Alla kategorier Hotell Västra Götaland Göteborg Radisson Blu Scandinavia Hotel Göteborg

Radisson Blu Scandinavia Hotel Göteborg

Södra Hamngatan 59-65, 411 06 Göteborg — Visa karta

Radisson SAS Hotels & Resorts offering an exclusive selection of hotels around Europe - Denmark Sweden UK Norway France Italy Spain Germany and many more.

Läs vad 2 kunder tycker om Radisson Blu Scandinavia Hotel Göteborg

• Anna C
    Anna C skrev om Radisson Blu Scandinavia Hotel Göteborg
    Underbara rum
    Underbart tyst
    Underbar frukost, lunch, lunch-efterrättsbuffe, middag

MINUS
    Snorkig personal som visar att de inte vill ha en där om man inte kommer i armani kostym.
    (hah jag blev till och med portad för de tyckte att det var för dyrt för mig att bo där!)

LIKAMED
    Jag skulle aldrig åka dit igen. Ta hellre något av de andra finhotellen i Göteborg om ni ska till stan och ändå tänker lägga en 2000kronor/natt. Dock kan man tänka sig att äta på Radisson då innergården är fantastisk, inte minst när de har live musik vid pianot. Och rekomenderar också World Class Gym bredvid med sin pool som har taket i fontänen i Radisson :)
  • tommy s
    tommy s skrev om Radisson Blu Scandinavia Hotel Göteborg
    Mitt första möte med sas radisson var med snurrdörren som leder in i en stor härlig öppen reception
    mötet i sig bestod i att min rock fastnade men det hela gick fint så efter att vi checkade in och letade
    efter rummet som låg långt bort men var jätte fint mysigt i lite orientaliskt stil med säng hästen
    sov man gott dagen efter tog jag hissen ner till en riklig frukostbuffe där man minglar med gäster från alla världens hörn!
    Johan C, Johan C gillar detta

Södra Hamngatan 59-65, 411 06 Göteborg