Pusku Pusku

Välkommen till Pusku Pusku!

Här hittar du ett innovativt företag som sedan 2008 säljer bekväma och snygga sittsäckar. Hos oss kan du välja bland unika designprodukter med hög kvalitet, allt för att du ska kunna sitta ner bekvämt och njuta av en stund av glädje.

Hos oss hittar du sittsäckar, saccosäckar, sittpuffar, sittkuddar, både för inomhusbruk och utomhusbruk. Vill du kan du även få tryck och brodyr på dina produkter, och självklart kan du även köpa tyg och stoppning om du vill. Kolla in vår hemsida för att spana in våra bästsäljare. Vi lovar att du hittar något att piffa till ditt hem med!

Läs vad 243 kunder tycker om Pusku Pusku

• 2020-04-04

Anneli S skrev om Pusku Pusku
    Köpte påfyllning till en sittsäck. Paketet levererades mycket snabbt och smidigt till närmsta utlämningsställe och produkten motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-04-02

Jennie W skrev om Pusku Pusku
    Sacosäck
    Snabb leverans, däremot behövs uppdatering av webbsida ske. Vid val av färg och modell stod det att vissa produkter gick att köpa men sedan fanns de inte i lager. Sedan gick de att välja trots detta med reservation på längre leveranstid. Trots detta så kom det inom en vecka. Jag är tacksam men det blev förvirrande. Läs mer
  • 2020-03-30

Hans J skrev om Pusku Pusku
    Köpte sittpuffar kom med snabb leverans och smidig betalning med Klarna Läs mer
  • 2020-03-30

Johanna H skrev om Pusku Pusku
    Köpte en sittpuff. Motsvarade inte förväntningarna. Vill göra retur men det fanns inga returblanketter i paketet.. Missnöjd helt enkelt. Läs mer
    2020-03-30 Tomas G svarar Johanna H
    Hej Johanna, allt information om retur finns på hemsida www.puskupusku.se Du kan kontakta kundservice info@puskupusku.se också. Mvh Tomas
  • 2020-03-26

Juhani R skrev om Pusku Pusku
    Letade efter en stor saccosäck och hittade något över förväntan; en saccosäck i form av lounge fåtölj.
    Perfekt att varva ner i efter en hård dag. Läs mer
  • 2020-03-25

Patrik C skrev om Pusku Pusku
    Grymt bra, snabb service och bra kvalite på produkterna. Läs mer
  • 2020-03-21

Björn B skrev om Pusku Pusku
    Fyllning till saccosäck.
    Jag handlade via nätet och det var enkelt. Skulle möjligen kunna beskrivas mer vad t ex 1000 l räcker till - kunde vara mer rådgivning vilken mängd man förväntas köpa för att t ex fylla upp en halv saccosäck (vi har en gammal som skulle fyllas på). Snabb leverans! Läs mer
  • Tony N

2020-03-17

Tony N skrev om Pusku Pusku
    Jättebra. Snabb leverans och väldigt hjälpsamma. Beställde två produkter varav bara den ens blev levererad först. Ringde upp och fick hjälp supersnabbt. Ena produkten hade fastnat på en central men det fixade de bra. En dag senare kom den andra produkten. Kanonbra. Läs mer
  • 2020-03-15

Päivi H skrev om Pusku Pusku
    Fick min vara mycket snabbt. Även snabbt svar pp mejlen. Jag är mer än nöjd Läs mer
  • 2020-03-12

Olof S skrev om Pusku Pusku
    Jag fick ont i ryggen av att sitta i er sackosäck. Läs mer
  • 2020-03-06

Gulseren T skrev om Pusku Pusku
    Snabb och leverans enkelt betalningsmetod Läs mer
  • 2020-03-02

Maria S skrev om Pusku Pusku
    Köpte 2 gaming saccosäckar. De är riktig kvalitet! Snabb leverans av dem också!
    Bara +++ Läs mer
  • 2020-02-29

Christina S skrev om Pusku Pusku
    Jag köpte via nätet med löfte om snabb leverans och har efter över två veckor fortfarande inte fått någon leverans Läs mer
    2020-03-03 Tomas G svarar Christina S
    Hej Christina, vi skickade varor nästa samma dag till dig. Jag kollar med Bring varför du fick inte varor. Skickar nya paket om du få inte under vecka. Mvh Tomas
  • 2020-02-28

Britta E skrev om Pusku Pusku
    Köpte fyllnadskulor som kom med snabb leverans och var bra packade. Läs mer
  • 2020-02-28

Ida J skrev om Pusku Pusku
    Snabbaste leveransen någonsin, bra produkt och vettigt pris. Läs mer
  • 2020-02-27

