Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Norrmalm Radisson Blu Strand Hotel

Radisson Blu Strand Hotel

Nybrokajen 9, 111 48 Stockholm — Visa karta

Radisson SAS Hotels & Resorts offering an exclusive selection of hotels around Europe - Denmark Sweden UK Norway France Italy Spain Germany and many more.
Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA
Nova Park Conference
Magdalena S:
Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt l...

Läs vad 4 kunder tycker om Radisson Blu Strand Hotel

• Lina W
    Lina W skrev om Radisson Blu Strand Hotel
    Sov här en natt för några år sen. hade ett av de "lita bättre" rummen och det var väldigt bra. Super sköna sänga, väldigt fin utsikt över vattnet och frukosten var kanon. Det enda som egentligen jag kommer ihåg var mindre bra var belysningen i badrummet. Det var svårt att sminka sig snyggt då det var märkligt ljus. Men annars ett toppen hotell!!
  • Theresia C
    Theresia C skrev om Radisson Blu Strand Hotel
  • Annika T
    Annika T skrev om Radisson Blu Strand Hotel
    Var här med ett stort sällskap och var här på brunch och hade det jätte trevligt. Personalen som jobbade med brunchen var fantstisk duktiga. Själva brunchmaten var supergod och extra lyxigt att man kunde göra sin egen juice. Men det jag saknade var olika blandningar av youghurt, fil och musli. Sedan var det extra trevligt med efterätterna, men jag blev väldigt besviken av creme brulen tycker inte alls den var god men dom andra bakverken var ok.
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Radisson Blu Strand Hotel
    Söndagsbrunchen är en gudagåva! Härlig efterrätter har dom också. Personalen är super trevlig, rummen är rymliga och deras svit är super mysig. Ett kanske fånigt men stort plus är deras tavlor i lobbyn, en dag ska jag ha en sådan! Centralt och bra helt enkelt!

Nybrokajen 9, 111 48 Stockholm