Pusku Pusku

Välkommen till Pusku Pusku!

Här hittar du ett innovativt företag som sedan 2008 säljer bekväma och snygga sittsäckar. Hos oss kan du välja bland unika designprodukter med hög kvalitet, allt för att du ska kunna sitta ner bekvämt och njuta av en stund av glädje.

Hos oss hittar du sittsäckar, saccosäckar, sittpuffar, sittkuddar, både för inomhusbruk och utomhusbruk. Vill du kan du även få tryck och brodyr på dina produkter, och självklart kan du även köpa tyg och stoppning om du vill. Kolla in vår hemsida för att spana in våra bästsäljare. Vi lovar att du hittar något att piffa till ditt hem med!

Läs vad 322 kunder tycker om Pusku Pusku

Soile A skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans! Bra produkt, kulfyllning Läs mer
  • 2020-07-28

Karin A skrev om Pusku Pusku
    Köpte en saccosäck... Beställning, betalning, leverans och varan utan anmärkningar. Precis som jag ville ha det! Kan rekommendera! Läs mer
  • 2020-07-25

Elisabet P skrev om Pusku Pusku
    Vi köpte en saccosäck för att ha på vår nya uteplats. Så sjukt nöjda med både snabb leverans och kvalitet. Kommer att rekommendera er hemsida till våra vänner. Läs mer
  • 2020-07-24

Annelie B skrev om Pusku Pusku
    Mycket trevlig bemötande och snabb service. Läs mer
  • 2020-07-22

Linas J skrev om Pusku Pusku
    We bought 2 bean bags and they were sent in three packages. The delivery did not offer us choices when are we available at home so the packages were sent to the nearest pickup center. It was a major inconvenience to bring the packages back home (around 1km distance) as we did not have a car to transport them ourselves. Läs mer
  • 2020-07-20

Stefan S skrev om Pusku Pusku
    skickade efter den på nätet, fungerat perfekt. Egentligen är den till min hund, men jag tror att han får dela den med oss.
    Mer än nöjda,
    Stefan Läs mer
  • 2020-07-19

Camilla S skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans och mycket nöjd med kvaliten. Läs mer
  • 2020-07-17

Richard C skrev om Pusku Pusku
    Jag bestälde 2 sittsackar - de är bekväma men mycket mindre än förväntat. de är väldigt låga på golvet för en fåtölj. men priset var bra och de ser bra ut Läs mer
  • 2020-07-16

Lena H skrev om Pusku Pusku
    Fin sittpuff, ser exklusiv ut och passar i vilket rum som helst! 👍 Läs mer
  • 2020-07-15

Daniel H skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans(Få dagar) och bra kvalitet på sittsäckarna. Läs mer
  • 2020-07-15

Erika V skrev om Pusku Pusku
    Vi köpte två jättefina sunbeds som har hög kvalitet. Ganska snabb leverans och supersnabb återkoppling när vi behövde hjälp med monteringen. Hade varit bra med en enkel bild över hur det skulle se ut redan från början. Läs mer
    2020-07-15 Tomas G svarar Erika V
    Tack för tips Erika! Fixar det! Mvh, Tomas
  • 2020-07-14

Emma A skrev om Pusku Pusku
    Fantastisk service, snabb och kostnadsfri leverans samt utmärkt kundbemötande. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Sara Z

2020-07-11

Sara Z skrev om Pusku Pusku
    Jag köpte en saccosäck som jag inte blev nöjd med och när jag ville returnera den så visade det sig att returfrakten kostade 25 % av varans värde. Företaget använde sig av vilseledande marknadsföring då de uppger att man får prova hemma. Jag anser inte att man provar något hemma om det kostar 25 % av värdet att skicka tillbaka. Jag har anmält företaget till konsumentverket. Läs mer
    2020-07-13 Tomas G svarar Sara Z
    Hej Sara, tack för omdömen. Du fick flera offert och alternativ för retur. Du kan alltid lämna gratis i vår butik/lager eller skicka via andra frakt bolag retur. Vår lager ligger i Sverige så du kan själv skicka paket i retur om vår offert passar inte. Allt information om retur stor på hemsidan och inga dolda avgifter. Gärna återkomma med annons som tänker du är vilseledande. Vi bjuder ingen gratis retur p.g.a. vi respekterar andra människor jobb. Mvh, Tomas
  • 2020-07-09