Eva W skrev om Pusku Pusku
    Jag köpte en sittpuff till mitt barnbarn och allt gick snabbt och smidigt. Jag är helnöjd. Läs mer
  • 2020-02-27

Fredrik S skrev om Pusku Pusku
    Snabb säker leverans. Toppkudde. Läs mer
  • 2020-02-26

Tony S skrev om Pusku Pusku
    Hej!Jag köpte två sackosäckar som jag är mycket nöjd med.Snabb leverans,kan rekomenderas. Läs mer
  • Anette R

2020-02-24

Anette R skrev om Pusku Pusku
    Beställde 100 liter cellplastkulor och fick 80
    liter.
    Har foto på detta! Fattas alltså 20 liter i den ena ”säcken” när vi fyllde på lika mycket i båda.
    Det var en påfyllning i tidigare ”säckar ” vi gjorde och båda ska vara lika!!!
    Mailsvar till anetteroossjoholm@outlook.com Läs mer
    2020-02-24 Tomas G svarar Anette R
    Hej Anette,

Tack för omdömen. Vi skickade till dig 51x50x51 cm paket volym 130 liter. Jag återkommer vi e-post. Mvh Tomas
  • 2020-02-24

Klockaretorpskolan skrev om Pusku Pusku
    Hej !

Jag jobbar på en grundsärskola, och vi har genom året haft behov av saccosäckar till våra elever. Nu behövde vi köpa en ny, och jag valde en hos er. Bra info på hemsidan, bra priser samt att ni är snabba. Därav detta betyg.

Med vänlig hälsning Marie Cederquist/ Klockaretorpsskolan 1-6 C Läs mer

Anna-lisa A skrev om Pusku Pusku
    Fyllning 100 liter till sittsäck :) Jättenöjd med leveransen och varan Läs mer
  • 2020-02-20

Anna S skrev om Pusku Pusku
    Allt gällande försäljningen var utmärkt … men jag ogillar att ni tjatat och pressat mig att ge er ett omdöme. Jag ogillar också att omdömet anmodas ha en viss längd. Mitt inledande omdöme på fura ord passerade inte.
    Jag var helt enkelt nöjd med mitt köp ända tills jag på ett för påträngande sätt anmodas bedöma sagda köp med upprepade mail och uppmaningar. Ni kanske borde överväga hur ni hanterar detta.
    Bra om ni skänker pengar till Barncancerfonden dock. Läs mer
  • 2020-02-13

Lena A skrev om Pusku Pusku
    Köpte en sittsäck i tyget "Home". Jättefin kvalité och är verkligen nöjd med komforten av produkten .
    Enda minus var att levereransen kom till ett uthämtnings ställe trots att det var ett väldigt stort paket som var svårt att bära. Läs mer
  • 2020-02-12

Anders K skrev om Pusku Pusku
    Har enbart beställt och betalt varan ännu så svårt att sätta betyg på leverans och vara. Läs mer
  • 2020-02-12

Carina M skrev om Pusku Pusku
    Köpte en saccosäck. Mycket bra bemötande via chatten och snabb hjälp vid frågor. Kunde utan problem göra en ändring av beställningen. Snabb leverans. Läs mer
  • 2020-02-10

Marita J skrev om Pusku Pusku
    Köpte 2 sittkudde till barnbarnen.
    De blev supernöjd och jag var glad över kvalitén och att överdraget kan tas av och tvättas vid behov. Läs mer
  • 2020-02-07

Pontus S skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans, snabb respons och produkten uppfyllde mina förväntningar mer än väl. Jag känner mig trygg att handla från Pusku Pusku igen. Läs mer
  • 2020-01-31

Carolina L skrev om Pusku Pusku
    Köpte en roll85 sackosäck till min son.
    Jätte snabb leverans
    Kanon fin säck, luktade dock lite starkt när den kom, men räckte att vädra av den lite.
    Nöjd. Läs mer
  • 2020-01-31

Cajsa-stina K skrev om Pusku Pusku
    Det ena paketet som faktiskt innehåller själva säcken verkar antingen ha förpackats fel eller innehåller fel produkt. Jag vet faktiskt inte riktigt då all info på Brings hemsida om paketet är på danska (?). Dåligt med info från Pusku när jag försöker nå dem.

