Alla kategorier Webshop Pusku Pusku

Pusku Pusku

Välkommen till Pusku Pusku!

Här hittar du ett innovativt företag som sedan 2008 säljer bekväma och snygga sittsäckar. Hos oss kan du välja bland unika designprodukter med hög kvalitet, allt för att du ska kunna sitta ner bekvämt och njuta av en stund av glädje.

Hos oss hittar du sittsäckar, saccosäckar, sittpuffar, sittkuddar, både för inomhusbruk och utomhusbruk. Vill du kan du även få tryck och brodyr på dina produkter, och självklart kan du även köpa tyg och stoppning om du vill. Kolla in vår hemsida för att spana in våra bästsäljare. Vi lovar att du hittar något att piffa till ditt hem med!

Läs vad 104 kunder tycker om Pusku Pusku

• 2019-02-22

Emma F skrev om Pusku Pusku
    Köpte en härlig färgklick - sittsäcksfåtölj Läs mer
  • 2019-02-20

Ing-Marie N skrev om Pusku Pusku
    Har inte fått sittpuffen än fast jag tydligt angav leveransadress, så jag vet. Är väl DHLs fel antagligen. Läs mer
  • 2019-02-20

Madeleine H skrev om Pusku Pusku
    Vi köpte en sacco-säck till verksamheten, snabb leverans och vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-02-19

Imelda A skrev om Pusku Pusku
    Jag är riktig nöjd med varorna. Det var lätt att beställa och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-02-19

Eva L skrev om Pusku Pusku
    Köpte en Saco säck modell Play. Hög kvalitet snabb leverans och dessutom hemkört. Toppen! Läs mer
  • 2019-02-17

Pamela H skrev om Pusku Pusku
    Vi köpte 2 stycken saccosäckar Play nordic, färg silver. Mer som ljusgrå i färgen. Mycket fina och påminner om mumintrollets huvudform! Snabb leverans och framkörning till dörren. Hade kanske önskat att båda säckarna skulle ha varit färdigfyllda med medelfyllning, så vi skulle slippa fylla upp dem själva. Fin kvalitét för övrigt. Läs mer
  • 2019-02-10

Jessica W skrev om Pusku Pusku
    Köpte två saccosäckar. Jättefina och snabb leverans👍 Läs mer
  • 2019-02-08

Kerstin L skrev om Pusku Pusku
    Två sittkuddar. Färg pumpa. Såg ut precis som jag hoppades. Blev perfekt. Fasta, jättebra att sitta på. Snabb leverans. Bra hemsida. Roligt företagsnamn. Läs mer
  • Eva E

2019-01-29

Eva E skrev om Pusku Pusku
    Köpte en lounge soffa, enkelt att beställa och snabbare leverans än beräknat! Läs mer
  • 2019-01-28

Caroline D skrev om Pusku Pusku
    Supernöjd med produkten! Och leverans samt bemötande av kundservice var toppen! Stort tack! Läs mer
  • 2019-01-26

Jonna B skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans. Fin och skön sittsäck. Läs mer
  • 2019-01-20

Jenny E skrev om Pusku Pusku
    Köpte två puffar online till en F-9 skola. Har beställt av dem innan och gillade varorna så vi valde dem igen. Läs mer
  • 2019-01-18

Malin K skrev om Pusku Pusku
    Bra och snabb leverans. Bra sida och utmärkt beskrivet för produkten. Läs mer
  • 2019-01-09

Pernilla Å skrev om Pusku Pusku
    Köpte refill av frigolitkulor, smidigt och bra Läs mer
  • 2019-01-09

Emelie N skrev om Pusku Pusku
    Jag köpte en razz ox säck och har fortfarande inte fått den 1 vecka senare. Jag hade aldrig direkt kontakt med företaget men på hemsidan gick det snabbt och väldigt lätt att förstå för att kunna beställa. Förväntade mig lite snabbare leverans och lite osäkert om varan levereras till porten och inte hem, lämnas på gatan, ringer innan? Eller hos ombud? Läs mer
    2019-01-09 Tomas G svarar Emelie N
    Hej Emelie, kontakt gärna via e-post info@puskupusku.se för mer info om leverans. Förare skickar SMS eller ringer förre hemleverans.
  • 2019-01-04