Inga-lena E skrev om Pusku Pusku
    Den här gången köpte jag en saccosäck för barn. Den ska snart levereras till en ettåring Läs mer
  • 2020-07-09

Emelie T skrev om Pusku Pusku
    Påfyllning till en sacco-säck. Jag hade beställt 50 liter men insåg att jag nog behövde mer, kunde enkelt ändra beställningen genom ett mail och fick sedan paketet vardagen efter. Toppklass! Läs mer
  • 2020-07-08

Lisa R skrev om Pusku Pusku
    Alla varor kom inte i leveransen... Vi väntar fortfarande på resten, men har haft mycket lite kontakt från säljaren - vi har behövt driva allt själva... Läs mer
    2020-07-09 Tomas G svarar Lisa R
    Hej Lisa,

Det tar lite extra tid med leverans när man vill byta leverans adress. Mvh Tomas
  • 2020-07-08

Sandrine D skrev om Pusku Pusku
    Jag köpte en Saccosäck som är både jättefin och bekväm att sitta i! Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-07-04

Jenny L skrev om Pusku Pusku
    Enkel och smidig affär. Mycket nöjd med produkten. Läs mer
  • 2020-07-03

Catarina H skrev om Pusku Pusku
    Köpte fyllning. Fick bra och snabb leverans Bra produkt och tillräcklig mängd gör våra två stolar. Kommer att handla igen vid behov. Läs mer
  • 2020-07-03

Kajsa J skrev om Pusku Pusku
    Mkt snabb och bra service. Nöjd med produkten! Läs mer
  • 2020-07-02

Jonathan & Johanna W skrev om Pusku Pusku
    Jättebra när det kommer leveranser.

Tyvärr fick jag alldeles för lite av den produkt jag köpte och hörde av mig till dem och fick som svar att enligt deras följesedel stämde mitt innehåll.

Beställde påfyllning av kulorna i en Fatboy. Skilde ca 40% på de två leveranserna jag gjorde men fick tyvärr ett väldigt dåligt bemötande av dem när jag hörde av mig. Läs mer
    2020-07-03 Tomas G svarar Jonathan & Johanna W
    Hej Jonathan & Johanna,

Tack för omdöme.

Jag skickade båda order 300 liter (packning 200+100 liter). Jag kollade produktion och hos Bring finns varor vikt. Första order paket xxx6402 vikt 3 kg, paket XXX6440 vikt 4,6 kg. Andra order paket XXX5337 4,8 kg, paket XXX5375 vikt 3,1 kg. Total skillnad 0,3 kg. Kring -+2% som helt normalt. Kan kontroller själv paket Bring paket information via länk som fick för spårning paket.

Du har modell som krävs kring 360 liter/st och köpte 600 liter total.

Mvh,
    Tomas
  • 2020-07-02

Maria B skrev om Pusku Pusku
    Sittkuddar
    Snabb leverans
    Bra kvalitet
    Helt och hållet nöjd. Läs mer
  • 2020-07-01

Anna S skrev om Pusku Pusku
    Snabbt och enkelt, väldigt nöjd! Läs mer

Charlotte N skrev om Pusku Pusku
    Köpte plastkulor att fylla två stora sittsäckar. Beställde 4 lådor samtidigt men tyvärr kom först 1 och sedan 3 nästa dag. Kändes lustigt med tanke på de låg i samma beställning. Inte särskilt miljösmart eller för leverantör kostnadseffektivt. Bra produkt i övrigt. Läs mer

Marita A skrev om Pusku Pusku
    Jag beställde en sittsäck och jag blev mkt nöjd med den. Det var lätt att beställa och jag fick bra information under leveransens gång. Jag är mycket nöjd med både produkt, information och leverans. Även bra att betala genom klarna efter lev kommit fram. Läs mer

Maria Ö skrev om Pusku Pusku
    Toppen produtker, älskar loungestolarna. Läs mer
  • 2020-06-26

Emilia B skrev om Pusku Pusku
    Älskar min saccosäck! Sjukt skön och det var snabb leverans! Läs mer
  • 2020-06-25