Höjer gärna omdömet om detta löses på ett tillfredsställande sätt, men just nu kan jag inte rekommendera företaget... Läs mer
    2020-01-31 Tomas G svarar Cajsa-stina K
    Hej Cajsa-Stina, tack för meddelande. Jag kollar med Bring varför det är dansk språk och varför de kunde inte leverera tills idag. Saccosäck är stor och kommer två paket till dig. Återkommer via e-post. Mvh, Tomas

Åke K skrev om Pusku Pusku
    Fin saccosäck,lite lång leveranstid. Läs mer

Linnea P skrev om Pusku Pusku
    Snabb leverans, nöjd med produkten. Läs mer

Lisa T skrev om Pusku Pusku
    Jag ville ha puffar som passade både stora och små. Det första som hände var att 6-åringen satte sig på puffen, lekte med handtaget och det passade perfekt att få runt halsen. Han är jämfört med puffen relativt liten och det kändes som stor risk att han skulle kunna hamna så och om han ramlade av puffen få svårt att komma på fötter, klar stryprisk. Jag förstår att det inte är så puffen ska användas men det förstår inte en 6-åring (och de flesta vuxna skulle heller inte komma på idén att varna för just detta). En varningstext eller ännu bättre lite mindre handtag skulle vara bra. Jag har sytt ihop mina handtag så att hålrummet blivit mindre och ingen 6-åring kan få in sitt huvud där. Läs mer
    2020-01-28 Tomas G svarar Lisa T
    Hej Lisa,

Tack för meddelande och tips. Vi ska kolla handtag. Mvh Tomas
  • 2020-01-25

Ingela K skrev om Pusku Pusku
    Beställde varsin till mina 2 barn. De blev supernöjda.
    Blev väl bemött av företaget och affären gick smidigt. Läs mer
  • 2020-01-23

Jessica B skrev om Pusku Pusku
    Snabbt, proffsigt, perfekt produkt (fyllning till saccosäck) och precis vad vi behövde! Läs mer
  • 2020-01-18

Jessica A skrev om Pusku Pusku
    Informativ sida och snabb respons på mejl. Läs mer
  • 2020-01-16

Eric H skrev om Pusku Pusku
    Jag vet inte vad jag tycker jag har ej fått leveransen? Så jag tycker dåligt............... Läs mer
    2020-01-16 Tomas G svarar Eric H
    Hej Eric, dina varor är på väg via DHL. Vi skickade dig spårning ID och du kan kolla status. Du kan kontakta direkt DHL om du fick ingen avisering tills idag. Mvh, Tomas
  • 2020-01-15

Elena S skrev om Pusku Pusku
    Jag har köpt en sackosäck . Toppen kvalité på tyget. Fin färg och snabb leverans. Läs mer
  • 2020-01-15

Anna L skrev om Pusku Pusku
    Jag gillar verkligen Pusku pusku-Play. Sitter väldigt sköt i denna. Hade egentligen köpt varsin till barnen i vardagsrummet, men tenderar nu själv att sjunka ner i den istället. Den är snygg och verkar slittålig. Läs mer
  • 2020-01-14

Kristin O skrev om Pusku Pusku
    Jag har köpt en 2ME Home OEKO-TEX saccosäck, härligt med en säck som inte är glansig i tyget men lite synd att innerpåsen inte har samma form som den yttre. Läs mer
  • 2020-01-13

Madeleine J skrev om Pusku Pusku
    Köpte två stycken saccosäckar. Är jättenöjd med våran och leveransen gick fort. Läs mer
  • 2020-01-05

Sanna K skrev om Pusku Pusku
    Jag har inte fått mina varor än. Läs mer
    2020-01-05 Tomas G svarar Sanna K
    Hej Sanna, var god kontakta kundtjänst info@puskupusku.se Mvh Tomas
  • Annelie N

2020-01-02

Annelie N skrev om Pusku Pusku
    Snabbt behandlat och levererat Läs mer
  • 2019-12-31

Mats P skrev om Pusku Pusku
    Inte Pusku som sådant men nå skit blev det efter min beställning då jag nu fullständigt drunknar i skit-mail från alla jävla dyngföretag som finns på jorden. Läs mer
  • 2019-12-30

Ingela S skrev om Pusku Pusku
    Enkelt att beställa, snabb leverans Läs mer
  • 2019-12-30

Karin P skrev om Pusku Pusku
    Toppen produkt med bra service och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-12-28

Helene Å skrev om Pusku Pusku
    Trevligt bemötande på telefon och via Mail, dessutom snabb leverans! :) Läs mer
  • 2019-12-27

Ann R skrev om Pusku Pusku
    Passar helt perfekt, är så nöjd 😃 Läs mer
  • 2019-12-27

Cerés J skrev om Pusku Pusku
    Beställde en julklapp online och den kom i tid och vår son blev väldigt nöjd och glad Läs mer
  • 2019-12-26

John O skrev om Pusku Pusku
    Snabbt svar på förfrågan via mejl.
    Helnöjd med produkt och lev.tid! Läs mer