Camilla C skrev om Pusku Pusku
    Produkten motsvarade inte riktigt mina förväntningar. Tycker att den har för lite fyllning, så det får jag komplettera med. Läs mer
    2019-01-04 Tomas G svarar Camilla C
    Hej Camilla, gärna återkomma via e-post info@puskupusku.se . Vi kan kolla din order och varför har för lite fyllning saccosäck. Mvh Tomas
  • Roger S

2018-12-31

Roger S skrev om Pusku Pusku
    Köpte en Pusku Pusku Play Home saccosäck OEKO-TEX ® till barnbarnet i julklapp som blev jätteglad! Lätt att beställa och mycket snabb leverans! Helnöjd, rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-29

Susanne S skrev om Pusku Pusku
    Allt till största belåtenhet.
    Köpte en sittsäck, fick snabbt respons på min beställning.
    Ett minus var att beräknad ankomst och sista betalningsdag hade samma datum. Det hade jag inte tänkt hålla mig tiil. Ville se varan och försäkra mig om att det blivit rätt och att paketet inte var skadat innan betalning.
    Nu kom varan 6 dagar tidigare än beräknat, paketet är helt och sittsäcken känns som hög kvalité, så jag betalar i tid.
    Är nöjd med köpet och sättet Pusku Pusku skött sitt åtagande. Läs mer
  • 2018-12-28

Mona B skrev om Pusku Pusku
    Köpte Play OX sittsäck.
    Beställningen och leveransen gick smidigt men saknade en leveransbekräftelse. Läs mer
    2018-12-28 Tomas G svarar Mona B
    Hej Mona, tack för omdöme. Vi skickar alltid en leveransbekräftelse men ibland meddelande sorteras som skräppost. Mvh Tomas
  • 2018-12-26

Barbara B skrev om Pusku Pusku
    Snabb service och gott bemötande. Läs mer
  • 2018-12-26

Eva P skrev om Pusku Pusku
    Allt har funkat mycket bra. Sittsäck som julklapp till barnbarn. Snabb leverans o fin sittsäck. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-12-25

Eva L skrev om Pusku Pusku
    Helt underbar saccosäck köpte jag till dotter och sambo som julklapp. Den såg exakt ut som på bilderna. Mycket snabb leverans. Väldigt nöjd med köpet! Läs mer
  • 2018-12-14

Kerstin L skrev om Pusku Pusku
    Köpte en sittsäck för barn. Den motsvarade till fullo förväntningarna.
    Leverans fungerade också bra. Läs mer
  • 2018-12-14

Linda F skrev om Pusku Pusku
    Har inte sett varan ännu, men beställning, betalning och leverns gick snabbt och smidigt Läs mer
  • 2018-12-12

Birgitta B skrev om Pusku Pusku
    Lätt att beställa. Snabb leverans Läs mer
  • 2018-12-11

Eva S skrev om Pusku Pusku
    Supernöjd med allt! Saccosäcken motsvarade mina förväntningar! Dessutom en utomordentligt snabb leverans! Läs mer
  • 2018-12-11

Kristina L skrev om Pusku Pusku
    Har inte fått varan än, svårt att sätta betyg.
    Lång leveranstid!! Läs mer
    2018-12-11 Tomas G svarar Kristina L
    Hej Kristina, lager varor vi skickar inom 48 timmar efter beställning. Alla varor skickas via PostNord eller DHL och du kan spåra/kolla var dem finns. Lite längre leveranstid efter Black Friday tills Jul. Mvh Tomas
  • 2018-12-10

Aleksandra P skrev om Pusku Pusku
    Som företag köpte vi tre stycken saccosäckar och vi är otroligt nöjda med utseendet samt snabb leveranstid. Läs mer
  • 2018-12-09

Anne L skrev om Pusku Pusku
    Har köpt en sackosäck som ännu inte är levererad. Sidan var enkel. Läs mer
  • 2018-12-05

Helen W skrev om Pusku Pusku
    Två sittkuddar, som var bra kvalitet på! Enda problemet var - just det - Post Nord.
    Hämtade ut en låda o då sa de att den andra ej kommit. Spårade via TG-möbler att den andra lådan var levererad till utlämningsstället, då letade de igen o visst fanns den 🤔 Läs mer
  • 2018-12-05

