara bra kvalitet och det var enkelt att "monterar ihop" säcken/kudden.
    2022-12-28 Verifierad kund
    Bra information ang.leveransen. snabb leverans.
    2022-12-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande med bra service.
    2022-12-26 Verifierad kund
    Snabb leverans och fin produkt som levde upp till förväntningarna
    2022-12-26 Verifierad kund
    Barnbarnsbarnet satt fint i den
    2022-12-26 Verifierad kund
    Företaget levde upp till alla förväntningar och det gjorde även de två sittsäckarna jag beställde!!!
    Tyvärr var ett barnbarn så ivrig att få upp den stooora julklappen att hon öppnade med en sax och stack håll på innersäcken😢
    Vilken besvikelse! Vi tejpade tillfälligt ihop den med silvertejp.
    Hej Kristina, tack för omdömen. Det går att köpa nytt innerpåse och fixa :) Gärna kontaka via e-post. Mvh, Tomas Pusku Pusku
    2022-12-26 Verifierad kund
    Snabb leverans innan jul, ämne är saccosäcke ny, vi är nöjda
    2022-12-24 Verifierad kund
    Exakt som på bilden! Supernöjd!
    2022-12-24 Verifierad kund
    Tillmötesgående kundtjänst och helt ok kvalité för priset!
    2022-12-22 Verifierad kund
    Snabb leverans och bra kvalitet på sittsäckarna!
    2022-12-22 Verifierad kund
    Snabb leverans och bra grejer. Dock var kartongen väldigt skadad när den kom fram. Så tur innehållet höll tätt
    2022-12-22 Verifierad kund
    Enkelt att beställa, snabb leverans
    2022-12-20 Verifierad kund
    Beställde en saccosäck som fanns i lager, fick bekräftelse men sedan var det helt tyst i två veckor. När jag mailade och frågade vart den var fick jag info att den var slut.
    Hej Thomas,
    Tyvärr det var lager saldo fel. Ni fick att välja valfri färg för samma kampanj pris. Ber om ursäkt för sent och fel! Mvh Tomas
    2022-12-20 Verifierad kund
    Uselt! Det står att varan finns fortfarande på hemsidan fast den inte gör det och när jag mejlade och frågade om den fanns i en annan färg svarade dom inte ens. Kommer aldrig handla av dom mer och rekommenderas verkligen inte.
    Hej Elvira,

Vi skickad din order (2022-12-07 19:32:04) nästa arbets dag (8 december 14:35) och ni fick varor 5 vardagar. (15 december 16:21). Allt leverans information finns på hemsida och kan se när välja färg. Vi svarar till alla kunder. Mvh, Tomas
    2022-12-18 Verifierad kund
    Inget extraordinärt. Användargränssnittet helt ok. Köp och leverans fungerade väl.