Mikaela I skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans och superbra service! Nöjd med mitt köp. Läs mer
  • 2020-06-25

Karin Ö skrev om Pusku Pusku
    Lounge fåtöljer.
    Bra kommunikation, snabb leverans, fina fåtöljer. Vi är jättenöjda! Läs mer

Daniel N skrev om Pusku Pusku
    Toppen. Bra leverans. Skön säck.
    Rekommenderas! Läs mer

Erik M skrev om Pusku Pusku
    Saccofyllning
    . Läs mer

Oskar F skrev om Pusku Pusku
    Jättebra. FUngerade utmärkt. Skickade en beanbag som studentpresent till kompis. Kom fram utan problem. Läs mer
  • 2020-06-21

Veronika B skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans, varan motsvarade beskrivningen. Läs mer
  • 2020-06-20

Max G skrev om Pusku Pusku
    Bra köpte en sittsäck till Sigge Läs mer
  • 2020-06-16

Eva-marie E skrev om Pusku Pusku
    Bra. Klar och tydlig information. Jag kan rekommendera andra att handla här. Läs mer
  • 2020-06-13

Charlotte B skrev om Pusku Pusku
    Köpte en utesittsäck. Snabb leverans, mycket bra kvalitet och snygg! Balkongens favoritplats. På gång att beställa en till altanen. Läs mer
  • 2020-06-11

Mikael S skrev om Pusku Pusku
    Jag köpte två 2MeOx och kände mig mycket väl bemött av företaget. Leveransen gick fortare än utlovat och "kuddarna" känns gedigna och av hög kvalitet! Läs mer
  • 2020-06-10

Karin N skrev om Pusku Pusku
    Tack för en Suverän och snabb leverans av Pusku Pusku solbädd. Jag är mer än nöjd med servicen från Pusku Pusku och njuter numera av en härlig solbädd. Läs mer

Marita B skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans och min 2me OX var som förväntat i storlek och kvalitet på tyget. Läs mer

Malin S skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans. Fina sittpuffar. Bra att överdraget går att tvätta separat! Läs mer

Frida E skrev om Pusku Pusku
    Bra bemötande och supersnabb frakt Läs mer
  • 2020-06-07

Matilda L skrev om Pusku Pusku
    Snygga saccosäckar med hög kvalitet och snabb leverans. Läs mer
  • 2020-06-07

Karin B skrev om Pusku Pusku
    Köpte en sittsäck som jag inte var nöjd med.
    Då fick jag erbjudande av en annan där de skulle skicka ny inbeordrad och yttersäck kostnadsfritt så det skulle möte mina behov. Läs mer
  • 2020-06-06

Maria R skrev om Pusku Pusku
    Enligt förväntan. Dock sänker frågeformulär överlag upplevelsen. Läs mer
  • 2020-06-06

Göran B skrev om Pusku Pusku
    Vi får väl se. Gjorde beställningen för snart två veckor sedan och varan verkar skickad men transportören Bring verkar ha tappat bort paketet och verkar inte ha en susning om hur de ska lösa problemet. Inte heller säljaren verkar ha någon brådska att lösa problemet.
    Om jag ska bedöma varan så verkar det få dröja. Om jag nu får något paket?
    Byt leverantör - Bring verkar inte bry sig om varken beställare eller slutkund. Läs mer
    2020-06-07 Tomas G svarar Göran B
    Hej Göran, tyvärr Bring hittar inte packet och vi skickar nya varor på måndag. Mvh, Tomas
  • 2020-06-05

Marie L skrev om Pusku Pusku
    Mycket fina sittsäckar i riktigt möbeltyg. Passar lika bra inne som ute Läs mer
  • 2020-06-04

Anette L skrev om Pusku Pusku
    Sackosäck. Bra bemötande.
    Kommer att handla igen vid tillfälle. Läs mer
  • 2020-06-01

Daniel L skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans och mycket nöjd med produkten Läs mer
  • 2020-05-30

Monika K skrev om Pusku Pusku
    Köpte Pusku Pusku Play Home saccosäck för min handikapp dotter. Funkar jättebra.
    Toppen kvalité.
    Snabbt hemleverans. Läs mer