Cecilia S skrev om Pusku Pusku
    Snabb och smidig leverans hem till dörren utan extra kostnad Läs mer
  • 2018-12-03

jenny e skrev om Pusku Pusku
    Jag har inte fått min vara ännu. Läs mer
    2018-12-04 Tomas G svarar jenny e
    Hej Jenny, vi skickade via e-post uppskattad leveranstid. Varor är på väg till dig PostNord.
  • Pia N

2018-11-29

Pia N skrev om Pusku Pusku
    Köpte en fin bädd till vår hund. Enkelt att beställa och snabb leverans. Vi nöjda och hunden nöjd!!!! Tack! Läs mer
  • 2018-11-29

Mia J skrev om Pusku Pusku
    Snabbt och enkelt, ingen frakt! Läs mer
  • 2018-11-28

Linda A skrev om Pusku Pusku
    Jag köpte en puff. Det gick snabbt men tyvärr strulade transporten och jag fick sms varje dag i en vecka att jag kunde hämta packetet. Men det fanns ej där. Men när jag fick hem min vara så är jag super nöjd. Mycket fin kvalite Läs mer
  • 2018-11-27

Victoria M skrev om Pusku Pusku
    Färgen stämde väl överens med bilden på nätet. Produkten kändes gedigen. Läs mer
  • 2018-11-23

Rosane H skrev om Pusku Pusku
    Varan stämde med bild och beskrivningen på webben. Läs mer
  • 2018-11-12

AnnSofie F skrev om Pusku Pusku
    Ett snabbt och enkelt sätt att handla på. Läs mer
  • 2018-11-01

Eva J skrev om Pusku Pusku
    Lätt att bestäĺla, snabb leverans och bra kvalitet på inköpet Läs mer
  • 2018-10-14

Kerstin W skrev om Pusku Pusku
    Vi fick det vi ville ha. Smidigt och enkelt. Tack! Läs mer
  • 2018-10-09

Maria S skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans och bra kvalitet som motsvarade förväntningarna! Läs mer
  • 2018-10-09

Helena F skrev om Pusku Pusku
    Fick hem fyra olika tygprover för att välja. Därefter beställning och snabb leverans. Den extra säcken med kulor var en positiv överraskning Läs mer
  • 2018-10-08

Ewelina H skrev om Pusku Pusku
    Mini Quilted Nordic OEKO-TEX sittpuff.
    Play Quilted Nordic OEKO-TEX sittsäck.
    Nöjd med båda två.
    Snabb leverans hem. Inga problem alls.
    Tack Pusku Pusku :-) Läs mer
  • 2018-09-20

Monica K skrev om Pusku Pusku
    sittpuffar och saccosäckar
    Trevligt bemötande, bra produkt. Sista lev har inte dykt upp än, men fick info om detta tidigt, så inga problem. Läs mer
  • 2018-09-11

Jenny G skrev om Pusku Pusku
    Köpte en saccosäck till vår sons rum. Snabb leverans och vi är så nöjda. Läs mer
  • 2018-08-30

Patrik M skrev om Pusku Pusku
    Bra chat samt servicemedveten vid telefonkontakt Läs mer
  • 2018-08-17

Hamiat N skrev om Pusku Pusku
    Köpte en Razz Nordic OEKO-TEX i Concrete (väldigt bra neutral färg). Fick varan snabbt, mötte mina förväntningar och lite till. Rekommenderar starkt, känns som en riktig och användbar möbel. Läs mer
  • 2018-08-16

Maria L skrev om Pusku Pusku
    - 2me OX - En klassisk saxcosäck

- Beställningen gick smidigt och tog inte så lång tid att få hem

- Den var större är tänkt, men känner oss nöjda med det slitstarka tyget som också är tvättbart. Snygg är den också!

- Bara positiv upplevelse! Och vi har en extra sittplats och tv-spelsplats i vardagsrummet! Läs mer
  • Margareta M

2018-08-07

Margareta M skrev om Pusku Pusku
    Jag är jättenöjd efter bara två timmar. Flyttar mina Pusku Pusku mellan min altan och vardagsrummet. Funkar precis som jag tänkte. Läs mer
  • 2018-07-23

Agneta M skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans av två sittpuffar. Tyvärr var leveransen uppdelad i två kollin varav en fick vi hämta själva ochvden andra kom med DHL. Det problemet var nog inte Puskus utan DHL. Svarar snabbt på mejl. Läs mer

Ulaxgatan 5, 591 32 Motala