R.C. Chocolat AB

Ring 08-592 25 02 www.rcchocolat.se

5 omdömen om R.C. Chocolat AB

Therese G
Skrev om R.C. Chocolat AB

underbart ställe bästa cafét i siguna! här hittar ni mig om jag är inte är hemma. Personalen är super trevlig och gullig. Jag rekommenderar att testa vaniljbullarna eller mandelcroissanterna samt chilichokladpralinerna. Kan va mycket folk på helgerna, men värt att gå dit ändå.

Anna J

Agnes J
Skrev om R.C. Chocolat AB

Rekommenderar verkligen den här butiken. Riktigt goda och vackra chokladbakelser och tårtor till helt okej priser. Fungerar både att köpa hem och att sitta kvar och mysa med en kopp varm choklad.

Martin O
Skrev om R.C. Chocolat AB

Rekomenderar denna konfektyrbutik, då de har den allra finaste chokladen som de själva gör! En smakupplevelse! Både som take-away och café.

Anna B
Skrev om R.C. Chocolat AB

För den som älskar choklad i alla dess former är detta stället att besöka. Istället för blommor när man är bortbjuden varför inte ge bort god hemmagjord choklad? Förutom små lyxiga praliner så finns chokladkakor i olika smaker och storlekar. Förutom försäljning över disk så kan man även mysa ner sig i deras soffor med gott kaffe/underbar varm choklad och hembakta bullar bakde på ekologiska produkter. Personalen otrolig vänlig och hela inredningen känns "choklad".